Dat is je bovenlip.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:31 schreef SCH het volgende:
Lief hondje - maar hij stinkt door de foto heen
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:13 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik dacht al waar doet die SCH me aan denken![]()
Kan ik me voorstellen, 12 jaar is wel een redelijke leeftijd voor honden, maar laten we hopen dat ze net zo oud gaat worden als onze Shelaquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:28 schreef DeTolk het volgende:
Mooie leeftijd evengoed Bos, maar ik kan 'r nu echt niet missen
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]Bloempje
Leuk weekend gehad neem ik aan dan ?
Ligt aan je stokkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:39 schreef SCH het volgende:
Bluezz, ben jij eigenlijk al overgegaan? Hoe lang duurt zo'n overgang gemiddeld?
Je had geen logische bui?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:26 schreef Gollemrulez het volgende:
* Gollem besteld een krat Hertog Jan aan de bar, om zn tentamen te verdrinken
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:48 schreef SCH het volgende:
TT kan trouwens zo een nummer van Bluf zijn.
rood haarquote:
omg waar haal je die calimerosmilley vandaan? ben bang dat k die nog weleens langs ga zien komen in t psv topicquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:17 schreef JaWi het volgende:
Dat had ik dus ook, clauwhee.
Ik denk dat ik eerst even door de scanner moest.
volgens mij zit je sowieso met copyright, dat is iig in bezit van de clubs.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:19 schreef Noca het volgende:
Avond!
Als ik beelden van een wedstrijd in de eredivisie online zet, zit je dan ook met copyright rommel enzo? Of kan dat gewoon.
Ik geloof dat het 25 euro was...quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:22 schreef JaWi het volgende:
Weet iemand toevallig wat de boete is voor openbare dronkenschap?
Ah, moest die kloteagent daarom 4 uur erover doen om dat ding uit te schrijvenquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:25 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik geloof dat het 25 euro was...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |