quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
![]()
Mijn nano trouwens:
[afbeelding]
Ik ben er zooooo zuinig opgeweest!
ja als je helemaal klaar bent krijg je nog ff allemaal linkjes over de Islam en zoquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:47 schreef Steve-O het volgende:
Ahmad ?
verkeerde versiequote:Op dinsdag 1 november 2005 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
nee bedankt mooie terroristheel mn MSN over zn nek met je kut patch
ja en die ervoor zorgt dat zowel je eigen schermnaam als die van je maat 3 regels lang wordt zodat er geen kanker meer van te volgen isquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:47 schreef Steve-O het volgende:
Ahmad ?
[edit]Ow die patch die je msn banner en knop vrij maakt?
Heerlijk, en dan zo over de ribbenkast en bekken schurenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Neuk jij eens gauw een anorexia hoer.
ja die had ik ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:09 schreef Geqxon het volgende:
Je moet niet de Ahmad-Patch, hebben, maar A-Patch
W00tquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Neuk jij eens gauw een anorexia hoer.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heerlijk, en dan zo over de ribbenkast en bekken schuren
....
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:59 schreef Steve-O het volgende:
Keqxon die vuil praat is net zoiets als paus die zegt dat een kankerlijer dood mag vallen .
Of een moslim die zegt dat spareribs lekkerder zijn als een broodje kebab .quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:59 schreef Steve-O het volgende:
Keqxon die vuil praat is net zoiets als paus die zegt dat een kankerlijer dood mag vallen .
en nou je bek houden over jodenstreken hequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Werk wordt trouwens met de dag leuker
De baas zijn went snel
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en nou je bek houden over jodenstreken he
halloquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Wakker worden! Zijn jullie er nog?
Leuk he voetbal?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:50 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik ook.
Nou die shoot kan je ook wel op je buik schrijven, da's duidelijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben een heiden ik kijk nu talpa.
gordon en joling over de vloer is leuk hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben een heiden ik kijk nu talpa.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:29 schreef Steve-O het volgende:
[..]
gordon en joling over de vloer is leuk hoor
Nee.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:07 schreef Geqxon het volgende:
Krijg je dan een beetje zo'n soort effect:
[afbeelding]
? (voor en na)
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:14 schreef Geqxon het volgende:
Hip!
Maar durf je morgenochtend dan wel over straat te lopen?
Als ik die dingen eruit haal ziet het er zo uit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:20 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind
[afbeelding]
er een stuk mooier uitzien als
[afbeelding]
Daarom
En tot dat gebeurt blijf je gewoon lekker binnenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Als ik die dingen eruit haal ziet het er zo uit.
Dat moet toch eerst gebeuren
Nu snap je het.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En tot dat gebeurt blijf je gewoon lekker binnen
Ik ben toch een betere fotograve dan jij bent.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou die shoot kan je ook wel op je buik schrijven, da's duidelijk
Gelukkig maar Flashquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben toch een betere fotograve dan jij bent.
Trustenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
Trusten.
Hoeveel bier heb jij opquote:
Dank jequote:Op woensdag 2 november 2005 00:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ook maar, jullie zijn saai.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben toch een betere fotograve dan jij bent.
Ja was lachen iddquote:Op woensdag 2 november 2005 09:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
Lol Als je mijn haar nu ziet!!!!!
waarom ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |