Als ze prodigy al een teringherrie vindenquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:47 schreef MaRySe het volgende:
van de koffie en de vreetkick
slaap zequote:Op maandag 31 oktober 2005 22:49 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik gaat lekker slapie doen![]()
weltrusten fokkertjes
staat er niet bijquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als ze prodigy al een teringherrie vinden![]()
Dan staat VS er niet in denk ik![]()
slechtquote:
nu is wel rage against the machine eropquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
slecht![]()
Ze onthouden alle luisteraars prachtige muziek![]()
Amyleequote:Op maandag 31 oktober 2005 22:55 schreef AmyLee het volgende:
[..]
ik niet dan *kijkt in msnschermpje*
Klinkt ook wel leukquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:57 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nu is wel rage against the machine erop
Onder mij in ieder gevalquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:01 schreef MaRySe het volgende:
Op welk nummer sta ik van pub posters?
Deze dus.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:04 schreef Palau het volgende:
je bedoelt de avatar die je vorige keer al had?
wat?quote:
Ik schat messenga, maar ik kan er naast zitten.quote:
Ik wil de oude ik weer terug maar dat gebeurt ook al niet.quote:
trustenquote:
Welke naam probeer je dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:31 schreef JPM01 het volgende:
shit, verdomme waarom wil die stomme database naam niet pakken![]()
![]()
![]()
![]()
verschillende, maar ik ga morgen verderquote:
wat?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:40 schreef Maikuuul het volgende:
Nee niet doen !!!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:43 schreef JPM01 het volgende:
nog een paar voor de 100 en ik ga maffen
Is goed, neem de tijd. Nog 2 maandenquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:43 schreef JPM01 het volgende:
[..]
verschillende, maar ik ga morgen verder![]()
voor die tijd wil ik het wel af hebben hoor aangezien we de boel dan nog moeten uploaden. de gehele template wordt geupload via mambo serverquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Is goed, neem de tijd. Nog 2 maanden
Inderdaad. Slaap lkkerquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:47 schreef JPM01 het volgende:
[..]
voor die tijd wil ik het wel af hebben hoor aangezien we de boel dan nog moeten uploaden. de gehele template wordt geupload via mambo server
goed hoorquote:
ik wil het liefst zo snelmogelijk werkende krijgen zodat we ermee aan de slag kunnen.quote:
Ik heb in een bus in the middle of nowhere geen wifi hoor.quote:
No shit sherlock.quote:
Alleen het tweede gedeelte.quote:
Volgens mij was het snopprinses, tenminste, die ging laatst een nieuwe maken. Weet alleen niet of dit m is. En owjah: ik vind deze ook niet mooi, tenminste, niet praktisch met namen erin. Nu moet je m steeds aanpassen omdat mensen vinden dat ze buitengesloten worden aangezien ze er niet in staan.quote:
_ had hem gemaakt meende ik.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Volgens mij was het snopprinses, tenminste, die ging laatst een nieuwe maken. Weet alleen niet of dit m is. En owjah: ik vind deze ook niet mooi, tenminste, niet praktisch met namen erin. Nu moet je m steeds aanpassen omdat mensen vinden dat ze buitengesloten worden aangezien ze er niet in staan.
wannerquote:
Dat kan ook maar zover ik weet had _ deze gemaakt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar snop zou toch ook nog een poging wagen?
modje jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat kan ook maar zover ik weet had _ deze gemaakt.
1 februari 2006 vertrekken en dan t/m eind juni studeren. Dan 2 opties:quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:12 schreef Boeman het volgende:
[..]
wanner![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat brengt jou ertoe om daar heen te gaan? Gewoon avontuur? of een bepaalde reden
geweldig !!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
1 februari 2006 vertrekken en dan t/m eind juni studeren. Dan 2 opties:
3 weken rondtrekken van Auckland naar Christchurch + 1 week Seoul (Zuid Korea)
of
4 weken rondtrekken van Auckland naar Christchurch
![]()
quote:
Ik was het .quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Volgens mij was het snopprinses, tenminste, die ging laatst een nieuwe maken. Weet alleen niet of dit m is. En owjah: ik vind deze ook niet mooi, tenminste, niet praktisch met namen erin. Nu moet je m steeds aanpassen omdat mensen vinden dat ze buitengesloten worden aangezien ze er niet in staan.
ik verduidelijk, voor de mensen (ikquote:
doeiquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:17 schreef MaRySe het volgende:
ik ga doei
Dag MaRySe. En bedankt voor je complimentquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:17 schreef MaRySe het volgende:
ik ga doei
Gewoon zn eerste 'letter' van zn nickquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:18 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik verduidelijk, voor de mensen (ik), die niet weten/wisten dat jullie met _ modje bedoelen
![]()
Dus jij bent degene die de OP zo verneukt heeft?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dag MaRySe. En bedankt voor je compliment
Boe ben ikquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gewoon zn eerste 'letter' van zn nickJou noemen we alleen geen B want daar hebben we er wel een paar van
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gewoon zn eerste 'letter' van zn nickJou noemen we alleen geen B want daar hebben we er wel een paar van
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dus jij bent degene die de OP zo verneukt heeft?![]()
Ik ga wat journalistiekvakken, marketingvakken, organisatievakken e.d volgen aan de universiteit van Auckland. Semester begint op 9 februari met 3 dagen orientation en dan 2 weken later ofzo de lessen. Ik moest nu hier alleen wat vakken opgeven voor de papierhandel. Ter plekke kan ik nog wijzigen ofzo, wil kijken of ik radio programming of iets dergelijke kan doen aangezien ze een eigen radiostation hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:16 schreef Boeman het volgende:
[..]
geweldig !!!![]()
wat studeer je daar dan en waar? En hoe kom je daar met je studie terecht?
mzzlquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:17 schreef MaRySe het volgende:
ik ga doei
waar zit je nu op school dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga wat journalistiekvakken, marketingvakken, organisatievakken e.d volgen aan de universiteit van Auckland. Semester begint op 9 februari met 3 dagen orientation en dan 2 weken later ofzo de lessen. Ik moest nu hier alleen wat vakken opgeven voor de papierhandel. Ter plekke kan ik nog wijzigen ofzo, wil kijken of ik radio programming of iets dergelijke kan doen aangezien ze een eigen radiostation hebben.
Mijn huidige school heeft een samenwerkingsverband met de universiteit daar, dus ik hoef geen tuition (schoolgeld) te betalen, alleen levensonderhoud. Ik had een aardig lijstje met bestemmingen waar ik uit kon kiezen.![]()
Hanzehogeschool Groningen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:24 schreef Boeman het volgende:
[..]
waar zit je nu op school dan?
maar erg vet. Als ik de kans had zou ik het ook zo doen![]()
Laatste post op vorige blz..quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij pimpte net met je nieuwe draaitafel dus je was er al..
Eens.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Laatste post op vorige blz..
Leest niemand joh![]()
![]()
Ik welquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Laatste post op vorige blz..
Leest niemand joh![]()
![]()
Damnquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik welDamn, ik moet er om kwart over 6 alweer uit
Ik ga morgen weer eens kleren halen in Rotterdamquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Damn
Ik om half 8, morgen ff naar utrecht, kijken voor een nieuwe digitale videocamera.
Ah de IBG heeft zijn taak weer volbracht.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer eens kleren halen in Rotterdam
Uk?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
ik ga kijken of ik wat mooie plaatjes uit Uk kan importeren
UK = United Kingdomquote:
Onder andere, maar ik zou ook nog een shirt krijgen van mn moeder. Geruild tegen iets anders, maar goed.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah de IBG heeft zijn taak weer volbracht.
Een zak pepernoten?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Onder andere, maar ik zou ook nog een shirt krijgen van mn moeder. Geruild tegen iets anders, maar goed.
wie?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek het gaat best snel
Wat gek?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:31 schreef Maikuuul het volgende:
Nee, ik zou nog iets krijgen voor mn verjaardag, maar dat heb ik niet meer nodig nuquote:
ga knutselen danquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:22 schreef Gizmore het volgende:
http://www.worldracing.nl/forum/afbeeldingen/plaatje.jpg
Was dat niet jouw site dan _?Maakt mij niet uit, ik vind het alleen een beetje erg kaal zo, met alleen dat plaatje. En namen erop lijkt me niet erg praktisch
We hebben wel een potentiele vriendin voor je gevonden vanmiddagquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ah zo.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee, ik zou nog iets krijgen voor mn verjaardag, maar dat heb ik niet meer nodig nu
Jij bent modjequote:
moet je ook maar zin in hebben uiteraardquote:
kun je niet naar die in Rotterdam? Daar moet ik ook nog heen morgenquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:33 schreef Jaguarized het volgende:
Lieverds, ik ga slapen!Wie me wil spotten moet morgen maar naar de Mediamarkt in Utrecht komen, afdeling videocamera's.
Kusjes!![]()
Anders kom jij ff naar Schiphol.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
kun je niet naar die in Rotterdam? Daar moet ik ook nog heen morgen
Ik ga niet naar Utrechtquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:33 schreef Jaguarized het volgende:
Lieverds, ik ga slapen!Wie me wil spotten moet morgen maar naar de Mediamarkt in Utrecht komen, afdeling videocamera's.
Kusjes!![]()
Sorry, geen tijd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Anders kom jij ff naar Schiphol.![]()
Jaquote:
Ook jij een goede nachtrust toegewenstquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:35 schreef Gizmore het volgende:
Maar goed, ik ga ook maar, anders slaap ik helemaal weinig
Nee afgekort modjequote:
Dan blijf je toch gewoon?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:35 schreef scheitje het volgende:
Ik ben wel moe maar geen zin om naar me bed te gaan
Ik noem je toch ook geen mookie, da'tje, of DMquote:
Doe maar DMquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan blijf je toch gewoon?
[..]
Ik noem je toch ook geen mookie, da'tje, of DM
Hey gezellig. Wat ga je om 1 uur doen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:42 schreef Maikuuul het volgende:
Om 1 uur ben ik weg
Jij typt zeker graag teveelquote:
Hey, DaMook is bij mij DaMook hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij typt zeker graag teveelIk gebruik heel vaak afkortingen
a
Ik weet het niet Daarom vraag ik hetquote:
Suc6quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet het niet Daarom vraag ik het
Ben ff pielen
Pielsequote:Op dinsdag 1 november 2005 01:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet het niet Daarom vraag ik het
Ben ff pielen
Gaat niet zoals ik wilquote:
quote:
Whehe ik dacht al dat je het niet doorhadquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dam zie nu pas dat ik in pub post
* PrintScreen maar snel hier weer weggaat
Neequote:
Ow okquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neeben al weer een tijdje gekapt met proberen
mediamarkt utrecht heeft echt kut personeelquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:33 schreef Jaguarized het volgende:
Kusjes!![]()
wat ga je doen in utrecht?quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:54 schreef Jaguarized het volgende:
mzzl.
Dan ga je meequote:Op dinsdag 1 november 2005 07:56 schreef snopprinses het volgende:
dr is leven! zo vroeg!
..ik heb ook wel zin om naar utrecht te gaan
Voor een camera kijkenquote:
oke dan! Maar ik ga naar school, een fijne dag nog.quote:
Die heeft geen schade gelukkig, het paaltje was wel scheefquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
je was goed hoor
hoe is het met de auto? ;p
ah gelukkigquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:34 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Die heeft geen schade gelukkig, het paaltje was wel scheef
gistermorgen was het drukker dan nuquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:43 schreef snopprinses het volgende:
omdat alle pubertjes nog slapen of op school zijn
tis nog druk vergeleken met andere dagen zeg..
waarschijnlijk omdat veel pubertjes (evenals ik) toetsweek hebben. maarja die mensen liggen nu zeker nog in bed... ik was er al om 8uur uit (bedankt moeder)quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:43 schreef snopprinses het volgende:
tis nog druk vergeleken met andere dagen zeg..
was ook de eerste keer..afgelopen twee weken zat ik steeds helemaal alleen hierquote:
dat zou toch wel?quote:
Zelfde als ulreazj mbo ictquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:58 schreef snopprinses het volgende:
[..]
welke school / opleiding zit je?
ow sielepietjequote:Op dinsdag 1 november 2005 09:58 schreef snopprinses het volgende:
[..]
was ook de eerste keer..afgelopen twee weken zat ik steeds helemaal alleen hierofja bijne alleen
Ook een goede morgenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:12 schreef B_BOY het volgende:
verbrand haar dan fwnk.
@moder8or goede morgen..
Hooiquote:
hoi moder8or ik vind het fijn dat je zo'n belangstelling toont voor mij. en met mij is alles goed. en ik ga nu een kopje koffie drinken. of 2 of 3 kopjes.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ook een goede morgenHoe is het met je?
[..]
Hooi. Shit zeg, nu alweer stage?
elke dag hequote:Op dinsdag 1 november 2005 10:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ook een goede morgenHoe is het met je?
[..]
Hooi. Shit zeg, nu alweer stage?
probeer je tong eens uit te steken naar drquote:
Je keek naar de webcam?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
probeer je tong eens uit te steken naar dr
dankjequote:Op dinsdag 1 november 2005 10:20 schreef Ulreazj het volgende:
Snop, nog gefeliciteerd met je miss pub trouwens.;)
neequote:Op dinsdag 1 november 2005 10:21 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Je keek naar de webcam?
Dat moest van me moeder
Hehe, ik hoop altijd dat het met jullie goed gaat! En veel plezier met je koffie!quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hoi moder8or ik vind het fijn dat je zo'n belangstelling toont voor mij. en met mij is alles goed. en ik ga nu een kopje koffie drinken. of 2 of 3 kopjes.
IN GC.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:24 schreef MaRySe het volgende:
welk breezah topic ?
Het 40stuh Br3eZaH T0P1C - Ni3t f0kken m3t On$!quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:24 schreef MaRySe het volgende:
welk breezah topic ?
goeiemorgen jeffquote:
ik ben niet gemachtigt die foto te zienquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:28 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Het 40stuh Br3eZaH T0P1C - Ni3t f0kken m3t On$!
Dan de 5de pagina op het midden ongeveer. Er staat wel een reactie van mij bij ergens.
Directe link van foto.
http://www.breezahchicks.nl/photos/8/74172914/bcnlwebcam296.jpg
dit is mn oudequote:Op dinsdag 1 november 2005 10:28 schreef _moder8or_ het volgende:
MaRySe, wat heb jij met je avatar gedaan?
Zo bedoel je?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:31 schreef MaRySe het volgende:
kut niet verstandig die pagina te openen in de les
kun je de post quoten voor me ?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:02 schreef Cassius het volgende:
http://www.breezahchicks.nl/index.php?action=showpic&cat=8&pic=2887
ja dat is lekkerquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:32 schreef snopprinses het volgende:
oeh ik heb zin in appel met kaneel uit de oven
Ga strax bij m'n vriendin appeltaart eten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:32 schreef snopprinses het volgende:
oeh ik heb zin in appel met kaneel uit de oven
dat is niet zo heel raar hoor hebbe ze ook bij harrods.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:33 schreef MaRySe het volgende:
jezus ik moet m'n tas in de tassenkast doen?
yeah right
een TASSENKAST
Weet ik veel, zeiden ze. Ik ken je verder niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:37 schreef MaRySe het volgende:
[..]
o was dat alles
is dat een foto van mij
nee toch ?
jaaa want ik ben er en JIJ hebt een mooie avatarquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:39 schreef B_BOY het volgende:
ut begint drukker te worden.
Ja nog steeds koortsquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:38 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja hoor, niks te doen op school, en straks na m'n vriendin.![]()
En met jou?
appeltaart is viesquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:34 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ga strax bij m'n vriendin appeltaart eten.![]()
quote:
Koorts is irritant.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja nog steeds koortsGisterenavond gekregen !
Dus veel thuis in bed o.d.m
ennuh me spidey is er nog nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja nog steeds koortsGisterenavond gekregen !
Dus veel thuis in bed o.d.m
Wat dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:41 schreef BObNL het volgende:
Na alles wat ik voor Pub sc heb gedaan![]()
???????????
mja beschrijf die foto danquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:38 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Weet ik veel, zeiden ze. Ik ken je verder niet.![]()
Tsja, ik wil het onrecht bestrijden. Maarja, ik weet niet wie die foto heeft geupload.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:44 schreef MaRySe het volgende:
waarom sta ik nu weer op breezahchicks.nl
weg
nu!
Als ik naar je nick kijk: Terechtquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:44 schreef MaRySe het volgende:
waarom sta ik nu weer op breezahchicks.nl
weg
nu!
Ik vind de kleuren foto echt mooiquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nou ok..met rozijnen is het vies. zonder is het lekker
[..]
jahmet jou?
welke foto is beter/mooier?
01
02
jaaaaquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nou ok..met rozijnen is het vies. zonder is het lekker
[..]
jahmet jou?