gezelligquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:06 schreef Lionheaad het volgende:
Dadedlijk trouwens weer een fijn opfris cursus NEN1010![]()
Dat welquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:30 schreef DIGGER het volgende:
1: Volgens bronnen bij Borrussia Dortmund zal Diego Maradona aanwezig zijn op 13 November in het Westfalenstadion, als speler, voor het afscheidsduel van Julio Cesar.
Dit zal een wedstrijd zijn tussen de BVB dat de CL won in 1997 en een team van vrienden en ex-ploeggenoten.
Ook Roger Milla, Taffarel, Bebeto, Dunga zullen aanwezig zijn en er wordt nog gewacht op een reactie van Vialli, Totti, Del Piero en Baggio
Toch dicht bij huis om zo vele sterren (nog eens) te zien
Honden stinken en snuiten nooit hun neus.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Honden zijn erg...
Ik dacht al waar doet die SCH me aan denkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Honden stinken en snuiten nooit hun neus.
Met lang bruin haar...quote:
Rood haar is zo'n enorme afknapper (vind ik dan!)...quote:
met krullenquote:
En krullenquote:
quote:
Woont bij mij in de buurt een Poolse van 24 met hele mooie lange rode krullen.quote:
Vlag over de kop en neuken voor het vaderland!quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Woont bij mij in de buurt een Poolse van 24 met hele mooie lange rode krullen.
Ze praat Nederlands met een verschrikkelijk geil accent.
![]()
oke, dat ze al wat ouder was dacht ik al te zien. We hebben ook jaren een hond gehad. Helaas een half jaar geleden moeten laten inslapenquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het is een zij. ze is 12. en heel erg verwend
Neuh, ze heeft een mooi gezicht. Vlag is niet nodig.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vlag over de en neuken voor het vaderland!![]()
Maar dat rode haar danquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Neuh, ze heeft een mooi gezicht. Vlag is niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |