Anders kom jij ff naar Schiphol.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
kun je niet naar die in Rotterdam? Daar moet ik ook nog heen morgen
Ik ga niet naar Utrechtquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:33 schreef Jaguarized het volgende:
Lieverds, ik ga slapen!Wie me wil spotten moet morgen maar naar de Mediamarkt in Utrecht komen, afdeling videocamera's.
Kusjes!![]()
Sorry, geen tijd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Anders kom jij ff naar Schiphol.![]()
Jaquote:
Ook jij een goede nachtrust toegewenstquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:35 schreef Gizmore het volgende:
Maar goed, ik ga ook maar, anders slaap ik helemaal weinig
Nee afgekort modjequote:
Dan blijf je toch gewoon?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:35 schreef scheitje het volgende:
Ik ben wel moe maar geen zin om naar me bed te gaan
Ik noem je toch ook geen mookie, da'tje, of DMquote:
Doe maar DMquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan blijf je toch gewoon?
[..]
Ik noem je toch ook geen mookie, da'tje, of DM
Hey gezellig. Wat ga je om 1 uur doen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:42 schreef Maikuuul het volgende:
Om 1 uur ben ik weg
Jij typt zeker graag teveelquote:
Hey, DaMook is bij mij DaMook hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij typt zeker graag teveelIk gebruik heel vaak afkortingen
a
Ik weet het niet Daarom vraag ik hetquote:
Suc6quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet het niet Daarom vraag ik het
Ben ff pielen
Pielsequote:Op dinsdag 1 november 2005 01:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet het niet Daarom vraag ik het
Ben ff pielen
Gaat niet zoals ik wilquote:
quote:
Whehe ik dacht al dat je het niet doorhadquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dam zie nu pas dat ik in pub post
* PrintScreen maar snel hier weer weggaat
Neequote:
Ow okquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neeben al weer een tijdje gekapt met proberen
mediamarkt utrecht heeft echt kut personeelquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:33 schreef Jaguarized het volgende:
Lieverds, ik ga slapen!Wie me wil spotten moet morgen maar naar de Mediamarkt in Utrecht komen, afdeling videocamera's.
Kusjes!![]()
wat ga je doen in utrecht?quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:54 schreef Jaguarized het volgende:
mzzl.
Dan ga je meequote:Op dinsdag 1 november 2005 07:56 schreef snopprinses het volgende:
dr is leven! zo vroeg!
..ik heb ook wel zin om naar utrecht te gaan
Voor een camera kijkenquote:
oke dan! Maar ik ga naar school, een fijne dag nog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |