FOK!forum / Klaagbaak / TPG sloopt mijn pc :r
#ANONIEMmaandag 31 oktober 2005 @ 10:55
_kut_

Ik heb mijn pc op moeten sturen omdat mijn moederbord kapot was. Nu heb ik hem terug van de winkel en ik open het pakket -_-. Ttrof ik daarin een volledig kapotte case ( frontpanel echt gigantisch kapot ) en het leek alsof de pc was opengebroken met een schroevendraaier oid. Je zag duidelijk waar ze het ding in hadden gestoken. Metaal aan de bovenkant ook volledig omgebogen. Verder usbpoortje voor afgebroken. En overal krassen.




Gebeld met gistron en tgp. Blijkt dat de doos open is geweest, de tape die erop zat is niet van giston ( er zat TEFAL tape omheen ) en is aangekomen in een enkele doos, maar verstuurd in een dubbele. Gistron kan niks doen zonder vergoeding door tpg. Gebeld naar tpg en die hebben het nu in behandeling genomen. Waarschijnlijk moet ik over een paar dagen mijn pc weer afstaan aan tpg voor onderzoek. Lekker dan, weer 2 weken zonder pc, en ik heb over 1 week deadline van mijn project op school Nu moet ik op mijn el-brakko laptop 3dmax renders gaan maken Dit gaat echt nooit lukken

TPG

Verder wacht ik nu dus al 4 dagen op respons van die lepralijers

Dat wordt een nieuwe case kopen

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2005 14:47:11 ]
PDOAmaandag 31 oktober 2005 @ 11:00
Aanklagen dat tuig.
Zeverzakmaandag 31 oktober 2005 @ 11:01
Tis trouwens.. TPG... Maar goed...
#ANONIEMmaandag 31 oktober 2005 @ 11:05
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:01 schreef Zeverzak het volgende:
Tis trouwens.. TPG... Maar goed...
Scherp,

Modje? TGP -> TPG
Crogamaandag 31 oktober 2005 @ 11:05
Let wel dat als jij het spul onbeschadigd naar Gistron gestuurd hebt, het vervolgens helemaal niets meer met TPG te maken heeft, maar nu dus het probleem van Gistron is....

Onafhankelijk van wat TPG allemaal verteld heb jij alleen maar met Gistron te maken, of die het nu van TPG vergoed krijgen of niet....
allsystemshaltmaandag 31 oktober 2005 @ 11:06
Dat is zwaar kut ja....

Ben ook wel eens wat kwijt geraakt in de wondere wereld van de postbezorging.
Klacht ingediend ... heel lang gewacht ....

toen hun conclusie we kunnen niks vinden en er niks aan doen het zal wel niet opgestuurd zijn

GVD ik weet zeker dat het wel is opgestuurd

@%@@$
morpheus_at_workmaandag 31 oktober 2005 @ 11:06
het in dit geval natuurlijk schandalig wat ze gedaan hebben, zeker als het opengeweest is dan wisten ze het dus
#ANONIEMmaandag 31 oktober 2005 @ 11:13
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:05 schreef Croga het volgende:
Let wel dat als jij het spul onbeschadigd naar Gistron gestuurd hebt, het vervolgens helemaal niets meer met TPG te maken heeft, maar nu dus het probleem van Gistron is....

Onafhankelijk van wat TPG allemaal verteld heb jij alleen maar met Gistron te maken, of die het nu van TPG vergoed krijgen of niet....
Fout,

Zodra gistron het verstuurd is het in de handen van de tpg. Zij moeten er op toezien dat het pakket fatsoenlijk afgeleverd wordt. Dit is gewoon ronduit schandalig. Een pakket openmaken en vervolgens ook nog eens met een schroevendraaier ( oid ) er zo in liggen porren. Je ziet precies waar ze dat ding in hebben gestopt
Bar-Le-Ducmaandag 31 oktober 2005 @ 11:15
kut voor je, kan me voorstellen dat je daar totaal niet blij mee bent
Ordos20maandag 31 oktober 2005 @ 11:20
Wat moeten ze daar met een schreovedraaier btw.... DAT vraag ik me af
XcUZ_Memaandag 31 oktober 2005 @ 11:21
Tjezus, wat hebben ze er mee gedaan joh?! Het lijkt wel alsof ze er mee hebben lopen gooien ofzo! Ik zou echt officieel een klacht indienen ofzo. Dat er een briefje kwijtraakt af en toe kan ik nog enigszins begrijpen, maar een pakket zodanig vernaggelen .
#ANONIEMmaandag 31 oktober 2005 @ 11:23
tering he niet normaal man!
Bar-Le-Ducmaandag 31 oktober 2005 @ 11:24
ik vind dat je het nog netjes hebt gereageert. ik zou helemaal door het lint gaan als ik zag hoe ze mijn pc hebben verkracht
#ANONIEMmaandag 31 oktober 2005 @ 11:32
Heb net nogmaals gereageerd in nette taal Het probleem is dat ik waarschijnlijk niet sterk sta, ik moet gewoon hopen dat ze het in behandeling nemen en dat ik een nieuwe case krijg. In het vervolg TNT of iets anders gebruiken denk ik dan maar ( of is TNT ook van TPG ? )

Meuh
#ANONIEMmaandag 31 oktober 2005 @ 11:34
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:06 schreef allsystemshalt het volgende:
Dat is zwaar kut ja....

Ben ook wel eens wat kwijt geraakt in de wondere wereld van de postbezorging.
Klacht ingediend ... heel lang gewacht ....

toen hun conclusie we kunnen niks vinden en er niks aan doen het zal wel niet opgestuurd zijn

GVD ik weet zeker dat het wel is opgestuurd

@%@@$
Een vriend van mij had zijn gitaarpedalen verkocht toentertijd voor 300 gulden onder rembours, pakket was afgeleverd bij bestemming en koper had betaald. Helaas heeft mn vriend die 300 gulden nooit gezien omdat de PTT geen bewijs van betaling meer had.

Dag centjes
Klonkmaandag 31 oktober 2005 @ 11:35
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Heb net nogmaals gereageerd in nette taal Het probleem is dat ik waarschijnlijk niet sterk sta, ik moet gewoon hopen dat ze het in behandeling nemen en dat ik een nieuwe case krijg. In het vervolg TNT of iets anders gebruiken denk ik dan maar ( of is TNT ook van TPG ? )

Meuh
TNT = TPG en andersom
Wrikermaandag 31 oktober 2005 @ 11:36
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tjezus, wat hebben ze er mee gedaan joh?! Het lijkt wel alsof ze er mee hebben lopen gooien ofzo! Ik zou echt officieel een klacht indienen ofzo. Dat er een briefje kwijtraakt af en toe kan ik nog enigszins begrijpen, maar een pakket zodanig vernaggelen .
Doet me denken aan een scene uit Ace Ventura: Pet Detective.

"Got a package, people!!"
#ANONIEMmaandag 31 oktober 2005 @ 11:41
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:36 schreef Wriker het volgende:

[..]

Doet me denken aan een scene uit Ace Ventura: Pet Detective.

"Got a package, people!!"
Toevallig dat je dat zegt :D

Vrienden van mij zitten me daar dus de hele tijd mee te kloten :')

Ik weet wat ze gedaan hebben!
- wat dan ?

" Got a package, people!! "

:'(

[ Bericht 10% gewijzigd door Danny op 12-11-2018 16:04:39 ]
Mauromaandag 31 oktober 2005 @ 11:43
TPG = TNT Post Groep
#ANONIEMmaandag 31 oktober 2005 @ 11:45
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:43 schreef Mauro het volgende:
TPG = TNT Post Groep
bij deze

TNT

TPG
longinusmaandag 31 oktober 2005 @ 11:49
Voor ik mijn laptop ter reparatie opstuurde heb ik er foto's van gemaakt, met een recente krant als datumbewijs.
Ik was al gewaarschuwd door een andere fok! user die zijn zending in andere vorm terugkreeg.
Gelukkig had ik geen enkele schade
Radjeshmaandag 31 oktober 2005 @ 11:51
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:23 schreef Scorpie het volgende:
tering he niet normaal man!
YoMommamaandag 31 oktober 2005 @ 11:55
Mjah heb ook ene klacht ingedient bij de TPG...

2 pakketjes zeer onvriendelijk mogen ontvangen.

eerste pakketje werd er aangebeld, gelijk een dreun op de deur alsof ie de deur eruit wou rammen, vervolgens doen we open gooit hij letterlijk het pakketje naar binnen doet de deur half dicht en zegt nog ff snel pakketje voor u. Goh, het U kon er vanaf hoor... Wat als er nou iets breekbaars in zat?

tweede pakketje.. Ook aangebeld weer dezelfde dreun op de deur, wil open doen staat er niemand voor de deur!! kijk uit het raam, zie ik hem al weg rijden in zn auto, zegt ie nog ff na dat er een pakketje voor de deur staat. M.a.w., hij heeft NIET gewacht tot wij open hadden gedaan en was al weg gelopen. Wat als we nu niet thuis waren? Was mn pakketje waarschijnlijk pleite!! Vooral bij mij in de buurt...

Brrr.. TPG...
pc-fr34kmaandag 31 oktober 2005 @ 11:55
Erg klote, een nekschot verdienen ze. .
mhr-zipmaandag 31 oktober 2005 @ 11:55
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:45 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

bij deze

TNT

TPG
Heb je ervaring met TNT dan?


Doorloop tijd van de klachten is bij tpg iets van 3 maanden ofzo.


TNT valt dan wel onder TPG, maar het is wel een aparte afdeling. Met aparte prijzen, en service.
Jo0Lzmaandag 31 oktober 2005 @ 11:56
Jezus. Dat is echt nep...
pc-fr34kmaandag 31 oktober 2005 @ 11:57
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:56 schreef Jo0Lz het volgende:
Jezus. Dat is echt nep...
Waaruit maak je dat op? . DIe foto's lijken me redelijk echt...
joshus_catmaandag 31 oktober 2005 @ 12:06
tvp, post hier zometeen foto's van een vergelijkbaar ongelukje.
#ANONIEMmaandag 31 oktober 2005 @ 12:11
Ik heb net een reactie ontvangen van TPG via mail ( blijkbaar moet je eerst 3 keer mailen en 2 keer bellen voordat je na 4 werkdagen een reactie krijgt ). Ze vonden het spijtig dat ik niet tevreden was met de afhandeling van mijn pakket Nog wat gegevens gestuurd en nu maar weer afwachtten.
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:55 schreef mhr-zip het volgende:

[..]

Heb je ervaring met TNT dan?


Doorloop tijd van de klachten is bij tpg iets van 3 maanden ofzo.


TNT valt dan wel onder TPG, maar het is wel een aparte afdeling. Met aparte prijzen, en service.
Geen ervaring, maar vanaf nu vertrouw ik op voorhand TNT ook al niet En 3 maanden daar ga ik echt niet op wachtten
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:56 schreef Jo0Lz het volgende:
Jezus. Dat is echt nep...
Wat bedoel je precies?
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:48 schreef Smaakpolitie het volgende:
lolleromfg, pwnd gek! hendig!
quote:
"Hier word ik niet vrolijk van."


[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2005 12:12:52 ]
Smaakpolitiemaandag 31 oktober 2005 @ 12:11
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:57 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Waaruit maak je dat op? . DIe foto's lijken me redelijk echt...
Jij bent niet bekend met de hedendaagse slang?
PankPinthermaandag 31 oktober 2005 @ 12:11
lotgenoten:

Hey TPG, is dat verdomme normaal ofzo?...
de_puta_madremaandag 31 oktober 2005 @ 12:32
Damn... dat is niet echt hendig sjiek
Tha_Tmaandag 31 oktober 2005 @ 12:40
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:05 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Scherp,

Modje? TGP -> TPG
Done
Foo_niksmaandag 31 oktober 2005 @ 12:42
Dat dat het gewoon een veiligheidsprocedure is om te kijken of er geen massavernietigingwapen inzit.
pc-fr34kmaandag 31 oktober 2005 @ 12:42
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:11 schreef Smaakpolitie het volgende:

[..]

Jij bent niet bekend met de hedendaagse slang?
Oh, op die manier, dat ken ik wel, maar ikd acht dat hij bedoelde dat de TS gewoon had lopen photoshoppen ofzo. .
Bobby18maandag 31 oktober 2005 @ 13:16
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:55 schreef SuperFruitig het volgende:
_kut_

Ik heb mijn pc op moeten sturen omdat mijn moederbord kapot was. Nu heb ik hem terug van de winkel en ik open het pakket -_-. Ttrof ik daarin een volledig kapotte case ( frontpanel echt gigantisch kapot ) en het leek alsof de pc was opengebroken met een schroevendraaier oid. Je zag duidelijk waar ze het ding in hadden gestoken. Metaal aan de bovenkant ook volledig omgebogen. Verder usbpoortje voor afgebroken. En overal krassen.

[afbeelding]
[afbeelding]



Gebeld met gistron en tgp. Blijkt dat de doos open is geweest, de tape die erop zat is niet van giston ( er zat TEFAL tape omheen ) en is aangekomen in een enkele doos, maar verstuurd in een dubbele. Gistron kan niks doen zonder vergoeding door tpg. Gebeld naar tpg en die hebben het nu in behandeling genomen. Waarschijnlijk moet ik over een paar dagen mijn pc weer afstaan aan tpg voor onderzoek. Lekker dan, weer 2 weken zonder pc, en ik heb over 1 week deadline van mijn project op school Nu moet ik op mijn el-brakko laptop 3dmax renders gaan maken Dit gaat echt nooit lukken

TPG

Verder wacht ik nu dus al 4 dagen op respons van die lepralijers

Dat wordt een nieuwe case kopen
Schuld ligt bij een of andere "werknemer" die niet met zijn pootjes van andermans spullen kan afblijven, net als in "het echte leven" vaak het geval is, bedank hier deze "medemens" maar voor, als organisatie(bedrijf) is het je hier moeilijk tegen te wapenen, enkel de brokstukken repareren van weer zo een idioot persoon.
#ANONIEMmaandag 31 oktober 2005 @ 13:20
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:16 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

Schuld ligt bij een of andere "werknemer" die niet met zijn pootjes van andermans spullen kan afblijven, net als in "het echte leven" vaak het geval is, bedank hier deze "medemens" maar voor, als organisatie(bedrijf) is het je hier moeilijk tegen te wapenen, enkel de brokstukken repareren van weer zo een idioot persoon.
Je punt is ?

Het is nl niet ( of ja uiteindelijk is het ALLEEN -) mijn probleem. TPG levert een slechte dienst waarbij ik een schade ontvang. Ik ga die schade dus verhalen op TPG en het is dan maar aan hun om er voor te zorgen dat ze desbetreffende hooligan te pakken krijgen.

Verder hanger er bij de pakketindeelafdeling ( scrabble iemand ? ) genoeg camera's om er voor te zorgen dat er niks vernield wordt. Het is waarschijnlijk ergens anders gebeurd. Maar wederom niet mijn taak om daar achteraan te gaan.
Doderokmaandag 31 oktober 2005 @ 13:23
_________________
GOING POSTAL!!!
NiTiNmaandag 31 oktober 2005 @ 13:30
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:55 schreef SuperFruitig het volgende:
_kut_

Ik heb mijn pc op moeten sturen omdat mijn moederbord kapot was. Nu heb ik hem terug van de winkel en ik open het pakket -_-. Ttrof ik daarin een volledig kapotte case ( frontpanel echt gigantisch kapot ) en het leek alsof de pc was opengebroken met een schroevendraaier oid. Je zag duidelijk waar ze het ding in hadden gestoken. Metaal aan de bovenkant ook volledig omgebogen. Verder usbpoortje voor afgebroken. En overal krassen.

[afbeelding]
[afbeelding]



Gebeld met gistron en tgp. Blijkt dat de doos open is geweest, de tape die erop zat is niet van giston ( er zat TEFAL tape omheen ) en is aangekomen in een enkele doos, maar verstuurd in een dubbele. Gistron kan niks doen zonder vergoeding door tpg. Gebeld naar tpg en die hebben het nu in behandeling genomen. Waarschijnlijk moet ik over een paar dagen mijn pc weer afstaan aan tpg voor onderzoek. Lekker dan, weer 2 weken zonder pc, en ik heb over 1 week deadline van mijn project op school Nu moet ik op mijn el-brakko laptop 3dmax renders gaan maken Dit gaat echt nooit lukken

TPG

Verder wacht ik nu dus al 4 dagen op respons van die lepralijers

Dat wordt een nieuwe case kopen

Error 403
toegang geweigerd


De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.

U wordt na 5 seconden doorgestuurd naar de homepage van Wanadoo.


Dat krijg ik al;s ik je afbeeldingen wil zien. Iemand (of jijzelf) die ze ff op Imageshack kan hosten ofzo? ben wel benieuwd eigenlijk.
#ANONIEMmaandag 31 oktober 2005 @ 13:33
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:30 schreef NiTiN het volgende:

[..]


Error 403
toegang geweigerd


De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.

U wordt na 5 seconden doorgestuurd naar de homepage van Wanadoo.


Dat krijg ik al;s ik je afbeeldingen wil zien. Iemand (of jijzelf) die ze ff op Imageshack kan hosten ofzo? ben wel benieuwd eigenlijk.
Mn wanadoo ligt inderdaad te hoeren de foto's zijn op het moment niet echt meer toegankelijk, ik probeer ze ff ergens anders te uploaden.

edit: foto's doen t weer.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2005 13:37:42 ]
Bobby18maandag 31 oktober 2005 @ 14:10
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:20 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Je punt is ?

Het is nl niet ( of ja uiteindelijk is het ALLEEN -) mijn probleem. TPG levert een slechte dienst waarbij ik een schade ontvang. Ik ga die schade dus verhalen op TPG en het is dan maar aan hun om er voor te zorgen dat ze desbetreffende hooligan te pakken krijgen.

Verder hanger er bij de pakketindeelafdeling ( scrabble iemand ? ) genoeg camera's om er voor te zorgen dat er niks vernield wordt. Het is waarschijnlijk ergens anders gebeurd. Maar wederom niet mijn taak om daar achteraan te gaan.
Dat zeg ik, TPG gaat puin ruimen(heb verders niks met deze organisatie overigens) van een idioot die niet met zijn handjes van andermans spullen kan afblijven, moeilijk tegen te wapenen als bedrijf, dat is mijn punt, de associale "medemens" al hang je 20000 kamera`s op. Juist vooral omdat het volgens jouw ergens anders is gebeurt, tja zoek het dan maar uit waar, wat kan je dan meer verwachten van in dit geval de TPG als onderzoeken, vergoeden enz, de schuld ligt bij de associale individeu, dat is de klootzak, niet een bedrijf, die zijn ook afhankelijk van goedbedoelende normale hardwerkende mensen, die zitten niet op dit soort van idioten te wachten.

[ Bericht 15% gewijzigd door Bobby18 op 31-10-2005 14:16:23 ]
Sterke_Yerkemaandag 31 oktober 2005 @ 14:19
Das echt klote ja, maar wie stuurt z'n pc dan ook op tegenwoordig
Mocht je van die pc winkel niet alleen het mobo opsturen?
#ANONIEMmaandag 31 oktober 2005 @ 14:31
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:10 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

Dat zeg ik, TPG gaat puin ruimen(heb verders niks met deze organisatie overigens) van een idioot die niet met zijn handjes van andermans spullen kan afblijven, moeilijk tegen te wapenen als bedrijf, dat is mijn punt, de associale "medemens" al hang je 20000 kamera`s op. Juist vooral omdat het volgens jouw ergens anders is gebeurt, tja zoek het dan maar uit waar, wat kan je dan meer verwachten van in dit geval de TPG als onderzoeken, vergoeden enz, de schuld ligt bij de associale individeu, dat is de klootzak, niet een bedrijf, die zijn ook afhankelijk van goedbedoelende normale hardwerkende mensen, die zitten niet op dit soort van idioten te wachten.
Heb je gelijk in, toch ben ik blijkbaar niet de enige die problemen heeft met pakketjes + tpg en lijkt de hele pakketafdeling van de tpg voor 80 % uit klootzakken te bestaan die andermans spullen verkloten.
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:19 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Das echt klote ja, maar wie stuurt z'n pc dan ook op tegenwoordig
Mocht je van die pc winkel niet alleen het mobo opsturen?
Moet ik hem dan faxxen? Of Mailen? Vastbinden aan een duif, en die laten vliegen? Ow wacht, ik verstuur hem via rooksignalen C'mon! Anno 2005 moet je godverdomme toch wel iets kunnen versturen en er op vertrouwen dat het er ook heel aankomt of niet dan ?

En het probleem was dat er 'iets' kapot was, en de pc doorgemeten moest worden. Vandaar dat alleen het mobo opsturen geen optie was.

note: don't get me wrong, ik bedoel het niet om te flamen, ik ben gewoon drastisch over de zeik ( mede dankzij mn schoolproject dat de soep in draait te lopen door dit )

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2005 14:32:11 ]
Sterke_Yerkemaandag 31 oktober 2005 @ 14:33
NP, die TPG heeft jouw PC gewoon goed moeten afleveren. Alleen als ik een kapot component had gehad had ik het los opgestuurd, scheelt een hoop werk. Maar waarschijnlijk wilde jouw leverancier dit niet hebben
pc-fr34kmaandag 31 oktober 2005 @ 14:34
Je kan aan iemand anders vragen om het te renderen voor je, als je zelf gewoon het bestand kan leveren. . Iets sneller dan een laptop om te renderen is wel handig. .
joshus_catmaandag 31 oktober 2005 @ 14:35
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:31 schreef SuperFruitig het volgende:

note: don't get me wrong, ik bedoel het niet om te flamen, ik ben gewoon drastisch over de zeik ( mede dankzij mn schoolproject dat de soep in draait te lopen door dit )
Even relativeren: d'r zijn wel belangrijkere dingen dan dat schoolproject.

de dagelijkse dosis usenet-p0rn, bijvoorbeeld
#ANONIEMmaandag 31 oktober 2005 @ 14:36
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Je kan aan iemand anders vragen om het te renderen voor je, als je zelf gewoon het bestand kan leveren. . Iets sneller dan een laptop om te renderen is wel handig. .
Ik moet t nog half maken, en alleen het openen op mn laptop duurt al 10 minuten
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:35 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Even relativeren: d'r zijn wel belangrijkere dingen dan dat schoolproject.

de dagelijkse dosis usenet-p0rn, bijvoorbeeld
Psst Ik zit helemaal niet op school
NiTiNmaandag 31 oktober 2005 @ 14:40
plaatjes doen het inderdaad, maar het zijn 2 dezelfde?
#ANONIEMmaandag 31 oktober 2005 @ 14:46
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:40 schreef NiTiN het volgende:
plaatjes doen het inderdaad, maar het zijn 2 dezelfde?
Kut -_- moment

Fixed

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2005 14:47:29 ]
Bobby18maandag 31 oktober 2005 @ 14:49
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:31 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

toch ben ik blijkbaar niet de enige die problemen heeft met pakketjes + tpg en lijkt de hele pakketafdeling van de tpg voor 80 % uit klootzakken te bestaan die andermans spullen verkloten.
[..]
Als dat zo is mag er wel eens 1 of andere samenhangende organisatie onderzoek doen hier na, 80% is veel, kan een bedrijf de kop kosten als dat zo mocht wezen, dan is het tijd voor de TPG (in dit geval) om eens hard achter de oren te krabben of het personeelsbeleid daar wel op orde is, kwa screening enz....
#ANONIEMmaandag 31 oktober 2005 @ 14:53
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:49 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

Als dat zo is mag er wel eens 1 of andere samenhangende organisatie onderzoek doen hier na, 80% is veel, kan een bedrijf de kop kosten als dat zo mocht wezen, dan is het tijd voor de TPG (in dit geval) om eens hard achter de oren te krabben of het personeelsbeleid daar wel op orde is, kwa screening enz....
Nou die 80 was uit de lucht gegrepen natuurlijk Maar ik weet wel dat je zonder enige opleiding / voorkennis / achtergrond bij de pakketdienst kan werken ( heb er 2 vrienden zitten ). Dus iedereen die zich verveelt op zn zaterdagmiddag kan voor een redelijk loontje met pakketjes gaan gooien blijkbaar

Ofyles2maandag 31 oktober 2005 @ 15:00
TS, de volgende keer zou ik voor de optie PC afhalen bij dealer kiezen.
Bobby18maandag 31 oktober 2005 @ 15:05
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:53 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Nou die 80 was uit de lucht gegrepen natuurlijk Maar ik weet wel dat je zonder enige opleiding / voorkennis / achtergrond bij de pakketdienst kan werken ( heb er 2 vrienden zitten ). Dus iedereen die zich verveelt op zn zaterdagmiddag kan voor een redelijk loontje met pakketjes gaan gooien blijkbaar

Oke, dat die 80% een ruwe "schatting" was begrijp ik wel, wat je wel aangeeft is dat er een ieder zonder enig bewijs van goed (normaal) gedrag een centje kan bijverdienen, dat bedoel ik dus met het screenen (eventueel bijbrengen van acceptabel gedrag dmv introductiecursus of zoiets alvorens daar aan de arbeid te gaan), van medewerkers.
#ANONIEMmaandag 31 oktober 2005 @ 15:09
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:00 schreef Ofyles2 het volgende:
TS, de volgende keer zou ik voor de optie PC afhalen bij dealer kiezen.
Dan moet ik een redelijk stukje rijden. Maar het moet toch niet zo worden dat ik AL mn zooi zelf moet regelen. Dat is een beetje hetzelfde als dat je je iedere morgen in de beek wast omdat je er niet van uit kan gaan dat er wel water uit de kraan komt.
wunderbaummaandag 31 oktober 2005 @ 15:13
Heeft zo te zien een redelijke klapper gemaakt. Zit alles in de kast nog wel goed vast? Kan me voorstellen dat er nog meer stuk is.
Ofyles2maandag 31 oktober 2005 @ 15:14
Maar de moeite om helemaal af te reizen voor mijn PC heb ik wel iets voor over.

Herinnert zich een aangeschafte magnetron vorig jaar de hele weg naar huis te hebben gedragen vanuit MediaMarkt.
Skvmaandag 31 oktober 2005 @ 15:17
TPG sloopte ook al mn dvdhoesjes die ik binnen kreeg
#ANONIEMmaandag 31 oktober 2005 @ 15:18
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:13 schreef wunderbaum het volgende:
Heeft zo te zien een redelijke klapper gemaakt. Zit alles in de kast nog wel goed vast? Kan me voorstellen dat er nog meer stuk is.
Hij is echt NIET gevallen. De doos waar hij in zat was nog heel. Ook zijn er duidelijk sporen van schroevendraaiers ( krassen, precieze omgebuigde stukjes plastic in de vorm van een grote platte schroevendraaier ). Verder is de doos verstuurd in een dubbele doos met bruine tape, en aangekomen in een enkele met tefal tape eromheen.

Verder lijkt wel alles het nog te doen ( heb t getest ).
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar de moeite om helemaal af te reizen voor mijn PC heb ik wel iets voor over.

Herinnert zich een aangeschafte magnetron vorig jaar de hele weg naar huis te hebben gedragen vanuit MediaMarkt.
Ik ga echt geen 6 uur rijden voor een kapotte computer. Dit moet gewoon fatsoenlijk afgehandeld worden! Hoe moeilijk is het om als een groot bedrijf een pakketje te bezorgen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2005 15:26:35 ]
Bobby18maandag 31 oktober 2005 @ 15:21
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar de moeite om helemaal af te reizen voor mijn PC heb ik wel iets voor over.

Herinnert zich een aangeschafte magnetron vorig jaar de hele weg naar huis te hebben gedragen vanuit MediaMarkt.
Koop eenmalig een plankje, vier wieletjes en een stukje touw(voor het voorttrekken) alsmede een rol stevige plakband(voor het tijdenlijk vastzetten), en je hebt voor altijd je eigen vervoersmiddeltje voor aangekochte spullen(indien geen auto fiets enz...) en lopen maar...
wunderbaummaandag 31 oktober 2005 @ 15:23
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:18 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Hij is echt NIET gevallen. De doos waar hij in zat was nog heel. Ook zijn er duidelijk sporen van schroevendraaiers ( krassen, precieze omgebuigde stukjes plastic in de vorm van een grote platte schroevendraaier ). Verder is de doos verstuurd in een dubbele doos met bruine tape, en aangekomen in een enkele met tefal tape eromheen.
Waarom zou iemand die paupercomputer met een schroevendraaier bewerken zonder er onderdelen uit te jatten. Die doos is gewoon van de vrachtwagen gevallen of er is een vrachtwagen bovenop gevallen. Doos is gekrakt en gedeukt. TPG doet er een nieuwe doos omheen met tefal ( ) tape.
Maikuuulmaandag 31 oktober 2005 @ 15:29
Genaaid :/
#ANONIEMmaandag 31 oktober 2005 @ 15:30
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:23 schreef wunderbaum het volgende:

[..]

Waarom zou iemand die paupercomputer met een schroevendraaier bewerken zonder er onderdelen uit te jatten. Die doos is gewoon van de vrachtwagen gevallen of er is een vrachtwagen bovenop gevallen. Doos is gekrakt en gedeukt. TPG doet er een nieuwe doos omheen met tefal ( ) tape.
De leukste thuis zeker ?

Die pc kostte mij 1300 hardverdiende euro's. En waarom slopen mensen bushokjes? Weet ik veel wat de aanleiding geweest is. Dat ding is niet gevallen. Je ziet het verschil tussen een valdeuk en dit. De doos die er omheen zat was WEL weer 1 van de dozen waar hij oorspronkelijk in zat en dan wel de buitenste doos ( het logo / etiketje met het pakketnummer erop zitten op de buitenste doos, en deze zaten ook op de doos waar hij in is aangekomen. )

En ja Tefal tape ( kijk maar op het bovendste plaatje rechtsonder bij de doos Tefal, je denkt ook aan alles )

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2005 15:32:51 ]
Toxic_nlmaandag 31 oktober 2005 @ 16:12
Waarom heel je pc opsturen, als alleen je moederbord kapot is?

Crogamaandag 31 oktober 2005 @ 16:28
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Fout,

Zodra gistron het verstuurd is het in de handen van de tpg. Zij moeten er op toezien dat het pakket fatsoenlijk afgeleverd wordt. Dit is gewoon ronduit schandalig. Een pakket openmaken en vervolgens ook nog eens met een schroevendraaier ( oid ) er zo in liggen porren. Je ziet precies waar ze dat ding in hebben gestopt
Niks fout....

Gistron kiest er voor om TPG als dienstverlener te gebruiken. Jij hebt daar niet voor gekozen. Jij hebt verder ook niets met de dienstverleners van Gistron te maken. Jij hebt een overeenkomst met Gistron, Gistron heeft een overeenkomst met TPG (namelijk dat TPG het spul netjes bij jou afleverd). Als TPG dus iets verknald volgt de ketenaansprakelijkheid en is Gistron dus richting jou verantwoordelijk voor de schade.

Dat Gistron het probeert af te schuiven is iets wat helaas tegenwoordig standaard gebeurd ("Nee meneer, Creative Labs geeft maar 1 maand garantie dus kunnen wij niets voor u doen"). Dat betekend echter niet dat ze gelijk hebben. De Wet zegt dat Gistron ook in dit geval aansprakelijk is en die Wet gaat nog altijd boven wat Gistron zelf verzint....
Maikuuulmaandag 31 oktober 2005 @ 16:35
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:12 schreef Toxic_nl het volgende:
Waarom heel je pc opsturen, als alleen je moederbord kapot is?

Hij is te n00b om alles er weer terug in te zetten
#ANONIEMmaandag 31 oktober 2005 @ 16:38
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:12 schreef Toxic_nl het volgende:
Waarom heel je pc opsturen, als alleen je moederbord kapot is?

Achteraf bleek het moederbord kapot te zijn. Het moederbord zelf gaf aan dat de CPU kapot was en de pc startte in zijn geheel niet meer op. Ga jij maar zoeken waar de fout zat Ik had iig geen extra moederbord of cpu en heb dus het hele dingetje terug moeten sturen.
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:28 schreef Croga het volgende:

[..]

Niks fout....

Gistron kiest er voor om TPG als dienstverlener te gebruiken. Jij hebt daar niet voor gekozen. Jij hebt verder ook niets met de dienstverleners van Gistron te maken. Jij hebt een overeenkomst met Gistron, Gistron heeft een overeenkomst met TPG (namelijk dat TPG het spul netjes bij jou afleverd). Als TPG dus iets verknald volgt de ketenaansprakelijkheid en is Gistron dus richting jou verantwoordelijk voor de schade.

Dat Gistron het probeert af te schuiven is iets wat helaas tegenwoordig standaard gebeurd ("Nee meneer, Creative Labs geeft maar 1 maand garantie dus kunnen wij niets voor u doen"). Dat betekend echter niet dat ze gelijk hebben. De Wet zegt dat Gistron ook in dit geval aansprakelijk is en die Wet gaat nog altijd boven wat Gistron zelf verzint....
Mmm, als je het zo bekijkt. Het gaat me iets te ver om met gerechtelijk materiaal te gaan slepen ( lawsuit iemand ) maar misschien heb je gelijk. Ik kan iig op dit moment niks anders doen dan hopen dat TPG het vergoed.
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:35 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Hij is te n00b om alles er weer terug in te zetten
Opbokken kutkneus.

Ik heb het apparaat zelf in elkaar geknutseld

n44b hax0rz lolomfgbbq
Maikuuulmaandag 31 oktober 2005 @ 16:39
Lolleromfg waarom stuur je het dan op like a n00b ?:D
#ANONIEMmaandag 31 oktober 2005 @ 16:43
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:39 schreef Maikuuul het volgende:
Lolleromfg waarom stuur je het dan op like a n00b ?:D
Als je het topic nou eens doorleest triangeljostie!

Er was IETS aan kapot. Maar ik wist niet wat. Mobo gaf aan CPU maar pc zelf starte niet meer op. Heb toen zelf wat testjes gedaan maar ik kon het niet vinden. Bij gistron wisten ze het zo 123 ook niet en zeiden: stuur maar op.

Het is niet zo dat ik hier 3 processoren, 4 moederborden en 10 extra geheugenbankjes heb liggen. Dus ik kon het zelf niet testen.

Verder weet ik toch wel iets meer van een pc dan de aan/uitknop en msn
MMaRsumaandag 31 oktober 2005 @ 17:20
Wtf die shit is echt niet normaal .
fs180maandag 31 oktober 2005 @ 17:57
goed topique
joshus_catmaandag 31 oktober 2005 @ 18:33
Ah, gevonden. In de categorie ' het kan altijd erger':

http://www.erwied.de/transportschaden.html

Hoe ze dat voorelkaar hebben gekregen...
#ANONIEMmaandag 31 oktober 2005 @ 18:41
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:33 schreef joshus_cat het volgende:
Ah, gevonden. In de categorie ' het kan altijd erger':

http://www.erwied.de/transportschaden.html

Hoe ze dat voorelkaar hebben gekregen...

Is die geairdropped uit een heli ofzo Zonder parachute
#ANONIEMwoensdag 2 november 2005 @ 13:06
Updatje:

ik heb bericht gekregen van tpg, ze hebben het ( nu al! ) doorgesluist naar klachtenbehandeling. Ik wordt binnen 5 ( WOA! ) werkdagen geholpen.

Volgens mij hebben ze daar meer te doen dan alleen mij te helpen

Wat een lachertje kut tpg
pc-fr34kwoensdag 2 november 2005 @ 13:15
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Volgens mij hebben ze daar meer te doen dan alleen mij te helpen
Ze verpesten meerdere verzendingen. .
Maurowoensdag 2 november 2005 @ 13:20
Ze zijn daar bij TPG trouwens ook handig in het verzenden van pakketjes naar het retouradres ipv het verzendadres
#ANONIEMwoensdag 2 november 2005 @ 14:18
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:15 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Ze verpesten meerdere verzendingen. .
daar doelde ik idd op
Festerwoensdag 2 november 2005 @ 15:58
Bij het computerbedrijf waar ik gewerkt heb, hebben we ook wel eens een dergelijk mishandelde PC terug gekregen van een klant.
Die knurften van de bezorgdienst waren met een vorkheftruck door de kast heen geprikt.
Die klant heeft 'm maar niet aangezet om te kijken of 'ie het nog wel deed

Maar ehh als ze zo zitten te rommelen met die kast, is er dan niet meer kapot, bijvoorbeeld je harde schijf?
en de ophanging van een processor kan tegenwoordig ook al niet echt meer veel hebben. Denk aan een flinke zalman koeler op een AMD-athlon processor. 400gr koeler kan redelijk wat krachten op de core uitoefenen wanneer die kast ineens een noodstop moet maken tegen de grond.
Kill_em_allwoensdag 2 november 2005 @ 16:08
Ik heb gister mijn kast wel mooi netjes gekregen van de tgp

@fester: wtf zijn er nog winkels die athlon xp procs verkopen dan mijn 2500+ had trouwens ook een 500gram koeler erop zitten en die is ook vaak genoeg door de auto geslingert tijdens vervoer en dat ding heeft het altijd perfect gedaan
Sterke_Yerkewoensdag 2 november 2005 @ 16:10
Wow man die ene pc is wel heel extreem
Steijnwoensdag 2 november 2005 @ 16:19
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Fout,

Zodra gistron het verstuurd is het in de handen van de tpg. Zij moeten er op toezien dat het pakket fatsoenlijk afgeleverd wordt. Dit is gewoon ronduit schandalig. Een pakket openmaken en vervolgens ook nog eens met een schroevendraaier ( oid ) er zo in liggen porren. Je ziet precies waar ze dat ding in hebben gestopt
Nee goed juist, jij bent klant van Gistron niet van TPG. Jij moet Gistron aansprakelijk stellen en Gistron zoekt het maar uit met TPG. Jij bent klant van Gistron en Gistron is klant van TPG.

edit: Oh ik lees dat TPG de zaak toch in behandeling neemt.

Ik heb overigens geen slechte ervaringen met TPG. Ik heb er al minstens 50 keer wat mee verzonden maar ik heb nog nooit problemen gehoord wat betreft de bezorging van TPG.

[ Bericht 10% gewijzigd door Steijn op 02-11-2005 16:28:24 ]
#ANONIEMwoensdag 2 november 2005 @ 17:10
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef Fester het volgende:
Bij het computerbedrijf waar ik gewerkt heb, hebben we ook wel eens een dergelijk mishandelde PC terug gekregen van een klant.
Die knurften van de bezorgdienst waren met een vorkheftruck door de kast heen geprikt.
Die klant heeft 'm maar niet aangezet om te kijken of 'ie het nog wel deed

Maar ehh als ze zo zitten te rommelen met die kast, is er dan niet meer kapot, bijvoorbeeld je harde schijf?
en de ophanging van een processor kan tegenwoordig ook al niet echt meer veel hebben. Denk aan een flinke zalman koeler op een AMD-athlon processor. 400gr koeler kan redelijk wat krachten op de core uitoefenen wanneer die kast ineens een noodstop moet maken tegen de grond.
Heb de kast aan gehad, hdd gechecked op fouten en beschadigde clusters, maar gelukkig niks gevonden. Er zat een standaard koeler op dus ik ga er vanuit dat hij verder gewoon werkt. ( ik ga er ook niet van uit dat de pc een klap heeft gehad of gevallen is )
Festerwoensdag 2 november 2005 @ 19:38
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:08 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik heb gister mijn kast wel mooi netjes gekregen van de tgp

@fester: wtf zijn er nog winkels die athlon xp procs verkopen dan mijn 2500+ had trouwens ook een 500gram koeler erop zitten en die is ook vaak genoeg door de auto geslingert tijdens vervoer en dat ding heeft het altijd perfect gedaan
Ik werk al bijna 4 jaar niet meer in de computer winkel, dus ik zou het niet weten.
Maar goed, dit ging ook om een gerepareerde PC.
NoBody122donderdag 3 november 2005 @ 02:27
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:19 schreef Steijn het volgende:

[..]

Nee goed juist, jij bent klant van Gistron niet van TPG. Jij moet Gistron aansprakelijk stellen en Gistron zoekt het maar uit met TPG. Jij bent klant van Gistron en Gistron is klant van TPG.

edit: Oh ik lees dat TPG de zaak toch in behandeling neemt.

Ik heb overigens geen slechte ervaringen met TPG. Ik heb er al minstens 50 keer wat mee verzonden maar ik heb nog nooit problemen gehoord wat betreft de bezorging van TPG.
ik denk dat het met name mensen uit bepaalde regio's zijn (bepaalde bezorger(s)) die constant dezelfde slechte ervaringen hebben met TPG

Zelf tot nu toe nog nooit wat te klagen gehad, behalve dan een doos met 100 lege jewelcases, die eigenlijk wat te krap op elkaar gepakt zaten. Daardoor hadden enkele het niet helemaal overleefd
F4T4L_3RR0Rdonderdag 3 november 2005 @ 03:14
Ik zal als ik jou was een compleet nieuw systeem eisen!

Met alleen een nieuwe case mats je die postmongolen alleen maar, en dan alle tijd en moeite om alle onderdelen in een andere kast over te zetten... (Of de kosten als je dat laat doen.)

Veel succes met de afhandeling, en ik hou dit topic de komende dagen in de gaten.

--edit--

Hoe is het pakket verzonden? als gewone pakketzending, of aangetekend en verzekerd? (en in het geval van verzekerd, tot welk bedrag?)

[ Bericht 14% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 03-11-2005 03:21:55 ]
Nembrionicdonderdag 3 november 2005 @ 03:19
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:00 schreef PDOA het volgende:
Aanklagen dat tuig.
Leuke mensen altijd die dit roepen

AANKLAGEN! ER IS ONS EEN GROOT ONRECHT AANGEDAAN!
Hoeveel aanklachten worden er nou daadwerkelijk gedaan joh? Het is geen moordzaak

TPG zal waarschijnlijk wel vergoeden...
#ANONIEMdonderdag 3 november 2005 @ 13:09
quote:
Op donderdag 3 november 2005 03:14 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zal als ik jou was een compleet nieuw systeem eisen!

Met alleen een nieuwe case mats je die postmongolen alleen maar, en dan alle tijd en moeite om alle onderdelen in een andere kast over te zetten... (Of de kosten als je dat laat doen.)

Veel succes met de afhandeling, en ik hou dit topic de komende dagen in de gaten.

--edit--

Hoe is het pakket verzonden? als gewone pakketzending, of aangetekend en verzekerd? (en in het geval van verzekerd, tot welk bedrag?)
Aangetekend verzonden en volgens mij niet verzekerd ( of verzekerd tot 500 ) ik weet het niet zeker.

Het wachtten is nog steeds op de afhandeling van tpg, ik ga geen nieuwe hardware eisen omdat ik dan waarschijnlijk al mn hardware dat ik nu heb in moet leveren en verder lijkt alles te werken, als het over een week er mee stopt weet ik waar ik moet zijn iig
SaferSephydonderdag 3 november 2005 @ 13:35
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:45 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

bij deze

TNT

TPG
je vergeet:

Talpa
Spleedvrijdag 4 november 2005 @ 19:21
Dan ga je het de volgende keer lekker zelf brengen en weer ophalen... dan weet je zeker dat er niks gebeuren kan
pc-fr34kvrijdag 4 november 2005 @ 20:02
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:21 schreef Spleed het volgende:
Dan ga je het de volgende keer lekker zelf brengen en weer ophalen... dan weet je zeker dat er niks gebeuren kan
Of je leest het topic door en weet dat dat te ver was. .
F4T4L_3RR0Rdonderdag 17 november 2005 @ 20:22
Al wat meer bekend? (Ben wel nieuwsgierig)
#ANONIEMdonderdag 17 november 2005 @ 23:28
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Al wat meer bekend? (Ben wel nieuwsgierig)
Nou het zit m zo, de tpg was langsgeweest om een schaderapport op te maken. Ik kreeg een klef schetspapiertje met daarop wat ingevulde gegevens en ik zou het nog wel horen ( ik had mn pc NIET mee laten nemen omdat ik hem nodig had voor school. ) Een kleine week later werd ik gebeld door een vriendelijke dame die mij vroeg of het mogelijk was om mijn pc toch te laten ophalen omdat de afdeling onderzoek hem nodig had om eventuele schade / vernieling te onderzoeken en een schaderapport / aangifteforulier in te vullen. Ik heb daarmee ingestemd en de dag erna kwam een man de pc ophalen. De pc teruggestuurd in dezelfde doos en ik kreeg geen briefje / afgifteformulier whatsoever. "Het gaat op goed vertrouwen" zei de meneer die hem op kwam halen.

Het ophalen is vorige week zaterdag gebeurd. Ik heb in de tussentijd niks gehoord van TPG. Geen ontvangst bericht en geen belletje over hoe en wat. Ik heb al een keer gebeld maar er werd mij gezegd dat de pc in behandeling was.

Het is afwachten en ik hoop op schadevergoeding. Ik heb er wel weinig vertrouwen in though. Ik hou jullie up-2-date
Maurodonderdag 17 november 2005 @ 23:30
Wat een sof
gebrokenglasdonderdag 17 november 2005 @ 23:51
Wat raar dat je geen bewijs krijgt. Zo'n duur apparaat. Is eigenlijk niet in de haak. Straks zegt TPG nog van "hoezo PC we weten van geen PC, we weten van niets." Laten we hopen op een goede afloop.
F4T4L_3RR0Rvrijdag 18 november 2005 @ 01:57
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat raar dat je geen bewijs krijgt. Zo'n duur apparaat. Is eigenlijk niet in de haak. Straks zegt TPG nog van "hoezo PC we weten van geen PC, we weten van niets." Laten we hopen op een goede afloop.
Als dat zo zal zijn gelijk de krant bellen. Als z'n verhaal geplaatst zal worden kan je tientallen reacties krijgen, en krijg je gratis computers aangeboden.
#ANONIEMdinsdag 22 november 2005 @ 12:39


Net gebeld met tpg, na fucking 20 minuten van doorverbinden en wachttijden kreeg ik een of ander meno pauze wijf eraan. Ik vriendelijk die zooi uitleggen en gevraagd of ze wist hoelang het nog gaat duren. Ze snapte het blijkbaar niet met dr MBO niveau. Ik nogmaals:

"Mijn pc is opgehaald door een koerier en is in behandeling voor een onderzoek naar de schade, ik zou, aangezien ik in 1,5 week tijd nog niks heb gehoord, graag weten hoelang het nog gaat duren, aangezien ik de pc nodig heb voor mijn studie en privedoeleinden" ( ik zei deze zin serieus Soms sta ik echt versteld van de netjesheid die ik tegen een IQ loos iets kan opbrengen )

- Maar heeft u een onderzoek gestart dan?
" Hoe bedoeld u precies? "
- Nou gewoon, u zegt dat uw pc in behandeling is voor een onderzoek, heeft u een onderzoek gestart ?
" Ik heb zelf geen onderzoek gestart als u dat bedoeld, mijn pc is gewoon opgehaald en is als het goed is in onderzoek bij u "
- Ja maar heeft u dan een onderzoek gestart ?

$#!@^^!$^!#$^!#$^!#$^!^ GRAFTEEF! NEE SNOL BEN JE DOM!!!!!1 !!!4#@$!%%!@#%

" Nou nee mevrouw, mijn pc is gewoon opgehaald door uw bedrijf"
- Maar wat wilt u nu weten dan ?
" Hoelang het nog duurt voordat ik mijn pc weer heb "
- Ik snap uw vraag niet meneer, u verteld wel vanalles maar u vertelt niet wat ik moet weten
" Wat moet u weten dan ? "
- Heeft u een onderzoek gestart ?



Waarom kunnen ze geen fatsoenlijke snollen inhuren, selecteren ze daar op domheid ?

MUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH

Uiteindelijk vroeg ze om mn postcode, moest ik ( not kidding ) 10 minuten wachtten en vervolgens deelde ze me mede dat ik hun nooit gebeld had maar alleen ge-emailed. Ik vervolgens uitgelegd hoe en wat en toen kwam ze met het enige ZINNIGE nieuws na 30 minuten van mn leven te hebben weggegooid dat er een onderzoek was gestart door Gistron, dat onderzoek ging ongeveer 2 weken duren en daaruit zou blijken of de schade te verhalen is op de tpg.

Ik weet nu dus nog steeds niet WAAR mijn pc is, en HOELANG het gaat duren ( ja ongeveer 2 weken maar het kan ook langer ) en of ik hem UBERHAUPT nog terug ga zien ( geen bewijs van afgifte gekregen remember ( dat bleek trouwens de 'normale' gang van zaken daar, dat ze geen afgiftebewijzen geven )).

Wat een goor kutbedrijf met lompe medewerkers

TPG

edit:

kijk ZO: Go Creative !!! kan het ook !!!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2005 13:31:13 ]
Nembrionicdinsdag 22 november 2005 @ 12:43
Die zie je nooit meer....TE-RUG!
bigben04dinsdag 22 november 2005 @ 12:53
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:39 schreef SuperFruitig een heel verhaal
Het was vast niet je bedoeling, maar ik lig helemaal dubbel

Oja, en ik wens je veel sterkte
Mikkiedinsdag 22 november 2005 @ 13:06
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:34:42 ]
Murazor4096dinsdag 22 november 2005 @ 13:12
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:39 schreef SuperFruitig het volgende:
.....


Maar ik leef met je mee. Ik ben vorige week telefonisch twee uur lang van Planet Internet naar KPN gestuurd en vice versa. En als je weet hoe lang de wachttjiden bij Planet zijn is dat ook geen pretje.

[ Bericht 3% gewijzigd door Murazor4096 op 22-11-2005 23:03:28 ]
MMaRsudinsdag 22 november 2005 @ 13:20
Tgp
White_Wolfdinsdag 22 november 2005 @ 13:38
DHL is goed!
MarkPetersewoensdag 23 november 2005 @ 00:33
Wtf ik heb ook nooit problemen met TPG gehad, behalve dus 1x, jawel, met GISTRON. Was ook een pakket en dat is nooit aangekomen. Heeft me een half jaar gekost om uiteindelijk mijn geld terug te krijgen van die eikels. Wie er nou de schuld had weet ik niet, maar het is wel toevallig. Ook steeds dat verhaal.... onderzoek hier onderzoek daar.

Offtopic..... die case op die duitse site..........WTF!!!! :D:D
#ANONIEMwoensdag 23 november 2005 @ 00:58
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:33 schreef MarkPeterse het volgende:
Wtf ik heb ook nooit problemen met TPG gehad, behalve dus 1x, jawel, met GISTRON. Was ook een pakket en dat is nooit aangekomen. Heeft me een half jaar gekost om uiteindelijk mijn geld terug te krijgen van die eikels. Wie er nou de schuld had weet ik niet, maar het is wel toevallig. Ook steeds dat verhaal.... onderzoek hier onderzoek daar.

Offtopic..... die case op die duitse site..........WTF!!!! :D:D
Ga er maar vanuit dat het tpg is geweest.

Gistron is een professionele zaak met een goede naam. Deze zal er echt alles aan doen om er voor te zorgen dat die naam ook goed blijft. Tpg is een (te) grootschalig bedrijf met een monopolipositie en blijkbaar met een doofblind iemand die personeel aanneemt. Iedere malloot kan er dus in de pakketservice of callcenter gaan werken. Je pc ( pakketje ? ) staat ondertussen fijn bij een ( ex ) medewerker van tpg te pronken en jij kan achter de feiten aanlopen. Waar ik nu dus ook bezig mee ben
LennyKravitzwoensdag 23 november 2005 @ 01:11
quote:
De pc teruggestuurd in dezelfde doos en ik kreeg geen briefje / afgifteformulier whatsoever. "Het gaat op goed vertrouwen" zei de meneer die hem op kwam halen.
Goed vertrouwen?... totale onzin... een afgiftebrief eisen... anders heb je strax helemaal geen poot om op te staan...
Senecawoensdag 23 november 2005 @ 01:18
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:11 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

Goed vertrouwen?... totale onzin... een afgiftebrief eisen... anders heb je strax helemaal geen poot om op te staan...
Wat Lenny zegt. Goed vertrouwen bij bedrijven is imho nogal naief.
gebrokenglaswoensdag 23 november 2005 @ 23:07
Niet best dit.
#ANONIEMdinsdag 6 december 2005 @ 14:32
Nou hang on to your helmets.

Vandaag nogmaals gebeld met tpg, na weer 20 minuten zon geblondeerde rtl4snol uit hebben te leggen hoe en wat ( waarom schrijven ze dit nergens op bij de tpg ) snapte ze het half en werd mij verteld dat ze niks lieten weten aan mij maar dat de communicatie via Gistron zou verlopen. Vervolgens Gistron gebeld en toen werd me daar verteld dat ze helemaal geen pc binnen hebben gekregen ter reparatie !!!

!

Dus ik die vrouw uitleggen van: Ik heb geen bewijs van afgifte en dergelijk en ook geen track n trace nummer omdat iemand van de tpg hem op heeft gehaald. Ik zei: Ik ben dus echt bang dat mijn pc gewoon weg is dadelijk. Mevrouw zei dat ik niet op de feiten vooruit moest lopen ( -_- ) En ze zou het een en ander gaan regelen voor me. Ze zou me bellen als ze meer wist.

dag lief pctje van me Het was leuk zolang het geduurt heeft

TPG
DaRalphdinsdag 6 december 2005 @ 14:35
told ya.. niet opsturen voor 30 euro >_<
#ANONIEMdinsdag 6 december 2005 @ 14:39
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:35 schreef DaRalph het volgende:
told ya.. niet opsturen voor 30 29,95 euro >_<
niet bijdehand doen snolletje. Die honden moeten met hun gore tpg poten van mn case af blijven en ja ik weet dat ik die kutpc nooit op had moeten sturen maar het gaat niet om die 30 euro maar om het principe

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2005 14:40:50 ]
#ANONIEMdinsdag 6 december 2005 @ 15:12
WAT DE FUCK!?

De medewerker van Gistron belde net terug, ze had contact gehad met TPG maar de TPG wist niet waar mn pc was. De vrouw zei dat ze me morgen terug zou bellen als ze meer wist van de TPG. Het kon namelijk goed dat de pc vernietigd was.

Ik zei: ah okay dan hoor. .. WAT ?!?!?!

VERNIETIGD ?

Hoe bedoeld u dat ?
- Nou dat ze hem vernietigd hebben, maar dan krijgt u hem gewoon vergoed van de tpg.

JA FLIKKER OP ZEG. VERGOED ?! En AL !?!?!? mn fucking schoolwerk dan ? En ALLE zooi die daar op stond ?!



Zijn er hier huisrechters in de zaal ? Want ik ga echt iemand aanklagen hiero

AAAAAAAAAAAAAARGH! En mn fotos en mn projectwerk en mn zooi die ik nog moet inleveren en mn hele studie en toekomst staan op dat ding. Laat staan mn sociale leven


!!!!!

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2005 15:14:22 ]
XcUZ_Medinsdag 6 december 2005 @ 15:15
Nou, daar ben je mooi mee dan
Steijndinsdag 6 december 2005 @ 15:19
Wat een soap
Repeatdinsdag 6 december 2005 @ 15:37
Wijze les: Altijd verzekerd versturen dit soort dure dingen.
Repeatdinsdag 6 december 2005 @ 15:38
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:12 schreef SuperFruitig het volgende:
WAT DE FUCK!?

De medewerker van Gistron belde net terug, ze had contact gehad met TPG maar de TPG wist niet waar mn pc was. De vrouw zei dat ze me morgen terug zou bellen als ze meer wist van de TPG. Het kon namelijk goed dat de pc vernietigd was.

Ik zei: ah okay dan hoor. .. WAT ?!?!?!

VERNIETIGD ?

Hoe bedoeld u dat ?
- Nou dat ze hem vernietigd hebben, maar dan krijgt u hem gewoon vergoed van de tpg.

JA FLIKKER OP ZEG. VERGOED ?! En AL !?!?!? mn fucking schoolwerk dan ? En ALLE zooi die daar op stond ?!



Zijn er hier huisrechters in de zaal ? Want ik ga echt iemand aanklagen hiero

AAAAAAAAAAAAAARGH! En mn fotos en mn projectwerk en mn zooi die ik nog moet inleveren en mn hele studie en toekomst staan op dat ding. Laat staan mn sociale leven


!!!!!


lompe actie kerel, iedere triangeljosti weet toch dat ie zn data moet backuppen voordat ie zn pc wegstuurt?
Mikkiedinsdag 6 december 2005 @ 15:40
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:34:43 ]
longinusdinsdag 6 december 2005 @ 15:45
Wie stuurt zijn PC nou op zonder bewijs en zonder back-up te hebben gemaakt.
Ik heb zelfs foto's gemaakt van mijn spullen voor ik het ter garantie opstuurde, zodat ik schade kon klaimen als zij het verklooit hadden. Vertrouw niemand op zijn blauwe ogen, je hebt tenslotte ook een firewall en virusscanner op je pc zitten.
Repeatdinsdag 6 december 2005 @ 15:49
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:40 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dan nog. Er staat dat de schade wellicht vergoed wordt, maar dan is TS nog steeds z'n waardevolle gegevens kwijt.
TS is debiel omdat ie niet backupt voordat ie zn pc wegstuurt, dan kan je erop wachten natuurlijk
#ANONIEMdinsdag 6 december 2005 @ 15:51
Als jullie kutmongolen nou ff het topic doorlezen ipv met je 10 hercencellen hier wat neer te plempen

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2005 15:51:46 ]
F4T4L_3RR0Rdinsdag 6 december 2005 @ 17:55
SuperFruitig: Als ik jou was zal ik duidelijke informatie van de TPG eisen in een termijn van laten we zeggen een week.

Mocht je PC vernietigd zijn, dan is dat zonder overleg gebeurt en zal ik ook schade verhalen op de verloren data.

Anders contact proberen te zoeken met bijvoorbeeld de Telegraaf, die smullen wel van zo'n verhaal.
Skvdinsdag 6 december 2005 @ 18:05
Pak de media er bij, zal je zien hoe lief ze ineens zijn..
Slagerdinsdag 6 december 2005 @ 18:12
HAHAHHA !!! prachtig zulke dingen!!
adnansupernewdinsdag 6 december 2005 @ 18:29
heheh effe tvptje hoor..hehe heb nu al een half uur van mijn leven in het verhaal geinvesteerd

SuperFruitig...claimen die hap...ik heb zelf bij tpg pakketpost gewerkt...ben blij dat er af en toe nog hele dingen aan komen...
#ANONIEMwoensdag 7 december 2005 @ 13:28
Nou nou...

Vandaag een belletje gekregen van de enige medewerker bij de TPG die wel kan lezen en schrijven. Ik had de aardige mevrouw al eens aan de telefoon gehad en ze wist me te vertellen dat de computer nog steeds in Venlo stond ( daar was hij heengebracht nadat ik hem had afgegeven aan de ophalende postbode ). Hij heeft dus 1,5 maand in het hoofdcantoor van Venlo gestaan en er is verder niks mee gebeurd ?! Wat hebben ze hun zaakjes goed in orde daar Ik hoop dat hij net zo beschadigd was als toen ik hem afleverde en dus niet dat hij dalijk vergelijkenissen gaat vertonen met de pc op die duitse site

Ik heb gevraagd of ze hem zo snel mogelijk terugbrengen en dat ze dat onderzoek maar in hun hol steken ( niet letterlijk zo gezegd natuurlijk ) en heb hun er op gewezen dat ik dit een asociale gang van zaken vond maar daar ga ik nog over schrijven / me beklagen ergens. ( Als iemand een idee heeft hoe ik dit het beste kan gaan doen, zeg het )

Ik wacht dus op morgen, de dag dat ik hopelijk herenigd word met mijn pctje Ik hou jullie op de hoogte van eventuele beklagbrieven en reacties daarop.
XcUZ_Mewoensdag 7 december 2005 @ 14:22
Het zou me gewoon níet verbazen als er zomaar een willekeurige pc wordt bezorgd morgen .
NiTiNdonderdag 8 december 2005 @ 17:22
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het zou me gewoon níet verbazen als er zomaar een willekeurige pc wordt bezorgd morgen .
Inderdaad, en dan een hele oude ofzo
Gaaf topic , lullig voor de ts helaas .
NoBody122donderdag 8 december 2005 @ 17:52
de vraag is nu natuurlijk of TS een PC heeft gekregen met de post vandaag
LennyKravitzdonderdag 8 december 2005 @ 17:58
ben zeer benieuwd naar de stand van zaken...
joshus_catdonderdag 8 december 2005 @ 18:35
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:52 schreef NoBody122 het volgende:
de vraag is nu natuurlijk of TS een PC heeft gekregen met de post vandaag
En in welke staat
#ANONIEMdonderdag 8 december 2005 @ 18:35
Nou goed, net met het thuisfront gebeld ( daar werd de pc afgeleverd ). Hij is afgeleverd, ik heb m nog niet getest en van de buitenkant zag hij er hetzelfde uit ( ik hoop de binnenkant ook ). Er is blijkbaar wel een proces verbaal opgesteld maar deze ligt in Leeuwarden ( ) en ik moest maar bellen als ik meer informatie wou ( ? ). Dus morgen maar even een belletje nadat ik hem getest heb.

De postbode zelf ( die de computer vandaag had afgeleverd ) vond het geen stijl en schandalig hoe het gegaan is. Ik denk dat ik nog achter dat proces verbaal aan ga en een brief schrijf naar tpg directie. Kijken of het IETS uithaald.

Wel kut dat ik dus nog gigantische onkosten heb liggen maken ( in tijd gezien dan ) maargoed, dat is blijkbaar iets waar de tpg zich niet voor interesseert.

TPG: He bah, klanten
maestro1980vrijdag 9 december 2005 @ 00:12
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[...]
Vandaag een belletje gekregen van de enige medewerker bij de TPG die wel kan lezen en schrijven. [...]


superverhaal btw. (cker nu pctje lief weer terug is)
1 van de betere klb topics van de laatste tijd volgens mij.
Nu hopen dat de TS nog een goede manier van rellen vind om de boel een beetje wakker te schudden daar
#ANONIEMvrijdag 9 december 2005 @ 08:48
poeh wat heb jij geluk dat je hem terug hebt! En nu wel ff je data backuppen voordat je hem wegstuurd he!
#ANONIEMvrijdag 9 december 2005 @ 11:06
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 08:48 schreef Scorpie het volgende:
poeh wat heb jij geluk dat je hem terug hebt! En nu wel ff je data backuppen voordat je hem wegstuurd he!
Yes sirrio!

Ik heb nog naar leeuwarden gebeld ivm dat schaderapport en nu wordttie mooi.

Tpg zegt dat ik niks kan claimen aan hun maar dat ik bij gistron aan moet kloppen omdat zij gekozen hebben voor tpg ( sorry Croga ). Ik krijg dus GEEN kopie van het proces verbaal en kan waarschijnlijk niks doen totdat gistron mijn pc weer heeft om te onderzoeken ( wat niet gaat gebeuren overigens)

Ik vind dit echt een laffe actie van tpg. ZIJ slopen mijn pc dus dan zijn ZIJ verantwoordelijk lijkt me zo. Ik zie het nu als een klein kind wat zn schuld wil afschuiven op iemand anders ( ook als is dat juridisch misschien de procedure, het blijft gewoon laf ).

Verder vraag ik me af waarom mijn pc dan zo nodig naar dat zooitje ongeregeld van de TPG moest en waarom ik hem niet meteen naar Gistron heb gestuurd. Hij heeft gewoon 1,5 in een vochtig hoekje gestaan ergens bij dumpplaats tpg Venlo

Ik bel vanmiddag even naar Gistron en dan kan ik mijn pc meteen uittesten. Ik hoop dat ze het vergoeden zonder dat ze mijn pc nodig hebben ( ik stuur wel wat foto's op ofzo ) Maar ik ben bang dat ik dit zelf aan het betalen kom.

wat een matigheid
joshus_catvrijdag 9 december 2005 @ 11:14
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:06 schreef SuperFruitig het volgende:


Tpg zegt dat ik niks kan claimen aan hun maar dat ik bij gistron aan moet kloppen
Dat is op zich correct. Als jij je PC hebt afgelevert bij gistron, heb je alleen te maken met gistron. Dat-ie door TPG terugbezorgd wordt is niet relevant voor jou: jij hebt alleen te maken met gistron. Als gistron begint te miepen dat je bij TPG moet zijn, herhaal dan dat *zij* dat dan maar met TPG moeten uitvechten, maar dat jij hun aansprakelijk stelt, omdat je met hun een contract bent aangegaan. Oftewel, Gistron moet TPG aansprakelijk stellen, jij niet.

Wel nog even uitkijken dat ze niet op de proppen komen met allerlei beperkingen volgens hun algemene voorwaarden.

Het wordt wat lastiger als je 'm zelf hebt verstuurd met TPG post naar Gistron; maar in dat geval is het een typisch geval van 'hebben jullie mij gebeld om te zeggen dat-ie stuk aankwam? Nee? Dan ga ik (en TPG post met mij) ervan uit dat-ie door jullie is gesloopt. TPG post claimt dat-ie in prima staat is aangeleverd.'

[ Bericht 8% gewijzigd door joshus_cat op 09-12-2005 11:22:38 ]
xmanvrijdag 9 december 2005 @ 12:33
Damn..veel succes nog TS!
Crogavrijdag 9 december 2005 @ 12:36
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Tpg zegt dat ik niks kan claimen aan hun maar dat ik bij gistron aan moet kloppen omdat zij gekozen hebben voor tpg ( sorry Croga ).
I'm not gonna say I told you so..... but I did tell you so
ChrisM55vrijdag 10 februari 2006 @ 11:23
Mensen, niets breekbaars laten bezorgen door TPG oid.

De bezorgers willen allemaal zsm klaar zijn en daarbij boeit het ze echt niet of t om een PC gaat van een paar duizend euro of een trui van 50 euro.
#ANONIEMvrijdag 10 februari 2006 @ 11:24
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:23 schreef ChrisM55 het volgende:
Mensen, niets breekbaars laten bezorgen door TPG oid.

De bezorgers willen allemaal zsm klaar zijn en daarbij boeit het ze echt niet of t om een PC gaat van een paar duizend euro of een trui van 50 euro.
Tering, schop anders even een topic van 3 maanden oud
stigchelvrijdag 10 februari 2006 @ 11:33
Ik heb een keer tegen TPG geprocedeerd, omdat ze mijn postbus hadden afgesloten. Iemand op het postkantoor had bedacht dat we verhuist waren en die bus dicht gegooid. Precies in die periode een enorm project uit staan met een binnenkomende poststroom van hier tot tokio. Respondenten hebben allemaal hun enquete retour gekregen met de mededeling, geadresseerde vertrokken. Nee dat is lekker voor een onderzoeksbureau.

Advocaat er tegenaan gegooid, eindresultaat de standaardvergoeding voor problemen met postbussen van 300 euro, meer zat er niet in, TPG had zich slinks van alle aansprakelijk gevrijwaard. Tot op de dag van vandaag bel ik altijd achter mijn eigen fokking post aan om te controleren of TPG het proces niet heeft verneukt. Het is potdikke hun core business.

En dan jou computer, werkelijk godsgeklaagd. Kunnen we daar geen cartoons over tekenen. Al die verspilde moslimwoede op een direct doel richten.
GSivrijdag 10 februari 2006 @ 15:38
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:06 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Yes sirrio!

Ik heb nog naar leeuwarden gebeld ivm dat schaderapport en nu wordttie mooi.

Tpg zegt dat ik niks kan claimen aan hun maar dat ik bij gistron aan moet kloppen omdat zij gekozen hebben voor tpg ( sorry Croga ). Ik krijg dus GEEN kopie van het proces verbaal en kan waarschijnlijk niks doen totdat gistron mijn pc weer heeft om te onderzoeken ( wat niet gaat gebeuren overigens)

Ik vind dit echt een laffe actie van tpg. ZIJ slopen mijn pc dus dan zijn ZIJ verantwoordelijk lijkt me zo. Ik zie het nu als een klein kind wat zn schuld wil afschuiven op iemand anders ( ook als is dat juridisch misschien de procedure, het blijft gewoon laf ).

Verder vraag ik me af waarom mijn pc dan zo nodig naar dat zooitje ongeregeld van de TPG moest en waarom ik hem niet meteen naar Gistron heb gestuurd. Hij heeft gewoon 1,5 in een vochtig hoekje gestaan ergens bij dumpplaats tpg Venlo

Ik bel vanmiddag even naar Gistron en dan kan ik mijn pc meteen uittesten. Ik hoop dat ze het vergoeden zonder dat ze mijn pc nodig hebben ( ik stuur wel wat foto's op ofzo ) Maar ik ben bang dat ik dit zelf aan het betalen kom.

wat een matigheid
Wat ik zou doen in een dergelijke situatie is de TPG minstens net zoveel schade berokkenen dan zij jou hebben aangedaan.

Steek een brievenbus in de fik of steek de banden lek van de TPG busjes. Ontwricht de sorteercentrale door een poederbrief te sturen.
NoBody122zaterdag 11 februari 2006 @ 19:45
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 15:38 schreef GSi het volgende:

[..]

Wat ik zou doen in een dergelijke situatie is de TPG minstens net zoveel schade berokkenen dan zij jou hebben aangedaan.

Steek een brievenbus in de fik of steek de banden lek van de TPG busjes. Ontwricht de sorteercentrale door een poederbrief te sturen.
Alsof je daar iets mee opschiet
Yildizzaterdag 11 februari 2006 @ 20:01
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:33 schreef stigchel het volgende:
Ik heb een keer tegen TPG geprocedeerd, omdat ze mijn postbus hadden afgesloten. Iemand op het postkantoor had bedacht dat we verhuist waren en die bus dicht gegooid. Precies in die periode een enorm project uit staan met een binnenkomende poststroom van hier tot tokio. Respondenten hebben allemaal hun enquete retour gekregen met de mededeling, geadresseerde vertrokken. Nee dat is lekker voor een onderzoeksbureau.

Advocaat er tegenaan gegooid, eindresultaat de standaardvergoeding voor problemen met postbussen van 300 euro, meer zat er niet in, TPG had zich slinks van alle aansprakelijk gevrijwaard. Tot op de dag van vandaag bel ik altijd achter mijn eigen fokking post aan om te controleren of TPG het proces niet heeft verneukt. Het is potdikke hun core business.

En dan jou computer, werkelijk godsgeklaagd. Kunnen we daar geen cartoons over tekenen. Al die verspilde moslimwoede op een direct doel richten.
Zo, wat n kutzooitje slecht geregeld dan.
Sirolfzaterdag 11 februari 2006 @ 20:07
2 woorden: VARA Kassa
(of TROS Radar natuurlijk)
rekenwonderzaterdag 11 februari 2006 @ 20:11
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijkt wel alsof ze er mee hebben lopen gooien ofzo!
Ah, je weet hoe het bij de posterijen werkt...
Skvzaterdag 11 februari 2006 @ 20:53
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 15:38 schreef GSi het volgende:

[..]

Wat ik zou doen in een dergelijke situatie is de TPG minstens net zoveel schade berokkenen dan zij jou hebben aangedaan.

Steek een brievenbus in de fik of steek de banden lek van de TPG busjes. Ontwricht de sorteercentrale door een poederbrief te sturen.
MBO-er
Bonzi_Buddyzaterdag 11 februari 2006 @ 21:04
FOTO'S DOEN HET NIET!!!!

[/schreeuw]
dr.dunnozaterdag 11 februari 2006 @ 21:07
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:13 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Fout,

Zodra gistron het verstuurd is het in de handen van de tpg. Zij moeten er op toezien dat het pakket fatsoenlijk afgeleverd wordt. Dit is gewoon ronduit schandalig. Een pakket openmaken en vervolgens ook nog eens met een schroevendraaier ( oid ) er zo in liggen porren. Je ziet precies waar ze dat ding in hebben gestopt
fout ; TS doet zaken met gistron, niet met tpg ; tpg is een door gistron ingeschakelde derde en derhalve heeft gistron derdenaansprakelijkheid ; ze kunnen dus niet afschuiven op tpg en zijn zelf schadeplichtig, maar op hun beurt dienen zij dan weer aansprakelijkheid bij tpg te leggen.
Doderokzaterdag 11 februari 2006 @ 21:20
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 15:38 schreef GSi het volgende:

[..]

Wat ik zou doen in een dergelijke situatie is de TPG minstens net zoveel schade berokkenen dan zij jou hebben aangedaan.

Steek een brievenbus in de fik of steek de banden lek van de TPG busjes. Ontwricht de sorteercentrale door een poederbrief te sturen.


nog te bestellen bij www.loompanics.com
ze houden momenteel hun Going-Out-Of-Business Sale, de ironie

kent iemand een vergelijkbare boekhandel?
#ANONIEMzondag 12 februari 2006 @ 03:57
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:07 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

fout ; TS doet zaken met gistron, niet met tpg ; tpg is een door gistron ingeschakelde derde en derhalve heeft gistron derdenaansprakelijkheid ; ze kunnen dus niet afschuiven op tpg en zijn zelf schadeplichtig, maar op hun beurt dienen zij dan weer aansprakelijkheid bij tpg te leggen.
Klopt ik had het al gerectificeerd in een van mn post

Wel goed dat het topique nog open is. Ik heb er verder niks meer van gehoord en zit nu met een brakke pc-case te pc-en. Alles werkt ( gelukkig ) maar de schade is voor mezelf. One lesson learned iig, ik stuur niks meer via tpg/tnt.