abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32081410
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 09:42 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Kan hij zelf ook zo lekker veel aan doen
mwah, hij ging wel vrij lomp het duel in... Wel zuur dat ie dr weer 3mnd uit ligt
quote:
08-11-2005: Salomon Kalou niet gelukkig op links
[Bron: BN/DeStem.nl]

Het mankeert Salomon Kalou aan voetbalplezier. De linkerspits van Feyenoord staat op de verkeerde plek, zegt hijzelf: „Ik vind het daar niet leuk. En van die kant scoor ik ook minder.“
Feyenoord speelde gisteren de beste wedstrijd van het seizoen, maar speelde toch gelijk tegen Vitesse, vooral doordat de oude doelpuntenmachine Kuijt/Kalou hapert: 0-0. De twintigjarige Ivoriaan wijt zijn mindere periode zelf vooral aan zijn plek in de opstelling. „Ik ben het beste als ik in het midden speel, mijn stijl en mijn automatismen zijn daar allemaal op gericht. Van de zijkant is het moeilijker scoren, er is meer voor nodig om goed voor het doel te komen. Door het midden ben ik gevaarlijker.“

Hij verwijt het zijn trainer Erwin Koeman niet dat hij Dirk Kuijt in het midden posteert en niet hem. „Ik speel in dienst van het elftal.“ Maar Kalou zit er wel mee. Vorige week nog werd hem egoïsme verweten toen hij bij Willem II een paar keer Kuijt over het hoofd zag terwijl die in een betere scoringspositie stond. „Ik zag hem niet, echt niet. Normaal zie ik hem altijd, maar nu eens niet.“ Kuijt was wel kwaad. „Terecht. Ik heb mijn excuus aangeboden en daarmee was ook voor hem de zaak afgedaan.“

Voor Kalou speelt ook nog die andere kwestie: wordt hij Nederlander of niet? Het is alsof daar sprake is van een kleine koerswijziging, nu zijn land Ivoorkust zich al plaatste voor het WK, volgend jaar in Duitsland. „De beslissing dat ik Nederlander wil worden staat nog steeds, maar ik weet niet wat er in de toekomst gaat gebeuren. Alle mensen van wie ik houd in Ivoorkust, iedereen die ik daar ken, zegt: ‘Speel voor ons land op het WK’. Dat maakt het wel moeilijker.“ Wat zijn broer Bonaventure, oud-Feyenoorder, hem adviseert, daarover laat Salomon zich niet uit. Familiezaken. Over enkele weken dient wel de beroepszaak die hij tegen minister Verdonk (vreemdelingenzaken) heeft aangespannen, omdat hij het niet eens is met haar besluit hem niet versneld te naturaliseren.

Misschien drijft een negatieve uitkomst hem wel terug in de armen van de Ivorianen. Kalou wilde ook naar PSV om in de Champions League te spelen. En hij wil graag op de uitnodiging van Marco van Basten ingaan, die hem zou selecteren als hij Nederlander wordt. Hij is kortom net zo gretig als iedere andere leeftijdgenoot, hij maakt dan ook een wankelmoedige indruk als het over het WK gaat.
pi_32081748
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:20 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Nee, is het niet. Maar dat is helemaal niet waar het om gaat. Er moet een team staan.
Dan moet je inderdaad elke wedstrijd weer 3 nieuwe spelers erbij halen
pi_32081777
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:27 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

mwah, hij ging wel vrij lomp het duel in... Wel zuur dat ie dr weer 3mnd uit ligt
Lichtpuntje : nu kunnen we die Owoeri misschien eens zien spelen.
pi_32086259
Jorien en Feyenoord vrijgesproken

O.M.
pi_32086424
Jaaa OM FIOD
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:28:10 #131
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32086438
Gerechtigheid.
A.M.A.B
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:38:13 #132
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_32086711
Goeie Zaak
Tering overheid hier
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_32086986
GERECHTIGHEID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_32087023
08-11-2005: VOLLEDIGE VRIJSPRAAK VAN DEN HERIK EN FEYENOORD
[Bron: Feyenoord.nl]

Het gerechtshof te Den Haag heeft vandaag Feyenoord en voorzitter Jorien van den Herik vrijgesproken van belastingfraude en valsheid in geschrifte. De vraag die aan het Hof voorlag was of er op Standard enige verplichting rustte om aan Vidmar geld uit te betalen bij een transfer. Volgens het Hof is de constructie van de feiten zoals door het Openbaar Ministerie geformuleerd niet onwaarschijnlijk, maar kan een verplichting van Standard Luik jegens Vidmar, gelet op het toen geldende contract tussen Standard en Vidmar, niet met voldoende zekerheid uitgesloten worden.
Een en ander betekent een einde van een zich al jaren voortslepende zaak tussen FIOD enerzijds en Feyenoord en Van den Herik anderzijds.
pi_32087046
En nu optyfen naar die dodo's in Eindhoven! Ga daar maar centjes zoeken!
pi_32087118
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:51 schreef Kaap het volgende:
Die joden zijn eerst nog aan de beurt........
pi_32087150
Ben benieuwd hoeveel ze gaan eisen als schadevergoeding.
  dinsdag 8 november 2005 @ 14:07:57 #138
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_32087433
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:51 schreef Kaap het volgende:
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_32087756
Het OM gaat kijken of ze in cassatie kunnen gaan ofzo. Dus helemaal ervan af zijn we geloof ik nog niet
pi_32088142
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:20 schreef Irrem het volgende:
Het OM gaat kijken of ze in cassatie kunnen gaan ofzo. Dus helemaal ervan af zijn we geloof ik nog niet
Dat kan toch niet meer, dit was toch al de hoogste rechter?
  dinsdag 8 november 2005 @ 14:41:32 #141
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32088287
quote:
'Van den Herik eist torenhoge claim'

A'DAM - Feyenoord-preses Van den Herik heeft laten weten dat hij na zijn tweede vrijspraak van plan is om een torenhoge claim tegen de staat in te dienen wegens jarenlange materiële en immateriële (reputatie)schade. "Van dat bedrag kun je onze aanvoerder Dirk Kuijt niet kopen, maar het komt wel in de buurt”, sprak hij ooit ietwat cynisch.

Van den Herik was dinsdag niet zelf aanwezig op het Haagse gerechtshof. Hij liet twee weken geleden al weten dat hij op de dag van de uitspraak voor zaken in de Verenigde Staten zou verblijven. "Ik ben blij, maar mijn cliënt is nog veel blijer”, liet zijn advocaat G. de Bont weten. "Ik heb hem net telefonisch gesproken. Hij viel even stil, zo ken ik hem helemaal niet. Hij is geen man die gaten in de lucht springt bij grote successen. Maar nu waren zijn vreugde en zijn opluchting bijzonder groot. Begrijpelijk na al die jaren.”

Na een uitputtende zittingsdag op 25 oktober greep Van den Herik het recht op het laatste woord met beide handen aan. In een zeer fel betoog, dat ruim een uur in beslag nam, haalde hij keihard uit naar het Openbaar Ministerie. Volgens Van den Herik hadden zijn aanklagers "karaktermoord” op hem gepleegd. "Zij zouden zich diep, diep moeten schamen”, verkondigde hij. "Men bleef volharden in de eigen werkelijkheid en in de eigen waarheid. Als je per se wilt geloven dat water kan branden dan is dat kennelijk zo.” Vandaag kreeg Van den Herik eindelijk zijn gelijk.
En terecht. Dat hij ze maar helemaal leegplukt
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_32088535
Hehe, een schadeclaim om een nieuwe spits te kopen, het zou de eerste spits gesponsord door de Staat zijn.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:56:18 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32091893
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:54 schreef Luni het volgende:

Die joden zijn eerst nog aan de beurt........
Die zijn al lang aan de beurt geweest hoor.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32091932
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:52 schreef Suijk het volgende:
Hehe, een schadeclaim om een nieuwe spits te kopen, het zou de eerste spits gesponsord door de Staat zijn.
En Ajax wou zich nog wel de koninklijke noemen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32092009
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:35 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat kan toch niet meer, dit was toch al de hoogste rechter?
De Hoge Raad is het hoogste Nederlandse rechtscollege.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_32092463
Het OM is nu ondertussen al zovaak onderuit gegaan in deze zaak, zouden ze dat nog een keer willen?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_32093597
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Die zijn al lang aan de beurt geweest hoor.
Nee, nee, check het AD maar. Ze houden de transfer van o.a. Arveladze tegen het licht.
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:22:17 #148
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32094187
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:00 schreef Luni het volgende:

Nee, nee, check het AD maar. Ze houden de transfer van o.a. Arveladze tegen het licht.
Loopt die zaak dan nog steeds?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32094310
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Loopt die zaak dan nog steeds?
Die gasten werken zo traag. Ja dus.
pi_32096028
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:33 schreef Cart_man het volgende:
Jij weet hoe Cairo het doet in Duitsland?
Hij mag om de 3 duels meedoen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')