Ik zie het nog vaak genoeg.quote:Op woensdag 2 november 2005 08:56 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
WAAR KUN JE ZE KRUIGEN!
Waar ook nooit meer wat van hoort en ook lang niet meer overal kan kopen...
[afbeelding]
Lingens blond bevat 2,5% volgens mij, dus dat is niet de 'nieuwe' Buckler.quote:Op woensdag 2 november 2005 08:31 schreef Kleintje het volgende:
Niet vergeten, niet van de aardbodem verdwenen, maar in Nederland niet meer onder die naam te koop dankzij Youp van het Hek!
BUCKLER Bier!
(dat is toch Lingens blond geworden???)
*kuch* Twix dus *kuch*quote:Op woensdag 2 november 2005 09:35 schreef JOPPI3 het volgende:
raiders zijn ook gewoon snickers geworden
Die zat ik nou net te bedenken!quote:Op woensdag 2 november 2005 09:30 schreef BossFight het volgende:
L.A. Gear met die goave laampkes. ziede ok nie meer.
DAt kun je overal nog wel halen. Hebben we nog in de kast staanquote:Op woensdag 2 november 2005 08:56 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
WAAR KUN JE ZE KRUIGEN!
[afbeelding]
Jaja, dat ken ik ook nog welquote:Op woensdag 2 november 2005 09:16 schreef thefunny het volgende:
Van die zakjes met snoepjes met ranzige namen: "hete hondescheten", "Vieze luiers" enzo.. Zie ik ook nooit meer. Niet dat ik het mis..
Punica-club!quote:
Laatst nog Punica gedronken. Ze verkopen het hier in de buurt iig ergens, in 2 liter pakken. Ik zal even navragen waar m'n moeder het vandaan heeft gehaald. Wel minder cool natuurlijk dan de glazen flessen die er eerst waren.quote:
Even schudden voor de smaakquote:Op woensdag 2 november 2005 11:21 schreef Salvad0R het volgende:
orangina .
Ik heb er thuis nog een pot van staan gewoon bij de C1000 in Zwolle gekocht!!quote:Op woensdag 2 november 2005 08:56 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
WAAR KUN JE ZE KRUIGEN!
[afbeelding]
Orangina bestaat nogquote:Op woensdag 2 november 2005 11:21 schreef Salvad0R het volgende:
orangina .
Bambits inderdaad. Die bestaan ook niet meer.quote:
Ja ze bestaan nog. Had net nog ff gegoogled. Je kan ze online bestellen. Ik vind ze wel lelijk d'r uit zien.quote:
heb je nog wel hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 11:21 schreef Salvad0R het volgende:
orangina .
Ik had ze nog gezien in de Jamin in Amsterdam. In verschillende smaken.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:33 schreef Triangeljosti het volgende:
[afbeelding]
Wrigley's kauwgum
Of is dat nog ergens te koop???
ik ben de naam vergeten, maar het was zo'n spuitbus die je moest schudden en dan combineren met melk ...quote:Op woensdag 2 november 2005 13:49 schreef the_real_joontje het volgende:
SNOR (fris met schuim erop) maar ik ben mn plaatje kwijtzal ik later nog wel even posten
Die zijn toch dood?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:04 schreef DrXLTrouble het volgende:
Spic & Span
Overigens bestaat het buiten Nederland nog wel gezien deze iritante site
http://www.spicnspan.com/
Met die lampjes was LA Light by LA Gear. En die schoenen met pompjes was Reebok Pumpquote:Op woensdag 2 november 2005 09:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Die zat ik nou net te bedenken!
En waren dat ook niet die lui die van die schoenen hadden met een pompje?
Mac & Maggie. Een keten van kledingwinkels. Bestaat al heel niet meer.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:44 schreef Vulkan het volgende:
Mac & Maggies was toch zo'n kledingmerk. Daar hoor je ook niks meer van...vraag me af wanneer ze gestopt zijn
Vic 20quote:
Ik vul ze wekelijks nog bij... staan tussen de pindakaas en de jamquote:Op woensdag 2 november 2005 08:56 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
WAAR KUN JE ZE KRUIGEN!
[afbeelding]
[reclame]quote:Op woensdag 2 november 2005 14:37 schreef kippiekippie het volgende:
[..]
Ik vul ze wekelijks nog bij... staan tussen de pindakaas en de jam![]()
De koetjesrepen bestaan nog steeds. Alleen zijn ze moeilijk te vinden, ik weet wel dat ik ze laatst nog ergens tegen kwam.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:40 schreef Marruk het volgende:
Echte super soakers
De nieuwe Nike Air![]()
En bestaat de koetjesreep nog?
Die waren de lekkerste kauwgomsquote:Op woensdag 2 november 2005 12:33 schreef Triangeljosti het volgende:
[afbeelding]
Wrigley's kauwgum
Yepz... bestaat nog steeds!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:52 schreef Silenus het volgende:
Dat schmützige drankje 'taksi' dan, bestaat dat nog?
quote:
Wibra had dingen tot voor kort in het snoepassortiment. Weet niet of ze die nog steeds hebben!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:04 schreef Vulkan het volgende:
[..]
De koetjesrepen bestaan nog steeds. Alleen zijn ze moeilijk te vinden, ik weet wel dat ik ze laatst nog ergens tegen kwam.
Leuk zo'n nostalgie site eigenlijk
WTF??? Ik zou net dezelfde vraag typenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:36 schreef Biogarde het volgende:
Is sandwichspread nog te krijgen?
http://www.kangaroos.nl/quote:Op woensdag 2 november 2005 08:26 schreef Xlarge het volgende:
bestaan Kangaroo's nog ? , die schoenen met kleine zakjes om je kleingeld in te doen...
2 zielen geen gedachtequote:Op woensdag 2 november 2005 16:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
WTF??? Ik zou net dezelfde vraag typen![]()
iddquote:Op woensdag 2 november 2005 08:56 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
WAAR KUN JE ZE KRUIGEN!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:48 schreef lisegirl het volgende:
sandwichspread is in de meeste supermarkten nog gewoon te krijgen hoor...
A*kuch*H verkoopt het nog gewoon. is een Heinz product.
Zie nog steeds Rovertsquote:Op woensdag 2 november 2005 17:06 schreef Rekkie het volgende:
Rover
volgens mij wel.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:09 schreef zeeuwse het volgende:
en lätta? margarine was dat. Bestaat dat nog?
albert heijnquote:Op woensdag 2 november 2005 08:56 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
WAAR KUN JE ZE KRUIGEN!
[afbeelding]
Nee, bestaat in Nederland niet meer. (In duitsland nog wel)quote:Op woensdag 2 november 2005 16:09 schreef zeeuwse het volgende:
en lätta? margarine was dat. Bestaat dat nog?
Volgens mijn vriendin verkopen ze het in Zweden nog steeds: misschien een reden voor een retourtje naar stockholm...quote:Op woensdag 2 november 2005 18:08 schreef DrXLTrouble het volgende:
[..]
Nee, bestaat in Nederland niet meer. (In duitsland nog wel)
Er zijn veel meer margarine en botermerken verdwenen.
Zo hebben we nog eens Yoghorine gehad, die is ook met stille trom verdwenen, hebben we ook nog een tijdje Kiplekker gehad (juist, om kip in te braden) en Morgen, (een soort imitatieboter)
Trouwens, Brio is er ook niet meer.
Daar was ik vroeger helemaal fan van, had dik mooie schoenen daarvan.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:30 schreef BossFight het volgende:
L.A. Gear met die goave laampkes. ziede ok nie meer.
khad ze vroeger ook, eerst wekenlang lopen zeuren om ze te krijgen, en toen ik ze uiteindelijk had werden ze gejat in het zwembadquote:Op woensdag 2 november 2005 21:30 schreef Markster het volgende:
[..]
Daar was ik vroeger helemaal fan van, had dik mooie schoenen daarvan.
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:36 schreef Biogarde het volgende:
Is sandwichspread nog te krijgen?
Er is op de Haarlemmerdijk in Amsterdam zelfs een officiële "Fruit of the Loom" winkel. Ook kan ik Punica hier in de straat bij de Turk nog gewoon kopen, in de originele glazen fles met véél te grote opening.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Fruit of the Loom:
[afbeelding]
Die verkopen t-shirts, truien etc.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:32 schreef Markster het volgende:
wat is fruit of the loom?
serieus? Dan heb ik ervolgens mij een shirt vanquote:Op donderdag 3 november 2005 19:34 schreef Roellio het volgende:
[..]
Die verkopen t-shirts, truien etc.
Daar heb ik ook nog een shirt vanquote:Op donderdag 3 november 2005 19:42 schreef Markster het volgende:
[..]
serieus? Dan heb ik ervolgens mij een shirt van![]()
![]()
Ff kijken nu ben ik wel benieuwd
Is dat een goed merk ?
Jawel, ergens. Hoezo?quote:Op donderdag 3 november 2005 19:51 schreef Markster het volgende:
Hey nikky, heb je je bart smit avatarplaatje nog ?
Werk jij nu bij Bart Smit?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:01 schreef Markster het volgende:
[..]
Misschien wil ik hem, je naam stond er niet in he ?
Had ik al verteldquote:Op donderdag 3 november 2005 20:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Werk jij nu bij Bart Smit?En nee mijn naam stond er niet in. Ik zal even voor je kijken
Dit is het nieuwe poppetjequote:Op donderdag 3 november 2005 20:10 schreef Markster het volgende:
Maar vind het nieuwe logo mooier, maar die kan ik niet zo snel vinden.
Nee gekkie.quote:
Of je leest het topic evenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:34 schreef MI55ILLE het volgende:
[afbeelding]
en dummy's (die snoepjes)
Ow die dingen ken ik nog wel, je vingers moesten aan de binnenkant in ze ogen en dan kon je ze bewegen, en je poten stonkenaltijd dik van die dingenquote:Op donderdag 3 november 2005 23:05 schreef cerror het volgende:
Noppers...
Of bestaat die nog?
Boglins aan de andere kant:
[afbeelding]
En het probleem is?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Laten we hier een Fruit of the Loom trend topic openen en wedden dat binnenkort heel Fok! en daarna ook heel Nederland weer met Fruit of the Loom loopt?
Ik heb er een metallica t-shirt vanquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
In de jaren tachtig/negentig waren die shirts vrij populair.
Ze worden nu regelmatig gebruikt als shirts met print ofzo voor evenementen.
Best jammer, want het is over het algemeen goede kwaliteit.
Laten we hier een Fruit of the Loom trend topic openen en wedden dat binnenkort heel Fok! en daarna ook heel Nederland weer met Fruit of the Loom loopt?
Stakkers
Die dingen kan je bij de Jamin krijgen.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:27 schreef Vulkan het volgende:
[..]
Bambits inderdaad. Die bestaan ook niet meer.
Ook had je van die lange cracker snoepjes. Ze waren roze kleurig en er zat iets stoffigs binnen in.
Volgens mij hejjen ze die nog.. Alleen dan helemaal aangepast aan de jeugd van tegenwoordig waarschijnlijk. (lees: al het kewle eruit gesloopt en allemaal junky-ass plastic crap)quote:Transformers...en GI Joe´s, of bestaan die nog?
wat bedoel jij met big spender?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:39 schreef Henk-Wim het volgende:
Fruit of the Loom was een big-spender op MTV (toen nog mtv Europe). Toch is het in NL nooit echt aangeslagen, imo.
Die dummy's bestaan nog.quote:Op woensdag 2 november 2005 08:14 schreef Vulkan het volgende:
Kunnen jullie een paar merken noemen die niet meer bestaan. Zoals Dummy's bijvoorbeeld, dat waren die kleine snoepjes.
Of kleding merken, vroeger had je O' hara ofzo. Die zie ik ook niet meer...
quote:Op woensdag 2 november 2005 12:33 schreef Triangeljosti het volgende:
[afbeelding]
Wrigley's kauwgum
Of het nog ergens te koop is weet ik niet, maar kan me nog herinneren dat er vroeggah van die fake pakjes waren met een soort muizenval op die kauwgompjes als er een wilde pakkenquote:Op woensdag 2 november 2005 12:33 schreef Triangeljosti het volgende:
[afbeelding]
Wrigley's kauwgum
dummy`squote:Op woensdag 2 november 2005 08:16 schreef FFantaghiro het volgende:
bestaan dummy's niet meer??? whaaaaaaaah!
knoopcellenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:58 schreef Vulkan het volgende:
Ik vond die LA gears wel fake moet ik zeggen. Liepen ze nou op batterijen?
Die zijn er zeker nogquote:Op woensdag 2 november 2005 08:56 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
WAAR KUN JE ZE KRUIGEN!
[afbeelding]
Daar zeg je me wat. Dino chips.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:57 schreef Nashje het volgende:
Die kleine zakjes Dino chips. Heb ik in m'n kleine jaren veel gegeten.
Met die rood/zwarte wikkels toch? die zijn nog gewoon te koop. Liggen bij verscheidene supermarken bij impuls-aankoop-neem-dit-toch-ookal-is-het-te-duur-schappen naast de kassa.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:49 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ik had ze nog gezien in de Jamin in Amsterdam. In verschillende smaken.
Ik mis Lakritz, in die fruitella vormpjes maar dan in een salmiaksmaakje.. die waren lekkkuuuurrrrr
Vorig jaar rond Sint Maarten hebben wij anders nog dummies gekocht hoor. Fruitella maakt ze nog steeds voor de Nederlandse markt.quote:Op woensdag 2 november 2005 08:22 schreef Guidoow het volgende:
dummy's bestaan nog wel hoor. maar volgens mij verkopen ze die alleen niet meer in nederland. kwas laatst boodschappen doen in Duitsland en daar waren ze er nog
Toen kwam Nike? LA Gear maakte gewoon de crosstrainers van Nike naquote:Op zondag 8 januari 2006 15:08 schreef Bigs het volgende:
gegeven moment echt de shit. Maar toen kwam Nike en toen was iedereen L.A. Gear zo vergeten
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:55 schreef ChopperMick het volgende:
Wel verdwenen volgens mij:
Chocopasta Pastachoca "beregoed", en dan bedoel ik niet de latere variant maar die stroperige met blauwe of rode deksel.![]()
Inderdaad, die ken ik nog welquote:Op zondag 8 januari 2006 15:55 schreef ChopperMick het volgende:
Chocopasta "beregoed", en dan bedoel ik niet de latere variant maar die stroperige met blauwe of rode deksel.![]()
Zitten nu in het mcflurry ijsje bij Mc Donalds! dat dan weer welquote:Op zondag 8 januari 2006 13:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Crunch. Dat vond ik vroeger het allerlekkerste chocolade die er te vinden was.
[afbeelding]
Dacht ik ook gelijk aan!!!!quote:
Waar werk je?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:04 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Wrigley's, Crunch en zilveren cola balletjes bestaan allemaal nog!
In de winkel waar ik werk verkopen we ze![]()
Lakritz is er nog wel!quote:Op woensdag 2 november 2005 12:49 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ik had ze nog gezien in de Jamin in Amsterdam. In verschillende smaken.
Ik mis Lakritz, in die fruitella vormpjes maar dan in een salmiaksmaakje.. die waren lekkkuuuurrrrr
over mcFlurry gesproken: De McFlurry capuccinoquote:Op zondag 8 januari 2006 21:13 schreef googoodoll het volgende:
[..]
Zitten nu in het mcflurry ijsje bij Mc Donalds! dat dan weer wel![]()
Choppermick rent naar AH om pastachoca te kopenquote:Op zondag 8 januari 2006 16:46 schreef Muck het volgende:
[..]
en bij de AH verkopen ze het weer!
Vorig jaar in elk geval wel, hoe het nu is, weet ik niet
Stroperig zoals ie hoort
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zie het nog vaak genoeg.
Ik vind het alleen verschrikkelijk vies.
Dat verkopen ze nog in Albert Heijnquote:Op woensdag 2 november 2005 08:56 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
WAAR KUN JE ZE KRUIGEN!
[afbeelding]
Ik heb laatst een Red Band Cola Mix gekocht. Lekkere snoep.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:38 schreef DonRaja het volgende:
froeties cola, autodrop cola opleggers en in welke winkel kon je die zilverencola-bollen nog vinden?
...ik weet het colasnoepjestik...
Bij de kruidvat verkopen ze dat gewoon. Vooral die met gepofte rijst (of iets dergelijks) isquote:Op maandag 9 januari 2006 18:10 schreef Meki het volgende:
Ik mis Rittersport maar die is er niet meer in AH
Dutchy bestaat gewoon nog bij de Scapinoquote:Op zondag 8 januari 2006 13:09 schreef cosmick het volgende:
Dutchy, sportmerk met een soort variatie op het Nike-logo
Hi-Tec, ook sportmerk.. (bestaat nog wel geloof ik)
Jaaaquote:Op zondag 8 januari 2006 15:55 schreef ChopperMick het volgende:
Chocopasta "beregoed", en dan bedoel ik niet de latere variant maar die stroperige met blauwe of rode deksel.![]()
jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:42 schreef BertV het volgende:
Kun je nog bij de marskramer/ blokker van die bijna kant- en klare +/- 15 cm lange zweefvliegtuigjes kopen van piepschuim, plastic dopvoorop? Tweede wereldoorlog modelletjes...
oei, dat is al bijna 20 jaar geleden...
Vroeger had je ook van die vrolijk gekleurde poederpakjes die je in je melk moest doen. En dan kreeg je een lauwe veel te zoete klonterige milkshake.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:45 schreef JustJunior het volgende:
21 Shake.
Één-en-twintig keer met dat pakje drinken schudden en je had een milkshake. Ideaal voor de lange autoritten met de zomervakantie
Ik! niks mis meequote:Op woensdag 2 november 2005 09:07 schreef Gripper het volgende:
Brylcream (bestaat nog wel, maar wie smeert er nou vermalen varkensreuzel in z'n haar...)
Schoenen van de Bata
M&M's heten altijd al M&M''s...quote:Op woensdag 2 november 2005 08:37 schreef Kleintje het volgende:
roosvicee is er nog gewoon. Is tegenwoordig ook in van die pakken te koop, kant en klare vruchtendrank.
Treets is er ook niet meer. Dat is tegenwoordig m&m's
Op de Chill Out afdeling van de Bijenkorf hebben ze dat soms nog!quote:Op zondag 5 februari 2006 18:59 schreef mol_air het volgende:
dat marshmellow-spul voor op brood....ehm...fluff-something-something ofzo? kon je bij de Makro kopen vroeger, maar zie ik nu nergens meer!
edit: marshmellow-fluf ofzo???
Das niet helemaal waar... M&Ms bestonden misschien in de USA ofzo al wel heel lang, maar vroeger heetten die dingen hier toch echt TREETS hoor!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:39 schreef Camplo het volgende:
[..]
M&M's heten altijd al M&M''s...
iig sinds WO II, en toen was jij er nog niet.
ook in die in Den Haag?quote:Op de Chill Out afdeling van de Bijenkorf hebben ze dat soms nog!
Nog altijd in het schap bij mij in de winkel (Meestal 3 jaar over datum) maar dat doet er niet toe.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:29 schreef master_X het volgende:
baukje bak produchten is van heinz geworden en die heeft het nooit meer terug gebracht in de winkels
Jaaah Dino Chips! In paarse en groene zakjes als ik me het goed herinner! Nibbits haalde het niet bij dezequote:
Bij de Jumbo hebben ze dat nog steeds. Wel fucking duur, maar toch...quote:Op zondag 5 februari 2006 18:59 schreef mol_air het volgende:
dat marshmellow-spul voor op brood....ehm...fluff-something-something ofzo? kon je bij de Makro kopen vroeger, maar zie ik nu nergens meer!
edit: marshmellow-fluf ofzo???
Daar staat me ook iets van bij ja. Je kreeg zo;n hele map met spul en daar zat ook een of andere pas bij ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:58 schreef tho_Omas het volgende:
Wat kreeg je vroeger ook alweer bij die Rabobank jongerenrekening, Hoe heette die pas nou weer?
weet je hoe gááf ik dat vond!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:13 schreef rudedeltadude het volgende:
Prodent Glitter (die banaansmaak kindertandpasta)
Zolang het topic nog bestaat: ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:44 schreef MoChe het volgende:
bestaat punica nog?
shit... was al genoemdquote:Op zondag 8 januari 2006 13:44 schreef googoodoll het volgende:
Is Punica al genoemd?
Daar liep half Nederland vorige zomer op.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:38 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Ojah en AllStarsstinkbasketballies.
jaaa daar heb ik me zó kwaad om gemaakt, die was altijd zo lekkerrrquote:Op zondag 8 januari 2006 23:09 schreef Syytön het volgende:
[..]
over mcFlurry gesproken: De McFlurry capuccino![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 08:26 schreef Xlarge het volgende:
bestaan Kangaroo's nog ? , die schoenen met kleine zakjes om je kleingelddrugs in te doen...
vriendelijk verzoek ... wil je me ouders niet meer wakker makenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:33 schreef Biogarde het volgende:
Edit: Vond van de week een Raider in een la. Was al 11 jaar over datum![]()
vergeten door de HELE maatschappij , niet door jouwquote:Op woensdag 2 november 2005 11:20 schreef SolidArt het volgende:
Duo penotti
Sandwichspread
Chocoprince
Yogo yogo
Knaks leverworst
Raider (twix)
BASF
3DFX
Trabant
Een hoop bestaan er misschien nog wel, maar dit waren volgens mij een van de bekendste merken toen ik jong was. (op trabant na dan)
Dankzij yeahrinamo. ofzoiets.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:51 schreef Enil het volgende:
Commodore leeft nog! Sterker nog, ze komen weer met steeds meer nieuwe dingen...
Volgens mij heette dat gewoon "Rabobank Tienerrekening". Je kreeg er een uitvouwbare map/koffer bij voor aan je muur, twee meter lang, om al je bankpapieren in te doen.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:58 schreef tho_Omas het volgende:
Wat kreeg je vroeger ook alweer bij die Rabobank jongerenrekening, Hoe heette die pas nou weer?
Hier in NM zijn ze nog overalquote:Op woensdag 2 november 2005 12:33 schreef Triangeljosti het volgende:
[afbeelding]
Wrigley's kauwgum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |