ik heb een grote mok thee nuquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, ik maak me wel een hele grote kop met thee![]()
aken ist dichtbijzijndequote:Op vrijdag 4 november 2005 17:00 schreef Maikuuul het volgende:
Waar krijg je Starbucks koffie ?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik heb een grote mok thee nu(wel uit een starbucks mok
)
Wie is dat? Jouw broer?quote:
Ik denk dat ze er een moord voor pleegtquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:04 schreef Maikuuul het volgende:
Dat is een beetje erg ver rijden om een kop koffie. Istie zo lekker dan ?
valt wel mee toch? 30minquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:04 schreef Maikuuul het volgende:
Dat is een beetje erg ver rijden om een kop koffie. Istie zo lekker dan ?
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:05 schreef Boeman het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik heb gelukkig een lieve vriend met rijbewijs en auto en dezelfde starbucksverslavingquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wie is dat? Jouw broer?Mooie foto
![]()
[..]
Ik denk dat ze er een moord voor pleegt
Whehe. Wou ik em opslaan, dacht ik: ik ga em zeehondje noemen. Klik ik dus op opslaan enz. staat er 'bestandsnaam: zeehondje'.quote:
Oh Godquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:07 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik heb gelukkig een lieve vriend met rijbewijs en auto en dezelfde starbucksverslaving
tis duurder dan normale koffie, maarja..je krijgt ook meer en betere koffie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:07 schreef Maikuuul het volgende:
Hoelang rijden met de brommer is dat ?
Nee gek mijn moeder gaat 1x in het jaar ofzo naar Aken om boodschappen te doen, de volgende keer ga ik dan mee denks voor die starbucks koffie
Istie duur trouwens ?
en dat voor een zeehondjequote:Op vrijdag 4 november 2005 17:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
Whehe. Wou ik em opslaan, dacht ik: ik ga em zeehondje noemen. Klik ik dus op opslaan enz. staat er 'bestandsnaam: zeehondje'.![]()
![]()
![]()
Dan drinken wij eens een Starbuck. Deal?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
valt wel mee toch? 30min
ik ga dr ook heen voor haarverf, is dr vet goedkoop
Maar die koffie is echt heerlijk!
Stem op _moder8or_quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:09 schreef Messenga het volgende:
* Messenga moet nu wel een TT verzinnen
Als het topic er niet binnen 1 seconde staat nadat deze dicht is dan heb je een probleemquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:09 schreef Messenga het volgende:
* Messenga moet nu wel een TT verzinnen
Laat me raden. Jullie zijn ook verslaafd aan McDonalds?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en we hebben dezelfde bnj en foto verslaving
we doen volgens mij alleen aan dure dingen ;p
lol nee, is gevonden zeehond ergens aan de kust in zeelandquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wie is dat? Jouw broer?Mooie foto
![]()
[..]
KUT!quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als het topic er niet binnen 1 seconde staat nadat deze dicht is dan heb je een probleem![]()
haha ja, ik dacht laat ik eens een originele naam verzinnenquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
Whehe. Wou ik em opslaan, dacht ik: ik ga em zeehondje noemen. Klik ik dus op opslaan enz. staat er 'bestandsnaam: zeehondje'.![]()
![]()
![]()
niet meerquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Laat me raden. Jullie zijn ook verslaafd aan McDonalds?
werd je te dik van?quote:
burger king vind ik niet lekkerquote:
bloemkoolquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Kut Albert Heijn medewerkers
wat moet dit nou weer voorstellen![]()
link ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:14 schreef _moder8or_ het volgende:
OMG maikuuul, ik moest echt enorm lachen om zijn topic![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik snap niet hoe mensen zo veel van dat voer kunnen eten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |