Inderdaad, dat hebben we gisteren weer kunnen zien, hoe goed die ajax-spelers zijn. Het verbaast me dat er niet alsnog een paar worden opgeroepen, in deze vorm kun je er duidelijk niet omheenquote:Op maandag 7 november 2005 09:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik wordt niet goed van dat gezeik dat van Basten altijd maar Ajacieden selecteert!
Dat men het niet eens is met Babel kan ik begrijpen.
Maar Emanuelson speelt al weken uitstekend.
Maduro is een prima middenvelder.
Sneijder speelt ook al weken erg scherp.
Het calimero gevoel viert weer hoogtij, that's all!
De mensen die constant zeiken dat van Basten alleen maar Ajacieden selecteert, die maken zichzelf belachelijk. Maduro heeft zich allang bewezen, net als Sneijder. Emanuelson verdient een kans. De enige van wie je kan zeggen dat het opmerkelijk is, is Babel, maar aan de andere kant heb je weinig andere opties als je met vleugelspitsen wilt spelen!quote:Op maandag 7 november 2005 09:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Excuses aanvaard. Je laat jezelf vooral kennen. Er is gewoon inhoudelijke kritiek en dan kom je met argumenten en niet met zo'n flame. Je kunt het nog weghalen, nu hebben nog niet zoveel mensen het gezien en maak je je zelf nog niet al te belachelijk
bovendien is dit niet de periode om als ajacied al te hoog van de toren te blazen
quote:Op maandag 7 november 2005 11:35 schreef Robar het volgende:
Ajax speelt pas de laatste week ondermaats.
Dat was gisteren, de selectie is al een week bekend!quote:Op maandag 7 november 2005 10:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Inderdaad, dat hebben we gisteren weer kunnen zien, hoe goed die ajax-spelers zijn. Het verbaast me dat er niet alsnog een paar worden opgeroepen, in deze vorm kun je er duidelijk niet omheen![]()
Waar was jij toen vdSar geselecteerd werd toen Fulham kwakkelde?quote:Op maandag 7 november 2005 10:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Inderdaad, dat hebben we gisteren weer kunnen zien, hoe goed die ajax-spelers zijn. Het verbaast me dat er niet alsnog een paar worden opgeroepen, in deze vorm kun je er duidelijk niet omheen![]()
Ajax heeft "bij vlagen", goed lezen SCH, goed veldspel laten zien in de voorgaande periode.quote:
Tuurlijk vind jij het meevallen, want je staat aan de andere kant van de discussie, daarbij zul jij niet diegenen afvallen die ook maar op de een of andere manier jouw visie kunnen steunen. De calimero opstelling van anderen is spekkie voor je bekkie niet?quote:Op maandag 7 november 2005 11:41 schreef SCH het volgende:
Ik vind het Calimero-gehalte eigenlijk erg meevallen. De PSV-ers houden zich rustig. Ik zie meer Ajacieden (Robar, SocialDisorder) krampachtige pogingen doen het Ajax-beleid van Van Basten goed te praten.
Er is geen enkele Ajacied die je dat hoort zeggen!quote:Op maandag 7 november 2005 11:45 schreef SCH het volgende:
Tuurlijk joh, Ajax draait echt een geweldig seizoen tot nu toe
Het veldspel is bij vlagen goed (beter dan Feyenoord en PSV soms), het creëren van kansen is ook het probleem niet. Gisteren bij Talpa (quote:Op maandag 7 november 2005 11:45 schreef SCH het volgende:
Tuurlijk joh, Ajax draait echt een geweldig seizoen tot nu toe
Een keeper heeft toch een ietwat andere taak dan een veldspeler, en kan goed zijn als het team slecht is. Misschien wel beter, want hij heeft dan veel te doenquote:Op maandag 7 november 2005 11:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Waar was jij toen vdSar geselecteerd werd toen Fulham kwakkelde?
Waar was jij toen vBronckhorst en Zenden geselecteerd werden in een mindere periode van Barįa?
Beetje inconsequent.......
Als van Basten z'n neuzenbril af zou zetten, had ie moeten zien dat momenteel de heer B Zenden bij het nietige Liverpool al maanden lang week in week uit veel beter presteert dan ene R. Babel die, als ie al eens een succesvolle passeeractie maakt, de bal vervolgens zo hoog de 2e ring in schopt, dat ie al in de belangstelling staat van de San Francisco 49'ers.quote:Op maandag 7 november 2005 11:35 schreef Robar het volgende:
De enige van wie je kan zeggen dat het opmerkelijk is, is Babel, maar aan de andere kant heb je weinig andere opties als je met vleugelspitsen wilt spelen!
Ik durf het haast niet te zeggen, maar met dat laatste heb je zo verdomd gelijkquote:Op maandag 7 november 2005 12:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als van Basten z'n neuzenbril af zou zetten, had ie moeten zien dat momenteel de heer B Zenden bij het nietige Liverpool al maanden lang week in week uit veel beter presteert dan ene R. Babel die, als ie al eens een succesvolle passeeractie maakt, de bal vervolgens zo hoog de 2e ring in schopt, dat ie al in de belangstelling staat van de San Francisco 49'ers.
En gelukkig ben jij geen bondscoach.quote:Op maandag 7 november 2005 12:15 schreef SCH het volgende:
Maduro en Emanuelson horen er natuurlijk ook niet bij. Die kereltjes zijn amper droog achter de oren.
Affelay en Aisatti daarintegen wel he...quote:Op maandag 7 november 2005 12:15 schreef SCH het volgende:
Maduro en Emanuelson horen er natuurlijk ook niet bij. Die kereltjes zijn amper droog achter de oren.
Hoor je mijn dan zeggen dat die in Oranje thuishoren? Ook Huntelaar niet.quote:Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Affelay en Aisatti daarintegen wel he...
quote:Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoor je mijn dan zeggen dat die in Oranje thuishoren? Ook Huntelaar niet.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:26 schreef SCH het volgende:
Is Van Basten al in actie gekomen?
Ik hoop dat ie Seedorf dol speelt. Wel opvallend dat zo'n jongen juist tijdens de ramadan zo naar voren komt.
quote:
Dat is inmiddels duidelijk ja, ik vind dat je dan niet voor kwaliteit kiest als je er zo over denkt.quote:Op maandag 7 november 2005 12:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Je herkent het cynisme toch wel?
Als je mijn posts volgt, weet je dat ik geen voorstander ben van het zo jong selecteren van spelers.
En gelukkig maar dat van Basten dat lef wel heeft.quote:Op maandag 7 november 2005 12:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je mijn posts volgt, weet je dat ik geen voorstander ben van het zo jong selecteren van spelers.
Sterker nog, hij zit daar op de bank.......quote:Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef Robar het volgende:
Speelt Zenden bij Liverpool niet op het middenveld?
Juist wel!!!quote:Op maandag 7 november 2005 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is inmiddels duidelijk ja, ik vind dat je dan niet voor kwaliteit kiest als je er zo over denkt.
Er is wel een middenweg. Zo'n Aissati wordt nu al in verband gebracht met Oranje, dat is toch de dood in de pot. Denk je dat dat goed is voor zo'n jongen?quote:Op maandag 7 november 2005 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Er vallen heel veel jongens af als je de zaak qua leeftijd benadert. Ik denk dan dat je er in kwaliteit dan op achteruitgaat. (aan welke basiself denk je dan?) Verder ben je dan dom bezig met het oog op de toekomst.
Van voetballen op zo een hoog niveau worden ze juist beter.quote:Op maandag 7 november 2005 12:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is wel een middenweg. Zo'n Aissati wordt nu al in verband gebracht met Oranje, dat is toch de dood in de pot. Denk je dat dat goed is voor zo'n jongen?
Zo'n Emanuelson kan ook alleen maar door het ijs zakken. Dat zie je nu ook al met Babel, die wordt weer net zo hard afgefakkeld als dat hij eerst werd vereerd. En met Maduro zie ik dat ook al gebeuren. Ze hoeven niet eerst 28 te zijn maar je moet ze wel een beetje de tijd geven zeg.
Wat bedoel je met de situatie bij Ajax?quote:Op maandag 7 november 2005 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat verhaal van de tijd geven kan ik nog wel een beetje inkomen. De situatie van Babel en Maduro heeft volgens mij echter voor het overgrote deel met de situatie bij Ajax te maken. Jongens van 20 zijn volgens mij volwassen genoeg om voor Oranje in aanmerking te komen.
Dat zou wel kunnen maar heeft er niet zoveel mee te maken. Dat zou inhouden dat je zonder die jongens geen team kunt samenstellen? Er wordt nu ineens gedaan alsof Maduro en Emanuelson al zo'n beetje onmisbaar zijn.quote:Waar ik nog steeds benieuwd naar ben is de invulling van jouw Oranje (de poppetjes dus) als je je visie consequent doorvoert. Kun je doe geven?
Dat ze bij Ajax een beetje in een dwangbuis spelen, dat hakt er vooral mentaal flink in. (Ajax helpt de jonge spelers op het moment structureel naar de kloten) Ik denk dat die jongens bij PSV vrijer zouden kunnen voetballen en daar constanter zouden kunnen presteren.quote:Op maandag 7 november 2005 12:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de situatie bij Ajax?
[..]
Dat zou wel kunnen maar heeft er niet zoveel mee te maken. Dat zou inhouden dat je zonder die jongens geen team kunt samenstellen? Er wordt nu ineens gedaan alsof Maduro en Emanuelson al zo'n beetje onmisbaar zijn.
Welnee joh, hij is pas 35!quote:Op maandag 7 november 2005 09:50 schreef JorgeCampos het volgende:
[..]
![]()
Wat maakt het uit of die gast 36 is..
we wilden toch juist af van die jonkies in Oranje?quote:
Mijn post was ook zo bedoeld...quote:Op maandag 7 november 2005 12:32 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 november 2005 12:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als van Basten z'n neuzenbril af zou zetten, had ie moeten zien dat momenteel de heer B Zenden bij het nietige Liverpool al maanden lang week in week uit veel beter presteert dan ene R. Babel die, als ie al eens een succesvolle passeeractie maakt, de bal vervolgens zo hoog de 2e ring in schopt, dat ie al in de belangstelling staat van de San Francisco 49'ers.
Linker opkomende middenvelder in een 4-2-3-1formatiequote:Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef Robar het volgende:
Speelt Zenden bij Liverpool niet op het middenveld?
Op zich kan Zenden het wel, linksbuiten.quote:Op maandag 7 november 2005 13:27 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Linker opkomende middenvelder in een 4-2-3-1formatie
Dat zou best kunnen.quote:Op maandag 7 november 2005 14:38 schreef SCH het volgende:
Idd Suijkie, na het WK hoor je straks de roep om veroudering
Klopt en Zenden speelde toen ook niet best en Robben wel en Advocaat wachtte gewoon heel lang met die knoop door te hakken en voro Robben te gaan.quote:Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef Suijk het volgende:
Zo veranderlijk allemaal. De roep om Zenden toch alsjeblieft uit het NL eltal te verwijderen ten tijde van Dickie was echt heel groot. En terecht.
Nou, ik kan zo een rollatorteam samenstellen hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 14:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen.
Al is er qua ouderen niet zo heel veel beschikbaar dat ons wel wereldkampioen zal maken hoor.
Bogarde? Die bedoel je toch niet serieus he...quote:Op maandag 7 november 2005 14:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, ik kan zo een rollatorteam samenstellen hoor.
Maar als we de poule niet doorkomen zul je zien dat het allemaal gaat over: waar waren Davids, Zenden, Van Bommel, Makaay, Seedorf, Bogarde, Kluivert etc.
Nu zijn er spelers geselecteerd die nog niet eens begonnen zijn met spelenquote:Op maandag 7 november 2005 14:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bogarde? Die bedoel je toch niet serieus he...
Die is toch ook al gestopt met spelen? Of ik ben ik nu gek.
Babel hoort er zeker niet in nee.quote:Op maandag 7 november 2005 14:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Klopt en Zenden speelde toen ook niet best en Robben wel en Advocaat wachtte gewoon heel lang met die knoop door te hakken en voro Robben te gaan.
Maar de volgorde voor linksbuiten in Oranje moet op dit moment gewoon zijn:
Robben (nu geblesseerd),
van Persie
Zenden
En als Kuyt als centrumspits als rechtsbuiten kan spelen, dan is ie, zonder discussie, ook direct een betere speler op linksbuiten dan Babel, om maar wat te noemen.
Babel hoort gewoon absoluut niet tot Oranje materiaal, is al maanden hopeloos uit vorm
Bullshit en triest. De groep die zich heeft geplaatst voor het WK, moet ook capabel genoeg zijn om de poulefase door te komen en minimaal de kwartfinale halen. Zo kun je het op elke manier wel negatief bekijken ja.quote:Op maandag 7 november 2005 14:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, ik kan zo een rollatorteam samenstellen hoor.
Maar als we de poule niet doorkomen zul je zien dat het allemaal gaat over: waar waren Davids, Zenden, Van Bommel, Makaay, Seedorf, Bogarde, Kluivert etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |