Ja, maar ik gebruik het tegen keelpijn, moet je zien hoe dood ik er aan gaquote:Op woensdag 2 november 2005 12:24 schreef Keiichi het volgende:
volgens mij hebben alle medicijnen wel bijwerkingen![]()
Haaruitval bij vrouwelijke negers is wel erg specifiek trouwens![]()
Tnxquote:Op woensdag 2 november 2005 12:29 schreef TheGodfather3 het volgende:
Een bijsluiter is altijd een lange lijst van verschijnselen die MOGELIJK kunnen optreden. Officieel is de farmaceutische industrie verplicht om ELKE mogelijke bijwerking, die ooit is opgetreden, te vermelden op de bijsluiter. Als je, bij wijze van, een jubelteen van een paracetamol krijgt zijn ze bijna al verplicht om dit te vermelden. Beetje overdreven natuurlijk, maar dit doen ze natuurlijk om zich zo goed mogelijk in te dekken i.v.m. verzekeringen en rechtzaken e.d.
Brufen 600mg is verder een zeer veel voorgeschreven middel wat over het algemeen zeer weinig bijwerkingen vertoond. Het is echter wel handig om de bijsluiter te lezen, omdat (indien er iets aan je verandert) je dit misschien kunt herleiden aan het feit dat je dat middel slikt.
Dat verhaal van die verhoogde kans op een hartaanval geldt mogelijk alleen indien je het langere tijd (langer dan een jaar) dit middel gebruikt. De kans op een hartaanval is immers ook groter bij het eten van vettigheid, echter van een patatje in de week krijg je niet gelijk een hartaanval.
Beterschap
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 12:34 schreef TheGodfather3 het volgende:
Tnx
Maak me niet te blij, anders vreet ik die hele doos in een overmoedige bui in één keer achterover
Zou ik niet doen, kappen je nieren er na enige tijd spontaan mee.Wordt het nog ingewikkelder en word je niet vrolijker van
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 12:37 schreef MaddoxX het volgende:
whahah voor keelpijn pijnstillers halenwhat a n00b
Ibuprofen vrat ik ook altijd als ik een kater hadquote:Op woensdag 2 november 2005 12:40 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn vader heeft ibrufen 600mg en die slip ik als ik hoofdpijn hebdie werken me hendig snel gek
Ikke weet, alleen was ik wat aan't copy pasten waardoor het ff misging en daarom deed ik het maar ff snel scheef gedruktquote:Op woensdag 2 november 2005 12:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Trouwens, je kan quoten als je bij een bericht linksboven op dit knopje drukt: [afbeelding]
Het werkt wel! Voel al stuk minder. Ik neem aan dat ik wel gewoon kan eten nu?
Oh, ik heb net 3 tosti's naar binnen geschovenquote:Op woensdag 2 november 2005 12:46 schreef TheGodfather3 het volgende:
[..]
Ikke weet, alleen was ik wat aan't copy pasten waardoor het ff misging en daarom deed ik het maar ff snel scheef gedrukt![]()
![]()
Wat het eten betreft: zou proberen het wat vloeibaar te houden om je keel zoveel mogelijk te ontlasten. Gewoon doorkanen dus en goed drinken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |