Wat op waar?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:58 schreef ikhouvanOtherside het volgende:
Presentatrice van Spuiten en Slikken op BNN
doe eens niet zo interessantquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:59 schreef Copycat het volgende:
Hé Sophie, vind je dat ik je een beetje goed heb neergezet in het Top 100 stuk? En doe Anouk de groeten van me!![]()
Correctquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze was van Sixpack en zit nu bij BNN, dacht ik
Morgenavond op Nederland 2, rond 2300 uur... Filemon gaat dit keer paddo's uitproberen.quote:
Ik bén gewoon hartstikke interessant... by proxy dan wel... maar toch!quote:
Op de TV ofzo zeker?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:02 schreef BVO het volgende:
Spuiten en Slikken op BNN.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bén gewoon hartstikke interessant... by proxy dan wel... maar toch!
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oh tof.
Hebbie een stream voor me?
He niks mis met 30 jarige vrouwen hoor, maar als reactie op Have scholiere.quote:
Ben ik daar blij mee?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:11 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik zit intellectueel op hetzelfde niveau als yvonne
En ze kan het niet eens fatsoenlijk uitspreken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:06 schreef Copycat het volgende:
Ze presenteert ook Brommers Kiek'n op den radio.
dat is alleen maar een préquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:18 schreef Tiemie het volgende:
[..]
En ze kan het niet eens fatsoenlijk uitspreken.
Dat ziet er gezond uitquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Froukje is sexier.
De enige foto waarop het onderwerp herkenbaar is, is die van een brakke peugeot 106. Denk je dat je daarmee scoort?quote:
jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De enige foto waarop het onderwerp herkenbaar is, is die van een brakke peugeot 106. Denk je dat je daarmee scoort?
Ja, en dat geldt dus voor 90% van de topics in SHO.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou en. Ik fok ook en daar is ook geen topic over geopend.
I.R. Baboon FOKt ook!quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jij slikt niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jawel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:26 schreef static het volgende:
Kan iemand het bericht inscannen?
Wilco Terwijn zekerquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:29 schreef Duiveltja het volgende:
Overigens lurken er wel meer BN-ers op FOK! Vooral radiomensen schijnen er een handje van te hebben en jatten zelfs grappen van FOKkers.
Ja dat begin ik een beetje zat te worden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:29 schreef Duiveltja het volgende:
Overigens lurken er wel meer BN-ers op FOK! Vooral radiomensen schijnen er een handje van te hebben en jatten zelfs grappen van FOKkers.
Ene Gordon schijnt grappen van de heer Bu P. atih gejat te hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:29 schreef Duiveltja het volgende:
heb jij ooit een grap gemaakt dan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja dat begin ik een beetje zat te worden.![]()
Dat was er eentje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:37 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
heb jij ooit een grap gemaakt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |