l00sahquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:03 schreef iDex het volgende:
[..]
ik kan die van mij niet wijzigenkweet mijn wachtwoord van fok niet uit mijn hoofd
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:03 schreef iDex het volgende:
[..]
ik kan die van mij niet wijzigenkweet mijn wachtwoord van fok niet uit mijn hoofd
quote:
Wel man, die zijn best lekkerquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:45 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil de tieten van yvonne niet eens zien
Ik heb remzz @ fok.nl 5 maanden geleden aangevraagt, heb nog steeds nietsquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
wat voor mailadres heb je trouwens? geqxon <<apelul>> fok.nl werkt niet
geweldigquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik heb remzz @ fok.nl 5 maanden geleden aangevraagt, heb nog steeds niets
timmyasd@fok.nl doet het als het goed is nogquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik heb remzz @ fok.nl 5 maanden geleden aangevraagt, heb nog steeds niets
ik heb moeten smeken of ze dr_flash@fok.nl asjeblief af wilden sluiten ... godverju wat een bagger kreeg ik daarop binnen zegquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
timmyasd@fok.nl doet het als het goed is nog
Ik voel me ook niet moe, maar bij mij heet dat werkschuwquote:Op dinsdag 1 november 2005 07:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Morguh.
Ik voel me niet zo lekker, moet helaas wel werken..
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
![]()
Mijn nano trouwens:
[afbeelding]
Ik ben er zooooo zuinig opgeweest!
Dat is dus niet leukquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
http://www.nu.nl/news/614(...)en_op_iPod_Nano.html
Je Russisch begint al aardig vorm te krijgenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:11 schreef Steve-O het volgende:
Nee ouwe die broeder krijgt een dikke boks van me ,Represent me shit weet je we doen die shit zonder er iets voor te doen .
En als ze bodyguards fitty komen zoeken dan hebben ze de verkeerde mijn click staat straight achter me ass en bossen we die apen de zaan in me een gebroken poot .No spang alles gaat goed komen .
Fi-ta-mie-nuh!quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:07 schreef Skv het volgende:
Zo, hoi.
Ik ben fucking ziek.
En heb nu tentamen
Lukt nooit.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:10 schreef iDex het volgende:
Goedenmiddag deze middag
quote:
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:14 schreef Remzz het volgende:
Okay na een kleine stop van iets meer dan 24 uur is ie er weer
De boodschap in onderstaand plaatje is hoop ik duidelijk
[afbeelding]
Geqxon en ik gaan wat strenger modden(ja wij weten dat het SC is), en vooral op personelijke aanvallen die laatste tijd wel erg vaak voor kwamen.
Voor de rest hoop ik natuurlijk dat weer net zo gezellig word als dat het was
Veel plezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |