Oh nee, dat denk ik ook zeker niet. Er is een gerede kans dat we ver komen. Maar ik had graag wat leukere wedstrijden gezien in de voorronde.quote:Op zondag 6 november 2005 11:57 schreef Doc het volgende:
Het geeft aan dat we met het slechte spel in de voorronde niet automatisch als kansloos gekwalificeerd moeten worden.
In de zomer 2006 is hij natuurlijk ook 36 - het zou me niet verbazen als het zijn laatste seizoen is.quote:Op zondag 6 november 2005 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat de ronde dat een delegatie De Zeeuw heeft bekeken, Arjan zelf acht zichzelf kansloos.
Dat had iedereen wel gewild, maar "leuke wedstrijden" en "voorrondes" is meestal niet zo'n goede combinatie. De "grote landen" spelen dan tegen landen die als ze een tegen doelpunt krijgen even verdedigend blijven spelen als dat het 0-0 staat. Het voornaamste doel lijkt voor die landen "zo min mogelijk doelpunten tegen krijgen". Op een tournooi - zeker na de poule rondes moet een team gewoon niet verliezen en zijn er minder van dat soort destructieve teams en is het voetbal dus leuker.quote:Op zondag 6 november 2005 12:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh nee, dat denk ik ook zeker niet. Er is een gerede kans dat we ver komen. Maar ik had graag wat leukere wedstrijden gezien in de voorronde.
Selectie was al gedaan voor de wedstrijd tegen NEC en wordt gedaan op individuele kwaliteiten van spelers en niet op grond van de resultaten van hun clubs.quote:Op zondag 6 november 2005 22:53 schreef nz1900 het volgende:
En ondanks dit falen tegen NEC worden weer volop ajax spelers geselecteerd.
Als ajax zulke goeie individuele kwaliteiten heeft van spelers, hadden ze vast niet 6de gestaanquote:Op zondag 6 november 2005 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Selectie was al gedaan voor de wedstrijd tegen NEC en wordt gedaan op individuele kwaliteiten van spelers en niet op grond van de resultaten van hun clubs.
quote:Op zondag 6 november 2005 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Selectie was al gedaan voor de wedstrijd tegen NEC en wordt gedaan op individuele kwaliteiten van spelers en niet op grond van de resultaten van hun clubs.
Weet je welke speler het pas verdient? Mark van Bommel.quote:Op zondag 6 november 2005 12:05 schreef Doc het volgende:
[..]
In de zomer 2006 is hij natuurlijk ook 36 - het zou me niet verbazen als het zijn laatste seizoen is.
Maar op zich is het een speler die het wel verdient.
Nee, die moet volgend weekend gewoon voor Jong Oranje spelen, raar dat Van Basten dat verhindert.quote:Op maandag 7 november 2005 00:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Emanuelson moet je ook kunnen begrijpen.
Ja lekker, ontwijk mijn argument een beetjequote:Op maandag 7 november 2005 00:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, die moet volgend weekend gewoon voor Jong Oranje spelen, raar dat Van Basten dat verhindert.
Je zei het heel goed: Emanuelson is op den duur de linksback van Oranje. Zou heel goed kunnen. Wie zal het zeggen? Die jongen is nog zo pril en vers en heeft nog zo ontzettend weinig ervaring, ik durf er geen uitspraak over te doen. Behalve dat ik het nu te vroeg vind. Dat hij opvalt in het huidige Ajax is echt niet zo bijzonder, het spijt me.quote:Op maandag 7 november 2005 00:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja lekker, ontwijk mijn argument een beetje
Want dat gaat natuurlijk ook op voor Vlaar, Maduro en al die andere jonge gasten die er in kunnen spelen.
Clarence Seedorfquote:Op maandag 7 november 2005 00:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Weet je welke speler het pas verdient? Mark van Bommel.
Sorry hoor, ik wordt niet goed van dat gezeik dat van Basten altijd maar Ajacieden selecteert!quote:
Excuses aanvaard. Je laat jezelf vooral kennen. Er is gewoon inhoudelijke kritiek en dan kom je met argumenten en niet met zo'n flame. Je kunt het nog weghalen, nu hebben nog niet zoveel mensen het gezien en maak je je zelf nog niet al te belachelijkquote:Op maandag 7 november 2005 09:35 schreef Robar het volgende:
Sorry hoor
quote:Fout van Marco is het overigens natuurlijk wel dat Arjan de Zeeuw geen uitnoding heeft gehad.
hetzelfde kan gezegd worden van elke poster die vind dat vBommel op basis van getoonde resultaten geselecteerd moet worden. de getoonde resultaten van vBommel zijn vooralsnog:quote:Op maandag 7 november 2005 09:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Excuses aanvaard. Je laat jezelf vooral kennen. Er is gewoon inhoudelijke kritiek en dan kom je met argumenten en niet met zo'n flame. Je kunt het nog weghalen, nu hebben nog niet zoveel mensen het gezien en maak je je zelf nog niet al te belachelijk
bovendien is dit niet de periode om als ajacied al te hoog van de toren te blazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |