Een paar uurtjes. Het hielp niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Even herstarten doet vaak wonderen, hoe lang staat dat ding al aan?
Spyware?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:19 schreef Floripas het volgende:
Help mij eens. IE sluit de hele tijd af en wil een foutenlogboek maken. Dat ontneemt het plezier aan FOK wel een beetje.
hmm, je hébt van die online virusscanners...quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een paar uurtjes. Het hielp niet.
HitmanPro lijkt me een goede 2e maatregel, een andere browser, zelfs ík ben daar nog niet aan begonnen, nergens voor nodigquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Spyware?
Download en draai www.hitmanpro.nl
Gebruik een andere browser: http://download.mozilla.org/?product=firefox-1.0.7&os=win&lang=en-US
Ik zou niet weten of die trendmicro online scan wat installeerd, volgens mij checkt het bijv. ook je hotmail enzo, dus ik vertrouw het an sich welquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:31 schreef Floripas het volgende:
Ik durf dat allemaal niet, want het is een laptop van mijn werk, en me is uitdrukkelijk gezegd er niets op te installeren...
Don't worry, elke PC heeft, mits online, binnen 20 minuten al n virusje te pakken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:33 schreef Floripas het volgende:
Fuck. Als hier een virus op zit, ben ik serieus genaaid.
Klinkt als n beetje gefrustreerde windows, gewoon ff dumpen bij de ICT-balie, die fixen het vast wel evenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:34 schreef Floripas het volgende:
Oh ja, ik kan ook niet mailen op deze laptop, maar wel mailtjes lezen. Zodra ik iets wil versturen wil-ie ineens allemaal outlookdingen gaan installeren.
Jammer dat Cor het niet meer mee mag maken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
PRDV 3 zetels in de politiekebarometer.
Jawel, maar ik betaal de elft van de reparatie, en dat geld heb ik niet - ik ben minder gaan werken wegens fucking irritante zieke oudoom (och nee, dat meen ik ook weer niet).quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Don't worry, elke PC heeft, mits online, binnen 20 minuten al n virusje te pakken.
Hoezo ben je genaaid, mag je er niet mee op het internet?
[..]
Hm. De ICT-balie bij ons bestaat uit één jongeman die erg graag een date met me wil.quote:Klinkt als n beetje gefrustreerde windows, gewoon ff dumpen bij de ICT-balie, die fixen het vast wel even
Ene Fajah Lourens. Een allochtoon.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Van wie zijn deze zandheuvels?
helft van de reparatie betalen? Het is verdulle toch geen autogarage ofzo? Een laptop van je werk, is van je werk. Als mijn bureaustoel op mn werk in 2 zakt moet ik toch zeker ook niet de helft dokken? Vreemde zaken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jawel, maar ik betaal de elft van de reparatie, en dat geld heb ik niet - ik ben minder gaan werken wegens fucking irritante zieke oudoom (och nee, dat meen ik ook weer niet).
[..]
Klinkt als een iets met 100 werknemers, laat hem dumpen door je collega die nogal vaak last heeft van maandag-ochtend-humeuren.quote:Hm. De ICT-balie bij ons bestaat uit één jongeman die erg graag een date met me wil.
Van mij.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Van wie zijn deze zandheuvels?
Is dit een rare regeling dan? Ik gebruik hem ook voor privézaken, zoals FOK!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
helft van de reparatie betalen? Het is verdulle toch geen autogarage ofzo? Een laptop van je werk, is van je werk. Als mijn bureaustoel op mn werk in 2 zakt moet ik toch zeker ook niet de helft dokken? Vreemde zaken.
[..]
Nee, hij wil een date met MIJ, specifiek. Waarom? Ik weet het niet, want ik heb het ICT-verstand van een Inuit met inbelverbinding, zeg maar.quote:Klinkt als een iets met 100 werknemers, laat hem dumpen door je collega die nogal vaak last heeft van maandag-ochtend-humeuren.![]()
Ja, óf je doet die trend-micro dinges.
"Melktieten"? Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, jij hebt melktieten. Hoe durf je mij overigens eenzijdigheid te verwijten?
...maar die van "Rachel" niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In die zin dat ze blank zijn.
Na de opmerkingen van Van der Hoeven over evolutie heb ik besloten voorlopig het CDA mijn stem niet meer te gunnen. Waarschijnlijk wordt het weer de ChristenUnie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:50 schreef Floripas het volgende:
Johan, ik ben best wel fan van je, maar ik heb geen idee wat je eigenlijk stemt. Dat bedoel ik dus.
Nou, dat zeg ik toch? Wacht, ik doe het even voor, een college dieiets te lang heeft gefeest, zondag. Of te weinig heeft geslapen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Is dit een rare regeling dan? Ik gebruik hem ook voor privézaken, zoals FOK!
[..]
Nee, hij wil een date met MIJ, specifiek. Waarom? Ik weet het niet, want ik heb het ICT-verstand van een Inuit met inbelverbinding, zeg maar.
hoppa, zoiets.quote:collega: 'morgen![]()
Floripas: goedemorgen, zeg, wil jij wat voor me doen?
C: zegt het eens...![]()
F: nou, ik heb hier n laptop, en als jij die nou eens naar ICT brengt, en n ander meeneemt, neem ik wat werk voor je over. als je n rekening krijgt, betaal die maar, dan betaal ik het aan jou
C: waarom?
F: ik hou niet van ICT-ers
C: whehe, okey
Zit er ook een fietsnippel aan dat je ze op kunt pompen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:45 schreef Floripas het volgende:
Van mij.
In dat geval wijzig ik wellicht mijn stem wel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Na de opmerkingen van Van der Hoeven over evolutie heb ik besloten voorlopig het CDA mijn stem niet meer te gunnen. Waarschijnlijk wordt het weer de ChristenUnie.
Hoe kijk je tegen dronken ICT-ers aan ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:54 schreef Floripas het volgende:
Ik heb geen hekel aan ICTers, ik snap alleen niet wat ze altijd in MIJ zien. ICTers, intellectuelen, negers en mooie vrouwen lijk ik altijd aan te trekken.
Spreekt meneer soms Chinees?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:54 schreef Drugshond het volgende:
Ach virus gezeur...
Begin eerst met HijackThis (= freeware) om je startup sequence te bekijken. Zijn er plug-ins die meegeladen worden met IE/FF die moet je als eerste uit zetten.
Er zijn zoals ik zei veeeel makkelijkere dingen, van Hijack This heb ik ook de ballen verstandquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:54 schreef Drugshond het volgende:
Ach virus gezeur...
Begin eerst met HijackThis (= freeware) om je startup sequence te bekijken. Zijn er plug-ins die meegeladen worden met IE/FF die moet je als eerste uit zetten.
Gezellig, hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hoe kijk je tegen dronken ICT-ers aan ?
Hoewel, ook dat is blank. Noord-Afrikaans trouwens ook. Al dat gedoe over tieten komt mijn frenologie niet ten goede.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe kunnen haar tieten dan niet-blank zijn? Komt ze uit de Midi?
Geen lekkere whisky, ik hou meer van het Malt gebeuren.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:56 schreef Floripas het volgende:
Gezellig, hoor.
"Ja, doe mij maar een Jameson. Zonder ijs, ja."
You poor thing.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:07 schreef Tuana het volgende:
hallo allen.. college was weer eens erg saai
Typerend voor Canadaquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:07 schreef Tuana het volgende:
Cursing in France language is like wiping your ass with silk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:07 schreef Tuana het volgende:
K heb er goede verhalen over gehoord, thats allquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:09 schreef Drugshond het volgende:
Zo ff kijken of het spel F.E.A.R. iets voorsteld.
Zou er een Franse map erbij zitten.... ?
Ik zag em pas al in het Makro krantje staan? Of stond daar dan ook per ongeluk een release-datum bij?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:12 schreef MrX1982 het volgende:
Ik wacht op GTA:LCS
Kan ik mijn PSP weer onder het stof vandaan halen![]()
GTA LCS : Release Date: Oct 24, 2005quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:15 schreef Yildiz het volgende:
Ik zag em pas al in het Makro krantje staan? Of stond daar dan ook per ongeluk een release-datum bij?
P.s. wat voor laptop heb jij die je mogelijk in de verkoop zet omdat je hem niet gebruikt?
Hij is hier uitgesteld dus de Makro had hem waarschijnlijk in de folder staan met het oog op de release.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:15 schreef Yildiz het volgende:
Ik zag em pas al in het Makro krantje staan? Of stond daar dan ook per ongeluk een release-datum bij?
Ik doe niets in de verkoopquote:P.s. wat voor laptop heb jij die je mogelijk in de verkoop zet omdat je hem niet gebruikt?
Precies, waar wacht ie dan opquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
GTA LCS : Release Date: Oct 24, 2005
Kijk, en zo komen we toch nog op 1 lijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Na de opmerkingen van Van der Hoeven over evolutie heb ik besloten voorlopig het CDA mijn stem niet meer te gunnen. Waarschijnlijk wordt het weer de ChristenUnie.
In ieder geval beter dan Job Cohen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Jacques Wallage is volgens mij een hele bekwame burgemeester.
.
Sjakie, ze zijn allemaal even erg.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:57 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan Job Cohen.
Hij was bijvoorbeeld tegen een asielzoekerscentrum in Haren, tegen de grens met Groningen, en daar woonde hij dan weer.
Geen asielzoekerscentrum in het noorden van Haren, want sjakkie woont in het zuiden van Groningen.
Maar goed!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:14 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Sjakie, ze zijn allemaal even erg.
Leg mij eens uit wat Wallage beter doet dan Cohen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:22 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Maar goed!
Het maakt me ook allemaal niks uit.
Als burgemeester is Wallage een stuk beter dan Cohen.
Hij weet af en toe werk niet van privé te scheiden, maar dat zijn slechts mindere euvels..
Sjakkie krijgt van mij een 7.
morgenvroeg soort werkquote:
Het gelul van Cohen is tegelijkertijd zijn beleid.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat Wallage beter doet dan Cohen?
Ik zie geen verschil, het is allemaal slap lullen. Ze gebruiken ook nog eens dezelfde woordkeuze.
Soort werk?quote:
okey, dát slaat nergens opquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:27 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Soort werk?
Schapen bezwangeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |