M&M's heten altijd al M&M''s...quote:Op woensdag 2 november 2005 08:37 schreef Kleintje het volgende:
roosvicee is er nog gewoon. Is tegenwoordig ook in van die pakken te koop, kant en klare vruchtendrank.
Treets is er ook niet meer. Dat is tegenwoordig m&m's
Op de Chill Out afdeling van de Bijenkorf hebben ze dat soms nog!quote:Op zondag 5 februari 2006 18:59 schreef mol_air het volgende:
dat marshmellow-spul voor op brood....ehm...fluff-something-something ofzo? kon je bij de Makro kopen vroeger, maar zie ik nu nergens meer!
edit: marshmellow-fluf ofzo???
Das niet helemaal waar... M&Ms bestonden misschien in de USA ofzo al wel heel lang, maar vroeger heetten die dingen hier toch echt TREETS hoor!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:39 schreef Camplo het volgende:
[..]
M&M's heten altijd al M&M''s...
iig sinds WO II, en toen was jij er nog niet.
ook in die in Den Haag?quote:Op de Chill Out afdeling van de Bijenkorf hebben ze dat soms nog!
Nog altijd in het schap bij mij in de winkel (Meestal 3 jaar over datum) maar dat doet er niet toe.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:29 schreef master_X het volgende:
baukje bak produchten is van heinz geworden en die heeft het nooit meer terug gebracht in de winkels
Jaaah Dino Chips! In paarse en groene zakjes als ik me het goed herinner! Nibbits haalde het niet bij dezequote:
Bij de Jumbo hebben ze dat nog steeds. Wel fucking duur, maar toch...quote:Op zondag 5 februari 2006 18:59 schreef mol_air het volgende:
dat marshmellow-spul voor op brood....ehm...fluff-something-something ofzo? kon je bij de Makro kopen vroeger, maar zie ik nu nergens meer!
edit: marshmellow-fluf ofzo???
Daar staat me ook iets van bij ja. Je kreeg zo;n hele map met spul en daar zat ook een of andere pas bij ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:58 schreef tho_Omas het volgende:
Wat kreeg je vroeger ook alweer bij die Rabobank jongerenrekening, Hoe heette die pas nou weer?
weet je hoe gááf ik dat vond!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:13 schreef rudedeltadude het volgende:
Prodent Glitter (die banaansmaak kindertandpasta)
Zolang het topic nog bestaat: ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:44 schreef MoChe het volgende:
bestaat punica nog?
shit... was al genoemdquote:Op zondag 8 januari 2006 13:44 schreef googoodoll het volgende:
Is Punica al genoemd?
Daar liep half Nederland vorige zomer op.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:38 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Ojah en AllStarsstinkbasketballies.
jaaa daar heb ik me zó kwaad om gemaakt, die was altijd zo lekkerrrquote:Op zondag 8 januari 2006 23:09 schreef Syytön het volgende:
[..]
over mcFlurry gesproken: De McFlurry capuccino![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 08:26 schreef Xlarge het volgende:
bestaan Kangaroo's nog ? , die schoenen met kleine zakjes om je kleingelddrugs in te doen...
vriendelijk verzoek ... wil je me ouders niet meer wakker makenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:33 schreef Biogarde het volgende:
Edit: Vond van de week een Raider in een la. Was al 11 jaar over datum![]()
vergeten door de HELE maatschappij , niet door jouwquote:Op woensdag 2 november 2005 11:20 schreef SolidArt het volgende:
Duo penotti
Sandwichspread
Chocoprince
Yogo yogo
Knaks leverworst
Raider (twix)
BASF
3DFX
Trabant
Een hoop bestaan er misschien nog wel, maar dit waren volgens mij een van de bekendste merken toen ik jong was. (op trabant na dan)
Dankzij yeahrinamo. ofzoiets.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:51 schreef Enil het volgende:
Commodore leeft nog! Sterker nog, ze komen weer met steeds meer nieuwe dingen...
Volgens mij heette dat gewoon "Rabobank Tienerrekening". Je kreeg er een uitvouwbare map/koffer bij voor aan je muur, twee meter lang, om al je bankpapieren in te doen.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:58 schreef tho_Omas het volgende:
Wat kreeg je vroeger ook alweer bij die Rabobank jongerenrekening, Hoe heette die pas nou weer?
Hier in NM zijn ze nog overalquote:Op woensdag 2 november 2005 12:33 schreef Triangeljosti het volgende:
[afbeelding]
Wrigley's kauwgum
Of is dat nog ergens te koop???
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:54 schreef StefanP het volgende:
Koetjesreepjes. Die hele dunne, kleine pakjes waren het. Heerlijk. Zijn volgens mij ook al een aantal jaren weg.
Ik heb vier weken geleden nog zo'n vies ding gehad.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:54 schreef StefanP het volgende:
Koetjesreepjes. Die hele dunne, kleine pakjes waren het. Heerlijk. Zijn volgens mij ook al een aantal jaren weg.
Was dat niet de "Pennie Rekening" ofzoiets? Of was dat van de Postbank?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij heette dat gewoon "Rabobank Tienerrekening". Je kreeg er een uitvouwbare map/koffer bij voor aan je muur, twee meter lang, om al je bankpapieren in te doen.
Hij heeft bij mij zo'n 8 jaar gehangen![]()
Je foto werkt niet echt maar new balance is echt geen vergeten merk hoor. Is te verkrijgen bij Patta, seventyfive, frontrunner, subzero, sportXtra en ga zo maar door.quote:
Ja zo'n kortingskaart ****pper heette dat ding.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:23 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Daar staat me ook iets van bij ja. Je kreeg zo;n hele map met spul en daar zat ook een of andere pas bij ja.
Oh ja die hadden toch zo'n reclame slogan. Iets van ben jij al gechoged vandaag. Of heb jij je choq al gehad ofzo.quote:
Dat herinner ik me ook nog. Ik vond het echt een goed idee, en het was ook cool uitgevoerd, maar het smaakte voor geen meter.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:08 schreef Syytön het volgende:
En weet iemand nog hoe dat soort milkshake spul uit een spuitbus heette? Ik heb het geloof ik al eerder gevraagd. Was zo'n soort slagroomspuitbus, dan moest je er wat van in een glas melk spuiten, en dan had je je milkshake. In de smaken aardbei en banaan. Was ook maar een blauwe maandag verkrijgbaar geloof ik hoor. Moet zo'n 10 jaar geleden geweest zijn.
"Did YOU have your CHOQ today?!?!"quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:05 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Oh ja die hadden toch zo'n reclame slogan. Iets van ben jij al gechoged vandaag. Of heb jij je choq al gehad ofzo.
Ja dat was hem.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:57 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
"Did YOU have your CHOQ today?!?!"![]()
Dat waren toch gewoon calippo rip off's?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:07 schreef Agiath het volgende:
Iets van die 7-up Fido Dido pop-up ijsjes...die waren vroeger echt de bomb
[afbeelding]
Geen foto's van het ijsje zelf helaas, al kwam ik wel uit op 1 of andere fido-dido fanstie
Dat verkoopt mijn voetbalclub nu nog steeds in de kantine..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:30 schreef blrrrt het volgende:
Vroeger haalde ik in de voetbalkantine altijd een flesje Kruk.
Was dat niet een soort cola ofzo?
Toch is dit me meer bijgeblevenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:08 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat waren toch gewoon calippo rip off's?
Ja dat is wel zo maar het ijsje was gewoon een calippo in met fido dido smaak. Wat dat dan ook mag zijn.quote:
WTF die waren goed te vreten !!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:07 schreef Agiath het volgende:
Iets van die 7-up Fido Dido pop-up ijsjes...die waren vroeger echt de bomb
[afbeelding]
Geen foto's van het ijsje zelf helaas, al kwam ik wel uit op 1 of andere fido-dido fanstie
Twix was vroeger raider zoals zo vaak al gemeld hier.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
Snickers was vroeger Raiders, ook zoiets. Wie noemt een bruine reep nu Raiders.
En toen ik de eerste keer met de schroevendraaier onderin me geld eruit probeerde te halen, schrok ik me de tering toen dat ding ging piepenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:39 schreef Casparovvv het volgende:
penny-rekening
Kreeg ik ook zo'n ''kluis'' bij met codeslot en een telmachine
Is nog overal te koop hoor...quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:33 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
En toen ik de eerste keer met de schroevendraaier onderin me geld eruit probeerde te halen, schrok ik me de tering toen dat ding ging piepen![]()
Dat zijn oneindig veel dingen. Vroeger had je echt altijd van die rages die een paar maanden duurden op het schoolplein. Ging iedereen weer jojo-en of de minibike dat soort dingen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:06 schreef willbee het volgende:
Valt me op dat alleen maar producten worden genoemd.
Wat dacht je vroeger met speelgoed?
Ik had vroeger nog zon Trekpop gehad. Ja zo heette die dingen. Zo pop van rubber dacht ikwaar je de benen en armen uit elkaar kon trekken. Was echt komisch vroeger.
Helaass geen foto ervan kunnen vinden, maar uiteindelijk heb ik de pop kapotgetrokken![]()
Niet in mijn supermarktenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:43 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Is nog overal te koop hoor...
Dat merk drinken is opgezet door de vader van Klaas Bruinsma. Geen idee of dat nog bestaat eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:12 schreef lucienne2 het volgende:
bestaat 3-es en river en hershi cola (en sinas, en up) nog?
mijn vader heeft nog heel lang een fles in de garage gehad met weet ik veel wat voor vloeistof voor de auto waar vroeger 'Raak cassis' in had gezeten. Hele rare grote dop en rare fles.
bestaat dat nog of maken ze alleen nog maar kindercola
Bij de Konmar zit ie in het assortiment. Sinds kort.quote:
Vroeger zaten die grote doppen ook op de huismerk friskdrankflessen van de Centra (is nu C1000 geloof ik).quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:12 schreef lucienne2 het volgende:
mijn vader heeft nog heel lang een fles in de garage gehad met weet ik veel wat voor vloeistof voor de auto waar vroeger 'Raak cassis' in had gezeten. Hele rare grote dop en rare fles.
Jááá, net als die Cars Tuinbroeken waar opeens ieder meisje mee liep. Meest afzichtelijke kleurencombinaties, maar tof dat iedereen ze vond!quote:
Uuh de Swop-pas? Die had ik toen ik 12 jaar was ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:58 schreef tho_Omas het volgende:
Ja de Swop pas idd!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:25 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Uuh de Swop-pas? Die had ik toen ik 12 jaar was ofzo.
En de Winner-Taco, ijs in zo'n wafel met chocolade en nootjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |