Als ze maar niet hier naar toe komen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:47 schreef George-Butters het volgende:
Ook morgen 20 graden!
Kun jij even tegen SCH zeggen dat hij een wrat is? Hij wil niet naar ons luisteren.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:54 schreef du_ke het volgende:
Ja lekker inderdaad. Kan dit weer wel waarderen.
Wie vallen er onder ons? En zou Du_Ke daadwerkelijk SCH persoonlijk kennen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kun jij even tegen SCH zeggen dat hij een wrat is? Hij wil niet naar ons luisteren.
Koninklijk meervoud. X-Ray en ik.quote:
Hij mag het ook hier doen.quote:En zou Du_Ke daadwerkelijk SCH persoonlijk kennen?
Ik?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wie vallen er onder ons? En zou Du_Ke daadwerkelijk SCH persoonlijk kennen?
Eerder een zielig verhaal: in de VS worden je kankermedicijnen niet eens vergoed als je een kind bentquote:
Die zijn inderdaad ergerlijk. Dat ze er een tournee van hebben gemaakt, is nog erger.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:53 schreef Tafkahs het volgende:
Men heeft godzijdank kritiek op het duo Mulder en Campert dat al sinds jaar en dag de Volkskrantvoorpagina siert of ontsiert met korte stukjes.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad ergerlijk. Dat ze er een tournee van hebben gemaakt, is nog erger.
Ik snap em niet?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:57 schreef Tafkahs het volgende:
Gadverdamme, wat is Jan Mulder een verschrikkelijk figuur. Over de golfoorlog: tja, als je alles serieus neemt..![]()
staat je dma niet aanquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:06 schreef Yildiz het volgende:
jezus, ik kopieer 2 GB van C naar n andere vaste schijf
gaat 5-7 minuten duren
DM-hoe!?quote:
Hij vindt het normaal om een theater van een zwaar onderwerp als de golfoorlog te maken. Het moet een amusementswaarde hebben..quote:
Ah,quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:14 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hij vindt het normaal om een theater van een zwaar onderwerp als de golfoorlog te maken. Het moet een amusementswaarde hebben..
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:20 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ah,
ik kijk nu, na veel aanraden, 'The Power of Nightmares - The Rise of the Politics' van BBC
vrij interessant.
een of ander protocol dat je bij eigenschappen van de hd kon aanzetten.. maar das met wat oudere OS's.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
DM-hoe!?
weet ik veel, het is al klaar
Uche... oudere BIOSquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:32 schreef pberends het volgende:
een of ander protocol dat je bij eigenschappen van de hd kon aanzetten.. maar das met wat oudere OS's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |