verassendquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:51 schreef MaRySe het volgende:
Ja dat heb ik dus ontdekt
EN IK STA ER OOK OP
en terecht, dus ga maar snel naar PUB om daar te jankenquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:51 schreef MaRySe het volgende:
EN IK STA ER OOK OP
ok.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:55 schreef Herald het volgende:
[..]
en terecht, dus ga maar snel naar PUB om daar te janken
ugh ik was bron ugh.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:51 schreef MaRySe het volgende:
EN IK STA ER OOK OP
alsnog.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:16 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Dow.
De bron dat je erachter kwam muts.
Nietwaarquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij hebt echt het volle recht om op breezerchicks.com te staan![]()
Jazeker wel.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij hebt echt het volle recht om op breezerchicks.com te staan![]()
iddquote:
Lekkere site ookquote:dit gaat ons te veel dataverkeer kosten, wellicht tot later
goh, dan ben je de enige denk ik...quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:47 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik zag pas geleden IJsmeis voorbij komen op een Belgische breezahsite....
Wat? dat .zip bestandje bedoel je.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:47 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik zag pas geleden IJsmeis voorbij komen op een Belgische breezahsite....
Dude.quote:
Er is dus niet alleen een leeftijdskloof...quote:
Kut sitequote:Op dinsdag 1 november 2005 18:44 schreef sinaasappelsapje het volgende:
dit gaat ons te veel dataverkeer kosten, wellicht tot later![]()
quote:Beste l.s.
Allereerst mijn complimenten voor jullie site, dit is toch wel het meest trieste stukje internet wat ik ben tegengekomen in de afgelopen 5 jaar. Daar ik heel wat trieste stukjes internet heb gezien, mag u dit beschouwen als een groot compliment.
Jullie site bestaat uit louter knip- en plakwerk en er valt geen stukje originele content te bekennen. Met als klap op de vuurpijl de volgende foto;
http://www.breezahchicks.nl/index.php?action=showpic&cat=8&pic=2893
De "webcamslet" die jullie daar afbeelden is namelijk niemand minder dan ondergetekende. Die serie foto's heb ik zelf gemaakt, als geintje, exclusief voor het FOK!forum en deze heb ik geplaatst in het volgende door mij geopende topic; FOK! BrEeZaH .
Ik neem aan dat jullie dat topic hebben gelezen, en dat die foto's enkel en alleen zijn genomen om de draak te steken met de zogenaamde "breezersletjes-cultuur."
Dat brengt me ook bij mijn punt. Ik eis van jullie dat de foto's onmiddellijk van jullie site gehaald worden, ik eis een rectificatie en ik verwacht -uiteraard- jullie excuses. Momenteel ben ik al verwikkeld in een rechtszaak ivm het onrechtmatig gebruiken van mijn foto's en mijn advocaat zal er absoluut geen moeite mee hebben om er nog een zaak bij te doen. (Ik betaal hem immers genoeg, dit terzijde)
Jullie kunnen reageren op inso@pedete.net en na een fatsoenlijke reactie van jullie kant zal ik ook bereidwillig zijn om mijn ware identiteit aan jullie te openbaren.
Alsnog met vriendelijke groet,
Insomaniac
Hoezo jammer?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:46 schreef Molluck het volgende:
Jammer van dat stukje over die advocaat dan weer
In deze context geloof ik graag dat je inderdaad een rechtzaak hebt lopen (dit is de eerste keer dat ik er van hoor maar ik ken verder je achtergrond ook niet dus ik zou niet weten wat er precies aan de hand is) maar de site waar het hier om gaat is zo amateuristisch dat een advocaat nogal een loos dreigement lijkt...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoezo jammer?
Wat er al staat, ik ben nu al met een zaak bezig, dus kan ik dit makkelijk meepakken.
Natuurlijk weet je niet wat er met je foto's gebeurt als je ze op internet zet en daar hou ik terdege rekening mee. Wat mensen thuis met mijn foto's doen moeten ze zelf weten, maar ga niet mijn foto's jatten, jouw logo erop zetten en ze publiceren op een flutsite.
Balen doe ik nog niet eens zozeer, maar door ervaring in het verleden en de zaak die ik nu heb lopen maak ik gewoon korte metten met dit soort prutsers. Ik laat het liever niet op de spits drijven, maar ik wil die lui wél meteen laten weten wat ze kunnen verwachten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
In deze context geloof ik graag dat je inderdaad een rechtzaak hebt lopen (dit is de eerste keer dat ik er van hoor maar ik ken verder je achtergrond ook niet dus ik zou niet weten wat er precies aan de hand is) maar de site waar het hier om gaat is zo amateuristisch dat een advocaat nogal een loos dreigement lijkt...
Maar goed, zeker met jouw ervaringen kan ik me heel goed voorstellen dat je er goed van baalt dat zoiets nu weer gebeurt.
lolquote:Op woensdag 2 november 2005 07:41 schreef BobRooney het volgende:
dit gaat ons te veel dataverkeer kosten, wellicht tot later
----------------------------
beste Insomaniac,
onze excuses voor het plaatsen van uw foto.
mvg,
Breezahchicks.nl
admin@breezahchicks.nl
Wat heb je met de site gedaan godverdomme![]()
"Beste lezer schrijven"quote:
Ik dacht dat l.s. was "Lectori salutem" ? Of is dat dan met hoofdletters?quote:Op woensdag 2 november 2005 08:58 schreef PuPu het volgende:
[..]
"Beste lezer schrijven"
Gebruik je als je niet weet aan wie je een brief schrijft. Je schrijft hem dan aan de lezer van je schrijven.
quote:Lectori salutem (afgekort L.S.) betekent heil aan de lezer, oftewel de lezer gegroet.
In de Nederlandse taal wordt dit gebruikt als groet bovenaan een brief als de lezer van de brief onbekend is. De afkorting wordt echter door sommige stijlboeken afgeraden, omdat zij als onpersoonlijk (of ouderwets) kan overkomen.
Dat zeg ik, maar is dat nou puur met hoofdletters? En dan gebruik je er geen " beste" voor, van de andere genoemde variant had ik eigenlijk nog nooit gehoord. Ook de ondertekening met "Insomaniac" is wat twijfelachtig.quote:
wacht ff hoor, jij had toch een MAROKKAANSE vriend (dat je je goedkeuring bij zulke nozems zoektquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:43 schreef Insomaniac het volgende:
Dat brengt me ook bij mijn punt. Ik eis van jullie dat de foto's onmiddellijk van jullie site gehaald worden, ik eis een rectificatie en ik verwacht -uiteraard- jullie excuses. Momenteel ben ik al verwikkeld in een rechtszaak ivm het onrechtmatig gebruiken van mijn foto's en mijn advocaat zal er absoluut geen moeite mee hebben om er nog een zaak bij te doen. (Ik betaal hem immers genoeg, dit terzijde)]
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:57 schreef Boekelmans het volgende:
[..]
wacht ff hoor, jij had toch een MAROKKAANSE vriend (dat je je goedkeuring bij zulke nozems zoekt!) die ook als advocaat werkte.
ik leid hieruit af dat hij dit soort zaken voor je afhandelt. Wat bedoel je dan dat je genoeg betaalt aan jouw marokkaanse vriend? Of bedoel je natura?
Oude Fok! user?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:10 schreef Guidoow het volgende:
http://images.islive.nl/a(...)o_leeftijd_enkel.jpg
deze komt mij ok bekend voor. wies dat?
Beste lsquote:
Godsamme, als je dan toch denkt "mij" te kennen, heb dan je feiten op een rijtje, knaas.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:57 schreef Boekelmans het volgende:
[..]
wacht ff hoor, jij had toch een MAROKKAANSE vriend (dat je je goedkeuring bij zulke nozems zoekt!) die ook als advocaat werkte.
ik leid hieruit af dat hij dit soort zaken voor je afhandelt. Wat bedoel je dan dat je genoeg betaalt aan jouw marokkaanse vriend? Of bedoel je natura?
ik wilde er niet over beginnenquote:
lul niet, in dat theo van gogh topic vorig jaar ging je meerdere malen over de rooie tegen fokkers.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Godsamme, als je dan toch denkt "mij" te kennen, heb dan je feiten op een rijtje, knaas.
1) Mijn vriend is geen Marokkaan
2) Mijn vriend is geen advocaat.
.
de betekenis + uitleg staat er gewoon een paar pagina's bovenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:15 schreef electricity het volgende:
[..]
ik wilde er niet over beginnen
Had het dan goed gelezen, stumper. Ik heb EEN vriend (platonisch dus) en die is advocaat. Toevallig ook nog Marokkaans, maar daar kan hij dan weer niks aan doen.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:11 schreef Boekelmans het volgende:
[..]
lul niet, in dat theo van gogh topic vorig jaar ging je meerdere malen over de rooie tegen fokkers.
OF je laat jezelf palen door een nieuwe vriend omdat hij meer poen heeft, dat kan natuurlijk ook. OF je loog in dat topic/liegt NU dat je barst
Je hebt toch ook 2 kinderen en een BMW met kinderstoel en een fiets met een roze mandjes en 2 plastic madeliefjes erop?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Had het dan goed gelezen, stumper. Ik heb EEN vriend (platonisch dus) en die is advocaat. Toevallig ook nog Marokkaans, maar daar kan hij dan weer niks aan doen.. Wat ik al zei, als je denkt "mij" te kennen, heb dan je feiten op een rijtje of hou gewoon je domme smoel dicht. Liever een Marokkaan zoals die vriend van me, dan zo'n autochtone kneus als jij die denkt de waarheid in pacht te hebben.
He he eindelijk kom je met 't antwoord op proppen, maar dat ontneemt nog niet 't feit dat ik je omgang met marokkanen afkeur, typisch een gevalletje van "ik wil aandacht, aandacht".quote:Op donderdag 3 november 2005 18:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Had het dan goed gelezen, stumper. Ik heb EEN vriend (platonisch dus) en die is advocaat. Toevallig ook nog Marokkaans, maar daar kan hij dan weer niks aan doen.. Wat ik al zei, als je denkt "mij" te kennen, heb dan je feiten op een rijtje of hou gewoon je domme smoel dicht. Liever een Marokkaan zoals die vriend van me, dan zo'n autochtone kneus als jij die denkt de waarheid in pacht te hebben.
Oh god, JIJ keurt mijn "omgang met Marokkanen" af?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:58 schreef Boekelmans het volgende:
[..]
He he eindelijk kom je met 't antwoord op proppen, maar dat ontneemt nog niet 't feit dat ik je omgang met marokkanen afkeur, typisch een gevalletje van "ik wil aandacht, aandacht".![]()
Nee!quote:Op donderdag 3 november 2005 19:31 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Je hebt toch ook 2 kinderen en een BMW met kinderstoel en een fiets met een roze mandjes en 2 plastic madeliefjes erop?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest ook al lachen om z'n reactie.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh god, JIJ keurt mijn "omgang met Marokkanen" af?
Fijn, ik zal nu meteen de vriendschap verbreken, sorry he!
Je wordt mild op je ouwe dag Inso.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh god, JIJ keurt mijn "omgang met Marokkanen" af?
Fijn, ik zal nu meteen de vriendschap verbreken, sorry he!
Kom zeg, zo'n knaas is m'n flames niet waard!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je wordt mild op je ouwe dag Inso.
Als tussendoortje? Om in vorm te blijven? For old times sake?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kom zeg, zo'n knaas is m'n flames niet waard!
Ahwelneejoh! Het moet wel een beetje speciaal blijven.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als tussendoortje? Om in vorm te blijven? For old times sake?
Normaal enkel na vieren, maar vandaag wordt er kennelijk een uitzondering gemaakt.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:27 schreef Tiberius het volgende:
zijn jullie altijd zo aardig tegen elkaar?
Dat blijf je toch wel.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ahwelneejoh! Het moet wel een beetje speciaal blijven.
Ik sta tegenwoordig op na vieren. En voor zevenen dus. Omgekeerde wereld.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:47 schreef bolivian het volgende:
[..]
Normaal enkel na vieren, maar vandaag wordt er kennelijk een uitzondering gemaakt.
Al woonde ik in Sydney, ik zou pertinent weigeren,quote:Op donderdag 3 november 2005 23:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik sta tegenwoordig op na vieren. En voor zevenen dus. Omgekeerde wereld.!
Jij die denkt iemand ook maar iets te kunnen vertellen.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wat een baggertopic Yildiz. Als je niet meer genegeerd wil worden in POL moet je in elk geval breken met ONZ.
Hier in het poel des verderfs "ONZ" niet, maar ik twijfel of ik rouwig om moet zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij die denkt iemand ook maar iets te kunnen vertellen.
Ik blijf dan toch vreemd gaan met ONZquote:Op donderdag 3 november 2005 23:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wat een baggertopic Yildiz. Als je niet meer genegeerd wil worden in POL moet je in elk geval breken met ONZ.
Niet meer, en niet minder.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:34 schreef Yildiz het volgende:
Geen plaatjes hier in ieder geval.
Neuh, doe maar niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mag niet posten in het [US] De vaginale schimmelinfecties van Insomaniac
Mag ik weer posten in dit topic als ik net zo'n ranzig plaatje kan plaatsen?
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee!
Twee honden, een Bronco, een fiets zonder bel en een fles water..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |