Ahwelneejoh! Het moet wel een beetje speciaal blijven.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als tussendoortje? Om in vorm te blijven? For old times sake?
Normaal enkel na vieren, maar vandaag wordt er kennelijk een uitzondering gemaakt.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:27 schreef Tiberius het volgende:
zijn jullie altijd zo aardig tegen elkaar?
Dat blijf je toch wel.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ahwelneejoh! Het moet wel een beetje speciaal blijven.
Ik sta tegenwoordig op na vieren. En voor zevenen dus. Omgekeerde wereld.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:47 schreef bolivian het volgende:
[..]
Normaal enkel na vieren, maar vandaag wordt er kennelijk een uitzondering gemaakt.
Al woonde ik in Sydney, ik zou pertinent weigeren,quote:Op donderdag 3 november 2005 23:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik sta tegenwoordig op na vieren. En voor zevenen dus. Omgekeerde wereld.!
Jij die denkt iemand ook maar iets te kunnen vertellen.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wat een baggertopic Yildiz. Als je niet meer genegeerd wil worden in POL moet je in elk geval breken met ONZ.
Hier in het poel des verderfs "ONZ" niet, maar ik twijfel of ik rouwig om moet zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij die denkt iemand ook maar iets te kunnen vertellen.
Ik blijf dan toch vreemd gaan met ONZquote:Op donderdag 3 november 2005 23:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wat een baggertopic Yildiz. Als je niet meer genegeerd wil worden in POL moet je in elk geval breken met ONZ.
Niet meer, en niet minder.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:34 schreef Yildiz het volgende:
Geen plaatjes hier in ieder geval.
Neuh, doe maar niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mag niet posten in het [US] De vaginale schimmelinfecties van Insomaniac
Mag ik weer posten in dit topic als ik net zo'n ranzig plaatje kan plaatsen?
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee!
Twee honden, een Bronco, een fiets zonder bel en een fles water..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |