Ja, morgenavond.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wordt er nog een overzicht van vorige week gemaakt?
Dan wacht ik daar nog even op voor ik eventueel ga handelen.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dat zou zeker fijn zijn RM-rf. Vanavond zal ik het overzicht bijwerken, je kan rekenen op ergens tussen 8 en 9. Sorry voor de consternatie.
"maximaal 50 euro per partij per week"quote:Op donderdag 3 november 2005 20:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik zit nu in een rare situatie: zijn mijn 2 VVD inzetten nou 2 aparte inzetten waardoor ik 51 euro naar PRDV kan laten gaan (=nl. 50 euro na transactiekosten) of 1 inzet waardoor ik dus 1.56 op de VVD moet laten staan.
2% van 22,50 = ¤0,45quote:Op donderdag 3 november 2005 11:58 schreef MrX1982 het volgende:
Ik wil nog steeds mijn inzet van de VVD en SP overzetten naar PrdV.
Ach, dat vind ik erg flauw...quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een aantal aantekeningen:
- Jopie_Pringle: Van GroenLinks kon geen 23,52 af, dus ik heb het maximale genomen, nl. 22,54.
- Monolith: Op Wilders had je al niks meer staan, dus dat kon ik er ook niet vanaf halen.
- The_disheaver: Ik kon niks afhalen van GroenLinks, omdat je er niet op had ingezet.
Stom vergeten op De Vries in te zetten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dit is zeker terug te vinden in de cijfers, want er is meer dan 500 euro ineens naar die partij gegaan. Een absoluut record.
Stom, niet goed gekeken blijkbaar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een aantal aantekeningen:
- Jopie_Pringle: Van GroenLinks kon geen 23,52 af, dus ik heb het maximale genomen, nl. 22,54.
- Monolith: Op Wilders had je al niks meer staan, dus dat kon ik er ook niet vanaf halen.
- The_disheaver: Ik kon niks afhalen van GroenLinks, omdat je er niet op had ingezet.
Slim, meteen cashen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:09 schreef Monolith het volgende:
Mijn inzet op PRDV mag wel weer naar D66 overigens.
Ze huppelen wel weer terug deze week denk ik, de media aandacht is nu alweer praktisch nihil.quote:
Voor wie?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:25 schreef Monolith het volgende:
de media aandacht is nu alweer praktisch nihil.
Tsjah flauw.. ik kwam er ook pas achter toen ik de inzetten ging verwerken. Aangezien ik dat altijd in een keer pas doe als de nieuwe barometer bekend is kan ik niemand vooraf waarschuwen over dingen die verkeerd zijn gegaan. Het is wat lullig voor jou, maar meer kan ik er ook niet van maken. Als ik het had opgemerkt voordat de barometer bekend was had ik heus wel even wat gezegd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 07:56 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik erg flauw...
Ik keek toen naar ranglijst van 22okt 0:30: Het grote POL-spel: De peilingen-aandelenmarkt
Mijn post dus, waar ik de foute ranglijst aangaf... Die week heb ik niks gewijzigd, maar voor deze week dus vanzelfsprekend wel. Aangezien er dus pas gister de stand van de vorige week gepost is, kon ik a) niet kijken of mijn verandering klopt toen ik het schreef, en b) niet achteraf kon controleren. Bovendien jammer dat je niet alles hebt gecontroleerd voor de peiling, aangezien alles nou niet zo duidelijk was door vele oorzaken...
en als het kan wil ik hier nog aan toevoegen: de overige 25 van de VVD allemaal op D66quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik wil graag 25 van de VVD afhalen en op Wilders zetten.
Je gelooft nog in een laatste stuiptrekking?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:02 schreef Parabola het volgende:
Ik wil het CDA graag 20 Euro ontnemen en dit na aftrek van 40 cent transactiekosten schenken aan die schavuiten van D66.
Ken je de wet van behoud van ellende?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:04 schreef sizzler het volgende:
[..]
Je gelooft nog in een laatste stuiptrekking?
?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:06 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ken je de wet van behoud van Balkellende?
Oh, ik dacht van de PvdA naar de PRDV... Dat was geen verstandige zet geweest aangezien de PRDV nu wel over haar hoogepunt heen is.. Enfin, we zien vanavond wel hoe het uitpakt.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:41 schreef RichardQuest het volgende:
Oké, maar ik heb me toch bedacht.
Alle PRDV-aandelen naar PvdA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |