quote:
Wibra had dingen tot voor kort in het snoepassortiment. Weet niet of ze die nog steeds hebben!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:04 schreef Vulkan het volgende:
[..]
De koetjesrepen bestaan nog steeds. Alleen zijn ze moeilijk te vinden, ik weet wel dat ik ze laatst nog ergens tegen kwam.
Leuk zo'n nostalgie site eigenlijk
WTF??? Ik zou net dezelfde vraag typenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:36 schreef Biogarde het volgende:
Is sandwichspread nog te krijgen?
http://www.kangaroos.nl/quote:Op woensdag 2 november 2005 08:26 schreef Xlarge het volgende:
bestaan Kangaroo's nog ? , die schoenen met kleine zakjes om je kleingeld in te doen...
2 zielen geen gedachtequote:Op woensdag 2 november 2005 16:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
WTF??? Ik zou net dezelfde vraag typen![]()
iddquote:Op woensdag 2 november 2005 08:56 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
WAAR KUN JE ZE KRUIGEN!
Waar ook nooit meer wat van hoort en ook lang niet meer overal kan kopen...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:48 schreef lisegirl het volgende:
sandwichspread is in de meeste supermarkten nog gewoon te krijgen hoor...
A*kuch*H verkoopt het nog gewoon. is een Heinz product.
Zie nog steeds Rovertsquote:Op woensdag 2 november 2005 17:06 schreef Rekkie het volgende:
Rover
volgens mij wel.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:09 schreef zeeuwse het volgende:
en lätta? margarine was dat. Bestaat dat nog?
albert heijnquote:Op woensdag 2 november 2005 08:56 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
WAAR KUN JE ZE KRUIGEN!
Waar ook nooit meer wat van hoort en ook lang niet meer overal kan kopen...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |