Nette foto's hoor, alleen lijken ze een beetje vies gecomprimeert.quote:Op zondag 30 oktober 2005 07:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en nu een bak thee
Ja, die laatste heeft helemaal een halo om de zonquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:03 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nette foto's hoor, alleen lijken ze een beetje vies gecomprimeert.
Oepsquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Anders kom je even niet online nadat ik 's avonds hard voor je heb lopen zwoegen
Echt nietquote:
Dus..?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:53 schreef Geqxon het volgende:
Hey tonks, wist je dat als je dat ding koopt, je dan 10% aan Apple betaalt?
Ik vind het totaal niet kunnen, en onder het kopje "monopolie misbruik" vallen. Als Microsoft hetzelfde had gedaan met zijn "PlayforSure" stickertje, dan werd er moord en brand geroepen. Maargoed, het is van Apple he, dus dan kan het allemaalquote:
Ow? Ik betaal liever die 10% aan de overheid, die het weer in NL steekt. (das tenminste de bedoeling)quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:06 schreef tonks het volgende:
Nou als hij het niet eens gezegt had had ik het niet eens geweten dus, als je een flesje alcohol koopt betaal je zoveel procent aan de domme overheid, als je benzine koopt ook enzovoorts enzovoorts betaal ik liever aan een geil bedrijf zoals apple
Dat zegt weer eens genoegquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:10 schreef tonks het volgende:
Ik betaal liever 10% aan apple zodat ze weer nieuwe leuke dingskes kunnen bedenken!
Blijf je met die nutteloze linkjes gooien? Doe es ff niet..quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:14 schreef tonks het volgende:
Warme voeten deze winter. Ga jij ook iets doen?!
Denk niet dat jij dat mag beslissen EXmod. plus het is voor het goede doolquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:15 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Blijf je met die nutteloze linkjes gooien? Doe es ff niet..
Dan zet je het maar in je sig ofzo. Vervuil de SC er niet mee..quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Denk niet dat jij dat mag beslissen EXmod. plus het is voor het goede dool
Of iemand nou een berichtje neerzet of ik een linkje neerzet het maakt niks uit, je moet je niet zo aanstellen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan zet je het maar in je sig ofzo. Vervuil de SC er niet mee..
Blijf gewoon lekker meelullen ipv postopkrikken. Dat doe je maar in ONZquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:28 schreef tonks het volgende:
[..]
Of iemand nou een berichtje neerzet of ik een linkje neerzet het maakt niks uit, je moet je niet zo aanstellen.
Dus moet je daarmee strooien in de SC over Gadgets? Zomaar een linkje spuien terwijl het heel ergens anders over gaat? Ik had beter van je verwachtquote:
Het is toch SC? Ja als je al geen linkje meer mag postenquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:32 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dus moet je daarmee strooien in de SC over Gadgets? Zomaar een linkje spuien terwijl het heel ergens anders over gaat? Ik had beter van je verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |