Oh ja, kwalificatiewedstrijden voor de WorldCup toch?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:24 schreef Remzz het volgende:
Ben vandaag naar Thialf geweest, schaatsen kijken
Was leuk
Jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, kwalificatiewedstrijden voor de WorldCup toch?
Jaquote:Foto's gemaakt?
Neuh, het feedbacktopic dubbelde aardig als SCquote:
Ah ow k, ja het is echt heel moeilijk een beetje fatsoenlijke foto's te maken had er iets van 300 gemaakt, zijn er 30 van over wat een beetje wat wasquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
teringja kan me voorstellen dat het binnen moeilijk licht is, en snelle beweging... Dat red je niet echt met een compactcameraatje. Dan moet je eigenlijk aan de SLR met STERK glas, minimaal 200/2,8. Je kan je ISO verhogen, maar op een compact is dat geen succes. De foto's die ik met de Powershot S1 op 400 ISO schiet, zien er aanzienlijk beroerder uit dan die van de EOS op 1600 ISO
wat is er mis?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
*beetje aan MTM trekt omdat hij niet op IRC kan
mIRC is gewoon een zaadprogrammaquote:
Ask geqxonquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mIRC is gewoon een zaadprogramma
Word er constant uitgemikt
Was dat serieus?quote:
Ik ben verlegen en beschijden dat is een misschienquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar om nog even een volkomen ondergesneeuwd onderwerp uit de vorige SC op te rakelen:
[..]
Was dat serieus?
Nou okee, ik vind het prima, ik hoor het wel als je het een leuk idee vindtquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:04 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben verlegen en beschijden dat is een misschien
ik had vandaag ZELFS geen zin om een bak stamppot in de magno te smijtenquote:
Neeeee!quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:35 schreef TimmyAsd het volgende:
HEEEEY
Ga weer Deuce Bigalow European bigalow afkijken
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond overigens Schutters Bier uit het Vlaamse Kaulille
goedkoop zoet kutbier :R van de plusmarktquote:
hou je bekquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:56 schreef donald_dick het volgende:
goedkoop zoet kutbier :R van de plusmarkt
Hey blauwe dildoquote:
oeh oplettuh nou jonguhquote:
Sorry dat is mijn alter ego maar ik zal hem even op zijn fouten wijzen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oeh oplettuh nou jonguher zijn er wel voor minder onder de tegeltjes gegaan hier
Hee dat heb ik met bier weleensquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik heb teveel thee op en nu klotst mijn buik helemaal
Ik reageerde op Melanie's postquote:
Ik heb je al genoeg gegeven, trutquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Krijg ik een cadeautje van jou?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik reageerde op Melanie's post
[..]
Ik heb je al genoeg gegeven, trut
l00sahquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:03 schreef iDex het volgende:
[..]
ik kan die van mij niet wijzigenkweet mijn wachtwoord van fok niet uit mijn hoofd
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:03 schreef iDex het volgende:
[..]
ik kan die van mij niet wijzigenkweet mijn wachtwoord van fok niet uit mijn hoofd
quote:
Wel man, die zijn best lekkerquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:45 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil de tieten van yvonne niet eens zien
Ik heb remzz @ fok.nl 5 maanden geleden aangevraagt, heb nog steeds nietsquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
wat voor mailadres heb je trouwens? geqxon <<apelul>> fok.nl werkt niet
geweldigquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik heb remzz @ fok.nl 5 maanden geleden aangevraagt, heb nog steeds niets
timmyasd@fok.nl doet het als het goed is nogquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik heb remzz @ fok.nl 5 maanden geleden aangevraagt, heb nog steeds niets
ik heb moeten smeken of ze dr_flash@fok.nl asjeblief af wilden sluiten ... godverju wat een bagger kreeg ik daarop binnen zegquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
timmyasd@fok.nl doet het als het goed is nog
Ik voel me ook niet moe, maar bij mij heet dat werkschuwquote:Op dinsdag 1 november 2005 07:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Morguh.
Ik voel me niet zo lekker, moet helaas wel werken..
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
![]()
Mijn nano trouwens:
[afbeelding]
Ik ben er zooooo zuinig opgeweest!
Dat is dus niet leukquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
http://www.nu.nl/news/614(...)en_op_iPod_Nano.html
Je Russisch begint al aardig vorm te krijgenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:11 schreef Steve-O het volgende:
Nee ouwe die broeder krijgt een dikke boks van me ,Represent me shit weet je we doen die shit zonder er iets voor te doen .
En als ze bodyguards fitty komen zoeken dan hebben ze de verkeerde mijn click staat straight achter me ass en bossen we die apen de zaan in me een gebroken poot .No spang alles gaat goed komen .
Fi-ta-mie-nuh!quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:07 schreef Skv het volgende:
Zo, hoi.
Ik ben fucking ziek.
En heb nu tentamen
Lukt nooit.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:10 schreef iDex het volgende:
Goedenmiddag deze middag
quote:
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:14 schreef Remzz het volgende:
Okay na een kleine stop van iets meer dan 24 uur is ie er weer
De boodschap in onderstaand plaatje is hoop ik duidelijk
[afbeelding]
Geqxon en ik gaan wat strenger modden(ja wij weten dat het SC is), en vooral op personelijke aanvallen die laatste tijd wel erg vaak voor kwamen.
Voor de rest hoop ik natuurlijk dat weer net zo gezellig word als dat het was
Veel plezier
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
![]()
Mijn nano trouwens:
[afbeelding]
Ik ben er zooooo zuinig opgeweest!
ja als je helemaal klaar bent krijg je nog ff allemaal linkjes over de Islam en zoquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:47 schreef Steve-O het volgende:
Ahmad ?
verkeerde versiequote:Op dinsdag 1 november 2005 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
nee bedankt mooie terroristheel mn MSN over zn nek met je kut patch
ja en die ervoor zorgt dat zowel je eigen schermnaam als die van je maat 3 regels lang wordt zodat er geen kanker meer van te volgen isquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:47 schreef Steve-O het volgende:
Ahmad ?
[edit]Ow die patch die je msn banner en knop vrij maakt?
Heerlijk, en dan zo over de ribbenkast en bekken schurenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Neuk jij eens gauw een anorexia hoer.
ja die had ik ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:09 schreef Geqxon het volgende:
Je moet niet de Ahmad-Patch, hebben, maar A-Patch
W00tquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Neuk jij eens gauw een anorexia hoer.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heerlijk, en dan zo over de ribbenkast en bekken schuren
....
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:59 schreef Steve-O het volgende:
Keqxon die vuil praat is net zoiets als paus die zegt dat een kankerlijer dood mag vallen .
Of een moslim die zegt dat spareribs lekkerder zijn als een broodje kebab .quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:59 schreef Steve-O het volgende:
Keqxon die vuil praat is net zoiets als paus die zegt dat een kankerlijer dood mag vallen .
en nou je bek houden over jodenstreken hequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Werk wordt trouwens met de dag leuker
De baas zijn went snel
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en nou je bek houden over jodenstreken he
halloquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Wakker worden! Zijn jullie er nog?
Leuk he voetbal?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:50 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik ook.
Nou die shoot kan je ook wel op je buik schrijven, da's duidelijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben een heiden ik kijk nu talpa.
gordon en joling over de vloer is leuk hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben een heiden ik kijk nu talpa.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:29 schreef Steve-O het volgende:
[..]
gordon en joling over de vloer is leuk hoor
Nee.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:07 schreef Geqxon het volgende:
Krijg je dan een beetje zo'n soort effect:
[afbeelding]
? (voor en na)
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:14 schreef Geqxon het volgende:
Hip!
Maar durf je morgenochtend dan wel over straat te lopen?
Als ik die dingen eruit haal ziet het er zo uit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:20 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind
[afbeelding]
er een stuk mooier uitzien als
[afbeelding]
Daarom
En tot dat gebeurt blijf je gewoon lekker binnenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Als ik die dingen eruit haal ziet het er zo uit.
Dat moet toch eerst gebeuren
Nu snap je het.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En tot dat gebeurt blijf je gewoon lekker binnen
Ik ben toch een betere fotograve dan jij bent.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou die shoot kan je ook wel op je buik schrijven, da's duidelijk
Gelukkig maar Flashquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben toch een betere fotograve dan jij bent.
Trustenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
Trusten.
Hoeveel bier heb jij opquote:
Dank jequote:Op woensdag 2 november 2005 00:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ook maar, jullie zijn saai.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben toch een betere fotograve dan jij bent.
Ja was lachen iddquote:Op woensdag 2 november 2005 09:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
Lol Als je mijn haar nu ziet!!!!!
waarom ?quote:
Serieus dat kapsel maakt je minimaal 5 jaar ouderquote:Op woensdag 2 november 2005 10:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Ik zit midden in mijn tentamenweek en heb al een soort griep vanaf vorige week vrijdag.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:06 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Serieus dat kapsel maakt je minimaal 5 jaar ouder.
Hoop dat het eenmalig is danquote:Op woensdag 2 november 2005 10:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Het was een beetje expirimenteel
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:12 schreef super-muffin het volgende:
Ziet er leuk uit hoor Mel.
Ik loop stage op Woensdag.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:25 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]nu herken je me.
elke woensdag 5uur bij grafisch lyceum
Nee heb woensdags toneel op het rocquote:Op woensdag 2 november 2005 10:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik loop stage op Woensdag.
Kom je nooit op maandag bij het GLR?
Het gaat je goed.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nu ga ik sociale contacten onderhouden.
Vaarwel.
Ja, tot in het hiernamaalsquote:Op woensdag 2 november 2005 10:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nu ga ik sociale contacten onderhouden.
Vaarwel.
Ja, met flink zware keelontsteking.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:24 schreef Geqxon het volgende:
En wat was het? Griepje?
Ach, het is maar een pijnstiller.quote:
Shit man, wat doe jij voor werkquote:Op woensdag 2 november 2005 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, klaar met dozen schuiven
fokken maar weer
Ik leef alsnog met je meequote:Op woensdag 2 november 2005 13:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Ach, het is maar een pijnstiller.
Binnen 3 dagen moet het vanzelf genezen zijn.
Neequote:
Nee mijn fiets is gesloopt bij het stationquote:Op woensdag 2 november 2005 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
is hier verder nog gezelligheid te oogsten?
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
collega van me beweert de dochter van Big Willem genueckt te hebben
School is klaarquote:Op woensdag 2 november 2005 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
nu lekker met de benenwagen naar school?
ik ken jou nietquote:Op woensdag 2 november 2005 18:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Mijn vader was ook bekend met Pistolen Paultje en Rooie Ben (voor de kenners....)
Weet je wat een ventiel kost manquote:
dat zou wel een jodenstreek zijn jaquote:Op woensdag 2 november 2005 19:56 schreef Skv het volgende:
Timmy, volgens sta jij morgen op de FP als zijnde bruut vermoord..
werken op zaterdagquote:Op woensdag 2 november 2005 20:00 schreef TimmyAsd het volgende:
Die woordgrappen are killing me![]()
maar ik moet werken morgen, vrijdag en zaterdag, dus het zou wel erg slecht uitkomen
Is werken op zaterdag raar danquote:Op woensdag 2 november 2005 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
werken op zaterdag
GEEN jodenstreek
Is alles wat niet raar is, een jodenstreek?quote:
Ik volg je niet, sorryquote:Op woensdag 2 november 2005 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is alles wat niet raar is, een jodenstreek?
zaterdag > sabbathquote:
ik zou echt uitkijken met dit soort "grappen"quote:Op woensdag 2 november 2005 20:15 schreef iDex het volgende:
joden werken niet op zaterdag en koken ook niet etc
ze laten dan de hele dag hun gas aan staan want dat gas aanzetten is voor joden ook werken, de telefoon en alles moet uit zijn, kaarsen staan de hele dag te branden etc
dat is geen grapquote:Op woensdag 2 november 2005 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zou echt uitkijken met dit soort "grappen"
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
alles wat over joden en gas gaat mag niet
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:09 schreef iDex het volgende:
tijd voor een oliebol
Ga naar een masseuse!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:11 schreef Geqxon het volgende:
12 uur gewerktEn toen nog heel de avond door mijn kamer ingericht
Heel mijn rug naar de kloteEn twee keer in mijn hand gesneden bij het uitpakken van 19" TFT monitoren
![]()
Goed idee, mijn moeder is masseusequote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:15 schreef iDex het volgende:
Geqxon heb je morgen al foto;s? ik ga nu slapen en ik wil je kamer wel zien
Is dat niet al altijd zo geweesd?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:47 schreef TimmyAsd het volgende:
Ze hebben de schieteritus hier in Amsterdam
3 doden in 6 dagen is best een hoog gemiddelde..quote:Op woensdag 2 november 2005 23:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Is dat niet al altijd zo geweesd?
Nee joh, ze krassen te erg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |