quote:
Stukje vilt op de wieltjes.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]![]()
Zolang ie geen krassen maakt op de parketvloer...
DeTolk, de man van de oplossingen!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:29 schreef DeTolk het volgende:
Stukje vilt op de wieltjes.
He net gister 4 stoelen voorzien van een stukje vilt om beschadigingen aan het laminaat te voorkomen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
DeTolk, de man van de oplossingen!
Dennis paardestaart is beter ...quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
He net gister 4 stoelen voorzien van een stukje vilt om beschadigingen aan het laminaat te voorkomen.
PS. Ik ben Nico Z. hoor
* SCH pinkt ontroerd een traantje weg door de enorme liefde die er uit bovenstaande zin spreektquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik sta aan de ene kant ook helemaal niet negatief tegenover het aanschaffen van een kat.
quote:Friese whisky op de markt
Naast de bekende Friese kruidenbitters als Berenburg bestaat er nu ook Friese whisky. Bierbrouwerij Us Heit (onze vader) uit Bolsward brengt de whisky op de markt met de naam Frysk Hynder, wat Fries paard betekent.
Eigenaar Aart van de Linde kwam een aantal jaren geleden op het idee om naast bier ook whisky te maken. "Us Heit bier is eigenlijk bier voor Friesland. Met deze Friese whisky willen we het bedrijf uitbreiden en ons op een grotere markt richten'', aldus Van der Linde.
Schotse manier
Na ruim drie jaar rijpen in gebruikte eiken houten vaten is het moment aangebroken om de whisky te proeven. Er zijn zo'n
tienduizend flessen Friese whisky beschikbaar. De volgende voorraad ligt al te rijpen. De whisky wordt op de Schotse manier gemaakt.
Dat wil zeggen dat de drank twee destillaties ondergaat en vervolgens drie jaar in gebruikte vaten wordt opgeslagen. Per gecertificeerde en genummerde fles kost de malt whisky 37,50 euro.
gerucht ging eerder ook al van Connie Breukhovenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:24 schreef DeTolk het volgende:
Gerucht: Rachel Hazes in Playboy?
* rilll.
Vind 't nu niet gek meer dat Hazes aan de drank was.
Wij hebben gisteren ook alle meubels onder handen genomen ter bescherming van onze parketvloer.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:34 schreef DeTolk het volgende:
He net gister 4 stoelen voorzien van een stukje vilt om beschadigingen aan het laminaat te voorkomen.
drie jaar oud, en er dan 37,50 voor vragen?!?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Deze bocht wil toch niemand drinken, en al helemaal niet voor die prijs?
hondenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:14 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dan zeggen "voordeur erin....gelijk bij de achterdeur er weer uit..."![]()
Of je neemt een hond![]()
Van uitstel komt afstelquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik wil alleen eerst een half jaartje gesettled zijn, en de leren bank al eventjes hebben, voordat ik aan een kat wil beginnen.
of fokke met zn bovenfreesquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:36 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dennis paardestaart is beter ...
dat was geen gerucht, gelukkig dat de fotograaf die ze wilde niet kon anders had ze er echt ingestaanquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gerucht ging eerder ook al van Connie Breukhoven
Waarom??quote:
Die past niet bij het interieur!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:41 schreef Bluezz het volgende:
Naast je bank gewoon dit afzichtelijk ding neerzetten
[afbeelding]
k ben ook niet voor katten, maargoed honden:quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:42 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waarom??
- het loopt niet over het aanrecht![]()
- het luisterd....
- het poept en plast netjes buiten...
+ Friesquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
drie jaar oud, en er dan 37,50 voor vragen?!?
Ik verwacht er niet veel van nee
veel plezier Pascalquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:47 schreef VoreG het volgende:
"Zo ik gooi er maar eens een DVD'tje in"
The Exorcist: The Beginning
nou prachtigquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
honden![]()
één van de mooiste dieren die er zijn
Was daar gisteren geen reportage over???quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:47 schreef VoreG het volgende:
jaloers isquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:47 schreef VoreG het volgende:
Niet iedere ras, maar over het algemeen wel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
honden![]()
Labradorquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet iedere ras, maar over het algemeen wel.
Misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik met een hond ben opgegroeid.
idd ook de katten weg.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
katten en eendjes gaan helemaal niet samen![]()
Dat wel, maar dan wel bij anderen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
honden![]()
tenminste een slim blondje zo'n Labradorquote:
ik haal zelf de 100 ook welquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
+ Fries
Plus op de markt brengen met certificaat, maar wel in totaal 10.000 liter? Lekker exclusief
Voor 37.50 noemt Golfer (of ik) je zo 100 betere whisk(e)y's op.
dat klopt niet helemaal....quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ben ook niet voor katten, maargoed honden:
het is natuurlijk belachelijk dat jij de stront van dat beest moet opruimen
ze blaffen dat maakt een takke herrie
ze snuffelen in je kruis
ze stinken uit hun bek
ze vreten je arm
ze verliezen overal haren
je kan er lekker 3 keer per dag mee naar buiten
als je een dag weg gaat of op vakantie kan je een oppas regelen
etc. etc.
op vakantie meequote:Op maandag 31 oktober 2005 15:55 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
dat klopt niet helemaal....
onze hond:
- stront opruimen alleen in onze "grote kattenbak"![]()
- blaft heel af en toe...
- snuffelt niet in kruis....(afgeleerd)
- stinkt niet uit bek...(krijgt hij iets voor)
- vreet ons niet arm....(hond kost ongeveer evenveel als kat)
- verliest amper haren...(goede ras uitgekozen)
- 3 keer op een dag naar buiten is juist lekker
- op vakantie gaat hij mee....een dag weg gaat hij naar schoonouders
al met al valt het wel mee....
Je kunt natuurlijk op alle slakken zout leggen....quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op vakantie meedan valt er heel wat af
amper haren verliezen is dus wel wat verliezen
kost net zoveel als een kat, ook katten
Blaft af en toe..... blaft dus
en een hond in een kattenbak is natuurlijk slecht voor het ego van de hond
hoe heet je hond eigenlijk want honden hebben vaak belachelijke namen
een eend is dan ook eigenlijk geen huisdier en rubbereneendjes poepen nergensquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:02 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk op alle slakken zout leggen....
een eend schijt ook overal![]()
onze hond heet trouwens Rohàn...
gezelligquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:06 schreef Lionheaad het volgende:
Dadedlijk trouwens weer een fijn opfris cursus NEN1010![]()
Dat welquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:30 schreef DIGGER het volgende:
1: Volgens bronnen bij Borrussia Dortmund zal Diego Maradona aanwezig zijn op 13 November in het Westfalenstadion, als speler, voor het afscheidsduel van Julio Cesar.
Dit zal een wedstrijd zijn tussen de BVB dat de CL won in 1997 en een team van vrienden en ex-ploeggenoten.
Ook Roger Milla, Taffarel, Bebeto, Dunga zullen aanwezig zijn en er wordt nog gewacht op een reactie van Vialli, Totti, Del Piero en Baggio
Toch dicht bij huis om zo vele sterren (nog eens) te zien
Honden stinken en snuiten nooit hun neus.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Honden zijn erg...
Ik dacht al waar doet die SCH me aan denkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Honden stinken en snuiten nooit hun neus.
Met lang bruin haar...quote:
Rood haar is zo'n enorme afknapper (vind ik dan!)...quote:
met krullenquote:
En krullenquote:
quote:
Woont bij mij in de buurt een Poolse van 24 met hele mooie lange rode krullen.quote:
Vlag over de kop en neuken voor het vaderland!quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Woont bij mij in de buurt een Poolse van 24 met hele mooie lange rode krullen.
Ze praat Nederlands met een verschrikkelijk geil accent.
![]()
oke, dat ze al wat ouder was dacht ik al te zien. We hebben ook jaren een hond gehad. Helaas een half jaar geleden moeten laten inslapenquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het is een zij. ze is 12. en heel erg verwend
Neuh, ze heeft een mooi gezicht. Vlag is niet nodig.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vlag over de en neuken voor het vaderland!![]()
Maar dat rode haar danquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Neuh, ze heeft een mooi gezicht. Vlag is niet nodig.
Dat is je bovenlip.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:31 schreef SCH het volgende:
Lief hondje - maar hij stinkt door de foto heen
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:13 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik dacht al waar doet die SCH me aan denken![]()
Kan ik me voorstellen, 12 jaar is wel een redelijke leeftijd voor honden, maar laten we hopen dat ze net zo oud gaat worden als onze Shelaquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:28 schreef DeTolk het volgende:
Mooie leeftijd evengoed Bos, maar ik kan 'r nu echt niet missen
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]Bloempje
Leuk weekend gehad neem ik aan dan ?
Ligt aan je stokkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:39 schreef SCH het volgende:
Bluezz, ben jij eigenlijk al overgegaan? Hoe lang duurt zo'n overgang gemiddeld?
Je had geen logische bui?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:26 schreef Gollemrulez het volgende:
* Gollem besteld een krat Hertog Jan aan de bar, om zn tentamen te verdrinken
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:48 schreef SCH het volgende:
TT kan trouwens zo een nummer van Bluf zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |