Ik zie het nog vaak genoeg.quote:Op woensdag 2 november 2005 08:56 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
WAAR KUN JE ZE KRUIGEN!
Waar ook nooit meer wat van hoort en ook lang niet meer overal kan kopen...
[afbeelding]
Lingens blond bevat 2,5% volgens mij, dus dat is niet de 'nieuwe' Buckler.quote:Op woensdag 2 november 2005 08:31 schreef Kleintje het volgende:
Niet vergeten, niet van de aardbodem verdwenen, maar in Nederland niet meer onder die naam te koop dankzij Youp van het Hek!
BUCKLER Bier!
(dat is toch Lingens blond geworden???)
*kuch* Twix dus *kuch*quote:Op woensdag 2 november 2005 09:35 schreef JOPPI3 het volgende:
raiders zijn ook gewoon snickers geworden
Die zat ik nou net te bedenken!quote:Op woensdag 2 november 2005 09:30 schreef BossFight het volgende:
L.A. Gear met die goave laampkes. ziede ok nie meer.
DAt kun je overal nog wel halen. Hebben we nog in de kast staanquote:Op woensdag 2 november 2005 08:56 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
WAAR KUN JE ZE KRUIGEN!
[afbeelding]
Jaja, dat ken ik ook nog welquote:Op woensdag 2 november 2005 09:16 schreef thefunny het volgende:
Van die zakjes met snoepjes met ranzige namen: "hete hondescheten", "Vieze luiers" enzo.. Zie ik ook nooit meer. Niet dat ik het mis..
Punica-club!quote:
Laatst nog Punica gedronken. Ze verkopen het hier in de buurt iig ergens, in 2 liter pakken. Ik zal even navragen waar m'n moeder het vandaan heeft gehaald. Wel minder cool natuurlijk dan de glazen flessen die er eerst waren.quote:
Even schudden voor de smaakquote:Op woensdag 2 november 2005 11:21 schreef Salvad0R het volgende:
orangina .
Ik heb er thuis nog een pot van staan gewoon bij de C1000 in Zwolle gekocht!!quote:Op woensdag 2 november 2005 08:56 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
WAAR KUN JE ZE KRUIGEN!
[afbeelding]
Orangina bestaat nogquote:Op woensdag 2 november 2005 11:21 schreef Salvad0R het volgende:
orangina .
Bambits inderdaad. Die bestaan ook niet meer.quote:
Ja ze bestaan nog. Had net nog ff gegoogled. Je kan ze online bestellen. Ik vind ze wel lelijk d'r uit zien.quote:
heb je nog wel hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 11:21 schreef Salvad0R het volgende:
orangina .
Ik had ze nog gezien in de Jamin in Amsterdam. In verschillende smaken.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:33 schreef Triangeljosti het volgende:
[afbeelding]
Wrigley's kauwgum
Of is dat nog ergens te koop???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |