De ouwe, uit 2001:quote:Op maandag 26 september 2005 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
De GameBoy Advance is 's wereld meest populaire handheld ooit. Op dit moment zijn er drie verschillende versies van het apparaatje te koop:
Lik-Sang.comquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:28 schreef Noax het volgende:
@Notorious_Roy,
Heb je geen douane kosten hoeven betalen voor het aanschaffen van je Micro?
Waar heb je Micro gekocht? Voor welke kleur ben je gegaan?
Ik zit zelf nog een beetje te twijfelen of ik voor de (Famicom Version) zal gaan.
Play-asia.com is trouwens US$10 goedkoper (heb ik 'm besteld). Als je voor normale post (geen koerierdienst zoals UPS) kiest heb je een veel kleinere kans op douane onderschepping.quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:28 schreef Noax het volgende:
Heb je geen douane kosten hoeven betalen voor het aanschaffen van je Micro?
Waar heb je Micro gekocht? Voor welke kleur ben je gegaan?
Ik krijg het frontje er niet meer fatsoenlijk op. Ik kan hem gewoon links en recht goed erin klikken maar hij blijft dan bol staanquote:
Foto!quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:50 schreef Oksel het volgende:
Hij heeft gelukkig wel een leuke vriendin..![]()
![]()
quote:
Ze geeft een blow job!quote:
NES micro toch?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:15 schreef Thomper het volgende:
De Famicom Micro komt naar Amerika eind deze maand.![]()
Volgende vraag klinkt een beetje ranzig...quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ze in de winkel zien liggenWat is die doos lang voor zo'n klein ding
Ik vind qua kleur de blauwe en de roze het mooist
Ik denk ik vraag even of er mensen ervaring hebben zodat ik alsnog kan bestellen ook al ziet het site er brak uit. Het mag er dan wel brak uitzien maar misschien is het alsnog goed enzo.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:39 schreef MMaRsu het volgende:
gast dat ziet er ongelofelijk brak uit. Bestel bij een normale site ala gcshop.nl of funatics.nl
Dussss goed nieuws!quote:After some discussion with Nintendo, I’ve decided to make a slightly head-start announcement here on Hobonichi. I’ve worried people quite a bit this whole time, but I’m happy to report that Mother 3 for Game Boy Advance is nearing release.
I’ve thought to myself, “It should be all right now that it’s this far along,” on many occasions, but I always made sure not to announce anything until I could say that it was “ABSOLUTELY all right.” At any rate, this time I’ve decided to try and be reserved about everything. It looks like its release date will be about one season away, and I’m in the middle of doing many work retreats to get it finished. I’m going to work especially hard for a short while longer to get everything done.
By announcing this, I’m sure I’ll receive all sorts of questions, but I’m probably going to stay quiet about Mother 3 until just before its release. I know the importance of publicity, but what I feel is that I want players to REALLY enjoy Mother 3. So until just before the game comes out, I’m going to remain as quiet as possible.
In any case, we’re working on Mother 3. I’m happy as well that it’s reached the point where we can make an announcement. Thank you to all who have waited patiently. Please forget about it again for a short while.
Het is idd een toppertje!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Astro Boy is vandaag binnen gekomen! Ik heb nog nooit zoveel plezier gehad aan een game waarin de hoofdpersoon alleen zn onderbroek aanheeft...
Ja ik wilde dus bij de Dixons ook gaan kijken vrijdag (en ook donderdag) maar ik kon 'm niet meer vinden...quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:52 schreef knater het volgende:
Ruzbeth waarom bestel je em online? ding ligt bij Dixons gewoon stof te happe, voor 94 euro ofzo, zilver, blauw en roze
Jawel, gister.quote:
nou, ik ben teruggeweest naar de winkel. Na een uitgebreide studie kwamen we erachter dat de rechterpinnetjes verbogen waren. Nou kan het best zijn dat ik het frontje er verkeerd opgeklikt heb, maar ik ben echt geen lompe Harrie die kneiterhard op zo'n ding gaat rossen om hem erin te forceren. Blijkbaar is zijn die frontjes dus van vrij matig materiaal gemaakt, gelukkig konden ze nog rechtgebogen worden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik krijg het frontje er niet meer fatsoenlijk op. Ik kan hem gewoon links en recht goed erin klikken maar hij blijft dan bol staan. Des te vreemder is dat er niks is afgebroken of kapot is maar hij zit gewoon niet meer goed terwijl hij wel goed toen ik hem kocht
.
Vrijdag heb ik 'm besteld, dus over twee dagen denk ik ofzo. Stond op de website. Maar misschien langer omdat het nu weekend is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer krijg je hem binnen? Je gaat zo genieten
Ben je gek.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verwacht overigens niet dat ik ooit een ander frontje op mn Micro ga zetten.
Zien is willen.quote:Op zondag 6 november 2005 15:44 schreef Oksel het volgende:
Waarom is de Micro nou zo geil.. verklap het eens aan me?
We zijn nu eenmaal de hoeren van Nintendo. Wij vinden alles van Nintendo geil.quote:Op zondag 6 november 2005 15:44 schreef Oksel het volgende:
Waarom is de Micro nou zo geil.. verklap het eens aan me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |