Hoe dat?quote:
Sawquote:
Ik had 'm al op MP3, maar toch bedankt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:44 schreef scanman01 het volgende:
Gert, voor jou:
http://www.filedump.nl/files/Track15.mp3
Ingrid natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
En wie deden dat dat? Dido en Nathalie? (wilde gok)
quote:
Je vliegt zeker even naar Amerika heen en weer?quote:
dat gaat chantal vast niet aardig vinden van menno....quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:50 schreef regenworm het volgende:
Menno pannekoeken aan het bakken terwijl iedereen ligt te slapen.
Nou zijn koude pannekoeken lekker maar ik snap deze actie van menno niet
T2 was toch wel beter dan T1quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoop dat 2 net zo goed is
Meestal zijn 2de delen niets,Kunnen dan niet tippen aan de eerste
Ja precies, jij begrijpt het helemaalquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:50 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Je vliegt zeker even naar Amerika heen en weer?
Ehh.. ehh...quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:49 schreef Gert het volgende:
Wat heerlijk on topic is iedereen hier bezig zeg.
Nou, wat heb je gegeten dan gisteren, Wicked?
De beste van al die Japanse horrorflicks is overigens Dark Water.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind t ook wel lekker hoor ff griezelen.
The grudge is ook zoiets,
Maar bagger lijkt veel the veel op The Ring.
Geen idee. Ik heb het nummer toevallig op die site gevonden ofzo...quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:50 schreef Gert het volgende:
p.s. Scanman er werd mij niet gevraagd een licentie voor dat nummer aan te schaffen. Is het wel legaal?
Roel is er nu ook bij....quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:50 schreef regenworm het volgende:
Menno pannekoeken aan het bakken terwijl iedereen ligt te slapen.
Nou zijn koude pannekoeken lekker maar ik snap deze actie van menno niet
Terminator2 was anders stukken beter als 1quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoop dat 2 net zo goed is
Meestal zijn 2de delen niets,Kunnen dan niet tippen aan de eerste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |