Je hebt zelfs aan Ber gedachtquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:11 schreef hermandeperman het volgende:
Maar je hebt iets over het hoofd gezien [afbeelding]
Ga jij een nieuwe OP makenquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:12 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik post verder nooit in PTA Slowchat ofzo hoor..
Maar lees/bekijk altijd even de nieuwe OP..
En we hebben net een Enzo gehad, foei!
[PTA SC] Ferrari Enzo, 657 Nm
Dan ben je iig beter dan Lipjequote:Op dinsdag 1 november 2005 01:12 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik post verder nooit in PTA Slowchat ofzo hoor..
Maar lees/bekijk altijd even de nieuwe OP..
En we hebben net een Enzo gehad, foei!
[PTA SC] Ferrari Enzo, 657 Nm
Nu je het zegt het voelt wel een beetje alsof er al 300 man overheen zijn geweestquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan ben je iig beter dan Lipje.
Maar dat klopt ja dat we die gehad hebben... Post het iets minder denk je?.
Waar kan ik die shiznit halen?quote:
Lekker uitgerekt ehquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nu je het zegt het voelt wel een beetje alsof er al 300 man overheen zijn geweest![]()
En een sticker op de voorkant "Powered by Geil"quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar kan ik die shiznit halen?
Doe ik gelijk een plexiglas gebeuren erin en neon, dan boekt de pc een stuk harder nl !
Ik kan je 45 liter tank vaseline met handpomp gewoon laten staan iddquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker uitgerekt eh!
Nu kunnen we er tenminste met gemak allebei tegelijk in!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En een sticker op de voorkant "Powered by Geil"
Ik hoorde laatst dat ie terminaal had ofzoquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ber blijft voor altijd in mijn hart!
Nee, maar aangezien ik niks van auto's weet hou ik me vaak maar wat afzijdig in PTA. De Slowchat kom ik al helemaal nooit aangezien daar volgens mij de echte diehards zitten..quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan ben je iig beter dan Lipje.
Maar dat klopt ja dat we die gehad hebben... Post het iets minder denk je?.
Ik heb trouwens pas even garagezeep gebruikt, maar damn, wat zijn die stukjes zand erin lekkerquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik kan je 45 liter tank vaseline met handpomp gewoon laten staan idd
Dus ik dacht, waarom doen we dat ook niet voor Ber?quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat ie terminaal had ofzo
Die tweede van rechts is minstens 12quote:
Zelfs al zou er een topic komen met 662 lasnaden... Wat dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:16 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nee, maar aangezien ik niks van auto's weet hou ik me vaak maar wat afzijdig in PTA. De Slowchat kom ik al helemaal nooit aangezien daar volgens mij de echte diehards zitten..
Maar ik zeg 't alleen even hoor..
Niet dat we hierna topics krijgen met [PTA SC] Ferrari Enzo, 662 lasnaden, [PTA SC] Ferrari Enzo, 663e blabla.. Heb nu dat afgrijzeleke design wel een keertje gezien![]()
Dan kijk je naar de loze foto's die Herm (quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:16 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nee, maar aangezien ik niks van auto's weet hou ik me vaak maar wat afzijdig in PTA. De Slowchat kom ik al helemaal nooit aangezien daar volgens mij de echte diehards zitten..
Maar ik zeg 't alleen even hoor..
Niet dat we hierna topics krijgen met [PTA SC] Ferrari Enzo, 662 lasnaden, [PTA SC] Ferrari Enzo, 663e blabla.. Heb nu dat afgrijzeleke design wel een keertje gezien![]()
Dat is dus echt veel te oud voor mij ehquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die tweede van rechts is minstens 12
[afbeelding]
Die 190D met 549 kilo hash in de kofferbak SCquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zelfs al zou er een topic komen met 662 lasnaden... Wat dan?
En als je alle OP's leest... dan heb je het Peu-verhaal ook wel meegekregen zeker?![]()
![]()
Ochnee, gaan we weer even?quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan kijk je naar de loze foto's die Herm () en ik de komende tijd gaan posten
http://domeinhandel.paginamarkt.nl/pedopas-nl/66732.htmlquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is dus echt veel te oud voor mij eh.
Die was ook wel mooi iddquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die 190D met 549 kilo hash in de kofferbak SC
quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ochnee, gaan we weer even?!
Dat die serienummers telkens terugkomen bedoel je..quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zelfs al zou er een topic komen met 662 lasnaden... Wat dan?
En als je alle OP's leest... dan heb je het Peu-verhaal ook wel meegekregen zeker?![]()
![]()
Dat heb je dus niet meegekregen maar goedquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:21 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dat die serienummers telkens terugkomen bedoel je..
Mja..
Franse auto's![]()
BOEIE!!1!1![]()
Nee, ik lees jullie gebrabbel nooit..quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat heb je dus niet meegekregen maar goed.
En Franse auto's!
Zweedse auto's!
Fet koel!quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:24 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nee, ik lees jullie gebrabbel nooit..
Ik kijk alleen de plaatjes, net als vroegah in 't prentenboek..
Tis niet te lezenquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:23 schreef hermandeperman het volgende:
Bij deze wil ik ook gelijk even de lulligheidsbokaal in de wacht slepen!
Let ook even op wat er op de pet staat.
[afbeelding]
Wat bin' we moal fuort net?quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis niet te lezen
enne:
[afbeelding]
En dat is in het Nederlandsquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat bin' we moal fuort net?.
Slechts van naam en oorsprongquote:
Wat zijn we leuk op pad hè.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Slechts van naam en oorsprong
Enne:
[afbeelding]
HELMJOSTIquote:
Duhquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:40 schreef hermandeperman het volgende:
IK WIL OOK ZO'N TE GEK GAAF 190D FANBOY SHIRT![]()
![]()
![]()
![]()
!
Insert Sjoewe in Ponchoquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een helmjosti foto van een maat van me
[afbeelding]
Wat een lekkertje ben ik ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:46 schreef hermandeperman het volgende:
Deze is beter btw!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is echt 1 van de beste foto's ooit![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik zo het zo vanquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die is te kansloos.
[afbeelding]
En ik zo van:quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zo het zo van
Eén
[afbeelding]
Twee
[afbeelding]
Drie
[afbeelding]
lekkerquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan kun je juist lekker inzoomen.
Kun je extra goed zien hoe verrot je bent.
nogal jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
lekker
ik was echt kanker eraan![]()
![]()
is het te zien?
Tss maar ik ben de badboy:quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:07 schreef hermandeperman het volgende:
OF JULLIE EVEN ALLEMAAL JULLIE BEKKEN WILLEN HOUDEN!
[afbeelding]
Zo'n hardcore-streetwise-truegangsta-for-real-image kan je niet op zekerquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tss maar ik ben de badboy:
[afbeelding]
dacht het nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tss maar ik ben de badboy:
[afbeelding]
Dan moet ik wel Ber in de strijd gooien:quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:19 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Ik own Le Mont St. Michel.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaan we met spullen patsen?.
[afbeelding].
Ik mis 150 stuks vinylquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:35 schreef Hugster het volgende:
ik ga maar eens slapenmoet er over een uurtje of 4 alweer uit voor tentamens
![]()
tijd een beetje vergeten
later!!
Samenwonen dan maar?quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik mis bij jou een stoplicht en een bushokjes-spongebob-poster.
Je woont nog thuisquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:39 schreef Hugster het volgende:
ik kan natuurlijk niet achterblijven door niet mijn kamer te posten
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn kat is't nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:41 schreef Hugster het volgende:
en om het kwartier bliept er hier een auto open![]()
![]()
en na 5 minuten weer dicht
zal er een kat met de cental locking afstandsbediening in z'n pens lopen?
Patsen met spullen van je ouders is zooo 2001quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:39 schreef Hugster het volgende:
ik kan natuurlijk niet achterblijven door niet mijn kamer te posten
[afbeelding]
[afbeelding]
We zouden een prachtig stel zijnquote:
Je bent net een Turk af en toequote:Op dinsdag 1 november 2005 02:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan hou ik nog wat over voor mijn apparatenziekte
Alles in die kamer heb ik zelf gekochtquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Patsen met spullen van je ouders is zooo 2001.
stekker is niet eens nodigquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent net een Turk af en toe.
Als je die over een rommelmarkt ziet struinen kopen ze ook alles waar een stekker aan zit.
Ik bedoel de ruimte conjoquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Alles in die kamer heb ik zelf gekocht
NIETS gekregen, ja bed, bank en bureau ja...
Ja ik ook, wat is je puntquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Alles in die kamer heb ik zelf gekocht
NIETS gekregen, ja bed, bank en bureau ja...
Jouw accu's gaan ook nooit leeg?quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
stekker is niet eens nodig
wifi en bluetooth
een kamer noem ik geen spullenquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik bedoel de ruimte conjo.
Ze noemen dit fenomeen trouwens ook wel "happen"..
"Ja hij had iets van apparaten ofsow"quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan hou ik nog wat over voor mijn apparatenziekte
knijpkat opladersquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jouw accu's gaan ook nooit leeg?
+1 voor verwijzing naar Berquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Ja hij had iets van apparaten ofsow"
Zonder Hummer ben je een bummerquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Ja hij had iets van apparaten ofsow"
Een ruimtequote:
Ik zet je op je nummer, sla op je in als een drummer.quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zonder Hummer ben je een bummer.
Dan was het dus een GMTAquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
toen was ik bezig met het typen van mijn post conjo
Toch een beetje Turks bloed ehquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:56 schreef Hugster het volgende:
auto heeft inmiddels alweer 3x gepiept
als dit nog ff een half uur doorgaat loop ik zo naar beneden, ga staan wachten en kijk welke auto is, en roof de dash leeg
quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zet je op je nummer, sla op je in als een drummer.
Zonder grote wielen ben je niets, ga maar lekker boeken op je driewielfiets
Met een hummer kom je nog eens ergens, en plaat van waar jij heen gaat, helemaal nergens.
Met wat doekoes kom je ver, dus maak ze over en gun ze aan Ber!
Jaja somtc freestyle web-rapping
Een echte "Paajoownier" radio!quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch een beetje Turks bloed eh.
Stop eens met niet-lief doenquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
toen was ik bezig met het typen van mijn post conjo
Dan moest er nog iets in over een door kutvocht glimmende kloppende lulquote:
Dus wat doet Dikkie Dik?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch een beetje Turks bloed eh.
Hij zet 't 'm op een lopen!quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan moest er nog iets in over een door kutvocht glimmende kloppende lul
Ik geef je 1 euroquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:02 schreef Hugster het volgende:
[..]!
[..]
Volgens mij is het de VW Transporter T4 van de buurman die zich bezig houd met diamantboringen![]()
wat zullen die enorme boormachines doen op marktplaats?![]()
Ik denk wel dat daar een bepaald publiek voor te vinden is jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
!
[..]
Volgens mij is het de VW Transporter T4 van de buurman die zich bezig houd met diamantboringen![]()
wat zullen die enorme boormachines doen op marktplaats?![]()
Naja hij kon waarschijnlijk wel een anale expeditie bij Miljoenogwattes verrichten na het programma, verdomde geil wijfquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
.
Sexueel gefrustreede die gast![]()
!
Zie je dat sterrenbeeld? Welke? Het steelpannetje, in de vorm van een beertje!quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat was het ja.
Is te lang geleden voor me.
Ik had het wel geweten iigquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Naja hij kon waarschijnlijk wel een anale expeditie bij Miljoenogwattes verrichten na het programma, verdomde geil wijf
quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stop eens met niet-lief doen.
Keeeeenker een euro!quote:
Nee, het kost duur, of het is veel!quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zie je dat sterrenbeeld? Welke? Het steelpannetje, in de vorm van een beertje!
Zo ik had dr wat laten mee maken om te komen vertellen in dat programma hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had het wel geweten iig!
Daarom ben jij ook regisseur nu toch?quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zo ik had dr wat laten mee maken om te komen vertellen in dat programma hoor
Dat kost goedkoop!quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, het kost duur, of het is veel!
Kenker de enige vette plek op centraal is de fucking pizzahut, of de meeting point, stelletje kenker junkiesquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Apegezicht was met jouwww?
Zeker, ik moet ze gewoon inplannen zoveel zijn het erquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook regisseur nu toch?
Voel me eigen net een bummer, zonder hummer is het leven maar een bummer, voel me eige net een bummer, zonder hummer als een sneeuwpop in de zon, voel me eige net een bummer, zonder hummer ben je niets, dus ik rij je van je fiets, zonder hummer ben je niets, dus ik rij je van je fiets!quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kenker de enige vette plek op centraal is de fucking pizzahut, of de meeting point, stelletje kenker junkies
Wat een kutleven heb jijquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeker, ik moet ze gewoon inplannen zoveel zijn het er
Ik hou helegaar geen tijd meer over joh, waarom denk je dat ik nu moet fokken?quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb jij.
Om aan je 10k te komen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik hou helegaar geen tijd meer over joh, waarom denk je dat ik nu moet fokken?
Nog een goeie honderd te gaan, en dan is deze ook weer dicht gekitquote:
Ik heb mn leven al op eBay gezetquote:
Gaat lekker zo eh met z'n 3enquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nog een goeie honderd te gaan, en dan is deze ook weer dicht gekit
Dat hebben we echt al een tijd niet gedaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaat lekker zo eh met z'n 3en.
Ja jij hebt wel een leven nodig ehquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er maar op ga bieden dan
Iddquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat hebben we echt al een tijd niet gedaan
Ja man, een 2e als backupquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja jij hebt wel een leven nodig eh
Neen, kom maar opquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:13 schreef Sjoewe het volgende:
Had ik m'n geweldige versierblunder in Duinell al wereldkundig gemaakt
Nee man dan staat dat weer de hele tijd in m'n ATquote:
Dat zijn idd echt dingen die je vantevoren echt moet wetenquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:15 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe, nou goed. Ik was dus met een goede maat, zijn vriendin en een vriendin van haar. Superleuk meisje en tja zij waren de hele dag met z'n tweetjes natuurlijk, dus ik dacht van 'hee ik laat me eens van m'n best zien'. Naja, ik een beetje lopen sjansen en ik dacht van dit gaat de goeie kant op, nu nog een rotsmoesje om d'r telefoonnummer te scoren. Hoor ik aan het einde ven de dag dat ze al anderhalf jaar een vriend had
Goed bezig coby
Ja manquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:17 schreef Googolplexian het volgende:
toch nog wakker Sjoewe
moeilijk he
Whehe nou heb ik aan m'n kampvuur feestje van zaterdag ook nog een sort of date overgehoudenquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zijn idd echt dingen die je vantevoren echt moet weten.
Suckt wel big time zeg.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe nou heb ik aan m'n kampvuur feestje van zaterdag ook nog een sort of date overgehouden
Mja maar ze deed zo leuk meequote:Op dinsdag 1 november 2005 03:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zijn idd echt dingen die je vantevoren echt moet weten.
Suckt wel big time zeg.
Wie kan mij nou weerstaan manquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
De charmeur in je is weer opgestaan?
Daar zal dan wel een reden voor zijn ja dat ze al bezet zijnquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja maar ze deed zo leuk meeEn ik had het al subtiel aangesneden, maar d'r kwam geen reactie dus ik dacht van, hmmmmmmm.
Tja de goeie zijn altijd bezet in dat soort gevallen eh
wel blankquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wie kan mij nou weerstaan man![]()
Ongeschoren, ongemanierd, onbeschaafd, ongespierd en onzettend sexy![]()
Zit je nu een beeld van mij te schetsenquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wie kan mij nou weerstaan man![]()
Ongeschoren, ongemanierd, onbeschaafd, ongespierd en onzettend sexy![]()
Misschien had ze wel spijt dat ze een vriendje hadquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar zal dan wel een reden voor zijn ja dat ze al bezet zijn.
En ruk dat ze meedeed. Jou een beetje voor't lapje houden
.
Er lopen ook al 3 mini-Sjoewe's rond?quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:21 schreef Sjoewe het volgende:
En al die goeie lessen van onze huischanterpanter Peu natuurlijk
ech welquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben.
Als ik een keer onder de douche ga staan komt er na goed poetsen een witte grondlaag te voorschijn jaquote:
"Ach, laat ik dat ventje ook eens een klein stijfje bezorgen"quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Misschien had ze wel spijt dat ze een vriendje had
Of ze vond het gewoon zielig voor me![]()
Maar als ze gaan zeurenquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er lopen ook al 3 mini-Sjoewe's rond?.
Best hinderlijk als je in je zwembroek midden in het Tikibad staatquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Ach, laat ik dat ventje ook eens een klein stijfje bezorgen".
Je hebt iig je siefiets alquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
nee maar het is wel een doel van me.
Je bent vast niet de enigequote:Op dinsdag 1 november 2005 03:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Best hinderlijk als je in je zwembroek midden in het Tikibad staat
Dan ga ik nu toch ook maar eens een horizontaaltje plegenquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:25 schreef hermandeperman het volgende:
Heren, de kleren, ik ben tukken.
Morgen weer vroeg op.
!
Truste 190D FBGquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan ga ik nu toch ook maar eens een horizontaaltje plegen
Gratis kaartjes ehquote:
Ik ben aan het twijfelen of ik thuis zal blijven of nietquote:
Nou, ik lig best wel achter met mijn huiswerk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:41 schreef Sandraugiga het volgende:
Wat is er, vind je het niet zo leuk op school?
Of had je vandaag iets anders willen doen?
Ja, ik denk alleen dat mijn moeder er niet zo blij mee isquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:48 schreef Sandraugiga het volgende:
Volgens mij weet je al wat je gaat doen...
Vriendquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:52 schreef Sandraugiga het volgende:
Gewoon zeggen dat je liever je huiswerk doet dan 4 uur onderweg naar een school waar je toch alleen maar gaat kletsen met een vriendin...
Ja, Duitsland heeft ook weer vrijquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:52 schreef BoJo het volgende:
veel europese landen zijn vrij vandaag, NL natuurlijk weer niet![]()
"Allerheiligen" ofzoietsquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:56 schreef Sandraugiga het volgende:
Hoezo? wat is het vandaag dan?
fok jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, Duitsland heeft ook weer vrij!
Het moederbedrijf ligt in duitsland.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:11 schreef Sandraugiga het volgende:
Morge Mukie, hoezo meer werk? Komen al je klanten uit duitsland of zo?
loop je nu weer te zeuren dat je niets te doen heb ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:52 schreef BoJo het volgende:
Ik dacht er word niet gebelt maar al m'n agenten zijn toch flink bezig![]()
ik loop niet te zeuren hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
loop je nu weer te zeuren dat je niets te doen heb ?
Je mag mij wel even helpenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik loop niet te zeuren hoor![]()
Ik ben juist blij, ff rust...alleen de dag gaat dan zo langzaam voorbij.![]()
moeten is poepenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:44 schreef M5 het volgende:
mogguh..
moet ik gewoon een heel topic bij lezen.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:29 schreef hermandeperman het volgende:
Ben gisteren tijdens de nachtelijke spam over de 20k posts gegaan [afbeelding]
gefeliciteerd dan maar hequote:Op dinsdag 1 november 2005 11:29 schreef hermandeperman het volgende:
Ben gisteren tijdens de nachtelijke spam over de 20k posts gegaan [afbeelding]
NEWBIE ALERT MEPPUUUHquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:42 schreef M5 het volgende:
[..]
ik nog niet eens op 3k
ben hier ook nog niet zo lang he
het komt nooit meer goed met jequote:Op dinsdag 1 november 2005 11:46 schreef M5 het volgende:
[..]
voordat ik hier ging SC'en had ik net 1k posts. en das nog maar een maand of 2 geleden
zo'n dubbeldekker uit london?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:01 schreef ook_gek het volgende:
Nou ja zeg. Staat er hier opeens een engelse bus voor de deur
Apocaliptica - Nothing else mattersquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:12 schreef Fugie het volgende:
Metallica - Nothing Else Matters (Unplugged).mp3
ben je verhuisd?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:01 schreef ook_gek het volgende:
Nou ja zeg. Staat er hier opeens een engelse bus voor de deur
die is wel goed ja..quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:15 schreef BazzoS het volgende:
http://www.plsthx.com/Funny_videos/442_True_Classic.html
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:15 schreef BazzoS het volgende:
Blijkt maar weer dat ze in Lichtenvoorde echt lichtjaren achterlopenquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:15 schreef BazzoS het volgende:
Hier heb ik die reclame nog nooit gezienquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat ze in Lichtenvoorde echt lichtjaren achterlopen.
Een soortgelijke reclame is hier zelfs op de TV geweest man!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:20 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hier heb ik die reclame nog nooit gezien
En Lipje en M5 vonden hem wel leuk, dus jij bent de enige die hem gezien heeft denk ik
omgquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:31 schreef BazzoS het volgende:
http://flashe.rajsmichu.cz/0/jak_lovi_eskymaci_.swf![]()
Slapen zou iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |