geweldig !!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
1 februari 2006 vertrekken en dan t/m eind juni studeren. Dan 2 opties:
3 weken rondtrekken van Auckland naar Christchurch + 1 week Seoul (Zuid Korea)
of
4 weken rondtrekken van Auckland naar Christchurch
![]()
quote:
Ik was het .quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Volgens mij was het snopprinses, tenminste, die ging laatst een nieuwe maken. Weet alleen niet of dit m is. En owjah: ik vind deze ook niet mooi, tenminste, niet praktisch met namen erin. Nu moet je m steeds aanpassen omdat mensen vinden dat ze buitengesloten worden aangezien ze er niet in staan.
ik verduidelijk, voor de mensen (ikquote:
doeiquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:17 schreef MaRySe het volgende:
ik ga doei
Dag MaRySe. En bedankt voor je complimentquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:17 schreef MaRySe het volgende:
ik ga doei
Gewoon zn eerste 'letter' van zn nickquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:18 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik verduidelijk, voor de mensen (ik), die niet weten/wisten dat jullie met _ modje bedoelen
![]()
Dus jij bent degene die de OP zo verneukt heeft?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dag MaRySe. En bedankt voor je compliment
Boe ben ikquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gewoon zn eerste 'letter' van zn nickJou noemen we alleen geen B want daar hebben we er wel een paar van
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gewoon zn eerste 'letter' van zn nickJou noemen we alleen geen B want daar hebben we er wel een paar van
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dus jij bent degene die de OP zo verneukt heeft?![]()
Ik ga wat journalistiekvakken, marketingvakken, organisatievakken e.d volgen aan de universiteit van Auckland. Semester begint op 9 februari met 3 dagen orientation en dan 2 weken later ofzo de lessen. Ik moest nu hier alleen wat vakken opgeven voor de papierhandel. Ter plekke kan ik nog wijzigen ofzo, wil kijken of ik radio programming of iets dergelijke kan doen aangezien ze een eigen radiostation hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:16 schreef Boeman het volgende:
[..]
geweldig !!!![]()
wat studeer je daar dan en waar? En hoe kom je daar met je studie terecht?
mzzlquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:17 schreef MaRySe het volgende:
ik ga doei
waar zit je nu op school dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga wat journalistiekvakken, marketingvakken, organisatievakken e.d volgen aan de universiteit van Auckland. Semester begint op 9 februari met 3 dagen orientation en dan 2 weken later ofzo de lessen. Ik moest nu hier alleen wat vakken opgeven voor de papierhandel. Ter plekke kan ik nog wijzigen ofzo, wil kijken of ik radio programming of iets dergelijke kan doen aangezien ze een eigen radiostation hebben.
Mijn huidige school heeft een samenwerkingsverband met de universiteit daar, dus ik hoef geen tuition (schoolgeld) te betalen, alleen levensonderhoud. Ik had een aardig lijstje met bestemmingen waar ik uit kon kiezen.![]()
Hanzehogeschool Groningen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:24 schreef Boeman het volgende:
[..]
waar zit je nu op school dan?
maar erg vet. Als ik de kans had zou ik het ook zo doen![]()
Laatste post op vorige blz..quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij pimpte net met je nieuwe draaitafel dus je was er al..
Eens.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Laatste post op vorige blz..
Leest niemand joh![]()
![]()
Ik welquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Laatste post op vorige blz..
Leest niemand joh![]()
![]()
Damnquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik welDamn, ik moet er om kwart over 6 alweer uit
Ik ga morgen weer eens kleren halen in Rotterdamquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Damn
Ik om half 8, morgen ff naar utrecht, kijken voor een nieuwe digitale videocamera.
Ah de IBG heeft zijn taak weer volbracht.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer eens kleren halen in Rotterdam
Uk?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
ik ga kijken of ik wat mooie plaatjes uit Uk kan importeren
UK = United Kingdomquote:
Onder andere, maar ik zou ook nog een shirt krijgen van mn moeder. Geruild tegen iets anders, maar goed.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah de IBG heeft zijn taak weer volbracht.
Een zak pepernoten?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Onder andere, maar ik zou ook nog een shirt krijgen van mn moeder. Geruild tegen iets anders, maar goed.
wie?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek het gaat best snel
Wat gek?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:31 schreef Maikuuul het volgende:
Nee, ik zou nog iets krijgen voor mn verjaardag, maar dat heb ik niet meer nodig nuquote:
ga knutselen danquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:22 schreef Gizmore het volgende:
http://www.worldracing.nl/forum/afbeeldingen/plaatje.jpg
Was dat niet jouw site dan _?Maakt mij niet uit, ik vind het alleen een beetje erg kaal zo, met alleen dat plaatje. En namen erop lijkt me niet erg praktisch
We hebben wel een potentiele vriendin voor je gevonden vanmiddagquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ah zo.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee, ik zou nog iets krijgen voor mn verjaardag, maar dat heb ik niet meer nodig nu
Jij bent modjequote:
moet je ook maar zin in hebben uiteraardquote:
kun je niet naar die in Rotterdam? Daar moet ik ook nog heen morgenquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:33 schreef Jaguarized het volgende:
Lieverds, ik ga slapen!Wie me wil spotten moet morgen maar naar de Mediamarkt in Utrecht komen, afdeling videocamera's.
Kusjes!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |