quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:27 schreef Maikuuul het volgende:
( En ja hoor hij maakt een sjieke slip )
Jij en die vriend zijn dik en die gast is vetquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:27 schreef Maikuuul het volgende:
Ik en die vriend dik lachenzag je die gast vet stom kijken
Die blaadjes zijn ook kut !quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:58 schreef Slachtkalf het volgende:
Die Maikuul toch. Wat een geklaag de laatste tijd. Zijn het de dwarrelende blaadjes?
Daar valt uiteraard over te discussierenquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:01 schreef steenz het volgende:
Het is maar de vraag of dit kwam door het bellen of door een chronisch gebrek aan hersencellen natuurlijk
Misschien probeerde hij te voorkomen dat het kleine beetje hersens er uit zouden lopenquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daar valt uiteraard over te discussieren
Maarja hij had zijn hand aan zijn oor de hele tijd dus ik denk dat het daar door komt.
Ik noem je een Klaas Bruinsma, een Harry Visser, en een Bram Klepper.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:18 schreef Boeman het volgende:
ik zeg guantanamo bay
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik noem je een Klaas Bruinsma, een Harry Visser, en een Bram Klepper.
Maar gek zo dom was die gast, we staken niet eens over maakte me opeens een sliper kwam best veel rook vanaf eigenlijk
Owjaquote:
Ik weet dat het iets met lotje is maar ik weet niet precies wat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
OwjaSam klepper , whehe ik wist wel dat het iets met am was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |