ik heb de streams niet eens aan staan nu.. volg met een half oog een vage docu op discovery...quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was wel vermakelijk. Beter dan wat er nu in het huis gaande is
Die heb ik wel gezien. Ook een wereldplaat trouwensquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
ook Rumours van Fleetwood Mac kan ik me herinneren.
Gaat het nu eindelijk gebeuren?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:34 schreef regenworm het volgende:
Chantal wordt voor de 2de keer verkracht door rob.
Maar we hebben met ze alle niks gezien
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
OKDan heb ik 'm misschien al eens gezien, ze hadden paar jaar geleden zo'n hele serie over totstandkoming van platen op de BBC, ook Rumours van Fleetwood Mac kan ik me herinneren.
sommige dingen wil je toch niet zien zeg... rob en chantal die samen sex hebben is één van die dingen....quote:
Ja altijd reuze leuk als mensen ergens over vertellen waar je al jaren naar luistert. Kan me zo gauw niet herinneren welke andere platen aan bod kwamen, is alweer een tijd geleden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heb ik wel gezien. Ook een wereldplaat trouwens
Zelfs die zal beter zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb de streams niet eens aan staan nu.. volg met een half oog een vage docu op discovery...
mwah... "A haunted house".... soort van mislukte horror-film met een serieus sausje....quote:
Precies, stam + t, zo moeilijk is dat niet. Onthoud dat nou.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:32 schreef Lamon het volgende:
Je kan toch op zijn minst de moeite nemen om iets wat je goed vind te onthouden. Zo moeilijk is dat niet.
quote:Maar hij moet wel blijven.![]()
![]()
![]()
Hoe dat riedeltje op Go your own way er opeens tussen kwam, was wel leuk om te zien.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja altijd reuze leuk als mensen ergens over vertellen waar je al jaren naar luistert. Kan me zo gauw niet herinneren welke andere platen aan bod kwamen, is alweer een tijd geleden.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:38 schreef Lkw het volgende:
Menno heeft eindelijk een vriendje gevonden in het huis:
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:38 schreef Lkw het volgende:
Menno heeft eindelijk een vriendje gevonden in het huis:
[afbeelding]
Maakt niet uit, we halen Kribbet nooit meer inquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe dat riedeltje op Go your own way er opeens tussen kwam, was wel leuk om te zien.
Wel erg off-topic dit
Ik vind Never Going Back Again zo'n mooi liedje. Kwam die ook voorbij?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe dat riedeltje op Go your own way er opeens tussen kwam, was wel leuk om te zien.
Wel erg off-topic dit
Krijg altijd kippevel tot in mn nek,quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah... "A haunted house".... soort van mislukte horror-film met een serieus sausje....
Go Your Own Way is gaaf.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel erg off-topic dit
Die is live heel erg geweldigquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Never Going Back Again zo'n mooi liedje. Kwam die ook voorbij?
Ook wel erg off-topic dit.![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we halen Kribbet nooit meer in![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Krijg altijd kippevel tot in mn nek,
Als ik dat soort programmas kijk![]()
Ik weet het ook wel, ik doe het alleen niet altijd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:38 schreef Arcee het volgende:
Precies, stam + t, zo moeilijk is dat niet. Onthoud dat nou.![]()
Weet ik niet meer, maar ik heb dan ook een geheugen als een zeef. Kan me met moeite herinneren wat ik gisteravond heb gegetenquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Never Going Back Again zo'n mooi liedje. Kwam die ook voorbij?
let op nu: Het moment supreme: the exorcisme!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:42 schreef teamlead het volgende:
[..]ik ook.. daarom laat ik het ook opstaan.. .beter dan de gemiddelde film
kan de deur niet op slot danquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:43 schreef Rica het volgende:
Rob heeft al moeite met poepen in het huis. En dan trekken ze de deur ook nog open
Father Frank has arrivedquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
let op nu: Het moment supreme: the exorcisme!![]()
Vind t ook wel lekker hoor ff griezelen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:42 schreef teamlead het volgende:
[..]ik ook.. daarom laat ik het ook opstaan.. .beter dan de gemiddelde film
Nee volgens mij niet. Zit alleen een draaiknop op om aan te geven dat ie bezet is.quote:
Deze documentaire is een jaar of 5 oud, iedereen is ook steeds afzonderlijk in beeld, omdat ze om diverse redenen niet allemaal met elkaar spraken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
OKDan heb ik 'm misschien al eens gezien, ze hadden paar jaar geleden zo'n hele serie over totstandkoming van platen op de BBC, ook Rumours van Fleetwood Mac kan ik me herinneren.
dat is vreemdquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:44 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Zit alleen een draaiknop op om aan te geven dat ie bezet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |