Ik zie het nog vaak genoeg.quote:Op woensdag 2 november 2005 08:56 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
WAAR KUN JE ZE KRUIGEN!
Waar ook nooit meer wat van hoort en ook lang niet meer overal kan kopen...
[afbeelding]
Lingens blond bevat 2,5% volgens mij, dus dat is niet de 'nieuwe' Buckler.quote:Op woensdag 2 november 2005 08:31 schreef Kleintje het volgende:
Niet vergeten, niet van de aardbodem verdwenen, maar in Nederland niet meer onder die naam te koop dankzij Youp van het Hek!
BUCKLER Bier!
(dat is toch Lingens blond geworden???)
*kuch* Twix dus *kuch*quote:Op woensdag 2 november 2005 09:35 schreef JOPPI3 het volgende:
raiders zijn ook gewoon snickers geworden
Die zat ik nou net te bedenken!quote:Op woensdag 2 november 2005 09:30 schreef BossFight het volgende:
L.A. Gear met die goave laampkes. ziede ok nie meer.
DAt kun je overal nog wel halen. Hebben we nog in de kast staanquote:Op woensdag 2 november 2005 08:56 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
WAAR KUN JE ZE KRUIGEN!
[afbeelding]
Jaja, dat ken ik ook nog welquote:Op woensdag 2 november 2005 09:16 schreef thefunny het volgende:
Van die zakjes met snoepjes met ranzige namen: "hete hondescheten", "Vieze luiers" enzo.. Zie ik ook nooit meer. Niet dat ik het mis..
Punica-club!quote:
Laatst nog Punica gedronken. Ze verkopen het hier in de buurt iig ergens, in 2 liter pakken. Ik zal even navragen waar m'n moeder het vandaan heeft gehaald. Wel minder cool natuurlijk dan de glazen flessen die er eerst waren.quote:
Even schudden voor de smaakquote:Op woensdag 2 november 2005 11:21 schreef Salvad0R het volgende:
orangina .
Ik heb er thuis nog een pot van staan gewoon bij de C1000 in Zwolle gekocht!!quote:Op woensdag 2 november 2005 08:56 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
WAAR KUN JE ZE KRUIGEN!
[afbeelding]
Orangina bestaat nogquote:Op woensdag 2 november 2005 11:21 schreef Salvad0R het volgende:
orangina .
Bambits inderdaad. Die bestaan ook niet meer.quote:
Ja ze bestaan nog. Had net nog ff gegoogled. Je kan ze online bestellen. Ik vind ze wel lelijk d'r uit zien.quote:
heb je nog wel hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 11:21 schreef Salvad0R het volgende:
orangina .
Ik had ze nog gezien in de Jamin in Amsterdam. In verschillende smaken.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:33 schreef Triangeljosti het volgende:
[afbeelding]
Wrigley's kauwgum
Of is dat nog ergens te koop???
ik ben de naam vergeten, maar het was zo'n spuitbus die je moest schudden en dan combineren met melk ...quote:Op woensdag 2 november 2005 13:49 schreef the_real_joontje het volgende:
SNOR (fris met schuim erop) maar ik ben mn plaatje kwijtzal ik later nog wel even posten
Die zijn toch dood?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:04 schreef DrXLTrouble het volgende:
Spic & Span
Overigens bestaat het buiten Nederland nog wel gezien deze iritante site
http://www.spicnspan.com/
Met die lampjes was LA Light by LA Gear. En die schoenen met pompjes was Reebok Pumpquote:Op woensdag 2 november 2005 09:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Die zat ik nou net te bedenken!
En waren dat ook niet die lui die van die schoenen hadden met een pompje?
Mac & Maggie. Een keten van kledingwinkels. Bestaat al heel niet meer.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:44 schreef Vulkan het volgende:
Mac & Maggies was toch zo'n kledingmerk. Daar hoor je ook niks meer van...vraag me af wanneer ze gestopt zijn
Vic 20quote:
Ik vul ze wekelijks nog bij... staan tussen de pindakaas en de jamquote:Op woensdag 2 november 2005 08:56 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
WAAR KUN JE ZE KRUIGEN!
[afbeelding]
[reclame]quote:Op woensdag 2 november 2005 14:37 schreef kippiekippie het volgende:
[..]
Ik vul ze wekelijks nog bij... staan tussen de pindakaas en de jam![]()
De koetjesrepen bestaan nog steeds. Alleen zijn ze moeilijk te vinden, ik weet wel dat ik ze laatst nog ergens tegen kwam.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:40 schreef Marruk het volgende:
Echte super soakers
De nieuwe Nike Air![]()
En bestaat de koetjesreep nog?
Die waren de lekkerste kauwgomsquote:Op woensdag 2 november 2005 12:33 schreef Triangeljosti het volgende:
[afbeelding]
Wrigley's kauwgum
Of is dat nog ergens te koop???
Yepz... bestaat nog steeds!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:52 schreef Silenus het volgende:
Dat schmützige drankje 'taksi' dan, bestaat dat nog?
quote:
Wibra had dingen tot voor kort in het snoepassortiment. Weet niet of ze die nog steeds hebben!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:04 schreef Vulkan het volgende:
[..]
De koetjesrepen bestaan nog steeds. Alleen zijn ze moeilijk te vinden, ik weet wel dat ik ze laatst nog ergens tegen kwam.
Leuk zo'n nostalgie site eigenlijk
WTF??? Ik zou net dezelfde vraag typenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:36 schreef Biogarde het volgende:
Is sandwichspread nog te krijgen?
http://www.kangaroos.nl/quote:Op woensdag 2 november 2005 08:26 schreef Xlarge het volgende:
bestaan Kangaroo's nog ? , die schoenen met kleine zakjes om je kleingeld in te doen...
2 zielen geen gedachtequote:Op woensdag 2 november 2005 16:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
WTF??? Ik zou net dezelfde vraag typen![]()
iddquote:Op woensdag 2 november 2005 08:56 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
WAAR KUN JE ZE KRUIGEN!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:48 schreef lisegirl het volgende:
sandwichspread is in de meeste supermarkten nog gewoon te krijgen hoor...
A*kuch*H verkoopt het nog gewoon. is een Heinz product.
Zie nog steeds Rovertsquote:Op woensdag 2 november 2005 17:06 schreef Rekkie het volgende:
Rover
volgens mij wel.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:09 schreef zeeuwse het volgende:
en lätta? margarine was dat. Bestaat dat nog?
albert heijnquote:Op woensdag 2 november 2005 08:56 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
WAAR KUN JE ZE KRUIGEN!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |