Keeeeenker een euro!quote:
Nee, het kost duur, of het is veel!quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zie je dat sterrenbeeld? Welke? Het steelpannetje, in de vorm van een beertje!
Zo ik had dr wat laten mee maken om te komen vertellen in dat programma hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had het wel geweten iig!
Daarom ben jij ook regisseur nu toch?quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zo ik had dr wat laten mee maken om te komen vertellen in dat programma hoor
Dat kost goedkoop!quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, het kost duur, of het is veel!
Kenker de enige vette plek op centraal is de fucking pizzahut, of de meeting point, stelletje kenker junkiesquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Apegezicht was met jouwww?
Zeker, ik moet ze gewoon inplannen zoveel zijn het erquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook regisseur nu toch?
Voel me eigen net een bummer, zonder hummer is het leven maar een bummer, voel me eige net een bummer, zonder hummer als een sneeuwpop in de zon, voel me eige net een bummer, zonder hummer ben je niets, dus ik rij je van je fiets, zonder hummer ben je niets, dus ik rij je van je fiets!quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kenker de enige vette plek op centraal is de fucking pizzahut, of de meeting point, stelletje kenker junkies
Wat een kutleven heb jijquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeker, ik moet ze gewoon inplannen zoveel zijn het er
Ik hou helegaar geen tijd meer over joh, waarom denk je dat ik nu moet fokken?quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb jij.
Om aan je 10k te komen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik hou helegaar geen tijd meer over joh, waarom denk je dat ik nu moet fokken?
Nog een goeie honderd te gaan, en dan is deze ook weer dicht gekitquote:
Ik heb mn leven al op eBay gezetquote:
Gaat lekker zo eh met z'n 3enquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nog een goeie honderd te gaan, en dan is deze ook weer dicht gekit
Dat hebben we echt al een tijd niet gedaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaat lekker zo eh met z'n 3en.
Ja jij hebt wel een leven nodig ehquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er maar op ga bieden dan
Iddquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat hebben we echt al een tijd niet gedaan
Ja man, een 2e als backupquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja jij hebt wel een leven nodig eh
Neen, kom maar opquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:13 schreef Sjoewe het volgende:
Had ik m'n geweldige versierblunder in Duinell al wereldkundig gemaakt
Nee man dan staat dat weer de hele tijd in m'n ATquote:
Dat zijn idd echt dingen die je vantevoren echt moet wetenquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:15 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe, nou goed. Ik was dus met een goede maat, zijn vriendin en een vriendin van haar. Superleuk meisje en tja zij waren de hele dag met z'n tweetjes natuurlijk, dus ik dacht van 'hee ik laat me eens van m'n best zien'. Naja, ik een beetje lopen sjansen en ik dacht van dit gaat de goeie kant op, nu nog een rotsmoesje om d'r telefoonnummer te scoren. Hoor ik aan het einde ven de dag dat ze al anderhalf jaar een vriend had
Goed bezig coby
Ja manquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:17 schreef Googolplexian het volgende:
toch nog wakker Sjoewe
moeilijk he
Whehe nou heb ik aan m'n kampvuur feestje van zaterdag ook nog een sort of date overgehoudenquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zijn idd echt dingen die je vantevoren echt moet weten.
Suckt wel big time zeg.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe nou heb ik aan m'n kampvuur feestje van zaterdag ook nog een sort of date overgehouden
Mja maar ze deed zo leuk meequote:Op dinsdag 1 november 2005 03:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zijn idd echt dingen die je vantevoren echt moet weten.
Suckt wel big time zeg.
Wie kan mij nou weerstaan manquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
De charmeur in je is weer opgestaan?
Daar zal dan wel een reden voor zijn ja dat ze al bezet zijnquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja maar ze deed zo leuk meeEn ik had het al subtiel aangesneden, maar d'r kwam geen reactie dus ik dacht van, hmmmmmmm.
Tja de goeie zijn altijd bezet in dat soort gevallen eh
wel blankquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wie kan mij nou weerstaan man![]()
Ongeschoren, ongemanierd, onbeschaafd, ongespierd en onzettend sexy![]()
Zit je nu een beeld van mij te schetsenquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wie kan mij nou weerstaan man![]()
Ongeschoren, ongemanierd, onbeschaafd, ongespierd en onzettend sexy![]()
Misschien had ze wel spijt dat ze een vriendje hadquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar zal dan wel een reden voor zijn ja dat ze al bezet zijn.
En ruk dat ze meedeed. Jou een beetje voor't lapje houden
.
Er lopen ook al 3 mini-Sjoewe's rond?quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:21 schreef Sjoewe het volgende:
En al die goeie lessen van onze huischanterpanter Peu natuurlijk
ech welquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |