Ik dacht dat l.s. was "Lectori salutem" ? Of is dat dan met hoofdletters?quote:Op woensdag 2 november 2005 08:58 schreef PuPu het volgende:
[..]
"Beste lezer schrijven"
Gebruik je als je niet weet aan wie je een brief schrijft. Je schrijft hem dan aan de lezer van je schrijven.
quote:Lectori salutem (afgekort L.S.) betekent heil aan de lezer, oftewel de lezer gegroet.
In de Nederlandse taal wordt dit gebruikt als groet bovenaan een brief als de lezer van de brief onbekend is. De afkorting wordt echter door sommige stijlboeken afgeraden, omdat zij als onpersoonlijk (of ouderwets) kan overkomen.
Dat zeg ik, maar is dat nou puur met hoofdletters? En dan gebruik je er geen " beste" voor, van de andere genoemde variant had ik eigenlijk nog nooit gehoord. Ook de ondertekening met "Insomaniac" is wat twijfelachtig.quote:
wacht ff hoor, jij had toch een MAROKKAANSE vriend (dat je je goedkeuring bij zulke nozems zoektquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:43 schreef Insomaniac het volgende:
Dat brengt me ook bij mijn punt. Ik eis van jullie dat de foto's onmiddellijk van jullie site gehaald worden, ik eis een rectificatie en ik verwacht -uiteraard- jullie excuses. Momenteel ben ik al verwikkeld in een rechtszaak ivm het onrechtmatig gebruiken van mijn foto's en mijn advocaat zal er absoluut geen moeite mee hebben om er nog een zaak bij te doen. (Ik betaal hem immers genoeg, dit terzijde)]
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:57 schreef Boekelmans het volgende:
[..]
wacht ff hoor, jij had toch een MAROKKAANSE vriend (dat je je goedkeuring bij zulke nozems zoekt!) die ook als advocaat werkte.
ik leid hieruit af dat hij dit soort zaken voor je afhandelt. Wat bedoel je dan dat je genoeg betaalt aan jouw marokkaanse vriend? Of bedoel je natura?
Oude Fok! user?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:10 schreef Guidoow het volgende:
http://images.islive.nl/a(...)o_leeftijd_enkel.jpg
deze komt mij ok bekend voor. wies dat?
Beste lsquote:
Godsamme, als je dan toch denkt "mij" te kennen, heb dan je feiten op een rijtje, knaas.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:57 schreef Boekelmans het volgende:
[..]
wacht ff hoor, jij had toch een MAROKKAANSE vriend (dat je je goedkeuring bij zulke nozems zoekt!) die ook als advocaat werkte.
ik leid hieruit af dat hij dit soort zaken voor je afhandelt. Wat bedoel je dan dat je genoeg betaalt aan jouw marokkaanse vriend? Of bedoel je natura?
ik wilde er niet over beginnenquote:
lul niet, in dat theo van gogh topic vorig jaar ging je meerdere malen over de rooie tegen fokkers.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Godsamme, als je dan toch denkt "mij" te kennen, heb dan je feiten op een rijtje, knaas.
1) Mijn vriend is geen Marokkaan
2) Mijn vriend is geen advocaat.
.
de betekenis + uitleg staat er gewoon een paar pagina's bovenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:15 schreef electricity het volgende:
[..]
ik wilde er niet over beginnen
Had het dan goed gelezen, stumper. Ik heb EEN vriend (platonisch dus) en die is advocaat. Toevallig ook nog Marokkaans, maar daar kan hij dan weer niks aan doen.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:11 schreef Boekelmans het volgende:
[..]
lul niet, in dat theo van gogh topic vorig jaar ging je meerdere malen over de rooie tegen fokkers.
OF je laat jezelf palen door een nieuwe vriend omdat hij meer poen heeft, dat kan natuurlijk ook. OF je loog in dat topic/liegt NU dat je barst
Je hebt toch ook 2 kinderen en een BMW met kinderstoel en een fiets met een roze mandjes en 2 plastic madeliefjes erop?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Had het dan goed gelezen, stumper. Ik heb EEN vriend (platonisch dus) en die is advocaat. Toevallig ook nog Marokkaans, maar daar kan hij dan weer niks aan doen.. Wat ik al zei, als je denkt "mij" te kennen, heb dan je feiten op een rijtje of hou gewoon je domme smoel dicht. Liever een Marokkaan zoals die vriend van me, dan zo'n autochtone kneus als jij die denkt de waarheid in pacht te hebben.
He he eindelijk kom je met 't antwoord op proppen, maar dat ontneemt nog niet 't feit dat ik je omgang met marokkanen afkeur, typisch een gevalletje van "ik wil aandacht, aandacht".quote:Op donderdag 3 november 2005 18:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Had het dan goed gelezen, stumper. Ik heb EEN vriend (platonisch dus) en die is advocaat. Toevallig ook nog Marokkaans, maar daar kan hij dan weer niks aan doen.. Wat ik al zei, als je denkt "mij" te kennen, heb dan je feiten op een rijtje of hou gewoon je domme smoel dicht. Liever een Marokkaan zoals die vriend van me, dan zo'n autochtone kneus als jij die denkt de waarheid in pacht te hebben.
Oh god, JIJ keurt mijn "omgang met Marokkanen" af?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:58 schreef Boekelmans het volgende:
[..]
He he eindelijk kom je met 't antwoord op proppen, maar dat ontneemt nog niet 't feit dat ik je omgang met marokkanen afkeur, typisch een gevalletje van "ik wil aandacht, aandacht".![]()
Nee!quote:Op donderdag 3 november 2005 19:31 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Je hebt toch ook 2 kinderen en een BMW met kinderstoel en een fiets met een roze mandjes en 2 plastic madeliefjes erop?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest ook al lachen om z'n reactie.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh god, JIJ keurt mijn "omgang met Marokkanen" af?
Fijn, ik zal nu meteen de vriendschap verbreken, sorry he!
Je wordt mild op je ouwe dag Inso.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh god, JIJ keurt mijn "omgang met Marokkanen" af?
Fijn, ik zal nu meteen de vriendschap verbreken, sorry he!
Kom zeg, zo'n knaas is m'n flames niet waard!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je wordt mild op je ouwe dag Inso.
Als tussendoortje? Om in vorm te blijven? For old times sake?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kom zeg, zo'n knaas is m'n flames niet waard!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |