ik heb de streams niet eens aan staan nu.. volg met een half oog een vage docu op discovery...quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was wel vermakelijk. Beter dan wat er nu in het huis gaande is
Die heb ik wel gezien. Ook een wereldplaat trouwensquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
ook Rumours van Fleetwood Mac kan ik me herinneren.
Gaat het nu eindelijk gebeuren?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:34 schreef regenworm het volgende:
Chantal wordt voor de 2de keer verkracht door rob.
Maar we hebben met ze alle niks gezien
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
OKDan heb ik 'm misschien al eens gezien, ze hadden paar jaar geleden zo'n hele serie over totstandkoming van platen op de BBC, ook Rumours van Fleetwood Mac kan ik me herinneren.
sommige dingen wil je toch niet zien zeg... rob en chantal die samen sex hebben is één van die dingen....quote:
Ja altijd reuze leuk als mensen ergens over vertellen waar je al jaren naar luistert. Kan me zo gauw niet herinneren welke andere platen aan bod kwamen, is alweer een tijd geleden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heb ik wel gezien. Ook een wereldplaat trouwens
Zelfs die zal beter zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb de streams niet eens aan staan nu.. volg met een half oog een vage docu op discovery...
mwah... "A haunted house".... soort van mislukte horror-film met een serieus sausje....quote:
Precies, stam + t, zo moeilijk is dat niet. Onthoud dat nou.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:32 schreef Lamon het volgende:
Je kan toch op zijn minst de moeite nemen om iets wat je goed vind te onthouden. Zo moeilijk is dat niet.
quote:Maar hij moet wel blijven.![]()
![]()
![]()
Hoe dat riedeltje op Go your own way er opeens tussen kwam, was wel leuk om te zien.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja altijd reuze leuk als mensen ergens over vertellen waar je al jaren naar luistert. Kan me zo gauw niet herinneren welke andere platen aan bod kwamen, is alweer een tijd geleden.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:38 schreef Lkw het volgende:
Menno heeft eindelijk een vriendje gevonden in het huis:
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:38 schreef Lkw het volgende:
Menno heeft eindelijk een vriendje gevonden in het huis:
[afbeelding]
Maakt niet uit, we halen Kribbet nooit meer inquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe dat riedeltje op Go your own way er opeens tussen kwam, was wel leuk om te zien.
Wel erg off-topic dit
Ik vind Never Going Back Again zo'n mooi liedje. Kwam die ook voorbij?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe dat riedeltje op Go your own way er opeens tussen kwam, was wel leuk om te zien.
Wel erg off-topic dit
Krijg altijd kippevel tot in mn nek,quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah... "A haunted house".... soort van mislukte horror-film met een serieus sausje....
Go Your Own Way is gaaf.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel erg off-topic dit
Die is live heel erg geweldigquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Never Going Back Again zo'n mooi liedje. Kwam die ook voorbij?
Ook wel erg off-topic dit.![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we halen Kribbet nooit meer in![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Krijg altijd kippevel tot in mn nek,
Als ik dat soort programmas kijk![]()
Ik weet het ook wel, ik doe het alleen niet altijd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:38 schreef Arcee het volgende:
Precies, stam + t, zo moeilijk is dat niet. Onthoud dat nou.![]()
Weet ik niet meer, maar ik heb dan ook een geheugen als een zeef. Kan me met moeite herinneren wat ik gisteravond heb gegetenquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Never Going Back Again zo'n mooi liedje. Kwam die ook voorbij?
let op nu: Het moment supreme: the exorcisme!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:42 schreef teamlead het volgende:
[..]ik ook.. daarom laat ik het ook opstaan.. .beter dan de gemiddelde film
kan de deur niet op slot danquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:43 schreef Rica het volgende:
Rob heeft al moeite met poepen in het huis. En dan trekken ze de deur ook nog open
Father Frank has arrivedquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
let op nu: Het moment supreme: the exorcisme!![]()
Vind t ook wel lekker hoor ff griezelen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:42 schreef teamlead het volgende:
[..]ik ook.. daarom laat ik het ook opstaan.. .beter dan de gemiddelde film
Nee volgens mij niet. Zit alleen een draaiknop op om aan te geven dat ie bezet is.quote:
Deze documentaire is een jaar of 5 oud, iedereen is ook steeds afzonderlijk in beeld, omdat ze om diverse redenen niet allemaal met elkaar spraken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
OKDan heb ik 'm misschien al eens gezien, ze hadden paar jaar geleden zo'n hele serie over totstandkoming van platen op de BBC, ook Rumours van Fleetwood Mac kan ik me herinneren.
dat is vreemdquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:44 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Zit alleen een draaiknop op om aan te geven dat ie bezet is.
The grudge vond ik een zware tegenvaller. Had er veeeel meer van verwacht.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind t ook wel lekker hoor ff griezelen.
The grudge is ook zoiets,
Maar bagger lijkt veel the veel op The Ring.
was volgens mij bij eerdere BB's ook al zo hoorquote:
dan zou ik ook niet echt ontspannen kunnen peopen, denk ikquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:44 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Zit alleen een draaiknop op om aan te geven dat ie bezet is.
Zo was je nooit.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:42 schreef Lamon het volgende:
Ik weet het ook wel, ik doe het alleen niet altijd.
Saw al gezien?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
The grudge vond ik een zware tegenvaller. Had er veeeel meer van verwacht.
Voor later nog "The exorcism of Emily Rose" klaarstaan. Hopelijk is dat eindelijk weer eens wat
Eugh.. je hebt sowieso een camera in je nek.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:46 schreef doka het volgende:
[..]
dan zou ik ook niet echt ontspannen kunnen peopen, denk ik![]()
En wie deden dat dan? Dido en Nathalie? (wilde gok)quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:44 schreef Rica het volgende:
tuurlijk wel.. gewoon relaxed schijten... als iemand de deur opentrekt, krijgt ie daar vanzelf wel spijt vanquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:46 schreef doka het volgende:
[..]
dan zou ik ook niet echt ontspannen kunnen peopen, denk ik![]()
Hoe dat?quote:
Sawquote:
Ik had 'm al op MP3, maar toch bedankt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:44 schreef scanman01 het volgende:
Gert, voor jou:
http://www.filedump.nl/files/Track15.mp3
Ingrid natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
En wie deden dat dat? Dido en Nathalie? (wilde gok)
quote:
Je vliegt zeker even naar Amerika heen en weer?quote:
dat gaat chantal vast niet aardig vinden van menno....quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:50 schreef regenworm het volgende:
Menno pannekoeken aan het bakken terwijl iedereen ligt te slapen.
Nou zijn koude pannekoeken lekker maar ik snap deze actie van menno niet
T2 was toch wel beter dan T1quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoop dat 2 net zo goed is
Meestal zijn 2de delen niets,Kunnen dan niet tippen aan de eerste
Ja precies, jij begrijpt het helemaalquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:50 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Je vliegt zeker even naar Amerika heen en weer?
Ehh.. ehh...quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:49 schreef Gert het volgende:
Wat heerlijk on topic is iedereen hier bezig zeg.
Nou, wat heb je gegeten dan gisteren, Wicked?
De beste van al die Japanse horrorflicks is overigens Dark Water.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind t ook wel lekker hoor ff griezelen.
The grudge is ook zoiets,
Maar bagger lijkt veel the veel op The Ring.
Geen idee. Ik heb het nummer toevallig op die site gevonden ofzo...quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:50 schreef Gert het volgende:
p.s. Scanman er werd mij niet gevraagd een licentie voor dat nummer aan te schaffen. Is het wel legaal?
Roel is er nu ook bij....quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:50 schreef regenworm het volgende:
Menno pannekoeken aan het bakken terwijl iedereen ligt te slapen.
Nou zijn koude pannekoeken lekker maar ik snap deze actie van menno niet
Terminator2 was anders stukken beter als 1quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoop dat 2 net zo goed is
Meestal zijn 2de delen niets,Kunnen dan niet tippen aan de eerste
Ja, en dan perst hij ook nog wat sinaasappeltjes voor zichzelf uit. Laat Rob er maar niet achterkomen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:49 schreef Bocaj het volgende:
Gaat Menno alleen voor zichzelf pannenkoeken bakken?
Zeker nu, T2 staat nog altijd als een huis.quote:
die zijn toch geen vrienden van elkaarquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat gaat chantal vast niet aardig vinden van menno....
Beter DAN.... evengoed ALS....quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Terminator2 was anders stukken beter als 1![]()
Zal ook wel weer over geroddeld gaan worden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:49 schreef Bocaj het volgende:
Gaat Menno alleen voor zichzelf pannenkoeken bakken?
Neeeee T1!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Terminator2 was anders stukken beter als 1![]()
Dark water... JAAAAA!!!! Gezien, vond hem eerder erg zielig als eng (tenminste de usa versie dan tenminste)quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
De beste van al die Japanse horrorflicks is overigens Dark Water.
(En dan liever niet de Amerikaanse versie, al heeft die versie welJennifer Connelly
in de hoofdrol.)
Ohja die was ook wel goedquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
De beste van al die Japanse horrorflicks is overigens Dark Water.
(En dan liever niet de Amerikaanse versie, al heeft die versie welJennifer Connelly
in de hoofdrol.)
Uuhhhhh.... o ja, nog minder dan jij: niks. Ik heb nooit zo'n trek, als ik aan het zuipen en snuiven ben.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ehh.. ehh...
Een boterhammetje?
En jij?
oeps.. sollyquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beter DAN.... evengoed ALS....
Damn!!!
Gisteravond gezien!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dark water... JAAAAA!!!! Gezien, vond hem eerder erg zielig als eng (tenminste de usa versie dan tenminste)
De Japanse versie is ook heel zielig, maar wel met 2 hele enge scenes die de Amerikaanse niet had.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dark water... JAAAAA!!!! Gezien, vond hem eerder erg zielig als eng (tenminste de usa versie dan tenminste)
Whateverquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Uuhhhhh.... o ja, nog minder dan jij: niks. Ik heb nooit zo'n trek, als ik aan het zuipen en snuiven ben.![]()
Menno heeft groot gelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, en dan perst hij ook nog wat sinaasappeltjes voor zichzelf uit. Laat Rob er maar niet achterkomen.
Dan en alsquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beter DAN.... evengoed ALS....
Damn!!!
ja ze moet wel haar record bijkomen in het BB huis gaan halen natuurlijk. Hard werk hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:55 schreef regenworm het volgende:
Chantal gaat haar bed uit om pannekoeken te eten
Kan ik wel vertellen ja, maar 1 keer een ban was voldoendequote:Op zondag 30 oktober 2005 23:54 schreef Coos het volgende:
Bijna alle Pink Floyd liefhebbers op één site samen!![]()
Kan iemand mij vertellen waar ik de hele LP "relics" kan downloaden.
Het enige nummer wat daarvan bekend is geworden is "Arnold Lane", maar de rest was ook beregoed.
het is wel een suffe pindaquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Adamsappel duidelijk te zien. Dus Roel is NIET de transsexueel!
(voor het geval iemand nog twijfelde)
[afbeelding]
Ik was bijna de bios uitgelopen bij T2quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
T verhaal lijn van T1 was heel goed,Maar van T2 waren de effecten veel mooier
Snuiven??quote:
Die met Rosanna bedoel je??quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:55 schreef Day het volgende:
Aangezien we toch zwaar off topic zitten te lullen, ik kan Crash ook aanraden. Wel een andere genre, maar ook een hele goeie film.
bedoel je bijkomen of aankomen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ja ze moet wel haar record bijkomen in het BB huis gaan halen natuurlijk. Hard werk hoor![]()
Ook gisterenavond gekekenquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
Gisteravond gezien!![]()
Aangezien we toch zwaar off topic zitten te lullen, ik kan Crash ook aanraden. Wel een andere genre, maar ook een hele goeie film.
daar krijg je toch geen ban voor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan ik wel vertellen ja, maar 1 keer een ban was voldoende
pffff... aankomen... Gaat echt lekkerquote:
Ik geloof dat mijn email in mijn profiel staatquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan ik wel vertellen ja, maar 1 keer een ban was voldoende
Let even op dan:quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:56 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dan en als![]()
Ik weet nooit welke ik moet zeggen, dus ik lul altijd maar wat
Dat kan niet iedereen hoeft t wat te vinden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik was bijna de bios uitgelopen bij T2En toen kwam er ook nog een dronken vent binnen
![]()
Da's Cronenberg. Maar er is ook een nieuwere, over menselijk onbegrip en tolerantie en racisme als zwaartepunt. Heel goed, maar soms een beetje te belerend.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:59 schreef Bocaj het volgende:
Crash.... was dat niet die film waar iemand 'geilde' op ongelukken met auto's ???
Wat gebeurt er als ik het dan nog steeds verkeerd doequote:Op zondag 30 oktober 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Let even op dan:
Als het groter, kleiner, warmer, kouder, heter, koeler, langer, korter enz enz is... is het DAN
Als het even groot, even klein, even warm, even koud enz enz is... is het ALS
Morgen volgt overhoring!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat gebeurdt er als ik het dan nog steeds verkeerd doe![]()
Dank je voor de uitleg! Ik was van de week weer danig aan het twijfelen. Probeer het er iedere keer in te stampen maar om de een of andere reden blijft het niet hangen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Let even op dan:
Als het groter, kleiner, warmer, kouder, heter, koeler, langer, korter enz enz is... is het DAN
Morgen volgt overhoring!
1. Crash (1987)quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
Er zijn meerdere films die Crash heten. Drie of vier of zo.
Bedankt, ik kopier t ff naar een mn computerquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Let even op dan:
Morgen volgt overhoring!
Dan wordt jij gekielhaaldtquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik dacht deze:quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Met Sandra Bullock. Crash
"Red eye" was ook wel aardig
Ik kan het ook niet onthouden hoor, dus ik doe altijd maar wat ik het beste vind klinken. Mensen snappen toch wel wat ik bedoelquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:02 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dank je voor de uitleg! Ik was van de week weer danig aan het twijfelen. Probeer het er iedere keer in te stampen maar om de een of andere reden blijft het niet hangen.![]()
een week rantsoen van uien en pindaaasquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Blame the 'teacher'quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
die dt is toch goed... is toch ook... wat loopT er daar, wat kookT erover etcquote:
quote:
Ja idd, maar bij zakelijke gesprekken wil ik het wel graag goed doen. Dus vandaar dat ik het wel prettig vind als het een keertje weer opgehaald wordt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:03 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet onthouden hoor, dus ik doe altijd maar wat ik het beste vind klinken. Mensen snappen toch wel wat ik bedoel
Die homo op tv west (hoe heet hij ook alweer, met die rode baard..) was er ook erg weg van. Een zwarte komedie met een serieuze noot, als ik het goed begreep?quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:04 schreef BlaBlub het volgende:
Als we toch films aan het aanraden zijn, gister Lord Of War gezien in de voorpremiere. Die is zwaar okeey. Behalve als je het laatste uur ontzettend nodig moet plassen
zal maar alvast wat recepten gaan zoeken dan... *zucht*quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:04 schreef doka het volgende:
[..]
een week rantsoen van uien en pindaaas![]()
Jack Goderie?quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die homo op tv west (hoe heet hij ook alweer, met die rode baard..) was er ook erg weg van. Een zwarte komedie met een serieuze noot, als ik het goed begreep?
Ja die bedoelde ik ook! (Auto-ongelukken)quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht deze:
http://www.imdb.com/title/tt0115964/
Je moet LOOP op de plek van het werkwoord in die zin zetten.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
die dt is toch goed... is toch ook... wat loopT er daar, wat kookT erover etcZiet er wel vreemd uit ja
![]()
Jezus, moet echt nodig terug naar school. Ben blij dat ik zakelijk altijd de spellingcheck eroverheen laat gaan.
edit: DOM, DOMMER DOMST...myself now
Dat is wel een homo met een rode baard op TV West (en ook op andere regionale omroepen volgens mij).quote:
Jack Goderiequote:Op maandag 31 oktober 2005 00:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die homo op tv west (hoe heet hij ook alweer, met die rode baard..) was er ook erg weg van. Een zwarte komedie met een serieuze noot, als ik het goed begreep?
Ja, maar daarom moet het ook 'gebeurt' zijn in jouw zin, je spelt toch ook niet 'loopdt' of zoquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
die dt is toch goed... is toch ook... wat loopT er daar, wat kookT erover etcZiet er wel vreemd uit ja
![]()
Ja joh, als ik rustig na ga zitten denken komt het allemaal wel weer terug. Ben inmiddels alleen zo gewend geraakt aan spelling/grammatica checks dat ik ergens gestopt ben met zelf nadenkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet LOOP op de plek van het werkwoord in die zin zetten.
Dan word jij, wordt dan dus Dan loop jij. Je hoort geen T, dus is 'word' ook zonder t.
Die bedoel ik, ja. Heb begrepen dat het een potentiële Oscar-winnaar is.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's Cronenberg. Maar er is ook een nieuwere, over menselijk onbegrip en tolerantie en racisme als zwaartepunt. Heel goed, maar soms een beetje te belerend.
Ik ken 'm van AT5 en nu van TV Noord-Holland, of hoe heet dat. "Dikke doei" zei hij altijd op het eind.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is wel een homo met een rode baard op TV West (en ook op andere regionale omroepen volgens mij).
Zat vroeger met dat programma op nesjunnul tievie dacht ik.
Ja klopt omdat jij achter word staat.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan word jij, wordt dan dus Dan loop jij. Je hoort geen T, dus is 'word' ook zonder t.
Dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kutfilmquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:10 schreef Day het volgende:
Een film die ik ook goed blijft vinden is The Usual Suspects. Meesterlijk![]()
Daarom ook de laatste edit met "dom, dommer, domst... " heb 't al al aangepast.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:10 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, maar daarom moet het ook 'gebeurt' zijn in jouw zin, je spelt toch ook niet 'loopdt' of zo
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:12 schreef teamlead het volgende:slaap ze.. ik geef het op voor vandaag
Trustequote:Op maandag 31 oktober 2005 00:12 schreef teamlead het volgende:slaap ze.. ik geef het op voor vandaag
Slaap lekkerquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:12 schreef teamlead het volgende:slaap ze.. ik geef het op voor vandaag
Ja, die heb ik ook nog ergens!quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:10 schreef Day het volgende:
Een film die ik ook goed blijft vinden is The Usual Suspects. Meesterlijk![]()
Billy Elliot.. was dat niet dat jochie die prima ballerina wilde wordenquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:15 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook nog ergens!
Pas weer eens Billy Eliot gezien, vond het wederom een fantastische film![]()
Slaap lekker, ik ga ook, plezier nog allemaalquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:12 schreef teamlead het volgende:slaap ze.. ik geef het op voor vandaag
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:12 schreef teamlead het volgende:slaap ze.. ik geef het op voor vandaag
Trustenquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:16 schreef Lkw het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik ga ook, plezier nog allemaal![]()
Trustequote:Op maandag 31 oktober 2005 00:16 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hè.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ken 'm van AT5 en nu van TV Noord-Holland, of hoe heet dat. "Dikke doei" zei hij altijd op het eind.
Billy Elliott is geweldig!quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:15 schreef Lkw het volgende:
Pas weer eens Billy Eliot gezien, vond het wederom een fantastische film![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:16 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee, je zit precies goedquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Billy Elliot.. was dat niet dat jochie die prima ballerina wilde wordenVader was een echte mijnwerker of iets dergelijks en faliekant tegen... Of zit ik nu heel erg in de war?
A Simple Planquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:53 schreef lovebear het volgende:
Ohja die was ook wel goed
Ik hou van goeie spannende films![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Hè.![]()
Had gehoopt dat je in Den Haag zou wonen, maar nee dus.
En blond zou zijn, maar nee dus.
En onder de 40 ben je zeker ook niet.![]()
Was een erg goede, ontroerende film inderdaadquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:17 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee, je zit precies goed
Erg goed geacteerd, ook wel ontroerend & Engelse film![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
A Simple Plan
Alexandra's Project
The Machinist
Funny Games
Mystic River
Amores Perros
Cidade de Deus (City of God)
Je hebt alleen dat programma met die ezel nodigquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:18 schreef Coos het volgende:
Moet ik het nu nog makkelijker maken Scanman?? elnoco@wanadoo.nl
Kom maar met die link van Relics![]()
Heb ik gelijk wat te doen.![]()
Inderdaad, dat einde. Zelden zo'n intens stuk kippenvel gevoeld.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:17 schreef Lamon het volgende:
Billy Elliott is geweldig!
Wanneer zijn vader toch gaat werken en zijn broer hem in die bus ziet zitten en achterna rent. Hartverscheurend.
En het einde.![]()
Goed zo, Sherlock Holmesquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Hè.![]()
tnxquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
A Simple Plan
Alexandra's Project
The Machinist
Funny Games
Mystic River
Amores Perros
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Hè.![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:20 schreef lovebear het volgende:
tnx![]()
Sommige kende ik nog niet.
Klinken goed,Ga ze een x opzoeken
Anders doen we het lekker ouderwets, dat past wel bij zo'n oude plaat: ik heb de LP hier liggen. Kom maar een cassettebandje brengen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:18 schreef Coos het volgende:
Moet ik het nu nog makkelijker maken Scanman?? elnoco@wanadoo.nl
Kom maar met die link van Relics![]()
Heb ik gelijk wat te doen.![]()
Allemaal super.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
A Simple Plan
Alexandra's Project
The Machinist
Funny Games
Mystic River
Amores Perros
Maar jij hebt weer een obsessie met kilo's, Coos.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:20 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Net boven de 40 mag ook. Als het maar jaren zijn![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat gaan ze diep hè die Roel & Chantal...
Zal ik ook maar een duid in het zakje doenquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:16 schreef scanman01 het volgende:
Om toch even on topic te blijven:
Ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:19 schreef farceman het volgende:
Wat is ermet Joost gebeurd?
waarom zou hij boos zijn? Ik heb het gemist...
Ik heb nu iets met een citroen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt alleen dat programma met die ezel nodig
is alleen wel wat lastig in te stellen
Samen met Tante de Wit zeker??quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders doen we het lekker ouderwets, dat past wel bij zo'n oude plaat: ik heb de LP hier liggen. Kom maar een cassettebandje brengen.![]()
Erg hèquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:21 schreef style het volgende:
[..]
En ik lijk verdwaald in een filmtopic![]()
Ja erg hè?quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar jij hebt weer een obsessie met kilo's, Coos.
Die's toch ook 40?quote:
Wil je er over praten coosquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja erg hè?
Ik ben er voor onder behandeling geweest maar niets helpt.![]()
Liever een Diedquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zal ik ook maar een duid in het zakje doen
[afbeelding]
Ik probeer wel even wat. Als het gelukt is, meld ik het wel even. Kan ook pas morgen zijn ofzo, maar dan stuur ik je wel een email.quote:
Maar ik was zo benieuwd waarom Joost boos was.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Erg hèDat krijg je als de streams niet boeiuh.
Dan krijg je een zwart wit cap... want die slaapt al volgens mijquote:
Weer zo'n vage roddel van Chantal. We geloven het pas als Joost met de stoom uit z'n oren door het huis komt stieren.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:26 schreef style het volgende:
[..]
Maar ik was zo benieuwd waarom Joost boos was.![]()
ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:26 schreef style het volgende:
[..]
A Simple Plan ken ik wel de rest nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
A Simple Plan
Alexandra's Project
The Machinist
Funny Games
Mystic River
Amores Perros
Ingrid heeft geloof ik een spuitbus met stinkspul gespoten op hem, begreep ik.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:26 schreef style het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:20 schreef Lamon het volgende:
Alexandra's Project was toch over die vrouw die dat filmpje maakte voor haar man? Die was ook heftig, ja.
Dan heb je nog een hoop in te halen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:27 schreef area51 het volgende:
[..]
A Simple Plan ken ik wel de rest niet![]()
Ik heb er acht jaar over gesproken met bijbetaling want het ziekenfonds vergoed het niet.quote:
one flew over the cuckoo's nestquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen we het nu gewoon ovr Jack Nicholson hebben? Lijkt me veel verstandiger
in dat genre is maar 1 film echt top...the fightclub! ik heb 'm nu 10 keer gezien vanaf bios tot dvd en ik blijf nieuwe dingen zien!quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Verrassend aangename "Waar gaat dit heen?"-film.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Dank je... maar volgens mij heb ik wat gemist... wat heb ik gedaan?quote:
Jack is goed, en hij kan helemaal niet meer stuk nu die in een filmn heeft gespeeld met mijn held adam sandler!quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Onze burgerplicht... iets uitgelegd over BBquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je... maar volgens mij heb ik wat gemist... wat heb ik gedaan?
Not even close...quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:31 schreef Lamon het volgende:
Ja, hij is vrij nieuw ivm wat de man verder allemaal al had gedaan, maar het was zijn beste rol ooit , wat mij betreft.
Ik ook.... Alle hoop op Scanman01.....quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:26 schreef style het volgende:
[..]
Eigenlijk is die Ingrid zo als ik haar er nu bij zie liggen wel wat voor jou Gert. Denk die duim effe weg en denk dat het jou lulletje is. Ingrid stokslobberd wel door en jij kan gewoon internetten.quote:
'simon the fag, caroll the waitress'quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
As good as it gets
![]()
Ja, hij is vrij nieuw ivm wat de man verder allemaal al had gedaan, maar het was zijn beste rol ooit , wat mij betreft.
Ooow ja... over Joost... sorry... ik vergeet soms wat ik hier allemaal neerzetquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Onze burgerplicht... iets uitgelegd over BB![]()
one flew wat mij betreftquote:
Sorry. Ik heb geen flauw idee. Joost zit ook in mijn filter tegenwoordigquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:32 schreef farceman het volgende:
[..]
Ik ook.... Alle hoop op Scanman01.....![]()
Ja moe je ook niet naar een prof gaan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb er acht jaar over gesproken met bijbetaling want het ziekenfonds vergoed het niet.![]()
En nu wil ik er niet meer over praten en heb ik mijn lot aanvaard. Ik neem alleen nog verloofdes onder de 60. Doelen zijn er om bij te stellen dus 55 komt ook steeds vaker voorbij.
![]()
Anger managementquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jack is goed, en hij kan helemaal niet meer stuk nu die in een filmn heeft gespeeld met mijn held adam sandler!
Oh, nee hoor, veel meer films.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:30 schreef versabommie het volgende:
in dat genre is maar 1 film echt top...the fightclub! ik heb 'm nu 10 keer gezien vanaf bios tot dvd en ik blijf nieuwe dingen zien!
Antwoord gegeven op mijn vraag waarom Joost kwaad wasquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je... maar volgens mij heb ik wat gemist... wat heb ik gedaan?
vinnik wat overdreven ...maargoed ik heb een soort van italie-fetish en vind de godfather trilogy het beste wat me ooit is overkomenquote:
Altijd net ff over het randje hè Coos.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Eigenlijk is die Ingrid zo als ik haar er nu bij zie liggen wel wat voor jou Gert. Denk die duim effe weg en denk dat het jou lulletje is. Ingrid stokslobberd wel door en jij kan gewoon internetten.
![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:35 schreef ruby het volgende:
Damn, het is nu wel heel spannend. Ik geef het op.
Welterusten.
Heb ik van Tante Bep gekregen.quote:
Zeg het maar dan? One Flew Over the Cuckoo's Nest of The Postman Always Rings Twice zeker?quote:
En de film waaruit ik mijn avatar heb geript was ook niet echt slecht. (understatement).quote:
As Good as it Gets vind je Nicholson's beste rol?quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:31 schreef Lamon het volgende:As good as it gets
![]()
Ja Wicked zei het net. Graag gedaanquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:34 schreef style het volgende:
[..]
Antwoord gegeven op mijn vraag waarom Joost kwaad was
Van wat ik net van Chantal begreep hebben de dames stinkspul op hem gegooid/gesprayed. Wat het was weet ik niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:34 schreef style het volgende:
[..]
Antwoord gegeven op mijn vraag waarom Joost kwaad was
Alle drie toppersquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zeg het maar dan? One Flew Over the Cuckoo's Nest of The Postman Always Rings Twice zeker?
Of the Shining?
Slaap lekker bearquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:37 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje in slaap lekker allemaal alvast en streamse nog![]()
![]()
maar daarvoor gaan de credits meer naar kubrick dan naar jack, imhoquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de film waaruit ik mijn avatar heb geript was ook niet echt slecht. (understatement).
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:37 schreef lovebear het volgende:
![]()
Is toch uit de shining?quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de film waaruit ik mijn avatar heb geript was ook niet echt slecht. (understatement).
Trustenquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:37 schreef lovebear het volgende:
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:37 schreef lovebear het volgende:
![]()
mwah ik kijk best wel veel films en ik ben dan altijd erg blij als er weer een sandler tussenzit. Lekker onbezorgt met verstand op 0 kijken naar een feel good movie....Sandler is ongeveer de enige acteur producer die zijn acteervrienden trouw blijft, je ziet ze dan ook altijd trug in zijn films...quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Anger managementFlauw filmpie, in een melige bui was ie wel leuk. Maar de eerste keer dat ik hem zag heb ik hem echt uitgezet
![]()
Echt waar. Komedie is het moeilijkste genre voor all-round acteurs.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:36 schreef Arcee het volgende:
As Good as it Gets vind je Nicholson's beste rol?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:34 schreef Bocaj het volgende:
Jack Nicholson is alleen goed als hij een overheidspersoon speelt!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb een hele leuke TT bedacht...
GEFOPT![]()
Pffffffffff, je liet me al schrikkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb een hele leuke TT bedacht...
GEFOPT![]()
IMO niet. Stel je Shining eens voor zonder Jack. Dan is er niets meer over.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:38 schreef doka het volgende:
[..]
maar daarvoor gaan de credits meer naar kubrick dan naar jack, imho
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:39 schreef Bocaj het volgende:
@scanman
Ik dacht dat jij [afbeelding] dat was![]()
![]()
vroeger wel maar sinds ik zelf kinderen heb ben ik nogal sentimenteel geworden en ik kan echt niet meer normaal aanzien hoe jack zijn kind de schrik aanjaagt ...quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
iemand als harvey keitel zou het ook wel aardig doen denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
IMO niet. Stel je Shining eens voor zonder Jack. Dan is er niets meer over.
"Filmchat"?quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb al wel een gewéldige titel... echt super
Dan mag jij de volgende maken scan... maar owee als die niet heel leuk isquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb al wel een gewéldige titel... echt super
Dat dacht ik eerst ook. Vond hem eigenlijk ook wel eng zo op de fotoquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:39 schreef Bocaj het volgende:
@scanman
![]()
Okeequote:Op maandag 31 oktober 2005 00:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan mag jij de volgende maken scan... maar owee als die niet heel leuk is
Ja dan komen er zweepjes aan te pasquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan mag jij de volgende maken scan... maar owee als die niet heel leuk is
die jacob en style tochquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:39 schreef Bocaj het volgende:
@scanman
![]()
en verplichte strafregeltjes tochquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja dan komen er zweepjes aan te pas![]()
Ik ben helemaal niet engquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:43 schreef style het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook. Vond hem eigenlijk ook wel eng zo op de foto![]()
Laat maar aan ons over om daarover te oordelenquote:
Maar The Shining is wel eng.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet eng
Maar wel Kubrick én Nichsolson fan. Vandaar die avatar.
Kubrick fan? Kan me zo alleen "the shining" en "Spartacus" voor de geest halenquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet eng
Maar wel Kubrick én Nichsolson fan. Vandaar die avatar.
Preciesquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laat maar aan ons over om daarover te oordelen![]()
Nee je ziet het in de topiclijst, bij 300 is ie vol. Maar dat wist ik eerst ook niet hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
FF offtoppic... ik zie soms mensen zeggen... "en vol" bij de laatste post... waar kan je zien wat het postnummer is in een topic?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
FF offtoppic...
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:46 schreef Gert het volgende:
Even zomaar een post, zodat Scanman sneller zijn grappige TT kan plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |