Foto 2-3quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:39 schreef Chanandler het volgende:
Foto's! Wojoo die eerste is mooi
Oke hier een paar van mij dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niks bewerkt![]()
Belachelijk hoogquote:
Ik had toen 2 sticks van 128 mb volgeschoten, ik wist niet wat ik zag johquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Foto 2-317 juli 2004, noodweer-Rolwolk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:40 schreef JPM01 het volgende:
begin maart hadden wij geloof ik het meeste aantal sneeuw van het landook daar wat fotos van bij de voetbal.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo zag het er bij DESZ uit in maart+/- 40 a 50 cm sneeuw
![]()
zijn een beetje donker maar het was niet zo heel licht meer.
nee kwam van stage weer en toen was het nog wat donkerquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Had je niet wat eerder kunnen gaan?
Oeequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:41 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik had toen 2 sticks van 128 mb volgeschoten, ik wist niet wat ik zag joh
Ziet er inderdaad heel mooi uitquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:41 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik had toen 2 sticks van 128 mb volgeschoten, ik wist niet wat ik zag joh
He verdikkiequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:43 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee kwam van stage weer en toen was het nog wat donker
ja en het jammerde was aan dat de eind van de maand besloten is om te stoppen daar..., had ik net zo goed eerder weg kunnen gaanquote:
Zware onweersbuien worden soms voorafgegaan door rolwolken. In de meteorologie wordt zulke bijzondere wolkenvormen ook wel arcus (boogwolk) of shelfcloud (boekenplankenwolk) genoemd. De angstaanjagende rolwolk ontstaat wanneer koudere lucht die met de onweersbui meekomt in aanraking komt met veel warmer lucht aan het aardoppervlak. In de lucht kan dan een wolkenrol onstaan die er zeer onheilspellend uitziet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:44 schreef Chanandler het volgende:
Speedy, wanneer ontstaat er eigenlijk zo'n RolWolk?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zware onweersbuien worden soms voorafgegaan door rolwolken. In de meteorologie wordt zulke bijzondere wolkenvormen ook wel arcus (boogwolk) of shelfcloud (boekenplankenwolk) genoemd. De angstaanjagende rolwolk ontstaat wanneer koudere lucht die met de onweersbui meekomt in aanraking komt met veel warmer lucht aan het aardoppervlak. In de lucht kan dan een wolkenrol onstaan die er zeer onheilspellend uitziet.
Rolwolken ontstaan bij snel verplaatsende en zware onweersbuien waarbij de warme lucht aan de voorkant van het torenhoge wolkcomplex sterk stijgt terwijl op meer dan 10 kilometer hoogte in de buienwolk die er achter zit, koude luchtmassa's omlaag storten. Een rolwolk wordt vergezeld door enorme en plotselinge windstoten van soms 100 tot 150 kilometer per uur. Het is een voorkeursplaats voor windhozen, maar vaak blijft het bij een begin van hoosvorming in de lucht.
lolquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet ik een topic maken? "[weer] Vraag het aan SpeedyGJ"
Dan baal jequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:47 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja en het jammerde was aan dat de eind van de maand besloten is om te stoppen daar..., had ik net zo goed eerder weg kunnen gaan![]()
die je nooit gebruikt hebquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
WheheIk heb nog foto's toen ik mijn spandoek aan het maken was
Nee dank jequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet ik een topic maken? "[weer] Vraag het aan SpeedyGJ"
Aha, weet ik dat ook weer. Er was hier trouwens in de buurt wel een keer zo'n hoos. Weet niet precies wat het was, een windhoos of een waterhoosquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zware onweersbuien worden soms voorafgegaan door rolwolken. In de meteorologie wordt zulke bijzondere wolkenvormen ook wel arcus (boogwolk) of shelfcloud (boekenplankenwolk) genoemd. De angstaanjagende rolwolk ontstaat wanneer koudere lucht die met de onweersbui meekomt in aanraking komt met veel warmer lucht aan het aardoppervlak. In de lucht kan dan een wolkenrol onstaan die er zeer onheilspellend uitziet.
Rolwolken ontstaan bij snel verplaatsende en zware onweersbuien waarbij de warme lucht aan de voorkant van het torenhoge wolkcomplex sterk stijgt terwijl op meer dan 10 kilometer hoogte in de buienwolk die er achter zit, koude luchtmassa's omlaag storten. Een rolwolk wordt vergezeld door enorme en plotselinge windstoten van soms 100 tot 150 kilometer per uur. Het is een voorkeursplaats voor windhozen, maar vaak blijft het bij een begin van hoosvorming in de lucht.
ja ach.., ik leer op mijn huidige stagebedrijf meer dan daar.quote:
Nou, is goed voor je PIquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee dank jeik heb het al druk genoeg
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:52 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja ach.., ik leer op mijn huidige stagebedrijf meer dan daar.
Zit wel goedquote:
Ja hequote:
Wat is DASOO?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zit wel goeddan komen ze maar naar het DASOO topic in GC
Herfst kan ook een hele mooie kant hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:54 schreef Imberr het volgende:
Ik fietste laatst door zo'n drukke straat en daar staan bomen langs de kant.. Was 's ochtends, dus de zon kwam net op enzo.. En toen scheen de zon door dat bladerdek.. was echt mooial die oranje/gele/rode/groene bladeren en dan die zon erop.
Wou dat ik toen n camera bij me had gehad.
De Atmosfeer Staat Op Ontploffenquote:
Ik vind het altijd zo mooi als met zonsondergang de lucht heel erg oranje wordt en dan met hele donkere wolken erbijquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Herfst kan ook een hele mooie kant hebbennet als Winter-lente-zomer
![]()
bestaat hij dan nogquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zit wel goeddan komen ze maar naar het DASOO topic in GC
Wat houdt dat dan inquote:
Vind ik nou ook, heb er nog 1, zal em even zoekenquote:
Die broekquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Mijn broer en ik op weg naar Sensation
[[url=http://img495.imageshack.us/img495/1737/img06945jg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Heyquote:
Tuurlijk bestaat ie nog, en reken maar dat die topic nog lang zal blijfen.quote:
quote:
Je mist mij nog (oude nick)quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaat ie nog, en reken maar dat die topic nog lang zal blijfen.
125 delen.
Topicnaambedenker: Oom_Agent.
Topic Groot laten brengen: SpeedyGJ, JoeKurr, OomAgent, Indahnesia.com, en nog een paar![]()
nouhouquote:
quote:
ik vind hem wel mooiquote:
Ga maar kijkenquote:
ik?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:57 schreef Chanandler het volgende:
Pitoresk die laatste foto![]()
Veel chickies meegenomen naar je hotelkamer zeker
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:01 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik vind hem wel mooi
Mercedes - Benz![]()
Zeg jij post daar nooit meerquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je mist mij nog (oude nick)
[..]
nouhou
Kijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:01 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik vind hem wel mooi
Mercedes - Benz![]()
hejquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey ik kom ook even meechatten
tis wel grijs maar geen regen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Het wordt hier opeens heel donker en het begint hard te regenen![]()
Gezellig juist!quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mijn complimentenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeg jij post daar nooit meeren jij hebt em ook niet groot gebracht, ik ben trouwens wel degene geweest die er enorm veel tijd voor had in gestoken, deze week echter alle delen opzocht maar blijkbaar stank voor dank
Hey TLKquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey ik kom ook even meechatten
daar houd je wel van hequote:Op vrijdag 4 november 2005 16:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hier is het gewoon strak blauwquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dan woon jij zeker ergens in het noordoosten?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dan is er iets niet goedquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:10 schreef Boeman het volgende:
[..]
bij mij verschiet de lucht constant van kleur
Ik wacht er even meequote:Op vrijdag 4 november 2005 16:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga eens kijken voor een avater met volksheld Jezus erin
Prachtigquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:13 schreef bozebanaan het volgende:
Foto van ondergaande zon bij de westerscheldekering
[afbeelding]
Oosten, Achterhoekquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan woon jij zeker ergens in het noordoosten?
Pr8ige foto!quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:13 schreef bozebanaan het volgende:
Foto van ondergaande zon bij de westerscheldekering
[afbeelding]
Ik wel iigquote:
Klopt, fotoverpesting heet datquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Pr8ige foto!
Wel jammer dat er altijd een datum bij jullie staan
Dacht ik al, daar vliegt momenteel een vette bui overheenquote:
Wat doe je dan hierquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:16 schreef Maikuuul het volgende:
Goede middag mensen ik ben ook weer uit school, ja ik heb geen fototoestel dus
Het is alweer droog. Of komt er nog meer aan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dacht ik al, daar vliegt momenteel een vette bui overheenmet waarschijndelijk onweer
ja das jammer..., ik heb hem zelf ook uitgezetquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Pr8ige foto!
Weg croppen die handelquote:
Bij mij is die functie er niet meer opquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:18 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja das jammer..., ik heb hem zelf ook uitgezet
Ja inderdaad, ik heb dezelfde foto maar dan is de datum weggeditquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Pr8ige foto!
komt vast nog wel wat meerquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is alweer droog. Of komt er nog meer aan?![]()
Zo te zien nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is alweer droog. Of komt er nog meer aan?![]()
Postenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:19 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik heb dezelfde foto maar dan is de datum weggedit
Neuh, anders kloppen de verhoudingen niet meerquote:
Over 22 uur, of OM 22 uurquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:19 schreef JPM01 het volgende:
[..]
komt vast nog wel wat meer
als het over 22 uur maar droog blijft
Als het morgenvroeg tussen 5:45 en 7:00 maar droog isquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:19 schreef JPM01 het volgende:
[..]
komt vast nog wel wat meer
als het over 22 uur maar droog blijft
ok ok... ik upload de andere foto welquote:
Zeg niet zo precies zijn hequote:Op vrijdag 4 november 2005 16:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Posten
[..]
Neuh, anders kloppen de verhoudingen niet meer
He wat jammer nouquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij bedoeld misschien wel 22:00
Valt nog meequote:
Ik zeg maar niksquote:
Beetje donker maar wel beterquote:
volgens mij is de eerste post van deze pagina jouw 6666quote:
omg!quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nog even terug komen op die Rolwolken & Selfclouds
[afbeelding]
WhalesMouth
Klopt is ook andere fotoquote:
Redelijk traag, topdrukte komt er weer aanquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:29 schreef _moder8or_ het volgende:
En is FOK! ook bij jullie zo traag ?
net wel, nu niet meerquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:29 schreef _moder8or_ het volgende:
En is FOK! ook bij jullie zo traag ?
Kloptquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
omg!das net alsof je onder water zit en er dan veel grote luchtbellen zijn ofzo
![]()
Wowquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef Boeman het volgende:
deze foto heb ik net (2 min gelede) gemaakt!!
http://www.xs4all.nl/~derover1/img/DSCF0053.JPG
Die is mooiquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef Boeman het volgende:
het gemeentehuisquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nog even terug komen op die Rolwolken & Selfclouds
[afbeelding]
Whales Mouth
dies mooiquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef Boeman het volgende:
Die is ook mooiquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Psst. Heb je al mijn desktop gezien?
Iddquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
omg!das net alsof je onder water zit en er dan veel grote luchtbellen zijn ofzo
![]()
Uhm nee, heb er ook een paar van Snopquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:38 schreef Maikuuul het volgende:
Hebje nog meer van dat soort fotos van imber ?
Die foto is van saawquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:38 schreef Maikuuul het volgende:
Hebje nog meer van dat soort fotos van imber ?
Hijs fijn! die lucht zag ik zonet ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef Boeman het volgende:
uuhm.. en nu?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[[url=http://img21.imageshack.us/img21/6237/naamloos4yl.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hier nogmaals, voor Imberr
Kloptquote:
Zeg! Heb je nog shoarma bewaard?!quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:40 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi
jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:41 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Zeg! Heb je nog shoarma bewaard?!![]()
Relaxt! Ook broodjes, saus en slamix?quote:
Dag nieuwelingquote:
Jijquote:
Hey Snoeppiequote:
quote:
WTF ben jij dan?quote:
zeg dat je het wel wist, toe nouquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nou.. als t over die foto gaat is ze er vast blij mee aangezien zij t is op die foto.
Jaaa jou wel!quote:
Ja hallo, weet je hoe duur datisquote:
Geen probleemquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:51 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Jaaa jou wel!![]()
Maar ik zag je even niet!
![]()
Hoor ik daar een lama schijten?quote:
Jij hebt een goed geheugenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:51 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Hoor ik daar een lama schijten?
ag valt nog best meequote:Op vrijdag 4 november 2005 16:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja hallo, weet je hoe duur datis
Oké , ik ben een vent. Hier
quote:
Netjes zegquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:54 schreef Boeman het volgende:
http://www.xs4all.nl/~derover1/img/DSCF0057.JPG
http://www.xs4all.nl/~derover1/img/DSCF0056.JPG
weer 2 gemaakt, mooie lucht nu
Prachtigquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:54 schreef Boeman het volgende:
Teringquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:54 schreef Boeman het volgende:
oohwquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:55 schreef Boeman het volgende:
[..]
nee moder8or, dat dat saaw was ipv jij
Iddquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:54 schreef Boeman het volgende:
helemaal vergetenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:55 schreef Boeman het volgende:
[..]
nee moder8or, dat dat saaw was ipv jij
gewokt?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:56 schreef bozebanaan het volgende:
iemand behoefte aan bultruggen zeehonden en of dolfijnen?
koude?quote:
van allesquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:57 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
van alles, incl ingewanden of zonder...
dan wil ik een caramel frapuchino smallquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet je zelf weten. Jij mag ze uitzoeken
[..]
starbucks koffie is wel lekker!quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
koude?
Warme kofie is al niet te zuipen. Hoe erg moet koud dan wel niet zijn?![]()
Ik zal zeggen, maak koffie en laat die 1 uur staanquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
koude?
Warme kofie is al niet te zuipen. Hoe erg moet koud dan wel niet zijn?![]()
Je weet waar het staatquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:59 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan wil ik een caramel frapuchino small
en een cafe mocha
nee mên..frapuchino is veel specialerquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zal zeggen, maak koffie en laat die 1 uur staan
Nee, ik maak me wel een hele grote kop met theequote:Op vrijdag 4 november 2005 16:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[..]
Je weet waar het staat
Joh, hier heb je 100 euro. Doe wat je ermee wiltquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:59 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nee mên..frapuchino is veel specialer
quote:
in akenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[..]
Je weet waar het staat
ik heb een grote mok thee nuquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, ik maak me wel een hele grote kop met thee![]()
aken ist dichtbijzijndequote:Op vrijdag 4 november 2005 17:00 schreef Maikuuul het volgende:
Waar krijg je Starbucks koffie ?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik heb een grote mok thee nu(wel uit een starbucks mok
)
Wie is dat? Jouw broer?quote:
Ik denk dat ze er een moord voor pleegtquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:04 schreef Maikuuul het volgende:
Dat is een beetje erg ver rijden om een kop koffie. Istie zo lekker dan ?
valt wel mee toch? 30minquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:04 schreef Maikuuul het volgende:
Dat is een beetje erg ver rijden om een kop koffie. Istie zo lekker dan ?
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:05 schreef Boeman het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik heb gelukkig een lieve vriend met rijbewijs en auto en dezelfde starbucksverslavingquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wie is dat? Jouw broer?Mooie foto
![]()
[..]
Ik denk dat ze er een moord voor pleegt
Whehe. Wou ik em opslaan, dacht ik: ik ga em zeehondje noemen. Klik ik dus op opslaan enz. staat er 'bestandsnaam: zeehondje'.quote:
Oh Godquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:07 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik heb gelukkig een lieve vriend met rijbewijs en auto en dezelfde starbucksverslaving
tis duurder dan normale koffie, maarja..je krijgt ook meer en betere koffie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:07 schreef Maikuuul het volgende:
Hoelang rijden met de brommer is dat ?
Nee gek mijn moeder gaat 1x in het jaar ofzo naar Aken om boodschappen te doen, de volgende keer ga ik dan mee denks voor die starbucks koffie
Istie duur trouwens ?
en dat voor een zeehondjequote:Op vrijdag 4 november 2005 17:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
Whehe. Wou ik em opslaan, dacht ik: ik ga em zeehondje noemen. Klik ik dus op opslaan enz. staat er 'bestandsnaam: zeehondje'.![]()
![]()
![]()
Dan drinken wij eens een Starbuck. Deal?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
valt wel mee toch? 30min
ik ga dr ook heen voor haarverf, is dr vet goedkoop
Maar die koffie is echt heerlijk!
Stem op _moder8or_quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:09 schreef Messenga het volgende:
* Messenga moet nu wel een TT verzinnen
Als het topic er niet binnen 1 seconde staat nadat deze dicht is dan heb je een probleemquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:09 schreef Messenga het volgende:
* Messenga moet nu wel een TT verzinnen
Laat me raden. Jullie zijn ook verslaafd aan McDonalds?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en we hebben dezelfde bnj en foto verslaving
we doen volgens mij alleen aan dure dingen ;p
lol nee, is gevonden zeehond ergens aan de kust in zeelandquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wie is dat? Jouw broer?Mooie foto
![]()
[..]
KUT!quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als het topic er niet binnen 1 seconde staat nadat deze dicht is dan heb je een probleem![]()
haha ja, ik dacht laat ik eens een originele naam verzinnenquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
Whehe. Wou ik em opslaan, dacht ik: ik ga em zeehondje noemen. Klik ik dus op opslaan enz. staat er 'bestandsnaam: zeehondje'.![]()
![]()
![]()
niet meerquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Laat me raden. Jullie zijn ook verslaafd aan McDonalds?
werd je te dik van?quote:
burger king vind ik niet lekkerquote:
bloemkoolquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Kut Albert Heijn medewerkers
wat moet dit nou weer voorstellen![]()
link ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:14 schreef _moder8or_ het volgende:
OMG maikuuul, ik moest echt enorm lachen om zijn topic![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik snap niet hoe mensen zo veel van dat voer kunnen eten![]()
BK is smerig, maar de KFC. Zij weten echt wat ze met kip doen !quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
burger king vind ik niet lekker
en de kfc is vies hier in maastricht, die eet ik alleen in andere steden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |