Super de Boerquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:54 schreef harlingen het volgende:
zeik niet, moet je hier naar de super de boer gaan, dat is pas afzien. Stond gisteren 30 minuten in de rij om 20:00 terwijl de winkel dichtmoest omdat maar 1 muts zat te werken en haar collega's stonden toe te kijken. Ze konden niet meer een kassa inloggen omdat het al 20:00 was geweest en meneer voor mij 10 karren met spul had ingeladen voor het lokale weeshuis
Dude... krijg ff kutschurft!quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:46 schreef Quickie_Butt het volgende:
Jezus wat een incompetente lui werken daar bij de AH zeg!!!![]()
![]()
Wat een triangeljosti!!!![]()
![]()
Dude, het is een meisje hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:56 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Dude... krijg ff kutschurft!
![]()
Volgens mij doen ze het overdag omdat ze dan tenminste mee kunnen komen in de prijzenoorlog, waar je vast niks tegen hebtquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:46 schreef Quickie_Butt het volgende:
Doe dat ff lekker na sluitingstijd ofzo OF als het rustig is in de winkel en NIET op vrijdagmiddag om 16:30... De teringtyfuslijers![]()
![]()
Ja het is natuurlijk wachten tot de eerste ah medewerker reageert.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:56 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Dude... krijg ff kutschurft!
![]()
IK BEN GODVERDOMME GEEN AH-MEDEWERKER!quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:00 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk wachten tot de eerste ah medewerker reageert.
Tyf op ofzo
You're representing for all the triangeljosti's all across the worldquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:01 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
IK BEN GODVERDOMME GEEN AH-MEDEWERKER!
IK BEN TRIANGELJOSTI!
stinkende beflap dat je bent!
nee dit is toch ook MIJN klaagtopic?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:01 schreef MouseOver het volgende:
Nooit problemen met die lui. Volgens mij is er hier maar 1 triangeljosti
edit: nu 2 zie ik
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:02 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
You're representing for all the triangeljosti's all across the world
Ja maar daar kan en mag je het verwachten. Dat zijn nu eenmaal de winkels voor het uitschot van de maatschappij. Daarom kom ik er ook niet. De Albert Heijn is een A-supermarkt voor welbedeelde mensen. Ik verwacht daar rustig te kunnen winkelen zonder over de kratten en de dozen a la Lidl en Aldiwinkels te struikelen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:03 schreef pino.in.disguise het volgende:
Ga maar eens naar de Bas of de LIdl in R'dam, kijken hoe hard je dan scheld. Sta hier altijd minimaal 15 minuten in de rijen altijd van die teringlui, die maar 1 produkt kopen en denken dan voor te mogen dringen.
![]()
Luister jochie, je beledigd hiermee ook MIJN favo AH meisje. En da's niet liev.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:03 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
nee dit is toch ook MIJN klaagtopic?
Er is maar 1 echte triangeljosti!quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:01 schreef MouseOver het volgende:
Nooit problemen met die lui. Volgens mij is er hier maar 1 triangeljosti
edit: nu 2 zie ik
Niet denken dat ik het doe hequote:Op vrijdag 4 november 2005 17:06 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Luister jochie, je beledigd hiermee ook MIJN favo AH meisje. En da's niet liev.
Doe's niet
jezus en NOG STEEDS noemen ze me jochiequote:Op vrijdag 4 november 2005 17:06 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Luister jochie, je beledigd hiermee ook MIJN favo AH meisje. En da's niet liev.
Doe's niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |