Ja, morgenavond.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wordt er nog een overzicht van vorige week gemaakt?
Dan wacht ik daar nog even op voor ik eventueel ga handelen.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dat zou zeker fijn zijn RM-rf. Vanavond zal ik het overzicht bijwerken, je kan rekenen op ergens tussen 8 en 9. Sorry voor de consternatie.
"maximaal 50 euro per partij per week"quote:Op donderdag 3 november 2005 20:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik zit nu in een rare situatie: zijn mijn 2 VVD inzetten nou 2 aparte inzetten waardoor ik 51 euro naar PRDV kan laten gaan (=nl. 50 euro na transactiekosten) of 1 inzet waardoor ik dus 1.56 op de VVD moet laten staan.
2% van 22,50 = ¤0,45quote:Op donderdag 3 november 2005 11:58 schreef MrX1982 het volgende:
Ik wil nog steeds mijn inzet van de VVD en SP overzetten naar PrdV.
Ach, dat vind ik erg flauw...quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een aantal aantekeningen:
- Jopie_Pringle: Van GroenLinks kon geen 23,52 af, dus ik heb het maximale genomen, nl. 22,54.
- Monolith: Op Wilders had je al niks meer staan, dus dat kon ik er ook niet vanaf halen.
- The_disheaver: Ik kon niks afhalen van GroenLinks, omdat je er niet op had ingezet.
Stom vergeten op De Vries in te zetten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dit is zeker terug te vinden in de cijfers, want er is meer dan 500 euro ineens naar die partij gegaan. Een absoluut record.
Stom, niet goed gekeken blijkbaar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een aantal aantekeningen:
- Jopie_Pringle: Van GroenLinks kon geen 23,52 af, dus ik heb het maximale genomen, nl. 22,54.
- Monolith: Op Wilders had je al niks meer staan, dus dat kon ik er ook niet vanaf halen.
- The_disheaver: Ik kon niks afhalen van GroenLinks, omdat je er niet op had ingezet.
Slim, meteen cashen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:09 schreef Monolith het volgende:
Mijn inzet op PRDV mag wel weer naar D66 overigens.
Ze huppelen wel weer terug deze week denk ik, de media aandacht is nu alweer praktisch nihil.quote:
Voor wie?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:25 schreef Monolith het volgende:
de media aandacht is nu alweer praktisch nihil.
Tsjah flauw.. ik kwam er ook pas achter toen ik de inzetten ging verwerken. Aangezien ik dat altijd in een keer pas doe als de nieuwe barometer bekend is kan ik niemand vooraf waarschuwen over dingen die verkeerd zijn gegaan. Het is wat lullig voor jou, maar meer kan ik er ook niet van maken. Als ik het had opgemerkt voordat de barometer bekend was had ik heus wel even wat gezegd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 07:56 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik erg flauw...
Ik keek toen naar ranglijst van 22okt 0:30: Het grote POL-spel: De peilingen-aandelenmarkt
Mijn post dus, waar ik de foute ranglijst aangaf... Die week heb ik niks gewijzigd, maar voor deze week dus vanzelfsprekend wel. Aangezien er dus pas gister de stand van de vorige week gepost is, kon ik a) niet kijken of mijn verandering klopt toen ik het schreef, en b) niet achteraf kon controleren. Bovendien jammer dat je niet alles hebt gecontroleerd voor de peiling, aangezien alles nou niet zo duidelijk was door vele oorzaken...
en als het kan wil ik hier nog aan toevoegen: de overige 25 van de VVD allemaal op D66quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik wil graag 25 van de VVD afhalen en op Wilders zetten.
Je gelooft nog in een laatste stuiptrekking?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:02 schreef Parabola het volgende:
Ik wil het CDA graag 20 Euro ontnemen en dit na aftrek van 40 cent transactiekosten schenken aan die schavuiten van D66.
Ken je de wet van behoud van ellende?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:04 schreef sizzler het volgende:
[..]
Je gelooft nog in een laatste stuiptrekking?
?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:06 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ken je de wet van behoud van Balkellende?
Oh, ik dacht van de PvdA naar de PRDV... Dat was geen verstandige zet geweest aangezien de PRDV nu wel over haar hoogepunt heen is.. Enfin, we zien vanavond wel hoe het uitpakt.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:41 schreef RichardQuest het volgende:
Oké, maar ik heb me toch bedacht.
Alle PRDV-aandelen naar PvdA
De eerste keer gelijk met de verkiezingen toch?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:35 schreef MrX1982 het volgende:
Wow de VVD dik in de plus.
Enig idee wat de verklaring hiervoor is? Ik kan echt niet bedenken wat deze verschuiving veroorzaakt zou kunnen hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
De eerste keer gelijk met de verkiezingen toch?
Zou best kunnen. Frappant is het wel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:50 schreef Chewie het volgende:
Dat vraag ik me eigenlijk ook af, zo positief waren de media niet over Verdonk bijvoorbeeld. Ten onrechte volgens mij en wellicht door meer kiezers?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Enig idee wat de verklaring hiervoor is? Ik kan echt niet bedenken wat deze verschuiving veroorzaakt zou kunnen hebben.
Zal vast meespelen. Net zoals de "beschieting" van haar kantoor en dat gedoe met die spandoeken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me eigenlijk ook af, zo positief waren de media niet over Verdonk bijvoorbeeld. Ten onrechte volgens mij en wellicht door meer kiezers?
maart 2005 was de vorige laatste keer dat ze evenveel zetels hadden als hun verkiezingsaantal of meer haaldenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:12 schreef Sidekick het volgende:
Jullie zijn nu gewoon de site van de politieke barometer aan het kopieren.
quote:Het is al weer een tijdje geleden - maart 2005 - dat de VVD in de Politieke Barometer meer of evenveel zetels behaalde dan het huidige aantal in de Tweede Kamer. Maar deze week is het dan zo ver. Met drie zetels meer dan vorige week komt de partij van minister Rita Verdonk op 28 zetels, precies het aantal waarmee de VVD nu in de kamer zit. Het lijkt erop dat de protesten van de kraakbeweging tegen Rita Verdonk juist een tegengesteld effect hebben.
Gedachten over Maurice de Hond probeer ik altijd te vermijden. Dan speelt m'n allergie weer op.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:15 schreef zakjapannertje het volgende:
ik had ook peil.nl in gedachten hoor, echt wel
De uitslag wordt gebaseerd op peilingen van de afgelopen 2 weken. Dat zou inhouden dat vorige week ook de week meetelde dat PRDV de proclamatie nog niet had opgehangen en dat dat deze week wel is meegenomen. Of ze deze methode ook hanteren bij nieuwe partijen weet ik echter niet, maar dat zou me niks verbazen. Onder andere daarom liet ik mijn PRDV inzet ook staanquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:32 schreef Monolith het volgende:
Hmm, had toch nog een weekje moeten wachten met m'n overstap van PRDV naar D66 zo te zien.
Nu valt me op dat er iets niet klopt.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:48 schreef the_disheaver het volgende:
¤51,02 gaat weg van de VVD.
transactiekosten
¤51,02 * 0.98 = ¤50
¤40 naar CDA
¤10 naar PvdD
Dus heb ik nu:
D66 (3 zetels) 30.37
D66 (5 zetels) 35.25
CDA (32 zetels) 40.00
PvdD (0 zetels) 10.00
Ja, maar die 50 euro, dat is toch pas na transactiekosten?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nu valt me op dat er iets niet klopt.![]()
Je mag niet meer dan 50 euro per partij verschuiven. Dus VVD -51,02 mag niet.
Je zou kunnen beschouwen dat op het moment dat je 51 euro van de VVD afhaalt er nog geen transactiekosten vanaf zijn gegaan en dat dat pas gebeurt bij het storten.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:04 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ja, maar die 50 euro, dat is toch pas na transactiekosten?
51.02 * 0.98 = 50,00
Okey, ik heb hem door. Ga hem aanpassen (in een nieuw bericht)quote:Op donderdag 17 november 2005 15:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je zou kunnen beschouwen dat op het moment dat je 51 euro van de VVD afhaalt er nog geen transactiekosten vanaf zijn gegaan en dat dat pas gebeurt bij het storten.
Stel nu dat iemand 26,02 euro van CDA naar D66 en 25 euro van VVD naar D66 doet. Dan is het in totaal 51 euro richting D66, maar vanwege de transactiekosten 50 euro. Dit is dan toegestaan, maar wat jij deed niet.
Ingewikkelde rekentrucs pas jij toequote:Op donderdag 17 november 2005 15:11 schreef JimmyJames het volgende:
50 - ((2 / 100) * 50) = 49 naar GroenLinks
Conservatieveling.quote:
Het kan dus wel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:33 schreef freako het volgende:
Na lang nadenken laat ik het maar zo. Lager dan nu kan haast niet.
Hehehe, hoe is het mogelijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:47 schreef freako het volgende:
[..]
Het kan dus wel.. GroenLinks -2.
Nou, voor de komende week verander ik dus echt niks.
Het lijkt mij een onderdeel van het linkse complot om dit land over te nemen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hehehe, hoe is het mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |