abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 november 2005 @ 11:57:19 #226
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32019373
Het geeft aan dat we met het slechte spel in de voorronde niet automatisch als kansloos gekwalificeerd moeten worden.

Je hoort vaak users zeggen: tegen de echte grote landen als Spanje, Engeland, Frankrijk en Italie (en natuurlijk Argentienie en Brazilie) zijn we kansloos -en dat wil ik graag relaitiveren.

Fout van Marco is het overigens natuurlijk wel dat Arjan de Zeeuw geen uitnoding heeft gehad.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_32019410
Het gaat de ronde dat een delegatie De Zeeuw heeft bekeken, Arjan zelf acht zichzelf kansloos.
That's all folks!
pi_32019439
quote:
Op zondag 6 november 2005 11:57 schreef Doc het volgende:
Het geeft aan dat we met het slechte spel in de voorronde niet automatisch als kansloos gekwalificeerd moeten worden.
Oh nee, dat denk ik ook zeker niet. Er is een gerede kans dat we ver komen. Maar ik had graag wat leukere wedstrijden gezien in de voorronde.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 november 2005 @ 12:05:29 #229
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32019583
quote:
Op zondag 6 november 2005 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat de ronde dat een delegatie De Zeeuw heeft bekeken, Arjan zelf acht zichzelf kansloos.
In de zomer 2006 is hij natuurlijk ook 36 - het zou me niet verbazen als het zijn laatste seizoen is.

Maar op zich is het een speler die het wel verdient.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 november 2005 @ 12:09:20 #230
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32019698
quote:
Op zondag 6 november 2005 12:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh nee, dat denk ik ook zeker niet. Er is een gerede kans dat we ver komen. Maar ik had graag wat leukere wedstrijden gezien in de voorronde.
Dat had iedereen wel gewild, maar "leuke wedstrijden" en "voorrondes" is meestal niet zo'n goede combinatie. De "grote landen" spelen dan tegen landen die als ze een tegen doelpunt krijgen even verdedigend blijven spelen als dat het 0-0 staat. Het voornaamste doel lijkt voor die landen "zo min mogelijk doelpunten tegen krijgen". Op een tournooi - zeker na de poule rondes moet een team gewoon niet verliezen en zijn er minder van dat soort destructieve teams en is het voetbal dus leuker.
pi_32040482
En ondanks dit falen tegen NEC worden weer volop ajax spelers geselecteerd.

En zelf ik als AZ fan begrijp al helemaal niet waarom bankzitter Vlaar en de de net weer fitte Mathijsen weer geselecteerd worden, terwijl ie van Bommel, Davids en Makaay thuislaat ?

pi_32040545
Een ieder die dit selectiebeleid verdedigd is bijvoorbaat net zo schizofreen als Van basten.
Een flinke nederlaag tegen Italie zal zeer wenselijk zijn.
  zondag 6 november 2005 @ 22:57:14 #233
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32040614
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:53 schreef nz1900 het volgende:
En ondanks dit falen tegen NEC worden weer volop ajax spelers geselecteerd.

Selectie was al gedaan voor de wedstrijd tegen NEC en wordt gedaan op individuele kwaliteiten van spelers en niet op grond van de resultaten van hun clubs.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32040956
Op individuele kwaliteiten ? Op club zal je bedoelen Ajax, AZen .....................oja PSV ?

Urby Emanuelson > leuke junior
Sneijder > grote bek
Maduro > het vriendje van Van Basten
Babel > idem
Vlaar > bankzitter onbegrijpelijke selectie dus
Mathijsen > is net weer fit ??
Boateng > van Bommel is beter

tja en als je dit niet zie
pi_32041067
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Selectie was al gedaan voor de wedstrijd tegen NEC en wordt gedaan op individuele kwaliteiten van spelers en niet op grond van de resultaten van hun clubs.
Als ajax zulke goeie individuele kwaliteiten heeft van spelers, hadden ze vast niet 6de gestaan
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_32043480
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Die kwaliteiten zullen ze toch echt bij hun clubs moeten laten zien en daar is de afgelopen weken/maanden weinig van gebleken. Van de Ajax-spelers vind ik alleen de selectie van Sneijder serieus te verdedigen.
pi_32043632
quote:
Op zondag 6 november 2005 12:05 schreef Doc het volgende:

[..]

In de zomer 2006 is hij natuurlijk ook 36 - het zou me niet verbazen als het zijn laatste seizoen is.

Maar op zich is het een speler die het wel verdient.
Weet je welke speler het pas verdient? Mark van Bommel.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32043660
Emanuelson moet je ook kunnen begrijpen.

Beste speler van Ajax, constant, goed aan de bal, verdedigend goed. Bij Cafe de Sport lieten ze dat erg mooi zien vandaag, bal afpakken, gelijk daarna een perfecte dieptepass op Babel.

Emanuelson is de nieuwe linksback van Oranje op ten duur. Gio heeft zijn beste tijd ook wel gehad onderhand. En wie wil je anders op linksback erbij hebben van niveau?
pi_32043795
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Emanuelson moet je ook kunnen begrijpen.
Nee, die moet volgend weekend gewoon voor Jong Oranje spelen, raar dat Van Basten dat verhindert.
pi_32043857
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, die moet volgend weekend gewoon voor Jong Oranje spelen, raar dat Van Basten dat verhindert.
Ja lekker, ontwijk mijn argument een beetje

Want dat gaat natuurlijk ook op voor Vlaar, Maduro en al die andere jonge gasten die er in kunnen spelen.
pi_32043963
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:29 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ja lekker, ontwijk mijn argument een beetje

Want dat gaat natuurlijk ook op voor Vlaar, Maduro en al die andere jonge gasten die er in kunnen spelen.
Je zei het heel goed: Emanuelson is op den duur de linksback van Oranje. Zou heel goed kunnen. Wie zal het zeggen? Die jongen is nog zo pril en vers en heeft nog zo ontzettend weinig ervaring, ik durf er geen uitspraak over te doen. Behalve dat ik het nu te vroeg vind. Dat hij opvalt in het huidige Ajax is echt niet zo bijzonder, het spijt me.

En wat betreft Jong Oranje: Van Basten had daar coulanter in kunnen zijn omdat het EK voor JO belangrijker is dan een oefenpotje maar ik begrijp Maduro wel die zegt dat hij de hele kwaliificatie niet heeft meegemaakt en het een beetje raar zou zijn om er nu ineens bij te staan. Maar dat geldt niet Emanuelson.
pi_32044155
Mwah. Ik zie het probleem er niet van in om zo'n jongen bij een oefenwedstrijd er bij te halen. Kan ie alvast wennen aan de groep, het niveau en de bondscoach. Andersom kunnen zij zien wat zo'n jongen er nou van kan. Die wedstrijd is pas zaterdag, waarom neem je Vlaar, Huntelaar, Schaars niet een paar dagen op in de selectie dat ze mee kunnen trainen en dan vanaf vrijdag bij Jong Oranje oid.
pi_32048203
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Weet je welke speler het pas verdient? Mark van Bommel.
Clarence Seedorf
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 7 november 2005 @ 09:08:44 #244
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32048426
zaterdag dus tegen Italie
pi_32048779
Piep-piep-hallo, piep-piep-hallo, Calimero
Piep-piep-hoi, piep-piep-hoi, Calimero
Op zijn kop draag hij een eierdop
O-hoi-o-hoi-o-hoi

Calimero is een heel lief kuikentje
(Calimero: 'ja, dat ben ik ook')
Hij vindt alles leuk en goed
En weet beslist wel wat hij doet!

Piep-piep-hoi, piep-piep-hoi, Calimero
Op zijn kop draagt hij een eierdop
O-hoi-o-hoi-o-hoi

'Want zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk!

pi_32048796
Alles goed Robar?
pi_32048852
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:31 schreef SCH het volgende:
Alles goed Robar?
Sorry hoor, ik wordt niet goed van dat gezeik dat van Basten altijd maar Ajacieden selecteert!
Dat men het niet eens is met Babel kan ik begrijpen.
Maar Emanuelson speelt al weken uitstekend.
Maduro is een prima middenvelder.
Sneijder speelt ook al weken erg scherp.
Het calimero gevoel viert weer hoogtij, that's all!
pi_32048907
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:35 schreef Robar het volgende:
Sorry hoor
Excuses aanvaard. Je laat jezelf vooral kennen. Er is gewoon inhoudelijke kritiek en dan kom je met argumenten en niet met zo'n flame. Je kunt het nog weghalen, nu hebben nog niet zoveel mensen het gezien en maak je je zelf nog niet al te belachelijk

bovendien is dit niet de periode om als ajacied al te hoog van de toren te blazen
pi_32049102
quote:
Fout van Marco is het overigens natuurlijk wel dat Arjan de Zeeuw geen uitnoding heeft gehad.
Wat maakt het uit of die gast 36 is..
pi_32049476
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Excuses aanvaard. Je laat jezelf vooral kennen. Er is gewoon inhoudelijke kritiek en dan kom je met argumenten en niet met zo'n flame. Je kunt het nog weghalen, nu hebben nog niet zoveel mensen het gezien en maak je je zelf nog niet al te belachelijk

bovendien is dit niet de periode om als ajacied al te hoog van de toren te blazen
hetzelfde kan gezegd worden van elke poster die vind dat vBommel op basis van getoonde resultaten geselecteerd moet worden. de getoonde resultaten van vBommel zijn vooralsnog:
Positief:
afstandsschot tegen Engeland in de kruising

Negatief:
elftal niet op sleeptouw (kunnen?) nemen
balverlies
laten lopen van directe tegenstander
persoonlijke vendetta tegen vBasten uitvechten ten koste van het team
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')