Mijn kat is't nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:41 schreef Hugster het volgende:
en om het kwartier bliept er hier een auto open![]()
![]()
en na 5 minuten weer dicht
zal er een kat met de cental locking afstandsbediening in z'n pens lopen?
Patsen met spullen van je ouders is zooo 2001quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:39 schreef Hugster het volgende:
ik kan natuurlijk niet achterblijven door niet mijn kamer te posten
[afbeelding]
[afbeelding]
We zouden een prachtig stel zijnquote:
Je bent net een Turk af en toequote:Op dinsdag 1 november 2005 02:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan hou ik nog wat over voor mijn apparatenziekte
Alles in die kamer heb ik zelf gekochtquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Patsen met spullen van je ouders is zooo 2001.
stekker is niet eens nodigquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent net een Turk af en toe.
Als je die over een rommelmarkt ziet struinen kopen ze ook alles waar een stekker aan zit.
Ik bedoel de ruimte conjoquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Alles in die kamer heb ik zelf gekocht
NIETS gekregen, ja bed, bank en bureau ja...
Ja ik ook, wat is je puntquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Alles in die kamer heb ik zelf gekocht
NIETS gekregen, ja bed, bank en bureau ja...
Jouw accu's gaan ook nooit leeg?quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
stekker is niet eens nodig
wifi en bluetooth
een kamer noem ik geen spullenquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik bedoel de ruimte conjo.
Ze noemen dit fenomeen trouwens ook wel "happen"..
"Ja hij had iets van apparaten ofsow"quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan hou ik nog wat over voor mijn apparatenziekte
knijpkat opladersquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jouw accu's gaan ook nooit leeg?
+1 voor verwijzing naar Berquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Ja hij had iets van apparaten ofsow"
Zonder Hummer ben je een bummerquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Ja hij had iets van apparaten ofsow"
Een ruimtequote:
Ik zet je op je nummer, sla op je in als een drummer.quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zonder Hummer ben je een bummer.
Dan was het dus een GMTAquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
toen was ik bezig met het typen van mijn post conjo
Toch een beetje Turks bloed ehquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:56 schreef Hugster het volgende:
auto heeft inmiddels alweer 3x gepiept
als dit nog ff een half uur doorgaat loop ik zo naar beneden, ga staan wachten en kijk welke auto is, en roof de dash leeg
quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zet je op je nummer, sla op je in als een drummer.
Zonder grote wielen ben je niets, ga maar lekker boeken op je driewielfiets
Met een hummer kom je nog eens ergens, en plaat van waar jij heen gaat, helemaal nergens.
Met wat doekoes kom je ver, dus maak ze over en gun ze aan Ber!
Jaja somtc freestyle web-rapping
Een echte "Paajoownier" radio!quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch een beetje Turks bloed eh.
Stop eens met niet-lief doenquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
toen was ik bezig met het typen van mijn post conjo
Dan moest er nog iets in over een door kutvocht glimmende kloppende lulquote:
Dus wat doet Dikkie Dik?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch een beetje Turks bloed eh.
Hij zet 't 'm op een lopen!quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan moest er nog iets in over een door kutvocht glimmende kloppende lul
Ik geef je 1 euroquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:02 schreef Hugster het volgende:
[..]!
[..]
Volgens mij is het de VW Transporter T4 van de buurman die zich bezig houd met diamantboringen![]()
wat zullen die enorme boormachines doen op marktplaats?![]()
Ik denk wel dat daar een bepaald publiek voor te vinden is jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
!
[..]
Volgens mij is het de VW Transporter T4 van de buurman die zich bezig houd met diamantboringen![]()
wat zullen die enorme boormachines doen op marktplaats?![]()
Naja hij kon waarschijnlijk wel een anale expeditie bij Miljoenogwattes verrichten na het programma, verdomde geil wijfquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
.
Sexueel gefrustreede die gast![]()
!
Zie je dat sterrenbeeld? Welke? Het steelpannetje, in de vorm van een beertje!quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat was het ja.
Is te lang geleden voor me.
Ik had het wel geweten iigquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Naja hij kon waarschijnlijk wel een anale expeditie bij Miljoenogwattes verrichten na het programma, verdomde geil wijf
quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stop eens met niet-lief doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |