Foto 2-3quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:39 schreef Chanandler het volgende:
Foto's! Wojoo die eerste is mooi
Oke hier een paar van mij dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niks bewerkt![]()
Belachelijk hoogquote:
Ik had toen 2 sticks van 128 mb volgeschoten, ik wist niet wat ik zag johquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Foto 2-317 juli 2004, noodweer-Rolwolk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:40 schreef JPM01 het volgende:
begin maart hadden wij geloof ik het meeste aantal sneeuw van het landook daar wat fotos van bij de voetbal.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo zag het er bij DESZ uit in maart+/- 40 a 50 cm sneeuw
![]()
zijn een beetje donker maar het was niet zo heel licht meer.
nee kwam van stage weer en toen was het nog wat donkerquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Had je niet wat eerder kunnen gaan?
Oeequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:41 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik had toen 2 sticks van 128 mb volgeschoten, ik wist niet wat ik zag joh
Ziet er inderdaad heel mooi uitquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:41 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik had toen 2 sticks van 128 mb volgeschoten, ik wist niet wat ik zag joh
He verdikkiequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:43 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee kwam van stage weer en toen was het nog wat donker
ja en het jammerde was aan dat de eind van de maand besloten is om te stoppen daar..., had ik net zo goed eerder weg kunnen gaanquote:
Zware onweersbuien worden soms voorafgegaan door rolwolken. In de meteorologie wordt zulke bijzondere wolkenvormen ook wel arcus (boogwolk) of shelfcloud (boekenplankenwolk) genoemd. De angstaanjagende rolwolk ontstaat wanneer koudere lucht die met de onweersbui meekomt in aanraking komt met veel warmer lucht aan het aardoppervlak. In de lucht kan dan een wolkenrol onstaan die er zeer onheilspellend uitziet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:44 schreef Chanandler het volgende:
Speedy, wanneer ontstaat er eigenlijk zo'n RolWolk?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zware onweersbuien worden soms voorafgegaan door rolwolken. In de meteorologie wordt zulke bijzondere wolkenvormen ook wel arcus (boogwolk) of shelfcloud (boekenplankenwolk) genoemd. De angstaanjagende rolwolk ontstaat wanneer koudere lucht die met de onweersbui meekomt in aanraking komt met veel warmer lucht aan het aardoppervlak. In de lucht kan dan een wolkenrol onstaan die er zeer onheilspellend uitziet.
Rolwolken ontstaan bij snel verplaatsende en zware onweersbuien waarbij de warme lucht aan de voorkant van het torenhoge wolkcomplex sterk stijgt terwijl op meer dan 10 kilometer hoogte in de buienwolk die er achter zit, koude luchtmassa's omlaag storten. Een rolwolk wordt vergezeld door enorme en plotselinge windstoten van soms 100 tot 150 kilometer per uur. Het is een voorkeursplaats voor windhozen, maar vaak blijft het bij een begin van hoosvorming in de lucht.
lolquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet ik een topic maken? "[weer] Vraag het aan SpeedyGJ"
Dan baal jequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:47 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja en het jammerde was aan dat de eind van de maand besloten is om te stoppen daar..., had ik net zo goed eerder weg kunnen gaan![]()
die je nooit gebruikt hebquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
WheheIk heb nog foto's toen ik mijn spandoek aan het maken was
Nee dank jequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet ik een topic maken? "[weer] Vraag het aan SpeedyGJ"
Aha, weet ik dat ook weer. Er was hier trouwens in de buurt wel een keer zo'n hoos. Weet niet precies wat het was, een windhoos of een waterhoosquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zware onweersbuien worden soms voorafgegaan door rolwolken. In de meteorologie wordt zulke bijzondere wolkenvormen ook wel arcus (boogwolk) of shelfcloud (boekenplankenwolk) genoemd. De angstaanjagende rolwolk ontstaat wanneer koudere lucht die met de onweersbui meekomt in aanraking komt met veel warmer lucht aan het aardoppervlak. In de lucht kan dan een wolkenrol onstaan die er zeer onheilspellend uitziet.
Rolwolken ontstaan bij snel verplaatsende en zware onweersbuien waarbij de warme lucht aan de voorkant van het torenhoge wolkcomplex sterk stijgt terwijl op meer dan 10 kilometer hoogte in de buienwolk die er achter zit, koude luchtmassa's omlaag storten. Een rolwolk wordt vergezeld door enorme en plotselinge windstoten van soms 100 tot 150 kilometer per uur. Het is een voorkeursplaats voor windhozen, maar vaak blijft het bij een begin van hoosvorming in de lucht.
ja ach.., ik leer op mijn huidige stagebedrijf meer dan daar.quote:
Nou, is goed voor je PIquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee dank jeik heb het al druk genoeg
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:52 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja ach.., ik leer op mijn huidige stagebedrijf meer dan daar.
Zit wel goedquote:
Ja hequote:
Wat is DASOO?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zit wel goeddan komen ze maar naar het DASOO topic in GC
Herfst kan ook een hele mooie kant hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:54 schreef Imberr het volgende:
Ik fietste laatst door zo'n drukke straat en daar staan bomen langs de kant.. Was 's ochtends, dus de zon kwam net op enzo.. En toen scheen de zon door dat bladerdek.. was echt mooial die oranje/gele/rode/groene bladeren en dan die zon erop.
Wou dat ik toen n camera bij me had gehad.
De Atmosfeer Staat Op Ontploffenquote:
Ik vind het altijd zo mooi als met zonsondergang de lucht heel erg oranje wordt en dan met hele donkere wolken erbijquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Herfst kan ook een hele mooie kant hebbennet als Winter-lente-zomer
![]()
bestaat hij dan nogquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zit wel goeddan komen ze maar naar het DASOO topic in GC
Wat houdt dat dan inquote:
Vind ik nou ook, heb er nog 1, zal em even zoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |