abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 november 2005 @ 12:46:54 #201
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31987717
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:41 schreef SCH het volgende:
2 is waar, 1 niet.
Toen Van Basten een keer een uitgebreide uitleg gaf kan ik me verontwaardiging van jou kant herinneren omdat je vond dat hij publiekelijk kritiek gaf op een speler. Ik weet niet exact wanneer die discussie speelde, maar als het goed is zijn daar posts over te vinden. Of vond je die uitleg die hij toen gaf niet goed genoeg? En zo ja waarom dan niet?

Ik zou zeggen denk daar lekker vanmiddag over na - dan kan ik zo boodschappen doen en naar de pub om Aston Villa - LFC te kijken
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31987773
Dat is ook mijn mening over Makaay Doc.
That's all folks!
pi_31987794
Waar staat LFC voor?
  zaterdag 5 november 2005 @ 12:51:50 #204
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31987848
Liverpool Fried Chicken
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 november 2005 @ 12:57:46 #205
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31987974
Goh een hele post gemist
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:13 schreef SCH het volgende:
Docje, je lult je zelf zo ontzettend tegen telkens weer.

(A) Erst was het logisch dat Ajax bevoordeeld werd want van Van Basten kende Ajkax immers beter. Nu is dat ineens niet meer zo.

(B) Eerst was het helemaal niet belangrijk hoe een speler (lees Van BOmmel het bij een club deed - hij moest gewoon in het team passen) maar nu ga je ineens cijfermatig onderbouwen dat een andere speler er wel bij moet.

(C) Het past wel bij voetbalfans die dwangmatig alles in hun eigen straatje praten en niet van een afstandje naar de situatie kunnen kijken.

(D) Als Van Basten Seedorf en Van Bommel niet wil selecteren, dan moet ie dat vooral niet doen. Maar laat hij er eerlijk over zijn en zeggen wat zijn motivatie is. Maar dat doet hij volgens jou ook niet, hij zegt immer "zomaar wat".
(A) ik heb uitgelegd hoe te verklaren was dat een speler als Maduro zo verbazingwekkend extreem vroeg geselecteerd werd voor het NLs elftal, maar dat andere punt dat hij alleen een zwak voor Ajax heeft valt te bestrijden als je ziet dat ook alle PSV-ers op Affelay na (maar da's een kwestie van tijd en positie) die meer dan 3 wedstrijden gespeeld hebben geselecteerd zijn.

(B) waar heb ik gezegd dat het niet van belang was hoe een speler het bij een club doet? Ik zeg alleen dat als iemand argumenten geeft waarom Van Bommel geselecteerd moet worden dat persoon ook automatisch argumenten geeft waarom Seedorf geselecteerd moet worden.

(C) Ik weet niet precies wat mijn straatje in deze is. Van Bommel en Seedorf mogen best geselecteerd worden en dat al die Ajacieden geselecteerd worden hoeft van mij echt ook niet

(D) ik denk dat dat een balans is van publiekelijk een speler aanvallen en niet uitleggen. Overigens ben ik van mening dat hij niet echt verplicht is "het volk" het uit te leggen. Ik zou het netjes vinden als hij het de spelers uit zou leggen, maar als-ie dat niet doet is dat een zaak tussen hem en die spelers.
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:13 schreef SCH het volgende:

Juist wel, jij diskwalificeert de discussie en je discussiepartners door te stellen dat we de uitspraken van Van Basten niet serieus moeten nemen. Dan sla je de discussie dood en dat is jammer, doe maar niet
Ik zeg niet specifiek dat je alle uitspraken van Van Basten serieus moet nemen, dat zegt Van Basten zelf.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 november 2005 @ 13:00:29 #206
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31988025
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:49 schreef SCH het volgende:
Waar staat LFC voor?
Lake Forrest College

Of London First Centre

Of Luz y Fuerza del Centro

of zoiets ...

[ Bericht 18% gewijzigd door Doc op 05-11-2005 13:06:20 ]
pi_31988573
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 13:00 schreef Doc het volgende:

[..]

Lake Forrest College

Of London First Centre

Of Luz y Fuerza del Centro

of zoiets ...
Ik dacht altijd

Lucky Faggots Club
pi_31988846
Van Basten vindt Landzaat en Sneijder beter op die positie. Ik vind dat onbegijpelijk maar het is zijn keuze.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31988863
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 13:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Van Basten vindt Landzaat en Sneijder beter op die positie. Ik vind dat onbegijpelijk maar het is zijn keuze.
en als hij ermee weet te winnen, de goede keuze
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_31989145
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:41 schreef Noca het volgende:

[..]

Vind je dat eigenlijk zelf of is dat je aangepraat? Zo slecht was hij helemaal niet. Tuurlijk, je hebt je mindere wedstrijden, dat had en heeft Landzaat ook.
Ik heb weinig mensen gezien die dit beweerden voordat v Bommel niet meer geselecteerd werd.
Gueass what, ik ben er 1 van die hem niet geweldig vonden spelen voordat hij niet meer geselecteerd was. Ik kan me 1 echt goed moment van van Bommel herinneren in oranje, dat was een werkelijk schitterende lange afstands goal in een (volgens mij) oefenwedstrijd tegen Engeland. Prachtig de kruising in gekruld maar voor de rest kon ik nooit heel echt content zijn met het spel dat hij liet zien in oranje, en ook vorig jaar toen van Basten hem selecteerde en opstelde kon hij me niet overtuigen en van Basten kennelijk ook niet.
pi_31989574
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 13:33 schreef SocialDisorder het volgende:
en als hij ermee weet te winnen, de goede keuze
Een goede keuze, maar niet de beste keuze. Dat is juist het probleem (ik ben blij dat je het zelf zo duidelijk illustreert), jullie nemen genoegen met middelmaat. En middelmaat zal niet genoeg zijn op het WK.
pi_31989633
zolang hij wereldkampioen wordt met een degelijke en bij vlagen aantrekkelijk spelend elftal, mag hij van mijn part de selectie vullen met degradatiekandidaten.
pi_31989678
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:07 schreef SocialDisorder het volgende:
zolang hij wereldkampioen wordt met een degelijke en bij vlagen aantrekkelijk spelend elftal, mag hij van mijn part de selectie vullen met degradatiekandidaten.
Dat mag hij dan van heel nederland, maar wat je niet inziet is dat we met geen mogelijkheid wereldkampioen worden met het huidige selectiebeleid. Dat ziet een kleuter nog. Met de best mogelijke selectie zal het ook een hele klus worden, maar dan maken we in ieder geval een kans.
pi_31989729
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:09 schreef DIJK het volgende:

[..]

Dat mag hij dan van heel nederland, maar wat je niet inziet is dat we met geen mogelijkheid wereldkampioen worden met het huidige selectiebeleid. Dat ziet een kleuter nog. Met de best mogelijke selectie zal het ook een hele klus worden, maar dan maken we in ieder geval een kans.
Hoe zou jouw selectie eruit zien dan?
pi_31989881
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:11 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Hoe zou jouw selectie eruit zien dan?
Vennegoor, Babel, Timmer, Maduro, Boateng, Castelen, Vlaar en Landzaat sowieso wieberen. Die missen niveau (Vennegoor, Boateng b.v.) , of zijn hopeloos uit vorm (Maduro, Landzaat b.v.). Of zitten zelfs op de bank bij hun club! (Vlaar)

En sowieso Davids en van Bommel meenemen. Dergelijke toppers thuislaten is gewoon doodzonde. Helemaal als ze ook nog eens in topvorm zijn. Dat zijn spelers die de kar kunnen trekken en een wedstrijd voor je kunnen maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door DIJK op 05-11-2005 14:25:40 ]
pi_31989991
tsja, in theorie zouden dat soort spelers dat inderdaad moet kunnen, blijft alleen de vraag: wat was de laatste wedstrijd dat Mark van Bommel of Edgar Davids het Nederlands elftal op sleeptouw heeft genomen en naar de winst heeft geleid?

Davids denk ik in de periode 1998-2000, en tsja, van van Bommel kan ik het mij echt niet herinneren. En dat is denk ik gewoon het verschil tussen hoe mensen bij hun club spelen of in een nationaal team. Zoals iemand al opmerkte is Seedorf een gewaardeerde kracht bij AC Milan, maar heeft hij gewoon niks toe te voegen meer bij het Nederlands elftal zoals in zijn laatste optredens is gebleken en hij door iedereen verketterd werd. Dus op 'papier' zijn Davids en van Bommel ook toppers voor in Oranje, alleen komt het er niet zo vaak uit bij ze, ook toen ze wel hun kans kregen...
Jack does it in real time...
pi_31990105
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:23 schreef DeeBee het volgende:
tsja, in theorie zouden dat soort spelers dat inderdaad moet kunnen, blijft alleen de vraag: wat was de laatste wedstrijd dat Mark van Bommel of Edgar Davids het Nederlands elftal op sleeptouw heeft genomen en naar de winst heeft geleid?

Davids denk ik in de periode 1998-2000, en tsja, van van Bommel kan ik het mij echt niet herinneren. En dat is denk ik gewoon het verschil tussen hoe mensen bij hun club spelen of in een nationaal team. Zoals iemand al opmerkte is Seedorf een gewaardeerde kracht bij AC Milan, maar heeft hij gewoon niks toe te voegen meer bij het Nederlands elftal zoals in zijn laatste optredens is gebleken en hij door iedereen verketterd werd. Dus op 'papier' zijn Davids en van Bommel ook toppers voor in Oranje, alleen komt het er niet zo vaak uit bij ze, ook toen ze wel hun kans kregen...
Seedorf valt bij Milan ook nog wel eens door de mand. (Milan-PSV anyone) Maar als voetballers als van Bommel en Davids die bij hun clubs wel belangrijke spelers kunnen zijn dat niet voor het Nederlands elftal kunnen brengen is dat mijns inziens een zwakte van de Bondscoach en niet van die spelers. Ze tonen namelijk wekelijks aan het prima te kunnen.
pi_31992979
Ok, nu is het weer de bondscoach die spelers die het wel goed doen bij hun club niet goed kan laten spelen in Oranje...

En dat hij ongeslagen de kwalificatiereeks doorkomt met al die 'prutsers' (die niet geselecteerd zouden moeten worden omdat ze bij hun clubs zo slecht spelen volgens iedereen) is dan magie of zo? Dat ligt dan vast weer niet aan zijn kwaliteiten, maar aan 'geluk' en die 'zwakke' poule natuurlijk

De enige kritiek die op van Basten kan worden geuit is dat hij niet altijd even netjes met sommige spelers omgaat en gewoon wat harder moet durven zeggen waarom hij bijvoorbeeld van Bommel niet selecteert en hem niet half aan het lijntje houden door te zeggen dat hij beter moet presteren.

Pas als er veel verloren gaat worden zou er zoveel kritiek mogen zijn op zijn selectiebeleid, want zoals het nu gaat is al die kritiek compleet overbodig en wordt die alleen geleid door aversie tegen de persoon van Basten of zijn vermeende club voorkeuren...
Jack does it in real time...
pi_31993350
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:15 schreef DeeBee het volgende:
Ok, nu is het weer de bondscoach die spelers die het wel goed doen bij hun club niet goed kan laten spelen in Oranje...
Ja
quote:
En dat hij ongeslagen de kwalificatiereeks doorkomt met al die 'prutsers' (die niet geselecteerd zouden moeten worden omdat ze bij hun clubs zo slecht spelen volgens iedereen) is dan magie of zo? Dat ligt dan vast weer niet aan zijn kwaliteiten, maar aan 'geluk' en die 'zwakke' poule natuurlijk
Heb jij goed voetbal gezien dan? Ik niet. Wel wat geluk, een topkeeper, matige tegenstanders en vooral veel matige wedstrijden. Dat noem ik geen magie.
quote:
Pas als er veel verloren gaat worden zou er zoveel kritiek mogen zijn op zijn selectiebeleid, want zoals het nu gaat is al die kritiek compleet overbodig en wordt die alleen geleid door aversie tegen de persoon van Basten of zijn vermeende club voorkeuren...
Nee. Die kritiek is helemaal niet overbodig. Nu kan er nog wat mee gedaan worden, straks op het WK is het te laat. Wij pakken 2 (!) punten tegen Macedonie terwijl zelfs Andorra (!) er nog meer bijeen schraapt tegen die tegenstander. Bovendien hebben we nog niet 1 wedstrijd goed gespeeld (wat wel de hele insteek was, zoals Marco ook meerdere keren gezegd heeft) . Dat is geen best vooruitzicht voor het WK als je het mij vraagt. Zeker niet met een Bondscoach die naast dat hij blijkbaar niet in staat is te werken met neerlands beste spelers ook nog eens niet in staat is de spelers die hij wel selecteert zo te laten spelen als hij graag wil. Ok we zijn ongeslagen, maar dat lijkt me niet meer dan normaal. Alleen Tjechie had hij bij voorbaat mogen verliezen, maar als je die wedstrijd terugkijkt dan was een verliespartij ook helemaal niet raar geweest.

[ Bericht 6% gewijzigd door DIJK op 05-11-2005 16:43:44 ]
pi_31996526
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:30 schreef DIJK het volgende:

[..]

Ja
[..]

Heb jij goed voetbal gezien dan? Ik niet. Wel wat geluk, een topkeeper, matige tegenstanders en vooral veel matige wedstrijden. Dat noem ik geen magie.
[..]

Nee. Die kritiek is helemaal niet overbodig. Nu kan er nog wat mee gedaan worden, straks op het WK is het te laat. Wij pakken 2 (!) punten tegen Macedonie terwijl zelfs Andorra (!) er nog meer bijeen schraapt tegen die tegenstander. Bovendien hebben we nog niet 1 wedstrijd goed gespeeld (wat wel de hele insteek was, zoals Marco ook meerdere keren gezegd heeft) . Dat is geen best vooruitzicht voor het WK als je het mij vraagt. Zeker niet met een Bondscoach die naast dat hij blijkbaar niet in staat is te werken met neerlands beste spelers ook nog eens niet in staat is de spelers die hij wel selecteert zo te laten spelen als hij graag wil. Ok we zijn ongeslagen, maar dat lijkt me niet meer dan normaal. Alleen Tjechie had hij bij voorbaat mogen verliezen, maar als je die wedstrijd terugkijkt dan was een verliespartij ook helemaal niet raar geweest.
Zeker even de eerste helft tegen de Duitsers vergeten, ze waren helemaal nergens man. En een ploeg die met 11 man verdedigt is voor elke ploeg lastig doorkomen. Dat Andorra er meer punten tegen haalt zal eerder komen omdat Macedonie minder opkijkt tegen Andorra en ook eerder verwacht daarvan te kunnen winnen en daarom niet alles op de verdediging gooit.

Maar goed jij zal nooit tevreden zijn met van Basten totdat hij Mark wel selecteert. Ik ben nu al benieuwd naar het commentaar op de 1e verliespartij van nederland, dan schreeuwt natuurlijk iedereen van, tsja had je van Bommel maar mee moeten nemen terwijl die klote presteert in oranje, net als Seedorf.
pi_31997628
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 18:09 schreef erikh het volgende:
Zeker even de eerste helft tegen de Duitsers vergeten, ze waren helemaal nergens man.
1 helft in zoveel wedstrijden?! Is dat alles? En dan ook nog eens in een OEFENPOT tegen een team dat wel meer weggespeeld wordt de laatste tijd? Tja, als ik daar al tevreden mee moet zijn.
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 18:09 schreef erikh het volgende:
Maar goed jij zal nooit tevreden zijn met van Basten totdat hij Mark wel selecteert.
Nee, ik ben pas tevreden als hij alles eruit haalt wat erin zit. Als van Bommel bijvoorbeeld straks (als Deco weer topfit is) weer bankzitter wordt bij Barcelona dan hoeft Marco hem van mij helemaal niet te selecteren hoor, liever niet zelfs. Zelfde geld voor Davids. Ik wil gewoon graag dat hij de beste spelers selecteert die in vorm en topfit zijn (en dat geldt op het moment gewoon voor zowel van bommel als davids). En niet de kneuzenkermis die we nu hebben. Kom op zeg die Vlaar is gewoon BANKZITTER bij AZ.

[ Bericht 17% gewijzigd door DIJK op 05-11-2005 18:57:01 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 november 2005 @ 21:20:08 #222
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32003352
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:27 schreef DIJK het volgende:

[..]

Seedorf valt bij Milan ook nog wel eens door de mand. (Milan-PSV anyone)
Tegen NLse clubs speelt Seedorf z'n beroerdste wedstrijden. Daarnaast heeft Van Bommel ook echt wel beroerde wedstrijden voor z'n club gespeeld - het voorlaatste seizoen bij PSV was niet al te best, en toen werd-ie wel geselecteerd en niemand die klaagde.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 november 2005 @ 21:25:22 #223
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32003523
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:30 schreef DIJK het volgende:

Wij pakken 2 (!) punten tegen Macedonie terwijl zelfs Andorra (!) er nog meer bijeen schraapt tegen die tegenstander.
Spanje wint alleen dankzij een kwartier extra tijd van Bosnie-Herzegovina en wint wedstrijden ander scheidsrechterlijke dwalingen en dan nog moeten ze moet een land als Servie-Montenegro voor zich dulden...

Engeland verliest (!) van Noord-Ierland en speelt wedstrijd op wedstrijd beroerd. Alleen thuis tegen Polen is het redelijk te noemen...

Frankrijk speelt 5 wedstrijden gelijke tegen prutsteam ...

Italie heeft ook z'n beroerde wedstrijden gehad...

Allemaal kansloos voor het WK?
pi_32009566
Ik vind het een goede selectie van Marco
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32018782
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 21:25 schreef Doc het volgende:
Spanje
Engeland verliest
Frankrijk
Italie

Allemaal kansloos voor het WK?
Als die landen zo blijven spelen als in de voorronde, geef ik ze niet veel kans maar ik vind het eerlijk gezegd niet zo relevant. Dat er meer landen slecht spelen in de voorrondes is toch geen reden om ons geen zorgen te maken over ons slechte spel?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 november 2005 @ 11:57:19 #226
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32019373
Het geeft aan dat we met het slechte spel in de voorronde niet automatisch als kansloos gekwalificeerd moeten worden.

Je hoort vaak users zeggen: tegen de echte grote landen als Spanje, Engeland, Frankrijk en Italie (en natuurlijk Argentienie en Brazilie) zijn we kansloos -en dat wil ik graag relaitiveren.

Fout van Marco is het overigens natuurlijk wel dat Arjan de Zeeuw geen uitnoding heeft gehad.
pi_32019410
Het gaat de ronde dat een delegatie De Zeeuw heeft bekeken, Arjan zelf acht zichzelf kansloos.
That's all folks!
pi_32019439
quote:
Op zondag 6 november 2005 11:57 schreef Doc het volgende:
Het geeft aan dat we met het slechte spel in de voorronde niet automatisch als kansloos gekwalificeerd moeten worden.
Oh nee, dat denk ik ook zeker niet. Er is een gerede kans dat we ver komen. Maar ik had graag wat leukere wedstrijden gezien in de voorronde.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 november 2005 @ 12:05:29 #229
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32019583
quote:
Op zondag 6 november 2005 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat de ronde dat een delegatie De Zeeuw heeft bekeken, Arjan zelf acht zichzelf kansloos.
In de zomer 2006 is hij natuurlijk ook 36 - het zou me niet verbazen als het zijn laatste seizoen is.

Maar op zich is het een speler die het wel verdient.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 november 2005 @ 12:09:20 #230
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32019698
quote:
Op zondag 6 november 2005 12:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh nee, dat denk ik ook zeker niet. Er is een gerede kans dat we ver komen. Maar ik had graag wat leukere wedstrijden gezien in de voorronde.
Dat had iedereen wel gewild, maar "leuke wedstrijden" en "voorrondes" is meestal niet zo'n goede combinatie. De "grote landen" spelen dan tegen landen die als ze een tegen doelpunt krijgen even verdedigend blijven spelen als dat het 0-0 staat. Het voornaamste doel lijkt voor die landen "zo min mogelijk doelpunten tegen krijgen". Op een tournooi - zeker na de poule rondes moet een team gewoon niet verliezen en zijn er minder van dat soort destructieve teams en is het voetbal dus leuker.
pi_32040482
En ondanks dit falen tegen NEC worden weer volop ajax spelers geselecteerd.

En zelf ik als AZ fan begrijp al helemaal niet waarom bankzitter Vlaar en de de net weer fitte Mathijsen weer geselecteerd worden, terwijl ie van Bommel, Davids en Makaay thuislaat ?

pi_32040545
Een ieder die dit selectiebeleid verdedigd is bijvoorbaat net zo schizofreen als Van basten.
Een flinke nederlaag tegen Italie zal zeer wenselijk zijn.
  zondag 6 november 2005 @ 22:57:14 #233
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32040614
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:53 schreef nz1900 het volgende:
En ondanks dit falen tegen NEC worden weer volop ajax spelers geselecteerd.

Selectie was al gedaan voor de wedstrijd tegen NEC en wordt gedaan op individuele kwaliteiten van spelers en niet op grond van de resultaten van hun clubs.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32040956
Op individuele kwaliteiten ? Op club zal je bedoelen Ajax, AZen .....................oja PSV ?

Urby Emanuelson > leuke junior
Sneijder > grote bek
Maduro > het vriendje van Van Basten
Babel > idem
Vlaar > bankzitter onbegrijpelijke selectie dus
Mathijsen > is net weer fit ??
Boateng > van Bommel is beter

tja en als je dit niet zie
pi_32041067
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Selectie was al gedaan voor de wedstrijd tegen NEC en wordt gedaan op individuele kwaliteiten van spelers en niet op grond van de resultaten van hun clubs.
Als ajax zulke goeie individuele kwaliteiten heeft van spelers, hadden ze vast niet 6de gestaan
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_32043480
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Die kwaliteiten zullen ze toch echt bij hun clubs moeten laten zien en daar is de afgelopen weken/maanden weinig van gebleken. Van de Ajax-spelers vind ik alleen de selectie van Sneijder serieus te verdedigen.
pi_32043632
quote:
Op zondag 6 november 2005 12:05 schreef Doc het volgende:

[..]

In de zomer 2006 is hij natuurlijk ook 36 - het zou me niet verbazen als het zijn laatste seizoen is.

Maar op zich is het een speler die het wel verdient.
Weet je welke speler het pas verdient? Mark van Bommel.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32043660
Emanuelson moet je ook kunnen begrijpen.

Beste speler van Ajax, constant, goed aan de bal, verdedigend goed. Bij Cafe de Sport lieten ze dat erg mooi zien vandaag, bal afpakken, gelijk daarna een perfecte dieptepass op Babel.

Emanuelson is de nieuwe linksback van Oranje op ten duur. Gio heeft zijn beste tijd ook wel gehad onderhand. En wie wil je anders op linksback erbij hebben van niveau?
pi_32043795
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Emanuelson moet je ook kunnen begrijpen.
Nee, die moet volgend weekend gewoon voor Jong Oranje spelen, raar dat Van Basten dat verhindert.
pi_32043857
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, die moet volgend weekend gewoon voor Jong Oranje spelen, raar dat Van Basten dat verhindert.
Ja lekker, ontwijk mijn argument een beetje

Want dat gaat natuurlijk ook op voor Vlaar, Maduro en al die andere jonge gasten die er in kunnen spelen.
pi_32043963
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:29 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ja lekker, ontwijk mijn argument een beetje

Want dat gaat natuurlijk ook op voor Vlaar, Maduro en al die andere jonge gasten die er in kunnen spelen.
Je zei het heel goed: Emanuelson is op den duur de linksback van Oranje. Zou heel goed kunnen. Wie zal het zeggen? Die jongen is nog zo pril en vers en heeft nog zo ontzettend weinig ervaring, ik durf er geen uitspraak over te doen. Behalve dat ik het nu te vroeg vind. Dat hij opvalt in het huidige Ajax is echt niet zo bijzonder, het spijt me.

En wat betreft Jong Oranje: Van Basten had daar coulanter in kunnen zijn omdat het EK voor JO belangrijker is dan een oefenpotje maar ik begrijp Maduro wel die zegt dat hij de hele kwaliificatie niet heeft meegemaakt en het een beetje raar zou zijn om er nu ineens bij te staan. Maar dat geldt niet Emanuelson.
pi_32044155
Mwah. Ik zie het probleem er niet van in om zo'n jongen bij een oefenwedstrijd er bij te halen. Kan ie alvast wennen aan de groep, het niveau en de bondscoach. Andersom kunnen zij zien wat zo'n jongen er nou van kan. Die wedstrijd is pas zaterdag, waarom neem je Vlaar, Huntelaar, Schaars niet een paar dagen op in de selectie dat ze mee kunnen trainen en dan vanaf vrijdag bij Jong Oranje oid.
pi_32048203
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Weet je welke speler het pas verdient? Mark van Bommel.
Clarence Seedorf
  maandag 7 november 2005 @ 09:08:44 #244
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32048426
zaterdag dus tegen Italie
pi_32048779
Piep-piep-hallo, piep-piep-hallo, Calimero
Piep-piep-hoi, piep-piep-hoi, Calimero
Op zijn kop draag hij een eierdop
O-hoi-o-hoi-o-hoi

Calimero is een heel lief kuikentje
(Calimero: 'ja, dat ben ik ook')
Hij vindt alles leuk en goed
En weet beslist wel wat hij doet!

Piep-piep-hoi, piep-piep-hoi, Calimero
Op zijn kop draagt hij een eierdop
O-hoi-o-hoi-o-hoi

'Want zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk!

pi_32048796
Alles goed Robar?
pi_32048852
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:31 schreef SCH het volgende:
Alles goed Robar?
Sorry hoor, ik wordt niet goed van dat gezeik dat van Basten altijd maar Ajacieden selecteert!
Dat men het niet eens is met Babel kan ik begrijpen.
Maar Emanuelson speelt al weken uitstekend.
Maduro is een prima middenvelder.
Sneijder speelt ook al weken erg scherp.
Het calimero gevoel viert weer hoogtij, that's all!
pi_32048907
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:35 schreef Robar het volgende:
Sorry hoor
Excuses aanvaard. Je laat jezelf vooral kennen. Er is gewoon inhoudelijke kritiek en dan kom je met argumenten en niet met zo'n flame. Je kunt het nog weghalen, nu hebben nog niet zoveel mensen het gezien en maak je je zelf nog niet al te belachelijk

bovendien is dit niet de periode om als ajacied al te hoog van de toren te blazen
pi_32049102
quote:
Fout van Marco is het overigens natuurlijk wel dat Arjan de Zeeuw geen uitnoding heeft gehad.
Wat maakt het uit of die gast 36 is..
pi_32049476
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Excuses aanvaard. Je laat jezelf vooral kennen. Er is gewoon inhoudelijke kritiek en dan kom je met argumenten en niet met zo'n flame. Je kunt het nog weghalen, nu hebben nog niet zoveel mensen het gezien en maak je je zelf nog niet al te belachelijk

bovendien is dit niet de periode om als ajacied al te hoog van de toren te blazen
hetzelfde kan gezegd worden van elke poster die vind dat vBommel op basis van getoonde resultaten geselecteerd moet worden. de getoonde resultaten van vBommel zijn vooralsnog:
Positief:
afstandsschot tegen Engeland in de kruising

Negatief:
elftal niet op sleeptouw (kunnen?) nemen
balverlies
laten lopen van directe tegenstander
persoonlijke vendetta tegen vBasten uitvechten ten koste van het team
  FOK!fotograaf maandag 7 november 2005 @ 10:31:44 #251
842 Zorro
Z
pi_32049880
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:35 schreef Robar het volgende:

[..]

Sorry hoor, ik wordt niet goed van dat gezeik dat van Basten altijd maar Ajacieden selecteert!
Dat men het niet eens is met Babel kan ik begrijpen.
Maar Emanuelson speelt al weken uitstekend.
Maduro is een prima middenvelder.
Sneijder speelt ook al weken erg scherp.
Het calimero gevoel viert weer hoogtij, that's all!
Inderdaad, dat hebben we gisteren weer kunnen zien, hoe goed die ajax-spelers zijn. Het verbaast me dat er niet alsnog een paar worden opgeroepen, in deze vorm kun je er duidelijk niet omheen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_32051434
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:39 schreef SCH het volgende:

[..]

De mensen die constant zeiken dat van Basten alleen maar Ajacieden selecteert, die maken zichzelf belachelijk. Maduro heeft zich allang bewezen, net als Sneijder. Emanuelson verdient een kans. De enige van wie je kan zeggen dat het opmerkelijk is, is Babel, maar aan de andere kant heb je weinig andere opties als je met vleugelspitsen wilt spelen!

Daarbij doet het er niet toe hoe Ajax als geheel presteert. Sinds waneer hangt een selectie af van wat de club als geheel presteert? Dat is toch pure onzin? Je selecteert iemand, omdat die in de plannen past van de bondscoach en omdat die speler daar bewijs voor levert. Ajax speelt pas de laatste week ondermaats. Alleen op basis daarvan kun je zeggen dat het onterecht is. Alleen was de selectie toen al bekend. Voor die tijd speelde Ajax bij vlagen goed voetbal, maar ontbrak het aan de doelpunten. Moeten we dan maar meer Feyenoorder slecteren, omdat ze tweede staan. Ik pleit voor Paauwe
pi_32051454
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:35 schreef Robar het volgende:
Ajax speelt pas de laatste week ondermaats.
pi_32051500
quote:
Op maandag 7 november 2005 10:31 schreef Zorro het volgende:

[..]

Inderdaad, dat hebben we gisteren weer kunnen zien, hoe goed die ajax-spelers zijn. Het verbaast me dat er niet alsnog een paar worden opgeroepen, in deze vorm kun je er duidelijk niet omheen
Dat was gisteren, de selectie is al een week bekend!

pi_32051578
quote:
Op maandag 7 november 2005 10:31 schreef Zorro het volgende:

[..]

Waar was jij toen vdSar geselecteerd werd toen Fulham kwakkelde?
Waar was jij toen vBronckhorst en Zenden geselecteerd werden in een mindere periode van Barça?

Beetje inconsequent.......
pi_32051630
Ik vind het Calimero-gehalte eigenlijk erg meevallen. De PSV-ers houden zich rustig. Ik zie meer Ajacieden (Robar, SocialDisorder) krampachtige pogingen doen het Ajax-beleid van Van Basten goed te praten.
pi_32051683
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Ajax heeft "bij vlagen", goed lezen SCH, goed veldspel laten zien in de voorgaande periode.
Niet alleen ik zeg dat, maar ook diverse voetbalanalytici.
Pas de laatste week tegen Thun en tegen NEC is het ondermaats.
Dat jij het hier niet mee eens bent en daar lacherig over doet, zegt meer over jouw verstand van voetbal en de gekleurde bril die je op hebt.
pi_32051727
Tuurlijk joh, Ajax draait echt een geweldig seizoen tot nu toe
pi_32051876
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:41 schreef SCH het volgende:
Ik vind het Calimero-gehalte eigenlijk erg meevallen. De PSV-ers houden zich rustig. Ik zie meer Ajacieden (Robar, SocialDisorder) krampachtige pogingen doen het Ajax-beleid van Van Basten goed te praten.
Tuurlijk vind jij het meevallen, want je staat aan de andere kant van de discussie, daarbij zul jij niet diegenen afvallen die ook maar op de een of andere manier jouw visie kunnen steunen. De calimero opstelling van anderen is spekkie voor je bekkie niet?

En er is niets krampachtigs aan hoor, ik heb geen problemen met het beleid, maar als je goed gelezen had, dan had je gezien dat ook ik kantekeningen heb bij bepaalde spelers! Maar dat zul je altijd houden, bij elke bondscoach.
pi_32051961
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:45 schreef SCH het volgende:
Er is geen enkele Ajacied die je dat hoort zeggen!
pi_32052134
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:45 schreef SCH het volgende:
Het veldspel is bij vlagen goed (beter dan Feyenoord en PSV soms), het creëren van kansen is ook het probleem niet. Gisteren bij Talpa ( ) was een overzichtje te zien, Ajax heeft één van de meeste doelpogingen dit seizoen tot nu toe. Het rendement is daarentegen een stuk lager, slechts 15 doelpunten.
Maar om een heel elftal af te rekenen op het falen van de spitsen vind ik te ver gaan, en niet kunnen.
  FOK!fotograaf maandag 7 november 2005 @ 12:00:22 #262
842 Zorro
Z
pi_32052170
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:40 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Waar was jij toen vdSar geselecteerd werd toen Fulham kwakkelde?
Waar was jij toen vBronckhorst en Zenden geselecteerd werden in een mindere periode van Barça?

Beetje inconsequent.......
Een keeper heeft toch een ietwat andere taak dan een veldspeler, en kan goed zijn als het team slecht is. Misschien wel beter, want hij heeft dan veel te doen
v Bronckhorst en Zenden hoeven er van mij ook niet bij. En aangezien v Basten ook iedere keer weer v Bronckhorst kiest hebben we hier alweer een argument wat zijn beleid er niet beter op maakt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_32052503
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:35 schreef Robar het volgende:

De enige van wie je kan zeggen dat het opmerkelijk is, is Babel, maar aan de andere kant heb je weinig andere opties als je met vleugelspitsen wilt spelen!
Als van Basten z'n neuzenbril af zou zetten, had ie moeten zien dat momenteel de heer B Zenden bij het nietige Liverpool al maanden lang week in week uit veel beter presteert dan ene R. Babel die, als ie al eens een succesvolle passeeractie maakt, de bal vervolgens zo hoog de 2e ring in schopt, dat ie al in de belangstelling staat van de San Francisco 49'ers.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_32052609
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:10 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Als van Basten z'n neuzenbril af zou zetten, had ie moeten zien dat momenteel de heer B Zenden bij het nietige Liverpool al maanden lang week in week uit veel beter presteert dan ene R. Babel die, als ie al eens een succesvolle passeeractie maakt, de bal vervolgens zo hoog de 2e ring in schopt, dat ie al in de belangstelling staat van de San Francisco 49'ers.
Ik durf het haast niet te zeggen, maar met dat laatste heb je zo verdomd gelijk
Maar ik ben het er dan ook mee eens dat Babel er niet bij hoort.
Speelt Zenden bij Liverpool niet op het middenveld?
pi_32052677
Maduro en Emanuelson horen er natuurlijk ook niet bij. Die kereltjes zijn amper droog achter de oren.
pi_32052848
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:15 schreef SCH het volgende:
Maduro en Emanuelson horen er natuurlijk ook niet bij. Die kereltjes zijn amper droog achter de oren.
En gelukkig ben jij geen bondscoach.
  maandag 7 november 2005 @ 12:22:05 #267
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_32052911
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:15 schreef SCH het volgende:
Affelay en Aisatti daarintegen wel he...
pi_32052934
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Affelay en Aisatti daarintegen wel he...
Hoor je mijn dan zeggen dat die in Oranje thuishoren? Ook Huntelaar niet.
  maandag 7 november 2005 @ 12:26:45 #269
68638 Zwansen
pi_32053068
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoor je mijn dan zeggen dat die in Oranje thuishoren? Ook Huntelaar niet.
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:26 schreef SCH het volgende:
Is Van Basten al in actie gekomen?

Ik hoop dat ie Seedorf dol speelt. Wel opvallend dat zo'n jongen juist tijdens de ramadan zo naar voren komt.
pi_32053223
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:26 schreef Zwansen het volgende:

-
Je herkent het cynisme toch wel?
Als je mijn posts volgt, weet je dat ik geen voorstander ben van het zo jong selecteren van spelers.
pi_32053307
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Als je mijn posts volgt, weet je dat ik geen voorstander ben van het zo jong selecteren van spelers.
Dat is inmiddels duidelijk ja, ik vind dat je dan niet voor kwaliteit kiest als je er zo over denkt.
That's all folks!
pi_32053315
quote:

[..]

En gelukkig maar dat van Basten dat lef wel heeft.
Nee je moet net als Advocaat lekker vast blijven houden aan de oude garde, daar zijn we beter van geworden zeg !!!!
pi_32053384
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef Robar het volgende:

Sterker nog, hij zit daar op de bank.......
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_32053400
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dat is inmiddels duidelijk ja, ik vind dat je dan niet voor kwaliteit kiest als je er zo over denkt.
Juist wel!!!
pi_32053489
Er vallen heel veel jongens af als je de zaak qua leeftijd benadert. Ik denk dan dat je er in kwaliteit dan op achteruitgaat. (aan welke basiself denk je dan?) Verder ben je dan dom bezig met het oog op de toekomst.
That's all folks!
pi_32053614
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Er vallen heel veel jongens af als je de zaak qua leeftijd benadert. Ik denk dan dat je er in kwaliteit dan op achteruitgaat. (aan welke basiself denk je dan?) Verder ben je dan dom bezig met het oog op de toekomst.
Er is wel een middenweg. Zo'n Aissati wordt nu al in verband gebracht met Oranje, dat is toch de dood in de pot. Denk je dat dat goed is voor zo'n jongen?

Zo'n Emanuelson kan ook alleen maar door het ijs zakken. Dat zie je nu ook al met Babel, die wordt weer net zo hard afgefakkeld als dat hij eerst werd vereerd. En met Maduro zie ik dat ook al gebeuren. Ze hoeven niet eerst 28 te zijn maar je moet ze wel een beetje de tijd geven zeg.
pi_32053628
Dat ziet SCH helaas niet Vaduz.
pi_32053690
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Er is wel een middenweg. Zo'n Aissati wordt nu al in verband gebracht met Oranje, dat is toch de dood in de pot. Denk je dat dat goed is voor zo'n jongen?

Zo'n Emanuelson kan ook alleen maar door het ijs zakken. Dat zie je nu ook al met Babel, die wordt weer net zo hard afgefakkeld als dat hij eerst werd vereerd. En met Maduro zie ik dat ook al gebeuren. Ze hoeven niet eerst 28 te zijn maar je moet ze wel een beetje de tijd geven zeg.
Van voetballen op zo een hoog niveau worden ze juist beter.
Ik vind ook dat een aantal jonge frisse spelers zorgen voor creativiteit in het spel.
Aan ervaring alleen heb je niet genoeg.
Ik ben het met je eens wanneer je zegt dat er een goede mengeling op het veld moet staan van ervaring en kwalitatief goede frisse spelers. Als zo een speler slechts 18/19/20 jaar blijkt te zijn, dan is dat toch alleen maar heel erg mooi voor de toekomst?
pi_32053780
Dat verhaal van de tijd geven kan ik nog wel een beetje inkomen. De situatie van Babel en Maduro heeft volgens mij echter voor het overgrote deel met de situatie bij Ajax te maken. Jongens van 20 zijn volgens mij volwassen genoeg om voor Oranje in aanmerking te komen.

Waar ik nog steeds benieuwd naar ben is de invulling van jouw Oranje (de poppetjes dus) als je je visie consequent doorvoert. Kun je doe geven?
That's all folks!
pi_32053887
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat verhaal van de tijd geven kan ik nog wel een beetje inkomen. De situatie van Babel en Maduro heeft volgens mij echter voor het overgrote deel met de situatie bij Ajax te maken. Jongens van 20 zijn volgens mij volwassen genoeg om voor Oranje in aanmerking te komen.
Wat bedoel je met de situatie bij Ajax?
quote:
Waar ik nog steeds benieuwd naar ben is de invulling van jouw Oranje (de poppetjes dus) als je je visie consequent doorvoert. Kun je doe geven?
Dat zou wel kunnen maar heeft er niet zoveel mee te maken. Dat zou inhouden dat je zonder die jongens geen team kunt samenstellen? Er wordt nu ineens gedaan alsof Maduro en Emanuelson al zo'n beetje onmisbaar zijn.
pi_32054159
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat bedoel je met de situatie bij Ajax?
[..]

Dat zou wel kunnen maar heeft er niet zoveel mee te maken. Dat zou inhouden dat je zonder die jongens geen team kunt samenstellen? Er wordt nu ineens gedaan alsof Maduro en Emanuelson al zo'n beetje onmisbaar zijn.
Dat ze bij Ajax een beetje in een dwangbuis spelen, dat hakt er vooral mentaal flink in. (Ajax helpt de jonge spelers op het moment structureel naar de kloten) Ik denk dat die jongens bij PSV vrijer zouden kunnen voetballen en daar constanter zouden kunnen presteren.

Onmisbaar zijn die jongens zeker niet, maar op basis van kwaliteit horen ze er wel bij. Emanuelson nu omdat hij de derde linksback in rij is.
That's all folks!
pi_32054630
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:50 schreef JorgeCampos het volgende:

[..]

Wat maakt het uit of die gast 36 is..
Welnee joh, hij is pas 35!
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_32054652
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:20 schreef LiverpoolFC het volgende:

[..]

Welnee joh, hij is pas 35!
we wilden toch juist af van die jonkies in Oranje?
  maandag 7 november 2005 @ 13:22:17 #284
68638 Zwansen
pi_32054686
quote:

[..]

Mijn post was ook zo bedoeld...
pi_32054795
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:10 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Nou het is enigszins overdreven om te zeggen dat Bolo het "al maanden week in week uit" beter doet dan Babel (hij had afgelopen twee competitie duel heel aardige inval beurte; in de periode ervoor was het niet echt heel erg opvallend wat-ie deed). Maar aan de andere kant kan over vrijwel iedere speler nu gezegd worden dat-ie het beter doet dan Babel.
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_32054863
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef Robar het volgende:

Linker opkomende middenvelder in een 4-2-3-1formatie
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_32056659
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:27 schreef LiverpoolFC het volgende:

[..]

Linker opkomende middenvelder in een 4-2-3-1formatie
Op zich kan Zenden het wel, linksbuiten.
En hij heeft een heel erg goed seizoen achter de rug.
Van mij mag hij het een keer proberen.
pi_32056797
Zo veranderlijk allemaal. De roep om Zenden toch alsjeblieft uit het NL eltal te verwijderen ten tijde van Dickie was echt heel groot. En terecht.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32056938
Idd Suijkie, na het WK hoor je straks de roep om veroudering
pi_32057036
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:38 schreef SCH het volgende:
Idd Suijkie, na het WK hoor je straks de roep om veroudering
Dat zou best kunnen.
Al is er qua ouderen niet zo heel veel beschikbaar dat ons wel wereldkampioen zal maken hoor.
Klik dan als je durft
pi_32057256
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef Suijk het volgende:
Zo veranderlijk allemaal. De roep om Zenden toch alsjeblieft uit het NL eltal te verwijderen ten tijde van Dickie was echt heel groot. En terecht.
Klopt en Zenden speelde toen ook niet best en Robben wel en Advocaat wachtte gewoon heel lang met die knoop door te hakken en voro Robben te gaan.

Maar de volgorde voor linksbuiten in Oranje moet op dit moment gewoon zijn:
Robben (nu geblesseerd),
van Persie
Zenden

En als Kuyt als centrumspits als rechtsbuiten kan spelen, dan is ie, zonder discussie, ook direct een betere speler op linksbuiten dan Babel, om maar wat te noemen.
Babel hoort gewoon absoluut niet tot Oranje materiaal, is al maanden hopeloos uit vorm
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_32057263
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:42 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen.
Al is er qua ouderen niet zo heel veel beschikbaar dat ons wel wereldkampioen zal maken hoor.
Nou, ik kan zo een rollatorteam samenstellen hoor.

Maar als we de poule niet doorkomen zul je zien dat het allemaal gaat over: waar waren Davids, Zenden, Van Bommel, Makaay, Seedorf, Bogarde, Kluivert etc.
  maandag 7 november 2005 @ 14:50:28 #293
68638 Zwansen
pi_32057294
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar als we de poule niet doorkomen zul je zien dat het allemaal gaat over: waar waren Davids, Zenden, Van Bommel, Makaay, Seedorf, Bogarde, Kluivert etc.
Bogarde? Die bedoel je toch niet serieus he...

Die is toch ook al gestopt met spelen? Of ik ben ik nu gek.
pi_32057481
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:50 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Bogarde? Die bedoel je toch niet serieus he...

Die is toch ook al gestopt met spelen? Of ik ben ik nu gek.
Nu zijn er spelers geselecteerd die nog niet eens begonnen zijn met spelen

Het was maar een voorbeeldje.
pi_32057803
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:49 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Klopt en Zenden speelde toen ook niet best en Robben wel en Advocaat wachtte gewoon heel lang met die knoop door te hakken en voro Robben te gaan.

Maar de volgorde voor linksbuiten in Oranje moet op dit moment gewoon zijn:
Robben (nu geblesseerd),
van Persie
Zenden

En als Kuyt als centrumspits als rechtsbuiten kan spelen, dan is ie, zonder discussie, ook direct een betere speler op linksbuiten dan Babel, om maar wat te noemen.
Babel hoort gewoon absoluut niet tot Oranje materiaal, is al maanden hopeloos uit vorm
Babel hoort er zeker niet in nee.

Uit het rijtje van SCH zou ik Bommel sowieso meenemen, v. Hooijdonk vind ik waardevoller dan VoH, die mag dus ook mee. Seedorf niet, Davids twijfelgeval (hij was erg slecht in oranje laatst en bij de Spurs is hij ook nog lang niet op zijn oude niveau), van Kluivert ben ik nog steeds fan maar die moet het ook maar eens gaan laten zien. Makaay in oranje werkt ook niet tot nu toe maar dat hij kwaliteiten heeft staat buiten kijf, ook een twijfelgeval wmb.

Voor de rest zijn er niet zo gek veel 'ouderen' beschikbaar die wel aan het niveau voldoen.
Klik dan als je durft
pi_32057864
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Bullshit en triest. De groep die zich heeft geplaatst voor het WK, moet ook capabel genoeg zijn om de poulefase door te komen en minimaal de kwartfinale halen. Zo kun je het op elke manier wel negatief bekijken ja.
pi_32061638
Toch Van Bommel
pi_32061660
van bommel is erbij gehaald als vervanger voor Sneijder
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 november 2005 @ 17:29:19 #299
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_32061838
bericht staat zomenteen op sport.fok!
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 7 november 2005 @ 17:31:39 #300
93214 DeTolk