quote:
Lekker wijf op die Amerikaanse boxartquote:Op donderdag 10 november 2005 22:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Oh, ik denk al. Ik denk dat je een snelle cursus Japans kon gebruiken ofzo. Je hoeft dan alleen "delete" te kennen.
Ik wil trouwens misschien Mega Man Zero 2 importeren vanuit de VS, dan kan ik gelijk leren hoe dat werkt met importeren enzo. Ik wil dus importeren omdat de boxart echt zo ongelofelijk lelijk is.![]()
Amerikaans (AFAIK):
[afbeelding]
Europees:
[afbeelding]
En omdat Mega Man Zero 2 bijna nergens te verkrijgen is in Nederland.
Het enige dat ik kut vond was uitvinden hoe ik moest surfenquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:11 schreef Steeven het volgende:
Ik heb nu bijna Mario & Luigi uitgespeeld, inmiddels level 36 hebben beide snorremansen. Dit is echt een van de betere RPG's die ik gespeeld heb, SNES-waardig zelfs. Hulde. Er zijn zat extra's te vinden, het spel bouwt goed en gebalanceerd op tot aan het einde en de puzzels zijn niet makkelijk, maar ook niet moeilijk of onlogisch.
Maar heb je dan reserve famicom frontjes? Anders zou je toch gek zijn om je mooie famicom niet wat voorzichtiger te behandelen..quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er zéér tevreden mee, volgens sommigen zelfs té tevreden (gaf het ding een 9.5 op FOK!games). Ik heb geen protector, is ook niet nodig, want je kan immers je frontje verwisselen als je écht veel krassen krijgt op het scherm.
Zo'n frontje is incl scherm ja. Maar ik ben er wel zuinig mee hoor, heb op mn oude GameBoy classic ook geen noemenswaardige krassen ofzo... En als kind was ik er een stuk minder zuinig meequote:Op maandag 14 november 2005 11:54 schreef Noax het volgende:
[..]
Maar heb je dan reserve famicom frontjes? Anders zou je toch gek zijn om je mooie famicom niet wat voorzichtiger te behandelen..
Zo'n frontje is incl. schermpje?
↑ç♂└±┘ ▼mN is altijd delete in Japanse games.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Klein nadeeltje aan Japanse games
Anyway, bij opties is de onderste optie dus delete all
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Fire Emblem en Golden Sun II staan al op mijn lijstje voor Kerstquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Riviera, Final Fantasy Tactics, Fire Emblem, Golden Sun II. Dat zijn de eerste titels waar ik aan denk
Ik ben wat minder fan van Pokemon.. Maar Shining Force ziet er wel oke uit.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:22 schreef inkie1010 het volgende:
De Pokemon RPG's zijn ook erg leuk!! Ik zelf heb Leafgreen en Sapphire. Ook een hele mooie RPG is Shining Force
Verzamelde items / totaal aantal items in de game * 100%quote:Op donderdag 24 november 2005 16:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Weer Metroid Fusion uitgespeeld.Tering, hij blijft goed.
Cleartime: 1:47![]()
Me eerste cleartime was iets van 4:55 ofzo.
Weet iemand wat ze bedoelen met collection rate ofzo? Bedoelen ze de items zoals missile, power bomb, energy capacity dingen of hoeveel % van de X dingen je pakt als je een vijand neerknalt?
Ok mooi. Ik dacht misschien ze bedoelen die X dingen die je moet pakken ofzo (voor health enzo).quote:Op donderdag 24 november 2005 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verzamelde items / totaal aantal items in de game * 100%
Als er 10 missile upgrades zijn en jij pakt er 3 heb je dus 30%. Metroid berekent dit getal totaal, voor alle items.
Er ís een Lufia voor de GBA, maar die suckt geloof ik. Is overigens enkel in de US uitgekomen volgens mij.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:15 schreef Eland het volgende:
P.S. Zou d'r ooit nog een Lufia uitkomen voor de GBA? Dan zou ik hem zeker kopen![]()
Ja, is ook wel leuk, alleen dat verveelt toch wel erg snel, vind ik.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:29 schreef inkie1010 het volgende:
harvest moon Eland!
Er is ook een lufia in europa uitgekomen, maar die vind ik persoonlijk weer minder (als ik op de graphics afga) Ben nog niet eens het eerste dorpje uitgeweest.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er ís een Lufia voor de GBA, maar die suckt geloof ik. Is overigens enkel in de US uitgekomen volgens mij.
Ik had ook gehoopt op een rechtstreekse port naar de GBA. Alleen voor dat spel zou ik d'r al 1tje kopen..quote:Op donderdag 24 november 2005 20:11 schreef -Yuna- het volgende:
Ik denk niet dat dat nog geevenaard kan worden, echt een briljant spelDie kan ik blijven spelen gewoon. En dat einde...
![]()
Je moet goed nadenkenquote:Op maandag 28 november 2005 15:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vind Advance Wars tegenvallen.Het is echt moeilijk.
Dat had ik dus wel.quote:Op maandag 28 november 2005 15:32 schreef Lexie het volgende:
Moeilijk mja, maar dan zou ik maar nooit aan Fire Emblem beginnen met de intentie om iedereen in leven te houden.
Ik denk even van wel maar blijkbaar niet:quote:Op woensdag 30 november 2005 02:42 schreef SillyWalks het volgende:
Kan je de Micro ook op de Gamecube aansluiten als controller voor bijv. Four Swords?
Tja...quote:Nintendo GameCube with Game Boy Advance
Link Game Boy Advance to a Nintendo GameCube for incredible gameplay that's unique to Nintendo. To take advantage of this kind of Connectivity, you'll need a Nintendo GameCube Game Boy Advance Cable and a Game Boy Advance or Game Boy Advance SP. In some cases you will need both the Nintendo GameCube game and a specific Game Boy Advance game. Note: Does not apply to Game Boy micro.
Yup. De GBA is regiovrij. Het enige waar je rekening mee moet houden is het feit dat Europese en Amerikaanse games niet altijd te linken zijn. Zo kun je een Amerikaanse Zelda Four Swords niet linken met een Europese versie.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:38 schreef Laniboekje het volgende:
Kan je eigenlijk Amerikaanse games op een GBA SP spelen die in Europa aangeschaft is?
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. De GBA is regiovrij. Het enige waar je rekening mee moet houden is het feit dat Europese en Amerikaanse games niet altijd te linken zijn. Zo kun je een Amerikaanse Zelda Four Swords niet linken met een Europese versie.
En de DS kan je dan waarschijnlijk ook niet aansluiten op je cube?quote:Op woensdag 30 november 2005 12:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik denk even van wel maar blijkbaar niet:
[..]
Tja...
Astro boy is inderdaad erg leuk, hersenloos vermaakquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Astro Boy is vandaag binnen gekomen! Ik heb nog nooit zoveel plezier gehad aan een game waarin de hoofdpersoon alleen zn onderbroek aanheeft...
Wacht maar, het laatste levelquote:Op woensdag 7 december 2005 17:29 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb net Advance Wars gehaaldIk kon nergens Final Fantasy Tactics Advance halen, maar ik had ook niet veel tijd om goed te zoeken
Advance Wars is top
![]()
quote:Closing Comments
Final Fantasy IV Advance is one hell of a great pickup for portable gaming fans and is an even better acquisition for old-school players that can't get enough of it. No other port of the title has been as thorough or content-packed as this one, and when it's blown up on your Game Boy player, don't be surprised if it sucks into its world for much longer than you'd expect. It's only real hitch is that it has been seen several times before and compared to today's more complicated RPGs, is a little too basic. Still, if unadulterated fun and strong storytelling is what you look for in your RPGs, then you can't do much better.
8.5 Presentation
An excellent story with excellent characters is further supported by a strong artistic style and an easy to use interface. Plus, there's a new intro and additional scenes!
7.0 Graphics
Slightly upgraded from its SNES days, the visuals in Final Fantasy IV advance are still pretty solid. There is some occasional slowdown during the more populated battles, however.
8.0 Sound
Nobuo Uematsu's soundtrack for this is among the best ever, but the remixed versions of some of the songs were best left to the originals.
9.0 Gameplay
Simple and straightforward, there is little that FF4 does wrong. It's balancing is spot-on, its system is easy to learn, and the new harder difficulty setting is a welcome improvement.
8.5 Lasting Appeal
Two new bonus dungeons, extra character abilities, and several little additions that are best left for you to discover makes this an easy choice for multiple playthroughs again and again.
8.6
Great OVERALL
Sorry, maar de Micro was al op het nippertje van teveel apparaten met dezelfde technologie. Nóg een GBA zou teveel worden...quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Weet je wat nou leuk zou zijn, dat Nintendo naast de DS SP nog een GBA handheld maakt, maar dan in de vorm van de GBA SP, maar dan wat mooier enzo, scherm evengroot enzo. Maar dat de scherm een resolutie heeft van 480x320 (twee keer zoveel als normaal dus) zodat alle GBA games twee keer zo groot worden, maar dat er dan daarbij een filter overheen wordt gegooid zoals bij PC emulators of Gamecube Gameboy player.![]()
![]()
Dat zou echt een prachtig beeld opleveren.
TVPquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Mijn faceplate heeft al aardig wat krassen.Ik haalde dus de faceplate eraf, en toen weer effe erop gezet, en toen zag ik dat er wat aan de achterkant opzat (wat kleine stofdeeltjes enzo), dus gelijk weer eraf gehaald en schoon proberen te maken met me trui of shirt of wat het ook was, en toen waren er ineens enorm veel uberkleine krasjes op de achterkant.
Hoe is het mogelijk!!
Het valt dus niet op als je gaat gamen, maar ja... Ik wil gewoon een nieuwe. Nintendo moet daarom opschieten. Ik heb geen zin om met een gekraste Gameboy micro rond te lopen.Straks pleeg ik nog zelfmoord.
Die vraag is al heel vaak gesteld in dit topic, lees even terug. Verder kun je natuurlijk altijd zoeken op een site als IGN. Zet bij de reviews het genre op RPG en kijk welke games er hoger dan een 8 scoren.quote:Op zondag 18 december 2005 20:41 schreef Classics het volgende:
MIsschien een beetje offtopic hier... maar wat zijn nou leuke gameboy games om te spelen? Zelf vond ik zelda erg leuk (op de pc gespeeld - a link to the past). Mario is ook wel aardig. Hoop nog een game tegen te komen met raadsels (dat je blokjes moet verschuiven met een poppetje oid om verder te komen). Ik heb een GBA-SP en een GBA (welke weggaat denk ik bij overbodig zijn). De DS wacht ik nog even mee totdat de tweede release uitkomt.
Told you soquote:Op maandag 19 december 2005 10:44 schreef Laniboekje het volgende:
Oke.. Advance Wars; ik ben bij het op een-na-laatste level![]()
![]()
Moeilijk!
thxquote:Op maandag 19 december 2005 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die vraag is al heel vaak gesteld in dit topic, lees even terug. Verder kun je natuurlijk altijd zoeken op een site als IGN. Zet bij de reviews het genre op RPG en kijk welke games er hoger dan een 8 scoren.
Heb je je Micro dan ergens besteld?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:48 schreef Bad_MoFo het volgende:
Ik had mijn SP nooit zo vroeg moeten verkopen![]()
Nu zit ik al bijna 3 maanden met Advance games waar ik niets mee kan.
Al dat voor een zwarte micro die nog moet komen (als die ooit nog zal komen)![]()
Heel veel succes. Ik denk wel dat je een aantal keer nodig hebtquote:Op woensdag 21 december 2005 10:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heb je je Micro dan ergens besteld?
Ik heb net het een-na-laatste-level van Advance Wars uitgespeeld, was uiteindelijk best makkelijk. Maar dat laatste level ..![]()
![]()
Heb hem al 1 keer gespeeld, duurde me te lang en al mijn units waren bekant kapot. Toen maar uitgezet, gefrustreerd.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heel veel succes. Ik denk wel dat je een aantal keer nodig hebt![]()
Even voor de goede orde, het is toch met drie kleine legers tegen het grote zwarte leger? If so, dan moet je iig erg snel units bouwen en dus zorgen voor snel geld => met mannetjes gebouwen veroveren. Verder moet je niet als een gek gaan aanvallen. En ja, het duurt wel lang, dus neem je tijdquote:Op woensdag 21 december 2005 10:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heb hem al 1 keer gespeeld, duurde me te lang en al mijn units waren bekant kapot. Toen maar uitgezet, gefrustreerd.
Heb je nog tips (als je die nog weet)?
Yep, dat is het level. Ik had echt het idee dat je snel moet aanvallen om zijn leger niet te groot te laten worden.. Hoe langer ik wachtte, hoe meer hij allerlei dingen ging bouwen die mij totaal de grond in stampte.. Ik moet maar eens een strategie gaan bedenken, heb ik weer wat te doen dit weekendquote:Op woensdag 21 december 2005 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, het is toch met drie kleine legers tegen het grote zwarte leger? If so, dan moet je iig erg snel units bouwen en dus zorgen voor snel geld => met mannetjes gebouwen veroveren. Verder moet je niet als een gek gaan aanvallen. En ja, het duurt wel lang, dus neem je tijd
Zegquote:Op woensdag 21 december 2005 11:20 schreef Laniboekje het volgende:
Ach, zelfs jij hebt het uitgespeeld aka moet mij ook wel lukken![]()
Dat heb je ook alleen maar van horen zeggen, het wordt ook ontzettend aangedikt... Ik ben eigenlijk de beste gamer in GAMquote:Op woensdag 21 december 2005 12:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Geef toe, het is de waarheid.![]()
![]()
Weet ik tochquote:Op woensdag 21 december 2005 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb je ook alleen maar van horen zeggen, het wordt ook ontzettend aangedikt... Ik ben eigenlijk de beste gamer in GAM![]()
http://forum.fok.nl/topic/774401/4/50#33211306quote:Op woensdag 21 december 2005 12:17 schreef Pheno het volgende:
*lurkt om speltitels op ds te spelen...
Zijn er leuke rpgs te koop? Natuurlijk FF reeks die eraan komt, maar daar heb ik nu nog niets aan
thnx, ben niet zo thuis in de andere review sites (bomen, bos enzo).quote:Op woensdag 21 december 2005 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het Grote Gameboy Topic Deel 22: Final Fantasy Heaven
Golden Sun 1+2, FF:Tactics Advance, Mario & Luigi, Riviera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |