abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2005 @ 19:28:45 #101
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_32065511
Loek is weer terug hoor, sjezus .
2000 light years from home
pi_32066125
Cruz terug zou wel leuk zijn denk ik. Toch wel een aansprekende naam.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32066223
Feyenoord had toch interesse in Waterreus als opvolger van Lodewijks?
Waarom proberen ze Dudek niet terug te halen?
pi_32066305
Omdat Lodewijks aan heeft gegeven dat het nog niet zeker is of hij na dit seizoen stopt.
pi_32066351
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:15 schreef Cart_man het volgende:
Oh, niet interessant. Wordt 0-5 ofzo.
Als jullie het net zo aanpakken als "Jong" Ajax wel ja...
pi_32066788
Vreemd dat Jaliens is opgeroepen door die neus, en niet Greene. Boeit me niets verder, maar toch is het vaag.
pi_32066889
Vind ik ook raar ja. Greene zat eerder al in een voorselectie. Maar Marco is vreemd.
www.thuisuiteten.nl
pi_32066921
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:08 schreef superdude05 het volgende:
Vreemd dat Jaliens is opgeroepen door die neus, en niet Greene. Boeit me niets verder, maar toch is het vaag.
Ik vind van niet eigenlijk..
pi_32066923
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:08 schreef superdude05 het volgende:
Kew is waarschijnlijk groter geschapen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32067853
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:12 schreef cultheld het volgende:

[..]

Kew is waarschijnlijk groter geschapen.
pi_32068331
Net naar Jong Feyenoord geweest. 3-1 gewonnen. Sno, Derijck en Harbuzi uitblinkers. Vincken weer geblesseerd uitgevallen, zag er niet goed uit

Jaliens vond ik sowieso de zwakste schakel bij AZ vorig jaar.
pi_32072967
Cairo in Oranje Van Basten zit weer flink te spacen daaro in Zeist
  maandag 7 november 2005 @ 23:33:45 #113
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32073671
Jij weet hoe Cairo het doet in Duitsland?
A.M.A.B
pi_32079286
Feyenoord.nl meldde kort na het duel van Jong Feyenoord dat Tim Vincken was uitgevallen met een op het oog forse enkelblessure. Laat op de avond meldde Talpa in het Eredivisiejorunaal dat de jonge aanvaller bij het incident zijn been zou hebben gebroken.
pi_32079349
Grrr zitten we weer met castelen...
  dinsdag 8 november 2005 @ 08:29:15 #116
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_32079562
Klote van vincken jonge heeft ook wel pech
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_32079839
Vincken zijn kuitbeen gebroken, 3 maanden eruit. Das dik kut met peren!
pi_32079845
Zonde idd. Zo staat 'ie al weer een tijdje stil in zijn ontwikkeling eigenlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 8 november 2005 @ 09:36:08 #119
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32080386
Wat een broos ventje eigenlijk.
A.M.A.B
  dinsdag 8 november 2005 @ 09:42:01 #120
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32080489
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 09:36 schreef Cart_man het volgende:
Wat een broos ventje eigenlijk.
Kan hij zelf ook zo lekker veel aan doen
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_32080904
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:33 schreef Cart_man het volgende:
Vast wel redelijk hoor, maar of het nou een wereldtopper is...
pi_32080933
quote:
Van den Herik: Het is d'r op of d'r onder

Door Gerard den Elt

Ruim tien jaar na de transfer van spits Aurelio Vidmar bepaalt het Gerechtshof in Den Haag dinsdag of Feyenoord schuldig of onschuldig is aan belastingfraude. Het is de finale van een taaie strijd tussen Feyenoord en de FIOD.

Het edelachtbaar Gerechtshof in Den Haag kan vandaag reputaties maken en breken. Het aanzien van de rechtsstaat en het vertrouwen in de Fiscale Inlichtingen- en Opsporingsdienst en in het Openbaar Ministerie staan op het spel. Evenals trouwens het imago van een vermaarde club als Feyenoord en zijn voorzitter Jorien van den Herik.

Het vonnis in de slepende kwestie tussen Feyenoord en de FIOD wordt een kwestie van d’r op of d’r onder - voor alle betrokkenen. Om één uur vanmiddag zal het Hof vonnis wijzen in een slepend rechtsgeschil, dat zijn oorsprong vindt in de transfer van de reeds lang vergeten Australische spits Aurelio Vidmar.

Ruim tien jaar na dato moet het Hof beslissen welke van de betrokken partijen gelijk heeft.

Feyenoord en Van den Herik kunnen zich geen veroordeling veroorloven. De trotse winnaar van drie Europese ereprijzen is in zijn 97-jarig bestaan tot dusver zonder fiscale kleerscheuren doorgekomen, terwijl Ajax al eens averij opliep en weldra nog een keer in de rechtszaal met de billen bloot moet, onder meer in de zaak-Arveladze.

Anderzijds ligt ook de reputatie van de FIOD onder vuur. De opsporingsdienst van de belastingen kon tot voor kort bogen op een ongeschonden blazoen in de voetballerij. Achtereenvolgens werden FC Utrecht (en enkele spelers en bestuurders), Roda JC, Ajax, FC Groningen, RKC en MVV aan de fiscale zegekar gebonden. Twee zaken zijn nog in behandeling: bij Ajax (de transfer van de gebroeders Arveladze en Michael Laudrup) en Vitesse (Aalbers en de zwarte betalingen aan onder anderen Nikos Machlas).

Het eerste tegendoelpunt moest de FIOD echter op 29 november 2002 incasseren. De rechtbank in Rotterdam sprak Feyenoord en Van den Herik vrij van de beschuldigingen van belastingfraude en valsheid in geschrifte. Behalve gesjoemel rond de transfer van Vidmar werd Feyenoord ook vrijgesproken van het marchanderen met tekengelden voor Christian Gyan en Patrick Allotey.

Om in voetbaltermen te blijven: de tussenstand tussen Feyenoord en de FIOD is 1-0 in het voordeel van de stadionclub.

Het is gevaarlijk te speculeren over de uitspraak van het Hof. Wel staat vast dat beide kemphanen zich geen verlies kunnen veroorloven.

Als de FIOD verliest, dan loopt de reputatie van de belastingspeurders een aanzienlijke deuk op. Gevoegd bij de recente commotie over de aanhouding van PSV-coach Guus Hiddink, die breeduit beklag deed over een onacceptabele en vernederende behandeling, zou een bevestiging van de eerdere vrijspraak fnuikende gevolgen hebben voor het aanzien van de rechtsstaat en de opsporingsinstanties. De FIOD heeft in de loop der jaren louter overwinningen gekend in de rechtszaal. Als de aanpak van Hiddink en Van den Herik - iconen van het voetbal en bewonderd door velen binnen en buiten de sport - voor de FIOD nadelig uitpakt, dan heeft de overheid een serieus probleem.

Het grote publiek verlangt immers een consistente aanpak van voor iedereen herkenbare belastingfraude, geen haarkloverijen over de interpretatie van de belastingwetgeving. Zeker wanneer de hulp van belastingadviseurs is ingewonnen - zoals in de kwesties rondom Vidmar en Hiddink is gebeurd - is het de vraag of deze kwesties niet anders en minder kostbaar hadden kunnen worden opgelost.

Niet ten onrechte stelde Van den Herik tijdens de rechtszaak vast dat alle paperassen ten tijde van de inval bij Feyenoord nog keurig in het dossier zaten, nota bene ten behoeve van controle door de belastingdienst. Als Feyenoord moedwillig de belasting had willen tillen, zo stipte de voorzitter tijdens de rechtszaak in Rotterdam keer op keer aan, dan had de club de schriftelijke bewijzen daarvan toch niet in de administratie bewaard?

De uitspraak is voor Van den Herik meer dan alleen een vonnis in een strafzaak. Zijn reputatie, volgens Feyenoord toch al besmeurd door ’het verwoestende stempel van verdachte’ , ligt bij een veroordeling aan gruzelementen.
Vanmiddag om 13.00 uur is de uitspraak.
  dinsdag 8 november 2005 @ 10:11:16 #123
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32081079
Fuck OM & FIOD.
A.M.A.B
pi_32081130
FIOD zielig stelletje kneuzen Ga lekker kamp Vinkenslag en de Hells Angels aanpakken ofzo
  dinsdag 8 november 2005 @ 10:20:19 #125
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32081255
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:03 schreef superdude05 het volgende:

[..]

Vast wel redelijk hoor, maar of het nou een wereldtopper is...
Nee, is het niet. Maar dat is helemaal niet waar het om gaat. Er moet een team staan.

Genoeg over NL-elftal geluld...
A.M.A.B
pi_32081410
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 09:42 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Kan hij zelf ook zo lekker veel aan doen
mwah, hij ging wel vrij lomp het duel in... Wel zuur dat ie dr weer 3mnd uit ligt
quote:
08-11-2005: Salomon Kalou niet gelukkig op links
[Bron: BN/DeStem.nl]

Het mankeert Salomon Kalou aan voetbalplezier. De linkerspits van Feyenoord staat op de verkeerde plek, zegt hijzelf: „Ik vind het daar niet leuk. En van die kant scoor ik ook minder.“
Feyenoord speelde gisteren de beste wedstrijd van het seizoen, maar speelde toch gelijk tegen Vitesse, vooral doordat de oude doelpuntenmachine Kuijt/Kalou hapert: 0-0. De twintigjarige Ivoriaan wijt zijn mindere periode zelf vooral aan zijn plek in de opstelling. „Ik ben het beste als ik in het midden speel, mijn stijl en mijn automatismen zijn daar allemaal op gericht. Van de zijkant is het moeilijker scoren, er is meer voor nodig om goed voor het doel te komen. Door het midden ben ik gevaarlijker.“

Hij verwijt het zijn trainer Erwin Koeman niet dat hij Dirk Kuijt in het midden posteert en niet hem. „Ik speel in dienst van het elftal.“ Maar Kalou zit er wel mee. Vorige week nog werd hem egoïsme verweten toen hij bij Willem II een paar keer Kuijt over het hoofd zag terwijl die in een betere scoringspositie stond. „Ik zag hem niet, echt niet. Normaal zie ik hem altijd, maar nu eens niet.“ Kuijt was wel kwaad. „Terecht. Ik heb mijn excuus aangeboden en daarmee was ook voor hem de zaak afgedaan.“

Voor Kalou speelt ook nog die andere kwestie: wordt hij Nederlander of niet? Het is alsof daar sprake is van een kleine koerswijziging, nu zijn land Ivoorkust zich al plaatste voor het WK, volgend jaar in Duitsland. „De beslissing dat ik Nederlander wil worden staat nog steeds, maar ik weet niet wat er in de toekomst gaat gebeuren. Alle mensen van wie ik houd in Ivoorkust, iedereen die ik daar ken, zegt: ‘Speel voor ons land op het WK’. Dat maakt het wel moeilijker.“ Wat zijn broer Bonaventure, oud-Feyenoorder, hem adviseert, daarover laat Salomon zich niet uit. Familiezaken. Over enkele weken dient wel de beroepszaak die hij tegen minister Verdonk (vreemdelingenzaken) heeft aangespannen, omdat hij het niet eens is met haar besluit hem niet versneld te naturaliseren.

Misschien drijft een negatieve uitkomst hem wel terug in de armen van de Ivorianen. Kalou wilde ook naar PSV om in de Champions League te spelen. En hij wil graag op de uitnodiging van Marco van Basten ingaan, die hem zou selecteren als hij Nederlander wordt. Hij is kortom net zo gretig als iedere andere leeftijdgenoot, hij maakt dan ook een wankelmoedige indruk als het over het WK gaat.
pi_32081748
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:20 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Nee, is het niet. Maar dat is helemaal niet waar het om gaat. Er moet een team staan.
Dan moet je inderdaad elke wedstrijd weer 3 nieuwe spelers erbij halen
pi_32081777
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:27 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

mwah, hij ging wel vrij lomp het duel in... Wel zuur dat ie dr weer 3mnd uit ligt
Lichtpuntje : nu kunnen we die Owoeri misschien eens zien spelen.
pi_32086259
Jorien en Feyenoord vrijgesproken

O.M.
pi_32086424
Jaaa OM FIOD
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:28:10 #131
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32086438
Gerechtigheid.
A.M.A.B
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:38:13 #132
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_32086711
Goeie Zaak
Tering overheid hier
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_32086986
GERECHTIGHEID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_32087023
08-11-2005: VOLLEDIGE VRIJSPRAAK VAN DEN HERIK EN FEYENOORD
[Bron: Feyenoord.nl]

Het gerechtshof te Den Haag heeft vandaag Feyenoord en voorzitter Jorien van den Herik vrijgesproken van belastingfraude en valsheid in geschrifte. De vraag die aan het Hof voorlag was of er op Standard enige verplichting rustte om aan Vidmar geld uit te betalen bij een transfer. Volgens het Hof is de constructie van de feiten zoals door het Openbaar Ministerie geformuleerd niet onwaarschijnlijk, maar kan een verplichting van Standard Luik jegens Vidmar, gelet op het toen geldende contract tussen Standard en Vidmar, niet met voldoende zekerheid uitgesloten worden.
Een en ander betekent een einde van een zich al jaren voortslepende zaak tussen FIOD enerzijds en Feyenoord en Van den Herik anderzijds.
pi_32087046
En nu optyfen naar die dodo's in Eindhoven! Ga daar maar centjes zoeken!
pi_32087118
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:51 schreef Kaap het volgende:
Die joden zijn eerst nog aan de beurt........
pi_32087150
Ben benieuwd hoeveel ze gaan eisen als schadevergoeding.
  dinsdag 8 november 2005 @ 14:07:57 #138
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_32087433
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:51 schreef Kaap het volgende:
pi_32087756
Het OM gaat kijken of ze in cassatie kunnen gaan ofzo. Dus helemaal ervan af zijn we geloof ik nog niet
pi_32088142
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:20 schreef Irrem het volgende:
Het OM gaat kijken of ze in cassatie kunnen gaan ofzo. Dus helemaal ervan af zijn we geloof ik nog niet
Dat kan toch niet meer, dit was toch al de hoogste rechter?
  dinsdag 8 november 2005 @ 14:41:32 #141
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32088287
quote:
'Van den Herik eist torenhoge claim'

A'DAM - Feyenoord-preses Van den Herik heeft laten weten dat hij na zijn tweede vrijspraak van plan is om een torenhoge claim tegen de staat in te dienen wegens jarenlange materiële en immateriële (reputatie)schade. "Van dat bedrag kun je onze aanvoerder Dirk Kuijt niet kopen, maar het komt wel in de buurt”, sprak hij ooit ietwat cynisch.

Van den Herik was dinsdag niet zelf aanwezig op het Haagse gerechtshof. Hij liet twee weken geleden al weten dat hij op de dag van de uitspraak voor zaken in de Verenigde Staten zou verblijven. "Ik ben blij, maar mijn cliënt is nog veel blijer”, liet zijn advocaat G. de Bont weten. "Ik heb hem net telefonisch gesproken. Hij viel even stil, zo ken ik hem helemaal niet. Hij is geen man die gaten in de lucht springt bij grote successen. Maar nu waren zijn vreugde en zijn opluchting bijzonder groot. Begrijpelijk na al die jaren.”

Na een uitputtende zittingsdag op 25 oktober greep Van den Herik het recht op het laatste woord met beide handen aan. In een zeer fel betoog, dat ruim een uur in beslag nam, haalde hij keihard uit naar het Openbaar Ministerie. Volgens Van den Herik hadden zijn aanklagers "karaktermoord” op hem gepleegd. "Zij zouden zich diep, diep moeten schamen”, verkondigde hij. "Men bleef volharden in de eigen werkelijkheid en in de eigen waarheid. Als je per se wilt geloven dat water kan branden dan is dat kennelijk zo.” Vandaag kreeg Van den Herik eindelijk zijn gelijk.
En terecht. Dat hij ze maar helemaal leegplukt
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_32088535
Hehe, een schadeclaim om een nieuwe spits te kopen, het zou de eerste spits gesponsord door de Staat zijn.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:56:18 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32091893
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:54 schreef Luni het volgende:

Die joden zijn eerst nog aan de beurt........
Die zijn al lang aan de beurt geweest hoor.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32091932
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:52 schreef Suijk het volgende:
Hehe, een schadeclaim om een nieuwe spits te kopen, het zou de eerste spits gesponsord door de Staat zijn.
En Ajax wou zich nog wel de koninklijke noemen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32092009
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:35 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat kan toch niet meer, dit was toch al de hoogste rechter?
De Hoge Raad is het hoogste Nederlandse rechtscollege.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_32092463
Het OM is nu ondertussen al zovaak onderuit gegaan in deze zaak, zouden ze dat nog een keer willen?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_32093597
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Die zijn al lang aan de beurt geweest hoor.
Nee, nee, check het AD maar. Ze houden de transfer van o.a. Arveladze tegen het licht.
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:22:17 #148
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32094187
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:00 schreef Luni het volgende:

Nee, nee, check het AD maar. Ze houden de transfer van o.a. Arveladze tegen het licht.
Loopt die zaak dan nog steeds?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32094310
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Loopt die zaak dan nog steeds?
Die gasten werken zo traag. Ja dus.
pi_32096028
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:33 schreef Cart_man het volgende:
Hij mag om de 3 duels meedoen.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:22:17 #151
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32099205
quote:
'Salomon Kalou bekent dat Ivoorkust lonkt'

8/11/2005 12:21

Salomon Kalou blijft vechten voor een versneld Nederlands paspoort maar benadrukt dat Ivoorkust geen defintief gesloten boek is. Zijn vaderland, waarvoor hij zo zou kunnen uitkomen op het WK, lonkt naar hem, bekent de buitenspeler van Feyenoord.

'De beslissing dat ik Nederlander wil worden staat nog steeds, maar ik weet niet wat er in de toekomst gaat gebeuren', vertelde Kalou aan de GPD. 'Alle mensen van wie ik houd in Ivoorkust, iedereen die ik daar ken, zegt: Speel voor ons land op het WK. Dat maakt het wel moeilijker.'

Kalou is in afwachting van de beroepszaak die hij tegen minister Rita Verdonk heeft aangespannen om alsnog versneld een Nederlands paspoort te krijgen. Lukt dat, dan komt hij in aanmerking voor Oranje en gaat hij mogelijk mee naar het WK.

Kalou voelt zich niet prettig in de rol die Erwin Koeman hem toebedeelt bij Feyenoord. Dat hij als buitenspeler op de linkerflank speelt, is de oorzaak van zijn mindere rendement dit seizoen.

'Ik vind het daar niet leuk. En van die kant scoor ik ook minder. Ik ben het beste als ik in het midden speel, mijn stijl en mijn automatismen zijn daar allemaal op gericht.'

Kalou denkt ook dat zijn vermeende egoïsme te wijten is aan het feit dat hij vanaf de flank speelt. Zo sloeg hij in de uitwedstrijd tegen Willem II zijn maatje Dirk Kuijt een paar keer onbegrijpelijk over. 'Ik zag hem niet, echt niet. Normaal zie ik hem altijd, maar nu eens niet.'
En nog het bericht over Vincken.
quote:
Feyenoord lang zonder pechvogel Vincken

8/11/2005 8 :58

Tim Vincken is opnieuw geblesseerd en ligt er deze keer lang uit. De jonge rechtsbuiten van Feyenoord heeft zijn kuitbeen gebroken tijdens een competitiewedstrijd van Jong Feyenoord.

Vincken is dinsdagmorgen vroeg geopereerd. De medische staf van de Rotterdammers houdt er rekening mee dat hij drie maanden niet inzetbaar is.

Sinds zijn debuut op 8 mei tegen NEC was Vincken al vaker geblesseerd. Zo kampte hij met een schouderkwetsuur en twee keer met een onwillige hamstring. Zijn inbreng in de hoofdmacht van Feyenoord bleef mede daardoor beperkt tot zes duels in de Eredivisie.

Door de nieuwe tegenvaller heeft Vincken zich moeten afmelden voor de play-offs van Jong Oranje tegen Slovenië. Bondscoach Foppe de Haan had hem in tweede instantie opgeroepen nadat Julian Jenner geblesseerd was afgehaakt.
VI
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_32107721
Concreet, als RIta zijn verzoek wederom afkeurt, dan zal Salomon zich kandidaat stellen voor Ivoorkust, hoeft hij geen Nederlander meer te worden en verkopen we hem volgendde zomer aan Valencia of Chelsea.
  woensdag 9 november 2005 @ 09:02:46 #153
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32108740
Juist, ik stem voor.
A.M.A.B
  woensdag 9 november 2005 @ 09:17:36 #154
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_32108989
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:02 schreef Cart_man het volgende:
Juist, ik stem voor.
Dat snap ik ja
pi_32109268
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:02 schreef Cart_man het volgende:
Juist, ik stem voor.
Ja ben ik ook voor. Nederland heeft zat leuke spitsen. En deze rukker Kalou heeft alles aan Feijenoord te danken en nog wil die anaal vermaak met p$v. Echnie, tyf dan maar op naar ivoorkust en krijg stokslagen eikel.
  woensdag 9 november 2005 @ 12:59:50 #156
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_32114837
Als ik Kalou was zou ik gewoon voor Ivoorkust spelen, is toch eigenlijk zijn land, en in Ivoorkust is hij teminste verzekerd van een basisplaats. En hij is van dat eeuwige gezeik af.

De enige reden om voor Nederland te spelen is omdat die waarschijnlijk verder komen en zo beter opvalt bij de grote clubs die hem mogelijk daardoor een contract aanbieden, maar hij gaat na dit seizoen zowiezo naar een grotere buitenlandse club.
  woensdag 9 november 2005 @ 14:57:07 #157
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32118115
Wordt een leuk team dan in de zomer Ivoorkust...

Gebroeders Kalou, Koné, Drogba.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 9 november 2005 @ 16:29:25 #158
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32120494
Castelen.
quote:
09-11-2005: Romeo Castelen twijfelt over contractverlenging

Romeo Castelen heeft een aanbieding van Feyenoord op zak om zijn contract te verlengen, zo meldt de de papieren versie van Voetbal International vandaag. Of de 22-jarige aanvaller daarop in gaat is echter nog maar de vraag. Castelen heeft nog een contract bij Feyenoord tot de zomer van 2007. Feyenoord sprak al een aantal malen met de zaakwaarnemer van de rechtsbuiten, maar tot een akkoord kwam het nog niet.

"Romeo zit weer in een goede periode", reageerde Mark Wotte, technisch directeur van de Rotterdammers. "Hij heeft vorig seizoen tien keer gescoord en gaf bovendien tien assists. Daarmee is hij voor Feyenoord een waardevolle speler. Romeo is een echte prof, heel zelfkritisch en ambitieus. Hij heeft het bij Feyenoord goed naar zijn zin en wij willen graag langer door met hem."

Castelen hinkt op twee gedachten. Hij vindt dat hij nog niet klaar is in Rotterdam-Zuid, maar weet ook dat er genoeg belangstelling is voor hem. Engelse clubs zouden de snelle aanvaller graag willen inlijven.
A.M.A.B
  woensdag 9 november 2005 @ 16:35:53 #159
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32120640
Castelen is het duidelijk naar het hoofd gestegen...
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_32120748
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:29 schreef Cart_man het volgende:
Castelen.
[..]
Inderdaad, als hij niet wil tekenen kan hij lekker oppleuren in de winterstop.
  woensdag 9 november 2005 @ 16:41:58 #161
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32120749
Zou jammer zijn als Castelen vertrekt. Hoop dat Feyenoord heb behoudt. Als Castelen en Kalou weggaan is de aanval niet zo druk bezet meer. Niet te vroeg uitzwaaien dus.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_32122361
Pff die Castelen kwam afgelopen zondag nog standbeeld voorbij...

"..and in my brain it's going wrong.."
pi_32124573
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:29 schreef Cart_man het volgende:
Castelen.
[..]
Inderdaad, snel verkopen als ie niet bij wil tekenen. Nu nog van Bosschaart, Ostlund, Paauwe en tal van andere selectiespelers afkomen en dan kunnen er misschien eens een paar goede gerichte aankopen worden gedaan met behulp van Jansen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 november 2005 @ 19:10:55 #164
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32124789
lekker van Castellen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32125959
Mwah, ik vind dat Castelen toch wel vooruit is gegaan vergeleken met vorig jaar (progressie ), ook al kreeg ie zondag geen normale bal aangespeeld. Hij heeft nu waarschijnlijk nog hetzelfde contract als een De Graaf of Mtiliga dus hij mag best wat eisen stellen.
pi_32126058
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:04 schreef superdude05 het volgende:

[..]

Inderdaad, snel verkopen als ie niet bij wil tekenen. Nu nog van Bosschaart, Ostlund, Paauwe en tal van andere selectiespelers afkomen en dan kunnen er misschien eens een paar goede gerichte aankopen worden gedaan met behulp van Jansen.
Met welk geld
pi_32133248
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:48 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Met welk geld
Het geld dat je binnen krijgt door op de salarissen te besparen, het geld dat je binnenkrijgt voor Kuijt en Kalou (en evt. Castelen), plus wat er nog in de kas zit natuurlijk.
pi_32139020
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:48 schreef Sloggi het volgende:
Met welk geld
Dat geld dat er ook was maar niet werd uitgegeven aan mensen zoals Simons. Waarschijnlijk is er meer geld, aangezien van den Herik Feyenoord niet weer naar de afgrond zou brengen en dus wat zou achterhouden.
Overigens staat er het punt van leegloop bij Feyenoord waar veel euri's vrij gaan komen.
pi_32140127
Lol aantal hier die stijf nekhaar krijgen bij dat berichtje van Castelen hebben duidelijk nog een cursus begrijpend lezen nodig. Er staat in dat hij er gewoon goed over na gaat denken. Dat hij ook zelf beseft dat hij nog niet klaar is maar dat de aanbiedingen uit het buitenland wel interesant zijn.

Je moet wel een erg grote randdebiel zijn om niet goed na te denken over je toekomst.

Kortom, als je het berichtje goed gelezen had, had je ook gelezen dat er een grote kans is dat hij gewoon blijft maar dat hij het wel goed wil overdenken.

Maar snap het wel, het is Feijenoordsupporter's eigen dat zodra een speler niet ala minuut 100% voor Feijenoord's aanbieding kiest je deze direct afschrijft, uitzwaait en een kankerleijer noemt.
  donderdag 10 november 2005 @ 09:37:16 #170
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32140206
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:32 schreef Kaap het volgende:
Maar snap het wel, het is Feijenoordsupporter's eigen dat zodra een speler niet ala minuut 100% voor Feijenoord's aanbieding kiest je deze direct afschrijft, uitzwaait en een kankerleijer noemt.
Precies, problemen mee?
A.M.A.B
  donderdag 10 november 2005 @ 10:21:35 #171
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_32141133
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:37 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Precies, problemen mee?

donderdag 10 november 2005 @ 10:32:30 #172
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32141378
Jij moet je muil houwe, ouwe.
A.M.A.B
pi_32141683
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:37 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Precies, problemen mee?
Ik denk eerder dat dat een probleem voor jezelf is want vooral jij als hondstrouwe supporter zou onderhand wel moeten weten dat de voetbalwereld niet meer zo is als 50 geleden dat je alleen trouw blijft aan je club.

Maar goed, mocht Castelen besluiten om te blijven dan zal jij hem trouw uitfluiten neem ik aan omdat hij ooit een mooi bod kreeg uit het buitenland en jij hem dat niet gunt.

Ik neem aan dat je dus aan het eind van het seizoen ook Kuijt zult uitfluiten en dat je dit ook al met Bosvelt, Dudek, Thomasson, Pierre, van Persie en al die andere gedaan hebt.
  donderdag 10 november 2005 @ 10:55:34 #174
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32141996
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:43 schreef Kaap het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat dat een probleem voor jezelf is want vooral jij als hondstrouwe supporter zou onderhand wel moeten weten dat de voetbalwereld niet meer zo is als 50 geleden dat je alleen trouw blijft aan je club.

Maar goed, mocht Castelen besluiten om te blijven dan zal jij hem trouw uitfluiten neem ik aan omdat hij ooit een mooi bod kreeg uit het buitenland en jij hem dat niet gunt.

Ik neem aan dat je dus aan het eind van het seizoen ook Kuijt zult uitfluiten en dat je dit ook al met Bosvelt, Dudek, Thomasson, Pierre, van Persie en al die andere gedaan hebt.
Jij ziet wat over het hoofd. En zolang jij dat niet ziet, heeft het ook geen zin om hierover met je in discussie te gaan.
A.M.A.B
pi_32142094
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:55 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Jij ziet wat over het hoofd. En zolang jij dat niet ziet, heeft het ook geen zin om hierover met je in discussie te gaan.
Och jah, we hebben hem uit de eerste divisie gehaald en alles voor hem mogelijk gemaakt en zodoende moet hij ons eeuwig dankbaar zijn.

Je hebt helemaal gelijk CM, wat denkt die luie neger wel niet, hij heeft alles aan ons te danken en gaat hij zo met ons om. Hij moet gelijk kanker krijgen en oprotten.

pi_32142377
Je weet Cart_mans mening over Castelen helemaal niet Kaap, al heb je wel gelijk wat betreft je stukje over vertrekkende spelers.
pi_32142431
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:10 schreef superdude05 het volgende:
Je weet Cart_mans mening over Castelen helemaal niet Kaap, al heb je wel gelijk wat betreft je stukje over vertrekkende spelers.
Houdt CM niet van negers
pi_32142554
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:12 schreef Kaap het volgende:

[..]

Houdt CM niet van negers
Dat weet ik niet, ik ken hem niet Misschien is ie wel lid van de Klu Klux Klan
  donderdag 10 november 2005 @ 11:18:21 #179
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32142630
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:12 schreef Kaap het volgende:

[..]

Houdt CM niet van negers
Ik houd niet van vervelende mannetjes die mij een stempel opdrukken voordat ik een mening gegeven heb over een kwestie.
A.M.A.B
pi_32142901
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:18 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik houd niet van vervelende mannetjes die mij een stempel opdrukken voordat ik een mening gegeven heb over een kwestie.
Volgens mij gaf je toch duidelijk je mening aan met je smiley? Ik heb verder toch ook geen post gezien waar je mening dan wel in stond.

CM, waarom laat je je altijd zo snel opnaaien joh...
pi_32142977
Hand in hand kameraden...
That's all folks!
  donderdag 10 november 2005 @ 11:37:45 #182
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_32143115
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:32 schreef Cart_man het volgende:
Jij moet je muil houwe, ouwe.
pi_32143359
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Hehe

Lierse wil Leonardo trouwens huren.
  donderdag 10 november 2005 @ 11:57:05 #184
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32143627
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kies mijn eigen kameraden wel...
A.M.A.B
  donderdag 10 november 2005 @ 12:05:43 #185
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_32143862
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:57 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik kies mijn eigen kameraden wel...
Volgens mij heeft CM wat kameraadjes bij de WLF

donderdag 10 november 2005 @ 12:48:11 #186
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32145038
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:05 schreef PyTh het volgende:

[..]

Volgens mij heeft CM wat kameraadjes bij de WLF [afbeelding]

Dat dan weer niet.
A.M.A.B
pi_32145354
Maar goed CM, even goede "vrienden", wat is jouw mening over Castelen en dat nieuwsbericht?
pi_32145621
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:46 schreef superdude05 het volgende:

[..]

Hehe

Lierse wil Leonardo trouwens huren.
Ze hebben geld van Koné
pi_32145640
Niks huren, verkopen! Al is het maar voor een half miljoen.
  donderdag 10 november 2005 @ 13:55:07 #190
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32147053
KV Mechelen

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_32148535
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Niks huren, verkopen! Al is het maar voor een half miljoen.
Die gast doet niet eens mee met het tweede en heeft nog een contract voor een half jaar. Je mag blij zijn als ie gratis weggaat. Helaas
  donderdag 10 november 2005 @ 15:47:52 #192
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32150537
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:44 schreef Erasmusch het volgende:
Die gast doet niet eens mee met het tweede en heeft nog een contract voor een half jaar. Je mag blij zijn als ie gratis weggaat. Helaas
Kan geen traan laten om Leonardo.

Heeft het toch vooral aan zichzelf te danken...
pi_32155788
En aan de jeugdtrainers.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 10 november 2005 @ 19:08:18 #194
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32155866
quote:
Op donderdag 10 november 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
En aan de jeugdtrainers.
Inderdaad...
A.M.A.B
pi_32165750
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:05 schreef PyTh het volgende:

[..]

Volgens mij heeft CM wat kameraadjes bij de WLF [afbeelding]

Die schijnen in de regio's rond en in Rotterdam, in de bosjes te zoeken, of er zich geen verdwaalde EJK'ers schuil houden. (Ik weet niet of je me begrijpt, maar ik heb een gevoel van wel.)

[ Bericht 2% gewijzigd door CockneyRejects op 11-11-2005 00:09:31 ]
pi_32165789
Hehehe, die laatste post van Cart_man, gepost om 19:08
  vrijdag 11 november 2005 @ 00:36:18 #197
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32166752
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:03 schreef CockneyRejects het volgende:
Hehehe, die laatste post van Cart_man, gepost om 19:08
Ik zou me eens gaan inlezen in VBL.
Welkom newbie.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:03:15 #198
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32170966
Wat doet hij fout dan...
A.M.A.B
pi_32173953
quote:
Op donderdag 10 november 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
En aan de jeugdtrainers.
En aan blessures
pi_32174898
Kromkamp niet tevreden bij Villarreal

In een interview met RTV Noord Holland heeft Jan Kromkamp aangegeven niet tevreden te zijn bij zijn nieuwe club Villarreal. Hij maakt te weinig speelminuten en hierdoor kan zijn plaats in de WK-selectie van Oranje gevaar lopen. Wanneer de situatie niet snel veranderd, wil hij ergens anders het seizoen afmaken.

Trainer Pellegrini zou hem rustig willen brengen voor de grote taalbarrière en de sterk veranderde omgeving, maar hier is de voormalig AZ'er het totaal niet mee eens. Afgelopen zomer maakte Kromkamp na een fantastisch seizoen de overstap naar Spanje. Hij kwam slechts drie keer in actie voor Villarreal.

Mooi als vervanger van Ostlund. Hebben we eindelijk een rechtsback die kan verdedigen en opbouwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')