Die heeft geen schade gelukkig, het paaltje was wel scheefquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
je was goed hoor
hoe is het met de auto? ;p
ah gelukkigquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:34 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Die heeft geen schade gelukkig, het paaltje was wel scheef
gistermorgen was het drukker dan nuquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:43 schreef snopprinses het volgende:
omdat alle pubertjes nog slapen of op school zijn
tis nog druk vergeleken met andere dagen zeg..
waarschijnlijk omdat veel pubertjes (evenals ik) toetsweek hebben. maarja die mensen liggen nu zeker nog in bed... ik was er al om 8uur uit (bedankt moeder)quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:43 schreef snopprinses het volgende:
tis nog druk vergeleken met andere dagen zeg..
was ook de eerste keer..afgelopen twee weken zat ik steeds helemaal alleen hierquote:
dat zou toch wel?quote:
Zelfde als ulreazj mbo ictquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:58 schreef snopprinses het volgende:
[..]
welke school / opleiding zit je?
ow sielepietjequote:Op dinsdag 1 november 2005 09:58 schreef snopprinses het volgende:
[..]
was ook de eerste keer..afgelopen twee weken zat ik steeds helemaal alleen hierofja bijne alleen
Ook een goede morgenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:12 schreef B_BOY het volgende:
verbrand haar dan fwnk.
@moder8or goede morgen..
Hooiquote:
hoi moder8or ik vind het fijn dat je zo'n belangstelling toont voor mij. en met mij is alles goed. en ik ga nu een kopje koffie drinken. of 2 of 3 kopjes.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ook een goede morgenHoe is het met je?
[..]
Hooi. Shit zeg, nu alweer stage?
elke dag hequote:Op dinsdag 1 november 2005 10:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ook een goede morgenHoe is het met je?
[..]
Hooi. Shit zeg, nu alweer stage?
probeer je tong eens uit te steken naar drquote:
Je keek naar de webcam?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
probeer je tong eens uit te steken naar dr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |