"Ach, laat ik dat ventje ook eens een klein stijfje bezorgen"quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Misschien had ze wel spijt dat ze een vriendje had
Of ze vond het gewoon zielig voor me![]()
Maar als ze gaan zeurenquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er lopen ook al 3 mini-Sjoewe's rond?.
Best hinderlijk als je in je zwembroek midden in het Tikibad staatquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Ach, laat ik dat ventje ook eens een klein stijfje bezorgen".
Je hebt iig je siefiets alquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
nee maar het is wel een doel van me.
Je bent vast niet de enigequote:Op dinsdag 1 november 2005 03:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Best hinderlijk als je in je zwembroek midden in het Tikibad staat
Dan ga ik nu toch ook maar eens een horizontaaltje plegenquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:25 schreef hermandeperman het volgende:
Heren, de kleren, ik ben tukken.
Morgen weer vroeg op.
!
Truste 190D FBGquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan ga ik nu toch ook maar eens een horizontaaltje plegen
Gratis kaartjes ehquote:
Ik ben aan het twijfelen of ik thuis zal blijven of nietquote:
Nou, ik lig best wel achter met mijn huiswerk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:41 schreef Sandraugiga het volgende:
Wat is er, vind je het niet zo leuk op school?
Of had je vandaag iets anders willen doen?
Ja, ik denk alleen dat mijn moeder er niet zo blij mee isquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:48 schreef Sandraugiga het volgende:
Volgens mij weet je al wat je gaat doen...
Vriendquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:52 schreef Sandraugiga het volgende:
Gewoon zeggen dat je liever je huiswerk doet dan 4 uur onderweg naar een school waar je toch alleen maar gaat kletsen met een vriendin...
Ja, Duitsland heeft ook weer vrijquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:52 schreef BoJo het volgende:
veel europese landen zijn vrij vandaag, NL natuurlijk weer niet![]()
"Allerheiligen" ofzoietsquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:56 schreef Sandraugiga het volgende:
Hoezo? wat is het vandaag dan?
fok jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, Duitsland heeft ook weer vrij!
Het moederbedrijf ligt in duitsland.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:11 schreef Sandraugiga het volgende:
Morge Mukie, hoezo meer werk? Komen al je klanten uit duitsland of zo?
loop je nu weer te zeuren dat je niets te doen heb ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:52 schreef BoJo het volgende:
Ik dacht er word niet gebelt maar al m'n agenten zijn toch flink bezig![]()
ik loop niet te zeuren hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
loop je nu weer te zeuren dat je niets te doen heb ?
Je mag mij wel even helpenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik loop niet te zeuren hoor![]()
Ik ben juist blij, ff rust...alleen de dag gaat dan zo langzaam voorbij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |