abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31892975
Ik ga helemaal kapot aan de keelpijn, dus ik hop ff bij de dokter langs
Die schrijf me een zware pijnstiller voor, dus ik op de fiets naar de apotheek.
Krijg ik een ontzettende doos met 30 zakjes bruisspul, weegt een halve kilo ofzo.
Nietsvermoedend begin ik de bijsluiter te lezen. Niks ergs op het eerste gezicht.
Behalve de bijwerkingen

De meest voorkomende bijwerkingen zijn:
misselijkheid, braken, gewichtsverlies, zuurbranden, pijn in de maagstreek, diarree.
In zwaardere gevallen treden maagbloedingen op.

Verder zijn overige bijwerkingen:
hoofdpijn, oorsuizingen, slapeloosheid, huiduitslag, wazig zien en duizeligheid. Een enkele keer kan vochtophoping plaatsvinden.

Verder is het mogelijk:
depressies, gestoord gedrag, ontsteking van het mondslijmvlies of stoornis in de menstruatiecyclus Ook kan haaruitval bij vrouwen van het negroïde ras optreden. ( )

Volgens mij ga ik liever gewoon dood aan keelpijn

Het smaakt wel lekker naar sinaasappel

[ Bericht 1% gewijzigd door Skv op 02-11-2005 12:28:21 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_31892996
Oh, het bevat ook 600mg ibuprofen, wat laatst in het nieuws was omdat het de kans op een hartaanval verhoogde

Het heet trouwens Brufen® 600mg.
  woensdag 2 november 2005 @ 12:20:36 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_31893051
Ik steek bijsluiters altijd in de fik.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_31893129
volgens mij hebben alle medicijnen wel bijwerkingen

Haaruitval bij vrouwelijke negers is wel erg specifiek trouwens
pi_31893247
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:24 schreef Keiichi het volgende:
volgens mij hebben alle medicijnen wel bijwerkingen

Haaruitval bij vrouwelijke negers is wel erg specifiek trouwens
Ja, maar ik gebruik het tegen keelpijn, moet je zien hoe dood ik er aan ga
pi_31893266
Een bijsluiter is altijd een lange lijst van verschijnselen die MOGELIJK kunnen optreden. Officieel is de farmaceutische industrie verplicht om ELKE mogelijke bijwerking, die ooit is opgetreden, te vermelden op de bijsluiter. Als je, bij wijze van, een jubelteen van een paracetamol krijgt zijn ze bijna al verplicht om dit te vermelden. Beetje overdreven natuurlijk, maar dit doen ze natuurlijk om zich zo goed mogelijk in te dekken i.v.m. verzekeringen en rechtzaken e.d.

Brufen 600mg is verder een zeer veel voorgeschreven middel wat over het algemeen zeer weinig bijwerkingen vertoond. Het is echter wel handig om de bijsluiter te lezen, omdat (indien er iets aan je verandert) je dit misschien kunt herleiden aan het feit dat je dat middel slikt.

Dat verhaal van die verhoogde kans op een hartaanval geldt mogelijk alleen indien je het langere tijd (langer dan een jaar) dit middel gebruikt. De kans op een hartaanval is immers ook groter bij het eten van vettigheid, echter van een patatje in de week krijg je niet gelijk een hartaanval.

Beterschap
pi_31893301
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:29 schreef TheGodfather3 het volgende:
Een bijsluiter is altijd een lange lijst van verschijnselen die MOGELIJK kunnen optreden. Officieel is de farmaceutische industrie verplicht om ELKE mogelijke bijwerking, die ooit is opgetreden, te vermelden op de bijsluiter. Als je, bij wijze van, een jubelteen van een paracetamol krijgt zijn ze bijna al verplicht om dit te vermelden. Beetje overdreven natuurlijk, maar dit doen ze natuurlijk om zich zo goed mogelijk in te dekken i.v.m. verzekeringen en rechtzaken e.d.

Brufen 600mg is verder een zeer veel voorgeschreven middel wat over het algemeen zeer weinig bijwerkingen vertoond. Het is echter wel handig om de bijsluiter te lezen, omdat (indien er iets aan je verandert) je dit misschien kunt herleiden aan het feit dat je dat middel slikt.

Dat verhaal van die verhoogde kans op een hartaanval geldt mogelijk alleen indien je het langere tijd (langer dan een jaar) dit middel gebruikt. De kans op een hartaanval is immers ook groter bij het eten van vettigheid, echter van een patatje in de week krijg je niet gelijk een hartaanval.

Beterschap
Tnx
Maak me niet te blij, anders vreet ik die hele doos in een overmoedige bui in één keer achterover
pi_31893313
Erg werkzaam spul ja, krijg je een paard nog mee plat, heb ik ook een keer gekregen nadat de kaakchirurg een verstandskies uitgebikt had.
Het overgebleven spul gebruikte ik nog wel eens als ik hoofdpijn had en niet kon slapen

Niet aan te raden om die hele doos achter elkaar op te eten nee, want echt goed zal t niet voor je zijn, zelf nergens last van gehad, behalve dat je zo duf als een konijn wordt
pi_31893327
Jah, ik merk het, die dufheid.
Gaat tof worden, ik moet tentamens leren
pi_31893376
Tnx
Maak me niet te blij, anders vreet ik die hele doos in een overmoedige bui in één keer achterover

Zou ik niet doen, kappen je nieren er na enige tijd spontaan mee. Wordt het nog ingewikkelder en word je niet vrolijker van
pi_31893415
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:34 schreef TheGodfather3 het volgende:
Tnx

Zou ik niet doen, kappen je nieren er na enige tijd spontaan mee. Wordt het nog ingewikkelder en word je niet vrolijker van

Trouwens, je kan quoten als je bij een bericht linksboven op dit knopje drukt:

Het werkt wel! Voel al stuk minder. Ik neem aan dat ik wel gewoon kan eten nu?
  woensdag 2 november 2005 @ 12:37:30 #12
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_31893472
whahah voor keelpijn pijnstillers halen what a n00b
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  woensdag 2 november 2005 @ 12:40:24 #13
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_31893556
Mijn vader heeft ibrufen 600mg en die slip ik als ik hoofdpijn heb die werken me hendig snel gek
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 2 november 2005 @ 12:40:52 #14
119994 aidyl
bla bla bla
pi_31893573
ach, bij ieder flutpilletje zit een enorme waslijst van mogelijke bijwerkingen...
15 jaar te laat geboren...
pi_31893584
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:37 schreef MaddoxX het volgende:
whahah voor keelpijn pijnstillers halen what a n00b

Sukkel.
Ik kan gewoon echt niet in slaap komen van de pijn, en werd vannacht 4x wakker omdat het niet normaal was hoe fucking pijn dat deed.
Kan ook beetje te maken hebben dat ik vorig jaar pfeiffer had, dat is ook een keelinfectie en daarom zou ik er nu meer last van kunnen hebben zei de dokter.
pi_31893595
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:40 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn vader heeft ibrufen 600mg en die slip ik als ik hoofdpijn heb die werken me hendig snel gek
Ibuprofen vrat ik ook altijd als ik een kater had
  woensdag 2 november 2005 @ 12:43:52 #17
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_31893657
Het is zelfs heel belangrijk om te eten als je brufen600 slikt, dat beschermt je maagwand een beetje.
Oh, en absoluut geen alcohol erbij drinken, errug slecht voor je maag.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  woensdag 2 november 2005 @ 12:45:08 #18
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31893684
---> LIF
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_31893715
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:35 schreef Skv het volgende:

[..]

Trouwens, je kan quoten als je bij een bericht linksboven op dit knopje drukt: [afbeelding]

Het werkt wel! Voel al stuk minder. Ik neem aan dat ik wel gewoon kan eten nu?
Ikke weet, alleen was ik wat aan't copy pasten waardoor het ff misging en daarom deed ik het maar ff snel scheef gedrukt

Wat het eten betreft: zou proberen het wat vloeibaar te houden om je keel zoveel mogelijk te ontlasten. Gewoon doorkanen dus en goed drinken
  woensdag 2 november 2005 @ 12:55:53 #21
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_31893950
Ik heb dit spul ook gebruikt, geen bijwerkingen ervaren behalve een 'wattig' gevoel in mijn hoofd.
pi_31894003
Zoiets staat er altijd op... Het is al toevallig als je 1 van die bijwerkingen krijgt, het moet alleen erbij gezet worden ivm aanklagen ofzo...
MindSick that is...
pi_31894015
Alvast R.I.P
pi_31894038
dat met die haaruitval bij vrouwen van het negroïde ras staaat wel vaker in bijsluiters trouwens hoor...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_31894649
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:46 schreef TheGodfather3 het volgende:

[..]

Ikke weet, alleen was ik wat aan't copy pasten waardoor het ff misging en daarom deed ik het maar ff snel scheef gedrukt

Wat het eten betreft: zou proberen het wat vloeibaar te houden om je keel zoveel mogelijk te ontlasten. Gewoon doorkanen dus en goed drinken
Oh, ik heb net 3 tosti's naar binnen geschoven
Naja, zal wel ff wat zachts eten straks.
Thee dr bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')