Erg hèquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:21 schreef style het volgende:
[..]
En ik lijk verdwaald in een filmtopic![]()
Ja erg hè?quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar jij hebt weer een obsessie met kilo's, Coos.
Die's toch ook 40?quote:
Wil je er over praten coosquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja erg hè?
Ik ben er voor onder behandeling geweest maar niets helpt.![]()
Liever een Diedquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zal ik ook maar een duid in het zakje doen
[afbeelding]
Ik probeer wel even wat. Als het gelukt is, meld ik het wel even. Kan ook pas morgen zijn ofzo, maar dan stuur ik je wel een email.quote:
Maar ik was zo benieuwd waarom Joost boos was.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Erg hèDat krijg je als de streams niet boeiuh.
Dan krijg je een zwart wit cap... want die slaapt al volgens mijquote:
Weer zo'n vage roddel van Chantal. We geloven het pas als Joost met de stoom uit z'n oren door het huis komt stieren.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:26 schreef style het volgende:
[..]
Maar ik was zo benieuwd waarom Joost boos was.![]()
ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:26 schreef style het volgende:
[..]
A Simple Plan ken ik wel de rest nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
A Simple Plan
Alexandra's Project
The Machinist
Funny Games
Mystic River
Amores Perros
Cidade de Deus (City of God)
Ingrid heeft geloof ik een spuitbus met stinkspul gespoten op hem, begreep ik.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:26 schreef style het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:20 schreef Lamon het volgende:
Alexandra's Project was toch over die vrouw die dat filmpje maakte voor haar man? Die was ook heftig, ja.
Dan heb je nog een hoop in te halen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:27 schreef area51 het volgende:
[..]
A Simple Plan ken ik wel de rest niet![]()
Ik heb er acht jaar over gesproken met bijbetaling want het ziekenfonds vergoed het niet.quote:
one flew over the cuckoo's nestquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen we het nu gewoon ovr Jack Nicholson hebben? Lijkt me veel verstandiger
in dat genre is maar 1 film echt top...the fightclub! ik heb 'm nu 10 keer gezien vanaf bios tot dvd en ik blijf nieuwe dingen zien!quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Verrassend aangename "Waar gaat dit heen?"-film.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Dank je... maar volgens mij heb ik wat gemist... wat heb ik gedaan?quote:
Jack is goed, en hij kan helemaal niet meer stuk nu die in een filmn heeft gespeeld met mijn held adam sandler!quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Onze burgerplicht... iets uitgelegd over BBquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je... maar volgens mij heb ik wat gemist... wat heb ik gedaan?
Not even close...quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:31 schreef Lamon het volgende:
Ja, hij is vrij nieuw ivm wat de man verder allemaal al had gedaan, maar het was zijn beste rol ooit , wat mij betreft.
Ik ook.... Alle hoop op Scanman01.....quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:26 schreef style het volgende:
[..]
Eigenlijk is die Ingrid zo als ik haar er nu bij zie liggen wel wat voor jou Gert. Denk die duim effe weg en denk dat het jou lulletje is. Ingrid stokslobberd wel door en jij kan gewoon internetten.quote:
'simon the fag, caroll the waitress'quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
As good as it gets
![]()
Ja, hij is vrij nieuw ivm wat de man verder allemaal al had gedaan, maar het was zijn beste rol ooit , wat mij betreft.
Ooow ja... over Joost... sorry... ik vergeet soms wat ik hier allemaal neerzetquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Onze burgerplicht... iets uitgelegd over BB![]()
one flew wat mij betreftquote:
Sorry. Ik heb geen flauw idee. Joost zit ook in mijn filter tegenwoordigquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:32 schreef farceman het volgende:
[..]
Ik ook.... Alle hoop op Scanman01.....![]()
Ja moe je ook niet naar een prof gaan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb er acht jaar over gesproken met bijbetaling want het ziekenfonds vergoed het niet.![]()
En nu wil ik er niet meer over praten en heb ik mijn lot aanvaard. Ik neem alleen nog verloofdes onder de 60. Doelen zijn er om bij te stellen dus 55 komt ook steeds vaker voorbij.
![]()
Anger managementquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jack is goed, en hij kan helemaal niet meer stuk nu die in een filmn heeft gespeeld met mijn held adam sandler!
Oh, nee hoor, veel meer films.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:30 schreef versabommie het volgende:
in dat genre is maar 1 film echt top...the fightclub! ik heb 'm nu 10 keer gezien vanaf bios tot dvd en ik blijf nieuwe dingen zien!
Antwoord gegeven op mijn vraag waarom Joost kwaad wasquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je... maar volgens mij heb ik wat gemist... wat heb ik gedaan?
vinnik wat overdreven ...maargoed ik heb een soort van italie-fetish en vind de godfather trilogy het beste wat me ooit is overkomenquote:
Altijd net ff over het randje hè Coos.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Eigenlijk is die Ingrid zo als ik haar er nu bij zie liggen wel wat voor jou Gert. Denk die duim effe weg en denk dat het jou lulletje is. Ingrid stokslobberd wel door en jij kan gewoon internetten.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |