Dan en alsquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beter DAN.... evengoed ALS....
Damn!!!
ja ze moet wel haar record bijkomen in het BB huis gaan halen natuurlijk. Hard werk hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:55 schreef regenworm het volgende:
Chantal gaat haar bed uit om pannekoeken te eten
Kan ik wel vertellen ja, maar 1 keer een ban was voldoendequote:Op zondag 30 oktober 2005 23:54 schreef Coos het volgende:
Bijna alle Pink Floyd liefhebbers op één site samen!![]()
Kan iemand mij vertellen waar ik de hele LP "relics" kan downloaden.
Het enige nummer wat daarvan bekend is geworden is "Arnold Lane", maar de rest was ook beregoed.
het is wel een suffe pindaquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Adamsappel duidelijk te zien. Dus Roel is NIET de transsexueel!
(voor het geval iemand nog twijfelde)
[afbeelding]
Ik was bijna de bios uitgelopen bij T2quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
T verhaal lijn van T1 was heel goed,Maar van T2 waren de effecten veel mooier
Snuiven??quote:
Die met Rosanna bedoel je??quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:55 schreef Day het volgende:
Aangezien we toch zwaar off topic zitten te lullen, ik kan Crash ook aanraden. Wel een andere genre, maar ook een hele goeie film.
bedoel je bijkomen of aankomen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ja ze moet wel haar record bijkomen in het BB huis gaan halen natuurlijk. Hard werk hoor![]()
Ook gisterenavond gekekenquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
Gisteravond gezien!![]()
Aangezien we toch zwaar off topic zitten te lullen, ik kan Crash ook aanraden. Wel een andere genre, maar ook een hele goeie film.
daar krijg je toch geen ban voor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan ik wel vertellen ja, maar 1 keer een ban was voldoende
pffff... aankomen... Gaat echt lekkerquote:
Ik geloof dat mijn email in mijn profiel staatquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan ik wel vertellen ja, maar 1 keer een ban was voldoende
Let even op dan:quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:56 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dan en als![]()
Ik weet nooit welke ik moet zeggen, dus ik lul altijd maar wat
Dat kan niet iedereen hoeft t wat te vinden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik was bijna de bios uitgelopen bij T2En toen kwam er ook nog een dronken vent binnen
![]()
Da's Cronenberg. Maar er is ook een nieuwere, over menselijk onbegrip en tolerantie en racisme als zwaartepunt. Heel goed, maar soms een beetje te belerend.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:59 schreef Bocaj het volgende:
Crash.... was dat niet die film waar iemand 'geilde' op ongelukken met auto's ???
Wat gebeurt er als ik het dan nog steeds verkeerd doequote:Op zondag 30 oktober 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Let even op dan:
Als het groter, kleiner, warmer, kouder, heter, koeler, langer, korter enz enz is... is het DAN
Als het even groot, even klein, even warm, even koud enz enz is... is het ALS
Morgen volgt overhoring!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat gebeurdt er als ik het dan nog steeds verkeerd doe![]()
Dank je voor de uitleg! Ik was van de week weer danig aan het twijfelen. Probeer het er iedere keer in te stampen maar om de een of andere reden blijft het niet hangen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Let even op dan:
Als het groter, kleiner, warmer, kouder, heter, koeler, langer, korter enz enz is... is het DAN
Morgen volgt overhoring!
1. Crash (1987)quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
Er zijn meerdere films die Crash heten. Drie of vier of zo.
Bedankt, ik kopier t ff naar een mn computerquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Let even op dan:
Morgen volgt overhoring!
Dan wordt jij gekielhaaldtquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik dacht deze:quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Met Sandra Bullock. Crash
"Red eye" was ook wel aardig
Ik kan het ook niet onthouden hoor, dus ik doe altijd maar wat ik het beste vind klinken. Mensen snappen toch wel wat ik bedoelquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:02 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dank je voor de uitleg! Ik was van de week weer danig aan het twijfelen. Probeer het er iedere keer in te stampen maar om de een of andere reden blijft het niet hangen.![]()
een week rantsoen van uien en pindaaasquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Blame the 'teacher'quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
die dt is toch goed... is toch ook... wat loopT er daar, wat kookT erover etcquote:
quote:
Ja idd, maar bij zakelijke gesprekken wil ik het wel graag goed doen. Dus vandaar dat ik het wel prettig vind als het een keertje weer opgehaald wordt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:03 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet onthouden hoor, dus ik doe altijd maar wat ik het beste vind klinken. Mensen snappen toch wel wat ik bedoel
Die homo op tv west (hoe heet hij ook alweer, met die rode baard..) was er ook erg weg van. Een zwarte komedie met een serieuze noot, als ik het goed begreep?quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:04 schreef BlaBlub het volgende:
Als we toch films aan het aanraden zijn, gister Lord Of War gezien in de voorpremiere. Die is zwaar okeey. Behalve als je het laatste uur ontzettend nodig moet plassen
zal maar alvast wat recepten gaan zoeken dan... *zucht*quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:04 schreef doka het volgende:
[..]
een week rantsoen van uien en pindaaas![]()
Jack Goderie?quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die homo op tv west (hoe heet hij ook alweer, met die rode baard..) was er ook erg weg van. Een zwarte komedie met een serieuze noot, als ik het goed begreep?
Ja die bedoelde ik ook! (Auto-ongelukken)quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht deze:
http://www.imdb.com/title/tt0115964/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |