Serieus dat kapsel maakt je minimaal 5 jaar ouderquote:Op woensdag 2 november 2005 10:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Ik zit midden in mijn tentamenweek en heb al een soort griep vanaf vorige week vrijdag.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:06 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Serieus dat kapsel maakt je minimaal 5 jaar ouder.
Hoop dat het eenmalig is danquote:Op woensdag 2 november 2005 10:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Het was een beetje expirimenteel
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:12 schreef super-muffin het volgende:
Ziet er leuk uit hoor Mel.
Ik loop stage op Woensdag.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:25 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]nu herken je me.
elke woensdag 5uur bij grafisch lyceum
Nee heb woensdags toneel op het rocquote:Op woensdag 2 november 2005 10:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik loop stage op Woensdag.
Kom je nooit op maandag bij het GLR?
Het gaat je goed.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nu ga ik sociale contacten onderhouden.
Vaarwel.
Ja, tot in het hiernamaalsquote:Op woensdag 2 november 2005 10:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nu ga ik sociale contacten onderhouden.
Vaarwel.
Ja, met flink zware keelontsteking.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:24 schreef Geqxon het volgende:
En wat was het? Griepje?
Ach, het is maar een pijnstiller.quote:
Shit man, wat doe jij voor werkquote:Op woensdag 2 november 2005 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, klaar met dozen schuiven
fokken maar weer
Ik leef alsnog met je meequote:Op woensdag 2 november 2005 13:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Ach, het is maar een pijnstiller.
Binnen 3 dagen moet het vanzelf genezen zijn.
Neequote:
Nee mijn fiets is gesloopt bij het stationquote:Op woensdag 2 november 2005 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
is hier verder nog gezelligheid te oogsten?
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
collega van me beweert de dochter van Big Willem genueckt te hebben
School is klaarquote:Op woensdag 2 november 2005 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
nu lekker met de benenwagen naar school?
ik ken jou nietquote:Op woensdag 2 november 2005 18:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Mijn vader was ook bekend met Pistolen Paultje en Rooie Ben (voor de kenners....)
Weet je wat een ventiel kost manquote:
dat zou wel een jodenstreek zijn jaquote:Op woensdag 2 november 2005 19:56 schreef Skv het volgende:
Timmy, volgens sta jij morgen op de FP als zijnde bruut vermoord..
werken op zaterdagquote:Op woensdag 2 november 2005 20:00 schreef TimmyAsd het volgende:
Die woordgrappen are killing me![]()
maar ik moet werken morgen, vrijdag en zaterdag, dus het zou wel erg slecht uitkomen
Is werken op zaterdag raar danquote:Op woensdag 2 november 2005 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
werken op zaterdag
GEEN jodenstreek
Is alles wat niet raar is, een jodenstreek?quote:
Ik volg je niet, sorryquote:Op woensdag 2 november 2005 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is alles wat niet raar is, een jodenstreek?
zaterdag > sabbathquote:
ik zou echt uitkijken met dit soort "grappen"quote:Op woensdag 2 november 2005 20:15 schreef iDex het volgende:
joden werken niet op zaterdag en koken ook niet etc
ze laten dan de hele dag hun gas aan staan want dat gas aanzetten is voor joden ook werken, de telefoon en alles moet uit zijn, kaarsen staan de hele dag te branden etc
dat is geen grapquote:Op woensdag 2 november 2005 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zou echt uitkijken met dit soort "grappen"
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
alles wat over joden en gas gaat mag niet
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:09 schreef iDex het volgende:
tijd voor een oliebol
Ga naar een masseuse!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:11 schreef Geqxon het volgende:
12 uur gewerktEn toen nog heel de avond door mijn kamer ingericht
Heel mijn rug naar de kloteEn twee keer in mijn hand gesneden bij het uitpakken van 19" TFT monitoren
![]()
Goed idee, mijn moeder is masseusequote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:15 schreef iDex het volgende:
Geqxon heb je morgen al foto;s? ik ga nu slapen en ik wil je kamer wel zien
Is dat niet al altijd zo geweesd?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:47 schreef TimmyAsd het volgende:
Ze hebben de schieteritus hier in Amsterdam
3 doden in 6 dagen is best een hoog gemiddelde..quote:Op woensdag 2 november 2005 23:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Is dat niet al altijd zo geweesd?
Nee joh, ze krassen te erg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |