Ik schat messenga, maar ik kan er naast zitten.quote:
Ik wil de oude ik weer terug maar dat gebeurt ook al niet.quote:
trustenquote:
Welke naam probeer je dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:31 schreef JPM01 het volgende:
shit, verdomme waarom wil die stomme database naam niet pakken![]()
![]()
![]()
![]()
verschillende, maar ik ga morgen verderquote:
wat?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:40 schreef Maikuuul het volgende:
Nee niet doen !!!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:43 schreef JPM01 het volgende:
nog een paar voor de 100 en ik ga maffen
Is goed, neem de tijd. Nog 2 maandenquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:43 schreef JPM01 het volgende:
[..]
verschillende, maar ik ga morgen verder![]()
voor die tijd wil ik het wel af hebben hoor aangezien we de boel dan nog moeten uploaden. de gehele template wordt geupload via mambo serverquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Is goed, neem de tijd. Nog 2 maanden
Inderdaad. Slaap lkkerquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:47 schreef JPM01 het volgende:
[..]
voor die tijd wil ik het wel af hebben hoor aangezien we de boel dan nog moeten uploaden. de gehele template wordt geupload via mambo server
goed hoorquote:
ik wil het liefst zo snelmogelijk werkende krijgen zodat we ermee aan de slag kunnen.quote:
Ik heb in een bus in the middle of nowhere geen wifi hoor.quote:
No shit sherlock.quote:
Alleen het tweede gedeelte.quote:
Volgens mij was het snopprinses, tenminste, die ging laatst een nieuwe maken. Weet alleen niet of dit m is. En owjah: ik vind deze ook niet mooi, tenminste, niet praktisch met namen erin. Nu moet je m steeds aanpassen omdat mensen vinden dat ze buitengesloten worden aangezien ze er niet in staan.quote:
_ had hem gemaakt meende ik.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Volgens mij was het snopprinses, tenminste, die ging laatst een nieuwe maken. Weet alleen niet of dit m is. En owjah: ik vind deze ook niet mooi, tenminste, niet praktisch met namen erin. Nu moet je m steeds aanpassen omdat mensen vinden dat ze buitengesloten worden aangezien ze er niet in staan.
wannerquote:
Dat kan ook maar zover ik weet had _ deze gemaakt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar snop zou toch ook nog een poging wagen?
modje jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat kan ook maar zover ik weet had _ deze gemaakt.
1 februari 2006 vertrekken en dan t/m eind juni studeren. Dan 2 opties:quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:12 schreef Boeman het volgende:
[..]
wanner![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat brengt jou ertoe om daar heen te gaan? Gewoon avontuur? of een bepaalde reden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |