quote:
Lekker wijf op die Amerikaanse boxartquote:Op donderdag 10 november 2005 22:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Oh, ik denk al. Ik denk dat je een snelle cursus Japans kon gebruiken ofzo. Je hoeft dan alleen "delete" te kennen.
Ik wil trouwens misschien Mega Man Zero 2 importeren vanuit de VS, dan kan ik gelijk leren hoe dat werkt met importeren enzo. Ik wil dus importeren omdat de boxart echt zo ongelofelijk lelijk is.![]()
Amerikaans (AFAIK):
[afbeelding]
Europees:
[afbeelding]
En omdat Mega Man Zero 2 bijna nergens te verkrijgen is in Nederland.
Het enige dat ik kut vond was uitvinden hoe ik moest surfenquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:11 schreef Steeven het volgende:
Ik heb nu bijna Mario & Luigi uitgespeeld, inmiddels level 36 hebben beide snorremansen. Dit is echt een van de betere RPG's die ik gespeeld heb, SNES-waardig zelfs. Hulde. Er zijn zat extra's te vinden, het spel bouwt goed en gebalanceerd op tot aan het einde en de puzzels zijn niet makkelijk, maar ook niet moeilijk of onlogisch.
Maar heb je dan reserve famicom frontjes? Anders zou je toch gek zijn om je mooie famicom niet wat voorzichtiger te behandelen..quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er zéér tevreden mee, volgens sommigen zelfs té tevreden (gaf het ding een 9.5 op FOK!games). Ik heb geen protector, is ook niet nodig, want je kan immers je frontje verwisselen als je écht veel krassen krijgt op het scherm.
Zo'n frontje is incl scherm ja. Maar ik ben er wel zuinig mee hoor, heb op mn oude GameBoy classic ook geen noemenswaardige krassen ofzo... En als kind was ik er een stuk minder zuinig meequote:Op maandag 14 november 2005 11:54 schreef Noax het volgende:
[..]
Maar heb je dan reserve famicom frontjes? Anders zou je toch gek zijn om je mooie famicom niet wat voorzichtiger te behandelen..
Zo'n frontje is incl. schermpje?
↑ç♂└±┘ ▼mN is altijd delete in Japanse games.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Klein nadeeltje aan Japanse games
Anyway, bij opties is de onderste optie dus delete all
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |